شاهین نجفی عزیز؛ آیا می دانی که جامعه ما قهرمان زنده قبول نمی کند؟ ۱۱۲

چند روزی است که ترانه تازه شاهین نجفی، به نام “آی نقی” در اینترنت پخش و به گوش ایرانیان رسیده است. این ترانه مستقیمن مشکلات و معضلات اجتماعی و سیاسی ایران را هدف گرفته و با بهره گرفتن از نام “نقی” ، امام دهم شیعیان و درخواست از وی برای ظهور به جای “مهدی موعود” و حل مشکلات ایرانیان، تأثیر به سزایی در تقدس زدایی و مضحک جلوه دادن خرافات و اعتقادات برخی از مردم ایران را دارد.

هر چند این ترانه پُر بار، با استقبال ایرانیان و به خصوص جوانان روشنفکر و فرهیخته رو به رو شده است، اما نمی توان قشر همیشه ناراضی و امت عصبانی مسلمان را نادیده گرفت. خردباختگان شیعه در طی چند روز گذشته، نه تنها به شاهین نجفی و هوادارانش و تمامی کسانی که این ترانه را تأیید و حمایت می کنند، توهین کرده اند؛ بلکه به صورت علنی شاهین را تهدید به قتل نموده و به خون وی تشنه گشته اند.

همه توهین ها، تهمت ها، دشنام های رکیک و تهدید ها را می توان در تاربرگ هواداران شاهین نجفی در فیسبوک خواند و به راستی که باید برای آن قشر مذهبی و بی تربیت و بی اخلاق متأسف بود. شیعیان مرتضی علی که همه روزه باورها و اعتقادات سخیف شان را به زور چماق در حلق ملت فرو می کنند، چند روزی است دوباره دست به دامان مغلطه های همیشگی شان شده اند و ناله سر می دهند که: “چرا به عقاید ما احترام نمی گذارید؟”

فرتور شاهین نجفی را در پاریس و در کنار آرامگاه زنده یاد صادق هدایت نشان می دهد؛ شاهین در راهی گام گذاشته که احمد کسروی را در آن تکه و پاره کرده و فریدون فرخزاد را در اروپا و در خانه اش به قتل رسانده اند. شاهین باید که بیش از پیش مواظب خود بوده و به امت حزب الله اجازه نزدیک شدن به خود را ندهد.

فرتور شاهین نجفی را در پاریس و در کنار آرامگاه زنده یاد صادق هدایت نشان می دهد؛ شاهین در راهی گام گذاشته که احمد کسروی را در آن تکه و پاره کرده و فریدون فرخزاد را در اروپا و در خانه اش به قتل رسانده اند. شاهین باید که بیش از پیش مواظب خود بوده و به امت حزب الله اجازه نزدیک شدن به خود را ندهد.

حال باید از آن شیعیان خردباخته پرسید: آیا زمانی که بنا بر دستورات اسلام، زنان و دختران ایران زمین را به جرم بد حجابی، بی آبرو کرده و با فحش و تهدید و زور آنان را بازداشت و سپس به ایشان تجاوز می کنید، در حال احترام گذاشتن به عقاید زنان در رابطه با چگونگی پوشش شان هستید؟ زمانی که دانش آموزان را مجبور به خواندن مزخرفات دینی می کنید و مهملات را به عنوان حقیقت، به خورد کودکان می دهید، در حال احترام گذاشتن به دانش آموزان می باشید؟

مغلطه “احترام به عقاید” به قدری نخ نما و کلیشه ای است که نگارنده دیگر حوصله نگاشتن در آن رابطه را نداشته و بحث کردن در آن زمینه برای وی، بسیار رنج آور و دردناک است. به قول زنده یاد شاملو: “سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدنش پول می گیرد.” البته اینجا چیزهای دیگری همچون تعصب کورکورانه، بی سوادی، منطق و خرد نداشتن نیز در امر “نفهمیدن” تأثیر گذارند.

نگارنده همواره شاهین نجفی را هنرمندی ارزنده، با سواد، روشنفکر و با استعداد دانسته و از او به عنوان یکی از تأثیر گذارترین اهرم های موجود برای به حرکت در آوردن چرخ روشنفکری، خردگرایی و خرافات ستیزی در سراسر ایران، نام برده است. شاهین جوان است و هم درد میلیون ها جوان ایرانی، شاهین رنج و بدبختی ملت ایران را با پوست، گوشت و خونش لمس کرده و بنابراین شنونده با وی احساس غریبگی و بیگانگی ندارد و خیلی ها از جمله نگارنده، بر این باورند که صدای شاهین، فریادِ آه و ناله نسلی است که خفه خوان گرفته و از ترس در حال لرزیدن است.

ترانه تازه شاهین نجفی به نام «آی نقی» یکی از بهترین کارهای وی می باشد. بدون شک فکر ساخت این کار توسط اعضای گروه «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» در فیسبوک، در ذهن شاهین قرار گرفته است، اعضای با سواد و روشنفکر گروه یاد شده چندین ماه است که با زبان طنز در حال تقدس زدایی بوده و در این امر موفقیت چشمگیری نیز داشته اند.

ترانه تازه شاهین نجفی به نام «آی نقی» یکی از بهترین کارهای وی می باشد. بدون شک فکر ساخت این کار توسط اعضای گروه «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» در فیسبوک، در ذهن شاهین قرار گرفته است، اعضای با سواد و روشنفکر گروه یاد شده چندین ماه است که با زبان طنز در حال تقدس زدایی بوده و در این امر موفقیت چشمگیری نیز داشته اند.

شاهین در آسمان فلاکت ایران اوج گرفته و با هر ترانه اش، یکی از معضلات اجتماعی ایران را نشانه می گیرد و دلِ لاشخورهای ولایت مدار و یا دیگر خردباختگانی که خود را روشنفکر از نوع دینی می خوانند، به درد می آورد؛ اما شاهین با اجرای ترانه “آی نقی” ، خط قرمزی میان خود و هم فکرانش با امت مذهبی و خرافاتی کشیده و شوم بختانه چندی از طرفداران سابقش نیز اکنون با دیگر اسلام پناهان، در یک جبهه و علیه شاهین قرار گرفته اند.

