اعتصاب منفی درکنارمبارزات همگانی تنها راه مبارزه بارژیم مرگباراست! ۲

هم میهنان گرامی، جوانان برومند ووارسته ایران،

اکنون ما در برابر یک حکومت اسلامی قرار گرفته ایم. حکومت و رژیمی که دستورات خشن و بیرحمانه تازیان صحرای عربستان را با آخرین تکنولوژی سده ۲۱باهم در آمیخته، همراه با ترفند های چهار سده آخوندی در کشورمان، به کمک و همیاری شماری از کوردلان و ناآگاهان، گروهی نوکیسه و فرصت طلب سر در هر آخور، وعده ای مزدوران و اجیرشدگان تازی و نیم تازی، در برابر مردم ایستاده اند، و ملتی را در بند و اسارت کشیده اند.

چاره چیست و چه می توان کرد؟ آیا باید سر در پای آخوند گذاشت، نوکری او را پذیرفت، و دم بر نیاورد؟ ویا راستانه، شجاعانه، و دلیرانه، آخوند را یک بار و برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد، و از گند و بوی و ننگش آسوده گشت.؟

یقیناً راهی که شما عزیزان در پیش گرفته اید، و آخوند را در تنگنا جای دادید، شگرف وپسندیده است. ولی کامل و سرعت بخش نیست تا شر این زالوهای اجتماع را یک سره کند وبا درستی و تندی آنان رااز جامعه مابرکند، و ملتی را از بند برهاند.

بنابراین اجازه بدهید که ما نیز دراین باره دیدگاههای خود را به نگارش در آوریم تا شاید مورد خواستتان قرارگیرد:

۱- همان گونه که ما وقتی از کسی دل خوریم و از او خوشمان نمی آید با او رفت و آمد نمی کنیم، وظیفه ما است که در هیچ محفل آخوند و آخوند نژاد مانند مسجد، حسینیه، آمام زاده، دعای کمیل، نمازجمعه و نظایر آن ها شرکت نکنیم.

هم چنین وظیفه تک تک ما است با توصیه و توجیه به دیگران، به ویژه پدران، مادران، پدربزرگ ها، و مادربزرگ ها؛ از رفتن آنان به این گونه مجلس های آخوندی که همواره به شستشوی مغزی می پردازند، جلوگیری نمائیم. شرکت ما، در حقیقت تایید و پشتیبانی آن هااست.

۲- این اعتصاب عمومی و یا اعتصاب منفی باید همه جانبه و همگانی باشد. در خرید های خود نیز باید دقت کنیم تا بیش از این گردن و شکم بازاریان ، سپاهیان، و آخوندهای دزد ایران ستیز که صادرات و واردات ایران را در دست و به یغما گرفته اند، کلفت نکنیم.

۳-اگر جوانان ما بخواهند از آقای موسوی و کهروبی برای جنبش و چالش خود با حکومت مرگبار اسلامی کمک و همراهی بگیرند، بهتر است نخست این دونفردیدگاههای خود را در مورد عملکرد نظام جمهوری اسلامی دراین سه دهه مشخص و روشن نمایند.

گفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوران پرشکوفای امام خمینی راحل، و نظیر آنان، یک نوع دهن کجی و توهین و فحش دادن به مردم و همگی ملت ایران است.

آگراین آقایان با همسران و بستگانشان، با وجود این حکومت مرگبارو خون آشام به آلاف علوف و پست و مقامی رسیدند که بی تردید باوجود هزاران کارشناس متخصص لیاقت و شایستگی آن رانداشتند، و توانستند مالی فراوان برای خود بیاندوزند، باید از گذشته و عملکرد خود فاصله بگیرند و بدانند مردم ایران در راه برپائی رژیمی مردمی اند با شعار؛ نه شرقی، نه غربی، نه تازی، فقط جمهوری ایرانی.

بنابراین بهتر است جوانان ما استخوان لای زخم نگذارند، و تکلیف مردم و آینده کشورمان را با این دو نفر روشن نمایند.

بی تردید، در آینده سیاسی و اجتماعی ایران، جائی و مکانی برای آخوند و آخوند نما و هیچ گونه تظاهر دینی در سطح‌ اجتماع وجود نخواهد داشت.

  • Elnaz

    be nazare man bajad beine akhonde khob va bad farg gozasht. Sanei va karobi va Kadivar va Montazeri akhond hastand vali kheili ensanhaie sharifi hastand. Dar avaz gazi Mortazavi, Ahmadinejad va Taeb… akhond nistad va chegadr bi vojdan hastand. Baraje hamin bajad dostan ra be khod jalb konim az ahr gruoh, goóm, zaba,… bashand.

  • Sohraab Arjang

    دوست گرامی و ارجمند، بادرد به شما، ما هم با شما هم عقیده و هم باوریم که حساب هرکس جدا از حساب دیگری است، و نباید گفت همه آخوندها خدای ناکرده بد مردمانی هستند. آقای منتظری را به خوبی می شناسیم. ایشان را در دوران اوج قدرتشان در اوان انقلاب چند بار درمنزلشان دیدار کردیم. بسیار مرد محترم و بی آلایش است. آقای کهروبی نیز اخیراًًََ در برابر شداد و فرعون ایستاده است. شادروان شریعتمداری و شماردیگری از روحانیون که ما می شناسیم با عملکرد این رژیم از میان رفتند. ولی این نکته را توجه فرمائید که هیچ یک از آخوند ها در حقیقت ایرانی نیستند، گرچه در ایران زاده شدند، به فارسی نیز گفتگو می کنند. آنان تاریخ ، آداب، رسوم، زبان، و فرهنگمان را باورو قبول ندارند. برای آنها فرقی نمی کند که خلیج فارس باشد یاعربی. بلکه اگر از مردم نمی ترسیدند، نام آن را به خلیج عربی تبدیل می کردند. آن ها ترجیح می دهند نام خیابان؛ عمار یاسر باشد تا بابک خرم دین. زبان، زبان عربی باشد تا فارسی. گو این که خود زبان عربی نیز نمی دانند. هم اکنون تقریباَ همه آخوندها با خانواده و بستگانشان زیرچتر خامنه ای هستند از او حقوق و از مردم خمس و زکات می گیرند، پشت به ملت و به مردم خیانت می کنند. ما در این باره این هفته مقاله ای خواهیم نوشت تا بیشتر در جریان باشید. بادرود مجدد.