چگونه با علم پزشکی انسان می تواند تا ۴۰۰ سال عمر کند؟ ۴

میزان عمر انسان ها

عمر انسان، از گذشته تا کنون همواره در حال تغییر و افزایش بوده است، شاید بتوان گفت که عمر متوسط انسان در چند سده پیش از ۵۰ تا ۷۰٪ بشر امروزی بوده است. بدیهی است، خوراک و بهداشت بهتر، استراحت و آرامش بیشتر، و درمان آسانتر، موجب افزایش نسبی عمر انسان ها شده است. در کشور ما ایران تا حدود ۵۰-۶۰ سال پیش، میانگین عمر انسان ها حدود ۵۰ سال بود. تنها در نقاط خوش آب و هوا شماری از مردم با خوردن غذاهای طبیعی مانند عسل، ماست، شیر و موادی چون گردو، توت، کشمش، بادام، و مانند آن، عمر زیادی داشتند.

پیشگیری های پزشکی برای افزایش عمر

آزمایش هایی به وسیله دانشمندان در کالیفرنیا روی کرم انجام شده که عمر آن را به سه تا چهار برابر افزایش داده است. دانشمندان بر این باورند که چنانچه بتوانند همان روش را در انسان پیاده کنند، عمر بشر به ۴۰۰ تا ۵۰۰ سال می رسد. آزمایش های بعدی را قرار است بر روی موش انجام دهند. در این آزمایش، توانستند از اثر نا مطلوب مولکول ها روی انسولین جلوگیری کنند.
بنابر این آزمایش، در شرایطی که تغییر انسولین می تواند میزان عمر را دو برابر بالا ببرد، دو بار تکرار این عملکرد در تغییر و تحول در سیستم کرم می تواند تا ۱۳۰ در صد و در عمل به مراتب بیشتر بر عمر آن بیافزاید.

دانشمندان بر این باورند هنگامی که بتوان عمر کرمی را افزایش داد، در آینده می توان عمر بشر را به ۴۰۰- تا ۵۰۰ سال رسانید.

دانشمندان بر این باورند هنگامی که بتوان عمر کرمی را افزایش داد، در آینده می توان عمر بشر را به ۴۰۰- تا ۵۰۰ سال رسانید.

تجربه دانشمندان انگلیس

دانشمندان انگلیسی با ایجاد موجی از فلوئورسان درون بدن کرم، حرکت سلول هایی که یکی پس از دیگری میمیرند و نابود می شوند را مشاهده کردند. در حقیقت در این آزمایش آغاز و حرکت مرگ در بدن کرم عملن قابل دیدن است. زمانی که این حرکت میرائی سلول ها به آخر بدن کرم می رسد، کرم مرده است. زیرا از به کار افتادن و مرگ یک سلول، به سلول مجاور منتقل شده، و در پی آن همه مولکول و آنگاه به نوبت سلول ها، ومولکول های بعدی از کار سرایت کرده، و سرانجام به مرگ کرم پایان می یابد.

این تصویر پیرترین زن جهان در چین است که ۱۲۷ سال دارد و  هنوز زنده است.

این تصویر پیرترین زن جهان در چین است که ۱۲۷ سال دارد و هنوز زنده است.

از آنچه گذشت:

در روزگاران گذشته بشر بایک سرماخوردگی، یا تب و لرز، و یا یک بیماری ساده از پای در می آمد. عمر ها کوتاه بود و بسیاری از کودکان پیش از آن که به نوجوانی و جوانی برسند به دلیل بیماری های متداول به ویژه در زمستان، از پای در می آمدند. بسیاری از بیماری ها چون سرخک، مخملک، وبا، و مانند آن ناشناخته بودند. دارو و درمانی برای بیماری ها نبود. بشر آن روز از روی ناچاری به دعا و جادو جنبل، استخاره و سرانجام امامزاده و قبر مردگان پناه می برد.

ولی امروزه، از برکت و معجزه دانش و پژوهش خستگی ناپذیر صدها انسان شریف و ایثارگر، درون بسیاری از آزمایشگاهها و لابراتوارهای جهان، روز به روز، بیشتر و بیشتر میکربها و دلیل بیماری ها، و نوع بیماری های ناشناخته را کشف، و در برابر آنها با ترکیبات داروئی آزمایش شده، به درمان، و یا حتی پیشگیری بیماری ها می پردازند.