از آنجا که شاهین نجفی انسانی باهوش بوده و با وضعیت اجتماعی ایران آشناست، نگارنده اطمینان دارد که وی با آگاهی از عواقب خواندن این ترانه و با میل شخصی خویش، به استقبال گلاویز شدن با دسته ای از دو پایان رفته که پیشتر، میزان پستی و بی شرفی شان را، با کشتن فریدون فرخزاد و احمد کسروی ها ثابت کرده اند.

جامعه ایران نه تنها قهرمان زنده قبول نمی کند، بلکه قهرمانان تابو شکنی چون شاهین نجفی را راهی قبرستان کرده و آنگاه بالای سر جنازه آنان ایستاده و برای قهرمانان ملی، اشک می ریزد.! شاهین نجفی خود نیک می داند که قدم در راهی گذاشته که فریدون فرخزاد، آن دلاور میهن دوست، سال ها پیش جانش را در آن راه از دست داده است.

شاهین نجفی آگاه است که ایران زمین به جسم بی جان وی نیازی ندارد و مام میهن شاهین را زنده و در حال پرواز می خواهد تا اوج بگیرد و معضلات و مشکلات فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی مان را به رخ مان بکشد. ایران نیازمند وجود شاهین هاست تا بنویسند، بگویند، بخوانند و ملتی را که دهه هاست خود را به خواب زده، سرانجام بیدار کنند.

شاهین نجفی گرامی، حال که قدم در این راه پر خطر گذاشته ای، بیش از پیش مواظب خود باش و بدان که امت خردباخته تا انتقام بی احترامی به “اهل بیت” را از تو نگیرند، از پای نخواهند نشست. لاشخورها در کمین تو اَند ای شاهین؛ پس حواست را بیشتر جمع کن و به خاطر بسیار آنچه را که زنده یاد اسماعیل فصیح گفت: “جامعه ما قهرمان زنده قبول نمی کند. باید مُرد تا قهرمان شد…!”

در این ویدیو، ترانه تازه شاهین نجفی به نام “آی نقی” را مشاهده می کنید.
  • Newuser

    شاهین نجفی گوه خورده به امامان توهین کنه؛ یادت رفته مردم ایران مسامان هستند. و حق این عوضی را هم میذارن کف دستش

    • gayandeh

      بیا سرشو بخور….

    • Razmjoo

      خجالت را کسانی می کشند که انرا بشناسند.
      رزمجو

    • نریمان

      گفتی امامان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مرا به یاد ادمهای منحرف جنسی انداختی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      واقعن برات متاسفم که ملیت ایرانی رو یدک میکشی و رهرویه یک مشت عرب اشغالی
      مخصوصن اون نقی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      نریمان از نژاد صد در صد  اریایی ……………………..

    • shahin2

      بیشعور چرا بچه های نازنین کشورت را تو روز روشن با گلوله می کشن ککت نمی گزه و غیرتی نمی شی اما برای یه فرد موهون و خیالی که نمی دونی واقعا وجود داشته یا نه کک به تومونت می افته درسته تا این همه احمق توی ایران و خارج از ایران به اسم مسلمون وجود داره باید هم این آخوندا سرتون سوار باشن و برینن به هیکلتون 

      • ramian

        آفرین بر تو . ……………اما برای یه فرد موهوم …..کک به تو نبونتون میفته .  دقیقا این ملت ازگل و خوب شناختی .یک مشت هفت خط خالی بند که با دو تیر هوایی خودشونو خیس میکنن.فقط بلدند هارتو پورت کنن همین

    • Ramin

      توی ابله!!! شاید از روی نادانی تصور می کنی که برنامهِ غذائی ات را دیگران هم دنبال می کنند.

    • Mani

      به مردم مسلمونت بگو که برندو پله بزنند. عوضیِ بیسواد!!!
       کثافت!!! تهدید هم  می کنی؟؟؟ میدونی که میشه …..درت را دراورد؟

    • پادیران

      نگرش تو از اینکه میگی مردم ایران چی هستش؟؟؟
      تا جاییکه که میدونم در فرهنگ راستین ایرانی واژه امام معنی نداره
      پس آروم بگیر و خودت را بیهوده نشکاف

  • Piroozn

    گوه تو قبر تمومی امام هات و ۱۲۴۰۰۰ پیغمبرت و تو دهن خودت و تو گور پدر و مادرت! به جاکشی مثل تو اون امام های جاکشتر از خودت باید اینطوری جواب داد.

    • Sha Giant

       اگه ایرانی تویی ریدم به هیکل هرچی ایرانی
      کوروش کبیر گفت گفتار نیک…
      نه دیوس بازی

  • نسل سوخته

    شاهین عزیز نقی نگهدارت درود بر شچاعتت.
    تقدس زدایی بهترین کاریست که ما ایرانیان واقعی در حال حاضر میتوانیم انجام دهیم.
    مرگ بر علویون درود بر نقویون.

  • asd

    shahin goh khorde ba toye admin oskole chaft
    che rabti be in akse dare asan ahang dade ke dade in akse chiye dg martikeye harumzade

  • mehrdad

    شاهین نجفی نماد لمپنی نسل جدید ایرانه و این اصلا ربطی به این ترانه ش نداره، بارها نشون داده که یک آدم بی شعور و بی سواد هست.سگ توش.

    • Razmjoo

      خجالت را کسانی می کشند که انرا بشناسند.رزمجو 

    • نریمان

      بیخودی واسه خودت ادما رو انالیز شخصیتی نکن
      تو اصلن پای حرفای شاهین اگه بشینی متوجه میشی که چقدر نسبت به محیط پیرامونت نادانی ……………………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
      اصلن حرفهای شاهین و ترانه هاش حداقل واسه تو خیلی درکش سنگینه !!!!!!!!!!!!!۱
      برو البوم هیچ هیچ هیچو  گوش کن ببین اصلن میتونی یه سر سوزن از ترانه هاش رو بفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      برو داداش افشین و اندی و شهرام صولتیتو گوش کن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………..

