احمدی نژاد و مسافرت ۴۵۰ میلیون دلاری او به لبنان ۱

فردا ۱۳ اکتبر قرار است آقای احمدی نژاد رهسپار لبنان می شود. حالا چرا و به چه دلیل؟ پاسخ به این پرسش آسان است و نیاز به بررسی زیاد ندارد.
هنگامی که رژیم از هرکجا و هرطرف درمانده شده، و رسوای عام و خاص می گردد، به ناچار به ترفند های نو و تازه ای دست می زند.
برای روشن شدن مطلب ناچاریم به گذشته باز گردیم.
تا پیش از آمدن خمینی، مردم ایران از آخوند و مذهب شیعه شناخت درستی نداشتند. آگاهی مردم بسیار سطحی، و رفتارهایشان کورکورانه و فرا گرفته از پدران و مادران خود بود.

در این تصویر-  پادو ونوکر تازی نژاد، یک نا انسان ضد فرهنگ و مردم ایران، با دختر خانم دلاور، سراپا مهر ، صفا، محبت، میهن پرست و موجب افتخار هر ایرانی

در این تصویر- پادو ونوکر تازی نژاد، یک نا انسان ضد فرهنگ و مردم ایران، با دختر خانم دلاور، سراپا مهر ، صفا، محبت، میهن پرست و موجب افتخار هر ایرانی

خمینی در اندک زمانی اسلام و آخوند را که تا آن زمان ناشناس مانده بودند، به مردم ما شناساند.
جانشین او، خامنه ای،  با به کمارگماردن مزدوران عرب، افغانی، وایرانی نما، و با گسترش زندان ها، دستگیری، شکنجه، تجاوز و کشتن جوانان، بر تجربه آموخته شده مردم، سنگ تمام گذاشت، و سرانجام آقای احمدی نژاد رژیم کنونی و اسلام حقیقی را جهانی کرد و به دیگر کشورها نیز فهماند که اسلام و رژیم اسلامی یعنی چه؟

اکنون رژیم برای افزایش عمر خود، ناچار است که از یک سوی مردم نا آگاه درون کشور را با دروغ و ترفندهای خود هم چنان در گمراهی و تاریکی نگاه دارد، واز سوی دیگربرای سیاست برون مرزی خود، دست به دامان کشورهایی مانند لبنان، فلسطین، سوریه، و یا شماری از کشورهای عقب مانده آفریقایی شود.

کشورهای عربی بالا تنها یاران رژیم ملایان هستند. البته پشتیبانی ظاهری آن ها ازرژیم ایران، چندان هم بی خرج نیست و ارزان تمام نمی شود. آن چنان که این رژیم  تاکنون به طور مدام به فلسطینی ها، حزب الله لبنان، و شخص حسن نصرالله کمک های مالی فراوانی کرده است.
هم اکنون نیز بنا برگزارش خبرگزای مهر، برگرفته از روزنامه السفیر، آقای احمدی نژاد ۴۵۰ میلیون دلار وام بلند مدت در اختیار لبنان گذاشته است.
البته این وامها پس دادنی نیست، و درحقیقت رشوه ای است که رژیم اسلامی بارها به مناسبت های گوناگون پرداخته است.
برای خوب نشان دادن سفر‌ آقای احمدی نژاد، گفته می شود که تا کنون ۸۰۰ هزار دلار به مزدوران عرب پرداخته شده تا در مسیر حرکت وی بایستند، و نشان دهند که رژیم ایران مورد خواست مردم لبنان است.

آن گونه که منابع خبری از بیروت گزارش می دهند، برنامه ای در پیش است تا آقای احمدی دو موافقت نامه نفت و گازنیز در لبنان امضاء کند.
سفر آقای احمدی که بی گمان برای پشتیبانی از حزب الله لبنان و تلاش بی خردانه برای  به درازا کشاندن دوستی و صلح میان فلسطین  و اسرائیل است،  تاکنون مورد انتقاد و مخالفت  گروهی از لبنانی ها، و شماری از مقامات بین المللی قرار گرفته است.

خبر گزاری فرانسه گزارش می دهد که یک گروه سنی در تریپولی با دادن پیام تندی، نشان دادند که از سفر او به لبنان خرسند نخواهند بود.
ازچند روز پیش، مردم شهر تریپولی مخالفت خود را با سفر احمدی نژاد به لبنان با نوشتن روی پلاکاردها نشان دادند. روی یکی از پلاکاردها نوشته شده؛ «نه به ولایت فقیه» و در پلاکارد دیگر، روی تصویر احمدی نژاد خط کشیده شده است.

بازهم گزارش گر فرانسه می افزاید که شماری از نمایندگان پارلمان لبنان سفر آقای احمدی نژاد به لبنان و کنار مرز اسرائیل را تحریک آمیز خوانده است.

نکته مهم دیگر این که دادگاه بین المللی هم اکنون در حال بررسی پرونده کشتار رفیق حریری نخست وزیر پیشین لبنان است. گویا برداشت غیر رسمی این دادگاه بر این است که حزب الله لبنان در کشتار نخست وزیر پیشین دست داشته است.
در صورت رأی نهایی دادگاه به این واقعیت، نه تنها احتمال دارد که در لبنان جنگ داخلی آغاز شود، بلکه امکان دارد پای رژیم ایران نیز به این ماجرا کشیده شود. شاید سفر آقای احمدی نژاد به دلیل نگرانی از پیامد رأی این دادگاه  باشد.

این ویدیو حکایت می کند از فیلم «روزهای سبز» که بنا بود فردا ۱۳ اکتبر در فستوال بیروت نشان داده شود، ولی با پای درمیانی و باج دهی رژیم ضد انسانی ایران، نشان داده نخواهد شد

جلو گیری از فیلم « روزهای سبز» -برنامه ریزی شده بود که فیلم روزهای سبز ساخته حنا مخملباف ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰، فردا، در فستیوال بین الملی بیروت نشان داده شود. این فیلم در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته است که با کودتای خامنه ای و احمدی نژاد، رای مردم دزدیده شد، و آقای احمدی نژاد که گویا در همه پرسی نفر سوم شده بود به طور غیر قانونی به ریاست جمهوری منصوب شد.

این فیلم با توصیه دولت ایران، فردا در فستیوال بیروت نشان داده نخواهد شد. حال، هم میهنان گرامی می توانند رد پای۴۵۰ میلیون دلار به اصطلاح وام، و در حقیقت رشوه پرداخت شده پیش از مسافرت آقای احمدی را دنبال کنند که به کجا می رود؟.