دانشمندان توانستند نابودی و مرگ هر سلول را در بدن کرم به وسیله نور فلوئورسانت آبی رنگ ببینند. در نتیجه، انتقال از کار افتادن هر مولکول به مولکول بعد با تابش نور آبی فلوئورسانت مشخص شده، بنابراین مرگ تدریجی بدن کرم قابل دیدن است.

نکته پایانی:

اکنون دیگر ثابت شده، که درمان بیماری ها، و هرگونه ناآگاهی ها و ندانم های بشری، تنها به کمک علم و دانش میسر است. بنابراین، قبر مردگان، و دکان های باز شده به وسیله آخوند، و یا جادو و جنبل و سر کتاب باز کردن و مانند آن، همگی شیادی و کلاهبرداری است. کلاهبرداری که گروه آخوندها ۱۴۰۰ سال است بر گردن و پشت مردم ایران سوارند و ما را به بارکشی واداشته اند. هم اکنون آزمایش در لابراتوارها، افزایش عمر ۱۳۰ برابری یک کرم را نشان می دهد. با این روش، و از میان برداشتن سلول های عامل مرگ و مرده در بدن انسان، پیش بینی می شود که بتوان در آینده عمر هر فرد راتا ۴۰۰- ۵۰۰ سال افزایش داد.

  • بابک

    آخوندها جادو جنبل را برای مردم میخواهند ولی با یک عطسه دوان دوان خود را به پزشک میرسانند. اگر علم پزشکی بتواند عمر انسان ها را افزایش دهد اولین استفاده کننده همین آخوندها هستند. هزینه آن را هم مردم ابله پرداخت میکنند. حساب کنید انگلی مانند خامنه ای ۴۰۰ سال عمر کند. از ایران یک زباله دان باقی میگذارد.

    • Firooz

      Dar hamin 30 sal ham keshvar zabaleh shodeh
      Mehrdad
      ..

  • لعلّکم یتفکرون

    مقالت جالب بود ولی آخرشو خراب کردی چون یه دروغ خیلی بزرگ به مخاطبات گفتی.

    من اهل تالش هستم و در دبیرستان شبانه روزی درس میخومم. هر ساله با آخوندها ارتباط داشتم ولی اونا هیچ وقت به جادو جنبل دعوت نمی کردند که هیچ، بلکه با آن مبارزه میکردند. یکیشون چند بار بالا منبر گفت که کلک دعانویسان رو نخورید. در اسلام همچین چیزی وجود نداره و اگه وجودم داشته باشه مال حضرت محمد(ص) و اهل بیت ایشونه(ع). اسلام توصیه هایی برای افزایش عمر کرده ولی نا با دعا و جادو جنبل، بلکه با رعایت خوراک، بهداشت، کم خوری، سر وقت خوابیدن و سحرخیزی و مسواک زدن ….
    من که سوم دبیرستانم میدونم اسلام چی گفته و چی نگفته چون مطالعه داشتم و دارم. من مثل خیلی از مخاطباتون بی فکر نیستم که هرچی شما با دوتا عکس گفتید باور کنم.

    دروغ گوها….

  • نترسید ما همه با هم هستیم

    بهتره بجای این چرت و پرتا چیزی بگید که مشکل مارو حل بکنه. این سایت توسط
    چهار تا ترسوی از صحنه در رفته ادراه میشه که من حاضرم به وجدانم قسم بخورم
    برای هر مقالش از امریکا و انگلیس و یهودیها پول میگرن. شما تو درگیری ها
    ۸۸ کجا بودید ترسو ها. این مقاله هاتون به جز اینکه ایرانی ها رو به جون هم
    میندازه و اونارو سرگرم به نقد مقاله های شما میکنه هیچ فایده ای نداره.
    من درسته که از وضعیت حاضر رنج میبرم ولی هرگز حاضر نیستم با دشمنان قسم
    خورده ی تاریخی ایران و کوروش هم پیمان بشم.