      نریمان از نژاد صد در صد اریایی ……………………………..

  • Hasan

    balaye ghabre babat akse pestun mizari akhe jakesh ke inja gozashtii khube bala sare ghabre nanat akse pestun bezaran masaele siyasi che rabti be in chiza dare kuni?

    • M Reza

      شما در ست میگید .مسئله سیاسی به مذهب نباید ربطی داشته باشه.ولی مشکل اینکه اسلام یک مذهب آسمانی یا حتی روحانی هم  نیست بلکه یک دین کاملا سیاسی است.اگر اطلاعات درستی از اسلام و قرآن دارید .لطفا مذاهب دیگر مثل مسیحیت را هم مطالعه کنید .خودتان پی خواهید برد که شاید بشه گفت اسلام تنها مذهب سیاسی دنیا ست.اگر خواستید مقایسه کنید لطفا اشتباه نکنید کشورها و اشخاص سیاسی دنیا را با هم مقایسه نکنید مثلا جنایات غربی ها یا جنایات سیاسیونی که در قرون وسطا در کلیساها  نفوذ کرده بودند .حتی خیانتهای بعضی از ملاها یا کشیشان را با هم مقایسه نکنید .بلکه به سر چشمه ها برگردید یعنی شخص محمد و قرآن  را با عیسی و انجیل مقایسه کنید اگر کمی با وجدان باز و بدور از تعصب مطالعه بفرمایید خودتان خواهید فهمید .که آب از سر چشمه گل آلود است و این خانه از پایبست ویران!!!

      • پادیران

        تو هم بیخود از آب گلالود ماهی نگیر پست منش اسلام و مسیح و یهود همه از یک ریشه بوده و در شاخه کیش های ابراهیمی جای میگیرند تو نمیدونیکه هنوز که هنوزه درد و رنج صده های میانی(قرون وسطی) از کشورهای یونی(اروپایی) ازمیان نرفته یا هنوز که هنوزه اونا باید سال نو خودشون رو در زمستان بپاکنند چون گفته شده پیامبر دورغینشان که پسر خداست در شب یلدا زاییده شده یا هنوز امریکا و کشورهای یونی دیگر یک کشوردار نامسیحی نداشتند

        • M Reza

          برادر عزیز من .ندانستن عیب نیست بلکه پی گیری نکردن حقیقت  و اصرار بر اطلاعا ت غلطی که ملاها یا سیاستمداران آشغال و شارلاتان غربی به خورد ما دادند   میتونه آنسان را تا ابد در بیابان نادانی سرگردان بکنه.
          اول اینکه دین اسلام هیچ گونه ارتباطی  با دیگر ادیان نداره .البته اینهم یکی از زرنگی های محمد مخترع اسلام بود تا بدینوسیله به اختراع خود مشروعیت ببخشه.
          لطفا توجه کنید. اسلام و مسلمین ۱۴۰۰۰ ساله که نسبت به مسیحیان و یهودیان دشمنی میکنند.هیچوقت از خودتان پرسیدیدچرا  از روز اول محمد با یهودیان سر جنگ داشت و این کینه شتری هنوز ادامه داره.مسلمنا برای این نبود که آنها همه از یک دین و ریشه بودند.البته قوم و خویش بودند (از ابراهیم اسحاق و اسماعیل بوجود آمدند که قوم یهود از ریشه اسحاق بودند و قوم عرب از اسماعیل).جالب است که بدانید تمام پیامبرانی که در قرآن از آنها یاد میشود.از قوم یهود بودند و یهودیان با داشتن کتاب خود  با اطمینان و با استناد به تورات. رسالت محمد را نفی کرده و او را پیغمبری جعلی  و کذاب میدانستند….
          در مورد جنایات قرون وسطا حق با شماست .ومردم اروپا خاطره تلخی از آن زمان به یاد دارند.البته باعث تاسف که این جنایات  به ظاهر توسط کلیسا و کشیشان انجام شد ولی هیچ ربطی به مسیح و مسیحیت ندارد.چون این مسیحیان واقعی نبودند که دست به جنایت میزدند بلکه شارلاتانهای سیاستمدار بودند که با استفاده از جهل عموم در لباس کلیسا اعمال ضد بشری خود را پیاده میکردند.گواه این امر اینکه بیشترین قربانی این دوران کشیشان و مسیحیان واقعی بودند که در راه حقیقت انجیل به آتش کشیده شده بودند.شاید تعجب کنید که بدانید .گالیله و کپرنیک هم خودشان از خادمان راستین کلیسای مسیح بودند….
          متاسفانه امروزه هم کم نیستند افراد شارلاتانی که در لباس کشیشی  و روحانی به دین و مردم خود خیانت میکنند.
          اینکه تولد مسیح در زمستان جشن گرفته میشه خود داستانی داره .در هر صورت ربطی به شب یلدای ما نداره.
          من مطمئن نیستم که شما قانع شده باشید ولی امیدوارم برای دانستن حقیقت خودتان بی طرفانه از همه جناها  تحقیق کنید .
          ضمنا من شاهین را از نزدیک میشناسم وقتیکه بعنوان مهمان به کلیسای ما می آمد البته خیلی وقته که اورا ملاقات نکردم.قبل از اینکه کارش را  در آلمان شروع کنه به او گفتم تو مثل میرزا کوچک خان چنگلی میمونی…
          امیدوارم مثل میرزا سرش را از دست نده و همچنان برای دوستداران خود بخوانه…

  • نسل سوخته

    شاهین صدای نسلی هست که بجز تحقیر و تمسخر و اعتیاد و اسارت چیزی نصیبشون نشد.
    نسل ما با تحقیرو تمسخر آخوندها و پاسدارها بزگ شد.با کشته شدن عزیزانمون با تحقیرهای بین المللی و دزدیها و تجاوزات سردمداران حکومت.با جنگ با کمبود.
    طبیعیه که شاهین به مقدسات این ظالمان و جباران توهین کنه.
    چون اونها فقط همین مقدسات براشون با ارزشه.
    و به هیچ چیز دیگه اهمیتی نمیدن.
    شماهایی که میگین شاهین گه خورده.!!!!!!!!
    به خودتون نگاه کنید چطور آتیش گرفتین و دارین میسوزین.
    پس بسوزین.

  • Hosein Rezaeyan

    ay khodaaaa,ehsase khafegi mikonam vaghti mibinam dorovaramo inhame adame ahmagho kodan gereftan,shahine najafi ye payambare,shahin payambare zamane mast,ke dare jun mikane amsale in ahmagharo sare aghl biyareo cheshmashuno baz kone…….

  • Mahshid

    درود برتو
    سپاس از این همه شجاعت و دلیری.
    بزرگوارترین مرد ایرانی.
    پایدار و برقرار باشی..

  • نریمان

    شاهین نجفی …………………………………….
    ان روشنفکر و اگاه به تاریخ و حال و اینده ….. ………………………………………………….
    با ان ترانه هایی که درکش برای خیلی ها مشکل و سنگین است ………………………
    کسی که واقعن از بدبختی و عقب ماندگی این کشور در طول ۱۴۰۰ سال میخواند …………………………..
    کسی که اکثریت تمایل ندارند مخاطب اثارش باشند چون خواسته یا ناخواسته باید با واقعیتهای زندگی روبرو شوند ………………………………………………………………….
    دوستت دارم شاهین نجفی و دیگر هیچ ……………………………………

    نریمان از نژاد صد در صد  اریایی

  • نریمان

    واقعن ما کی باید دست از سر این افکار واپس گرایانه برداریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این جماعت فاحشه ی مغزی و تازی نژاد تا کی میخواهند رهرویه راه این مقدس نماها باشند !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

    این اشخاص به شاهین بدترین اهانت ها میکنند اما یکبار حاضر نیستند بنشینند و در مورد اعتقاداتشان تفکر کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اعتقاداتی که ریشه در احساس دارد و بس !!!!!!!!!!!!!!!!۱

    براستی ما چرا باید ررویه راه نقی و علی و حسین و …………….. باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    این اعتقادات ساختار شکن با چه نوع منطقی و عقلی باید توجیه شود که تا بدین جای کار ناممکن شده
    !!!!!!!!!!!!!!……………؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    تنها حرف باقیمانده برای من اینست که بگویم افرین بر تو شاهین عزیز ……………………………..

    همین طور ادامه بده تا تابوها  شکسته شود …………………………………………….

    با سپاس

    نریمان از نژاد صد در صد  اریایی ………………………………………..

  • vvvvvvvvvv

    بادورود.من ازایران این مطلب رومینویسم.من کاملابااین سیستم خرافی بزرگ شدم درایران وامیدوارم یک روبرسه که تمامی مردم ایران به جای عمل کورکورانه نسبت به دین باتفکربااون مبارزه کنندتا این بلای ازایران دوربشه چون دراین صورته که ما ایرانی آزاد خواهیم داشت.دورودمیفرستم بر شاهین نجفی عزیرازخبطه آزاداندیشان سبزگیلان وحمایت کامل خودموازش درباره این ترانش انجام میدم.. 

  • Arjang

    آقای newloser شاهین گوه بخورد امامنتان نداد از آنها انتقاد کرد اگر در
    سر شما چیزی جزٔ کثافت هست؟ می‌توانید او را بنقد بکشید.همانطور که شما حق
    دارید به ۱۲۴۰۰۰ پیامبری که اسم ۱۰ نفر آنان را نمیدانید باور داشته
    باشید،دیگران هم حق دارند که باور نداشه و نقد کنند.شما در عصر الکترونیک
    زندگی‌ می‌کنید نه‌ در عصر حجر،درست نیست که از امکانات عصر الکترونیک
    استفاده کرد و در عصر حجر فکر کرد.
     

    • Razmjoo

      افرین، صد افرین به برخوردِ منطقی تان با اراذل و اوباشِ تنگ نظر و تمامیت خواه. مملکت خوب مان را همین آشغال ها به اینجا کشانیده اند.
      با مهر،
      رزمجو

  • Re-mohammad

    معرکه است بنازم به شهامتت 

  • Andisheye Irani66

    امامان شیعه برای بسیاری از مردم ایران و مهم  قابل احترام  است .توهین به امامان توهین به  مردم ایران است . این یعنی دیکتاتوری فکری که کسی بخواهد به چیزی که قبول ندارد ولی برای بقیه مهم است توهین کند .جالب اینجاست که دیکتا تورها هم می گویند طرف مقابل اشتباه میکند و میخواهند انها را از خواب غفلت بیدار کنند. و این دوستان هم به همان سبک دیکتاتوری به امامان که  برای گروهی مردم مهم هستند توهین میکنند و میخواهد از خواب غفلت بیدار کنند

    • پادیران

      “توهین به امامان توهین به مردم ایران است ” شاشیدم تو دهنت اگه دروغ بگی. خودت داری میگی مردم ایران امامهای سوسمار خور چه پیوندی به ایرانیا دارند

      • Andisheye Irani66

        در همین کامنت ها لحن حرف زدن مدافعان اسلام را ببینید و از طرفی لحن مخالفین را در کامنت پادیران مشخص است .حالا کدوم با فرهنگ تر است و کدوم عقب مانده

      • Andisheye Irani66

         بسیاری از مردم ایران مسلمان هستند و به امامان احترام میگذارند .پس به حرمت همین مردم باید توهین به امامان نکرد. اقای مشیری در برنامه افق گفت چون بسیاری از مردم به اسلام را احترام میگذارند پس به احترام این مردم اسلام محترم است.

        • Razmjoo

           و بسیاری هم مسلمان و یا در واقع، شیعه نیستند، پس حق انها و ما ( ها ) چه میشود؟؟؟
          در ضمن، یعنی ضمنّا مگر هنوز نجاستی به نامِ ناشریفِ اسلام وجود دارد که شما سنگپایش را به سینه می زنید؟؟؟
          امامان هم مشتی مفتخور، منحرف و خالی بند بودند که اکثراً با مرگموش، برخلاف ادعای کاذب شان که علم خدائی داشتند، سقط شدند.
          تمام بدبختی ما ایرانیان، کلیهِ اقوام دلیر و شریف از آذری گرفته تا کرد و عرب زبانان و بلوچ همه از اسلام نامنزه است. 
          بهوش بیائیم!!!
          رزمجو

          • andisheye

             بله همانطور که شما  باید یه عقاید  مسلمانان احترام یگذارید ما هم باید به عقاید شما احترام  بگذاریم و در کنار هم زندگی کنیم .و به همدیگه توهین نکنیم .اگر کار کسانی که به عقاید شما احترام نگذاشتند وشماناراحت هستید و انها را دیکتاتور میخوانید  و کار شما هم دقیقا مثل همانهاست و به عقاید طرف مقایل توهین میکنید حرف های رکیک میزنید ابا این دیکتاتوری نیست .هر دو اشتباه است.حتی شاهین نجفی گفت قصدش توهین نبوده .ولی شماها نگاهی به کامنت های مخالفین اسلام بیندازید چقدر فوش و ناسزا میبینید

      • نریمان

        افرین بر تو و درود بی پایان

        نریمان از نژاد صد در صد اریایی ………………

  • iranban bahram abtin

    درود برشما ایرانبان شاهین نجفی گرامی ” به باور من درک درست از دین اهریمنی اسلام در گام نخست شجاعت اندیشیدن و سپس جسارت بیان حقایق را میطلب ” بی شک در آینده نزدیک نخستین نشانه یک فرد خردمند نداشتن دین وهرگونه روشهای واپسگرایانه دیگر میباشد چرا که در جایی که خرد حکم میکند دیگر هرگز نیازی به هیچ دین و آئینی احساس نخواهد شد ” به هر روی بدینوسیله این رنسانس اندیشه تان که در اجرایی زیبای امام نقی !!!! آغازیدن گرفته است را به شما شاد باش گفته امید است چراغی برای عبور از ظلمت مخوف توهم اسلام اهریمنی در تفکر جوانان سرزمینمان گردد ” من به عنوان یک مبارز جانثار در راه خرافات زدایی مردم سرزمینم دست شما هم میهن عزیزم را به مهر میهن میفشارم هم اکنون اعلام هموندی با اندیشه والای شما را نیز مینمایم . ایرانبان بهرام آبتین 

    • mahmood

       مطمئنا در اینده نشانه یک فرد خردمند کسی است که به  عقاید طرف مقایل احترام بگذارد

  • Irani

    مسلمانان افراطی بدانید و اگاه باشید که شما هیچ فرقی با آلت ندارید برای سران این نظام تا با گوشت دم توپ فرار دادن شما باز هم به جنایات خود ادامه دهند .. بازیچه دین شدن از روزی هزاران با معتاد شدن بدتره زیرا دین افیون توده هاست …

    • mahmood

      ضد مسلمانان و تو هین کنندگان به دین و عقاید  انسانها بدانید شما هم بازیچه دست دشمنان اسلام هستید .باید به عقاید بکدیگر احترام گذاشت و بدور از افراط و تندوروی در کنار یکدیگر زندگی کرد

    • Razmjoo

       هم میهن عزیزم!
      تقاضا دارم از این به بعد، مسلمانان افراطی را دگر بار با آن عضوِ سازندهِ بدنِ ادمی مقایسه نکنید!!!
      خیلی چیزها هست که میتوانید با نام بردن از انها، به هدف مردمی تان برسید، بطور مثال: ADS، سرطان، وبا، آبله  مرخون، سفلیس، و یا دیوارِ شکسته، سگِ هار، زنِ شلیطه،
      با مهر و سپاسِ پیشاپیش،
      رزمجو 

      • mahmood

        پس یه افراطیونی که به عقاید طرف مقایل احترام نمیگذارند چه باید گفت .کسانی که ادعا با فرهنگی میکنند  و جز ناسزا چیزی در چنته ندارند .با افراطی گری و توهین به عقاید مردم فتنه واختلاف به پا میکنند .دیکتاتوری شما چگونه خواهد یود یکی بزور چادر سر مردم میکند یکی هم مثل شما چادر از سر مردم میکشد وهر دو دیکتاتوریست

  • Skk1345

    با درود : سابق اگر کسی حرفی میزد که با زمان سازگار نبود میگفتند مرتجع   و اینگونه افراد معمولا در مباحث  بروز داخل  نمی شدند چون مرتجع و عقب مانده بودند . حال حاضر وضعیت طوری شده که برای انکه اثبات کنیم : موقع خورشید گرفتگی نیازی به نماز وحشت نیست  . برای مرتجعین دلیل و برهان می اوریم .  اما همین مرتجعین کو…ان  درد می کند دست به دامان تجدد و  علوم زمان حال می شوند . بچه پررو که می گویند اینانند . نفت و گاز و.. را می فروشند و ملک وحساب بانکی  دارند در بلاد کفر و مترقی و چرت و پرت متحجرشان مال ما ۹۹ درصد  است .

  • Aryo

    حیف از نان و اب و اکسیژن و پول مفت نفت که خرج تو خر مغز شده . براستی واژه ای برای نشان دادن وقاحت آخوند ندارم خونم جوش میاد وقتی میبینم این اخوندها نفس میکشند و مفت میخورند و مانند آب خوردن فتوای مرگ این و ان را میدهند ( تا ابله در جهان است مفلس در امان است) ما ایرانیها کی میخواهیم از خواب بیدار بشویم کی? کی? انگلها موجودات وبارزیت هایی هستند که در بدن جانور دیگری زندگی و ارتزاق میکنند و زندگی آخوند درست مانند انگل هاست. به یزدان گر ما خرد داشتیم  …کجا این سر انجام بد داشتیم…….

    • Saeed

      kirammmmmmmmmmm to harchi mosalmone goshne va panahande hast
      inha khare in uropa gaidan inghad ke elam panahandegi kardan
      akhe chera ye uropay nemire to ye keshvare mosalman panahande beshe?????/
      kiram to harchi mosalmane goshnast
      va hashariiiiiiiiii ke kon mmidan vase kose lampi

  • Javdan

    سیزدهمین روز فروردین، نه روز نحسی است! نه روز جشن! و نه حتی روز طبیعت!! بلکه روزی تاریخی برای ملت ایران است. روز کشتار وحشیانه‌ی ایرانیان توسط فرقه ای از یهودیان! روز ملی اعلام حضور ایرانیان!زمانی که پادشاه نیک سیرت ایرانی،کورش، به حکومت رسید با شکست بخت النصر ،پادشاه جبار و خونخوار بابل، سرزمین خود را تا سواحل مدیترانه گسترش داد. دیدگاه الهی کورش باعث شد تا وی پیروی از تمام ادیان الهی را در ایرانِ بزرگ آزاد بداند به شرط آنکه هیچ فرقه ای با فرقه‌ی دیگر جنگ نکند و یا قصد آشوب و شورش علیه حکومت را نداشته باشد. همین مهربانی پادشاه باعث شد یهودیانی که توسط بخت النصر شکنجه و کشته می شدند، ایران را کشوری امن و مناسب برای خود ببینند و آزادانه به فعالیت های خود ادامه دهند.سه نسل از حکومت کورش می گذشت که خشایارشا پادشاه ایران شد. در این زمان به علت خیانت های فراوان و پیمان شکنی های مکرر قوم یهود (فرقه‌ی zion)، آنها از دستیابی به مقامات دولتی و حکومتی منع شده بودند. در همین وضعیت شخصی به نام “مُردخوای” فرزند “پاییر” از فرقه‌ی زیون با پنهان کاری و فریبِ حکومت توانست به دربار نفوذ کند و صاحب پست و مقام شود. وی پس از مدتی با وسوسه‌ی خشایارشا دخترخوانده‌ی خود “هدسه” را که یک یهودی متعصب بود با تغییر نام به “استر” وارد دربار کرد و به ازدواج خشایارشا درآورد. این دخترک زیبا و خائن با حقه‌های زنانه‌ی خود هر روز بیشتر به پادشاه نزدیک می شد و حتی در بسیاری از امور حکومتی نیز دخالت می کرد.در همین زمان “هامان” وزیر اعظم و لایق ایرانی که از مفاخر علم و سیاست و دانش در دوره‌ی هخامنشی است، متوجه رابطه‌ی مردخوای با استر می شود و پس از تحقیق متوجه می شود که این دونفر باهم نسبت فامیلی دارند و هردو از یهودیان zion هستند. این موضوع را روزهای پایانی اسفند (به گفته برخی مورخان: ۲۳ اسفند) به اطلاع خشایارشا می رساند و از او می خواهد این ۲نفر را مجازات کرده و به خاطر پیمان شکنی‌های مکرر، یهودیان را از ایران اخراج کند. پادشاه این موضوع را قبول می کند و از هامان می خواهد تا روزی را برای اعلام این موضوع مشخص کند. وزیر بزرگ ایران، نیمه‌ی فروردین را برای این کار مناسب می بیند.دخترک نحس یهودی ،استر، موضوع را متوجه می شود و با همکاری مردخوای در روزهای دهه اول فروردین خشایارشا را باخوراندن شراب بسیار مست می کنند و در حال مستی از او حکمی می گیرند که ۱-هامان و برخی از دیگر وزرای ایرانی دربار باید اعدام شوند ۲- تمام قبایل منتسب به این افراد باید کشته شوند ۳- تا۶ روز یهودیان آزادند که هرکاری بکنند ولی مجازات نشوند. یهودیان در روز ۱۳ فروردین، یک قتل عام بزرگ راه می اندازند و علاوه بر هامان وزیر دانای ایران، بیش از ۱۰۰۰۰۰ ایرانی را سر میبرند (در بعضی منابع اینگونه آمده: یهودیان در این روز آنقدر کشتار کردند که از هر ۱۱ نفر ایرانی، یک نفر را سر بریدند)از آن سال به بعد [تا هم اکنون] یهودیان به ویژه زیونها (zion) روزهای آخر اسفند ماه را با آتش زدن و توهین به عروسک های هامان و دیگر نمادهای ایران، این نسل کشی و وحشیگری را جشن می‌گیرند [بسیاری از مورخان، ریشه و اصل جشن چهارشنبه سوری را همین موضوع می دانند که به علت نفوذ زیونها در دربار پادشاهان ایران، همواره برگزار گردیده است] پس از انقلاب اسلامی در ایران با کمرنگ شدن نفوذ یهودیان در حکومت، با این جشن مخالفت شد و سعی در جلو گیری از آن همچنان ادامه دارد. هرچند در دیگر کشورها به ویژه اسرییل، یهودیان هرساله جشن هامان سوزی یا ایرانی کشی را در روزهای آخر اسفند برگزار می کنند که تصاویر زننده‌ی بسیاری از این جشن ها در فضای اینترنت منتشر شده است.از آن سال به بعد ایرانیان در روز ۱۳ فروردین ماه (سالروز کشتار ایرانیان توسط یهود) به خیابان و طبیعت می روند که جامعه‌شناسان و مورخان دلیل آن را اینگونه ذکر می کنند: ۱- به یاد آن روز که همه‌ی ایرانیان برای فرار از دست یهودیان به کوه و صحرا پناه برده‌ اند ۲- اعلام همبستگی و اینکه اگر ۱۰۰ ها هزار ایرانی را بکشید باز هم ما در صحنه حضور خواهیم داشت ۳- اعلام انزجار از یهودیان زیون.لازم به ذکر است که قبر استر و مردخوای هم اکنون در همدان قراردارد، و در نقشه نیل تا فرات رژیم غاصب قدس (اسراییل) همدان و مقبره‌ی این دو خائن، جزء کشور اسرائئل دیده شده است.یک پیشنهاد: روز ۱۳فروردین را روز ملی آتش زدن پرچم اسراییل (کشور یهودیان زیون) کنیم- درسراسر ایرانمنبعبرای اطلاع بیشتر در مورد این پیشنهاد به این سایت سربزنید…

  • Javdan

    استر نام آخرین دفتر از کتاب تورات است در این دفتر نامی از یهوه ، خدای بنی اسرائیل برده نشده . این کتاب در اواخر عهد هخامنشی و یا پس از آن نوشته شده است . بنابر نوشته د. جوینی مطالب کتاب استر تماما در خدمت مصالح رباخواران حاکم بر جهان ، یعنی صهیونیستها و فراماسونها است .
    این کتاب عمق نفرت و انزجار تند یهود نسبت به غیر یهودیان به ویژه ایرانیان را نشان می دهد . شدت و تندی نفرت بحدی است که خاخام ها و فقیهان قوم یهود در سده اول میلادی مطمئن و متفق القول نبودند که آیا باید کتاب استر را در کتاب مقدس بیاورند یا نه ؟از اقوال مارتین لوتر از رهبران پروتستان ها نقل کرده ان که گفته است : ای کاش این داستان وجود نداشت .از ابتدا تا انتهای کتاب استر هیچ کلمه ای که نشان دهد خون از بینی حتی یک یهودی ریخته شده است ، وجود ندارد . به هیچ آزار عملی ای از سوی ایرانیان نسبت به یهود اشاره نشده است . با این وجود آنان قصاص قبل از جنایت را چگونه توجیه می کنند ؟-استاد ناصر پور پیرار در مقاله شنبه ۸ شهریور ۱۳۸۲ در وبلاگ حق و صبر می نویسد : واژه هخامنش لقبی است که پس از تسلط داریوش و نخست وزیری مردخای و انتخاب استر به عنوان ملکه داریوش و قتل عام پر خشونت مخالفان یهود در سراسر ایران ، که نزد یهودیان به عید پوریم معروف است و بالاخره تسلط کامل رابی های یهود در ایران و بین النهرین مردم شکست خورده منطقه بر قوم داریوش نهادند و آن را حاخام منش به معنای پیرو روحانیت یهود نام نهادند .تورات به دفعات بر تسلط کامل رابی های یهود بر دربار هخامنشیان تاکید می کند که مشروح آن را می توان در کتاب های استر ، عزرا ، نحمیا ، دانیال و اشعیا در تورات یافت . شاپور شهبازی: (( آنها (یهودیان ) تنها در ایران از یاوری و پشتیبانی فرمان روایان برخوردار بوده اند .بنابراین می توان گفت که ایشان آزادی خود را از هخامنشیان دارند و این هخامنشیان بودند که تورات را ” قانون نامه رسمی ” یهودیان کردند.)) کوروش بزرگ .
    بیست وشش قرن از ماجرای استر ، مردخای و هامان می گذرد متاسفانه تاریخ شناسان ایران بیشتر به زرق و برق پادشاهان و افتخارات جعلی زمامداران پرداخته اند . و سلسله های پادشاهی را برایمان آرایشگری کرده اند .جوان ایرانی از ماجرای دردناک نخبه کشی و ایرانی کشی که در کتاب استر آمده ، خبر ندارد . استر و مردخای توطئه گر را نمی شناسد . هامان « وزیرالوزرا » که مورد خشم یهود قرار گرفته است را نمی شناسد . او نمی داند که هامان در هنر دست میکل آنژ بر سقف نمازخانه سیس تین واتیکان چهره معصومی دارد که به صلیب کشیده شده است .آیا میکل آنژ دانسته یا ندانسته نمی خواهد رنج و مصیبت مسیح بدست یهودیان را در صورت هامان بنمایاند ؟آنانی که دم از ایرانیت ، قومیت و نژاد می زنند از چه طریقی هامان سوزان را که در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود ، به گوش جوان ایرانی رسانده اند ؟ هامان سوزان مراسمی است که یهودیان هر ساله در بسیاری از کشور های دنیا برگزار می کنند . بنابر آنچه آقای عباس احمدی در مقاله عید پوریم نوشته است : در ایتالیا ، فرانکفورت آلمان ، سالونیکای یونان ، ایران ، افغانستان ، لیبی ، مراکش ، بخارای ازبکستان ، منطقه قفقاز ، یمن برگزار می شود . ویژگی این مراسم سوزاندن هامان و رقص و پایکوبی یهودیان به هنگام آتش زدن مجسمه هامان است . در ازبکستان مجسمه را از یخ می سازند و به دور آن آتش روشن می کنند . در یونان نان هایی به شکل هامان درست میکنند و با چاقو سر آن را می برند . در ایران مجسمه هامان را به دار می کشند ، سپس می سوزانند.

  • Javdan

    تاریخ حکایتی خونبار تر از حوادث سال های تسلط داریوش بر ایران و شرق میانه به یاد ندارد و تمدن آدمی هول آور تر و خشن تر از کشتار ایرانیان در ماجرای پوریم ثبت نکرده است… اقدام یهودیان در انهدام برنامه ریزی شده ، منظم ، ناگهانی و سراسری بومیان ایران ، پیش و بیش از همه ، به علت مخالفت و مقابله ی وسیع اقوام کهن ایران ، با تسلط وحشیان هخامنشی بوده است ، که به وسیله یهودیان حمایت ، رهبری و راهنمایی می شده اند .تورات در کتاب استر می گوید : خشایار شاه پادشاه پارس در آخرین روز جشن ۱۸۰ روزه که از باده نوشی سرمست بود ، دستور داد ملکه وشتی زیباییش را به مقامات و مهمانانش نشان دهد . ملکه امتناع ورزید و پادشاه بسیار خشمناک شد.مموکان (یکی از مشاوران خشایار) خطاب به پادشاه و امیران دربار گفت :ملکه وشتی نه فقط به پادشاه بلکه به امیران دربار و تمام مردم مملکت اهانت کرده است . هر زنی که بشنود ملکه وشتی چه کرده است ، او نیز از دستور شوهرش سرپیچی خواهد کرد.پس مشاوران نزدیک خشایار شاه گفتند: اجازه بدهید برویم و زیباترین دختران را پیدا کنیم و آنها را به قصر پادشاه بیاوریم .در شوش یک یهودی به نام مردخای پسر یائیز زندگی می کرد ، او دختر عموی زیبایی داشت بنام هدسه دختر ابیحایل که به او استر هم می گفتند . زمانی که قرار شد از تمام بلاد دختران زیباروی به حرمسرای پادشاه آورده شوند استر نیز همراه دختران زیبای بیشمار دیگری به حرمسرای قصر شوش آورده شد . به توصیه مردخای استر به هیچ کس نگفته بود که یهودی است . استر بیش از دختران دیگر مورد توجه و علاقه پادشاه قرار گرفت بطوری که پادشاه تاج بر سر استر گذاشت و او را به جای وشتی ملکه ساخت . اما استر مثل زمان کودکی دستورات مردخای را اطاعت می کرد.و مرد خای از طرف پادشاه به مقام مهمی در دربار منصوب می شود .وقتی هامان « وزیرالوزرا » از دسیسه های استر و مردخای در دربار ایران آگاه شد و مقابل آنها ایستاد، با تحریکات مردخای یهودی , استر علیه هامان « وزیرالوزرا » دسیسه کرده و شاه هامان را اعدام و املاک او را به استر می بخشد . بعد از ان پادشاه انگشتر خود را به مردخای داد .پادشاه به ملکه استر و مردخای گفت : شما می توانید حکمی مطابق میل خود بنام پادشاه برای یهودیان صادر کنید و آن را با انگشتر پادشاه مهر کنید .« مردخای فرمانی بنام پادشاه نوشت و آن را به همه جا فرستاد . فرمانی که به یهودیان اجازه می داد متحد شوند و بد خواهان خود را از هر قومی که باشند ، بکشند و دارایی شان را به غنیمت بگیرند . تورات می گوید در سراسر مملکت همه از یهودیان می ترسیدند تمام حاکمان و استان داران ، مقامات مملکتی و درباریان از ترس مردخای ، به یهودیان کمک می کردند . و به این ترتیب یهودیان به دشمنان خود حمله کردند و آنها را از دم شمشیر گذرانده ، کشتند. » ( بیش از ۷۵,۰۰۰ نفر )

  • Javdan

    جوان ایرانی از ماجرای دردناک نخبه کشی و ایرانی کشی که در کتاب استر آمده ، خبر ندارد . استر و مردخای توطئه گر را نمی شناسد . هامان « وزیرالوزرا » که مورد خشم یهود قرار گرفته است را نمی شناسد . او نمی داند که هامان در هنر دست میکل آنژ بر سقف نمازخانه سیس تین واتیکان چهره معصومی دارد که به صلیب کشیده شده است .
    آیا میکل آنژ دانسته یا ندانسته نمی خواهد رنج و مصیبت مسیح بدست یهودیان را در صورت هامان بنمایاند ؟آنانی که دم از ایرانیت ، قومیت و نژاد می زنند از چه طریقی هامان سوزان را که در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود ، به گوش جوان ایرانی رسانده اند  تورات توضیح نمی دهد که چرا همه ی مردم ایران از یهود می ترسیدند چگونه می شود در یک مملکت غیر یهودی همه ی قدرت در انحصار یک یهودی قرار گیرد و همه ی مقامات از او بترسند مگر اینکه بپذیریم پادشاهان هخامنشی دست نشاندگان یهود بودند . آنچه که تورات و یهودیان بر آن تاکید دارند ، این است که آنان در ماجرای پوریم که پانزده ملت ایران را نابود کرده اند و هزاران نفر از هنرمندان ، اندیشمندان و مردم عادی را کشته اند ، پیش دستی و قتل عام پیش گیرانه بوده است .از یهودیان و حامیانشان می پرسیم ، به چه دلیل مردم سراسر شرق میانه نسبت به این قوم نفرت و در دل کینه داشته اند ؟ آیا سبب دشمنی همیشگی آدمی با یهودیان را نمی توان در رفتار حریصانه و توطئه گرانه این قوم با دیگران دانست ؟« تورات می گوید در آن روز آمار کشته شدگان به عرض پادشاه رسید . او ملکه استر را خواست و گفت : یهودیان تنها در پایتخت پانصد نفر را که ده پسر هامان نیز جزو آنها بودند ، کشته اند . پس در سایر شهر های مملکت چه کرده اند ؟ روز بعد باز یهودیان پایتخت جمع شدند و سیصد نفر دیگر را کشتند ، بقیه یهودیان در سایر استان ها هفتاد و پنج هزار نفر از دشمنان خود را کشتند و از شر آنها رهایی یافتند . » از ابتدا تا انتهای کتاب استر هیچ کلمه ای که نشان دهد خون از بینی حتی یک یهودی ریخته شده است ، وجود ندارد . به هیچ آزار عملی ای از سوی ایرانیان نسبت به یهود اشاره نشده است . با این وجود آنان قصاص قبل از جنایت را چگونه توجیه می کنند ؟چگونه است که بعد از قرن ها همچنان ایام پوریم ، سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم ماه ادار ، روزهایی که از هر یازده نفر ایرانی یک نفر کشته شده است را به عنوان روز سپاسگزاری ، روز امحاء دشمنان یهود و روز پوریم جشن می گیرند . بسیاری از یهودیان اروپا و آمریکا به جای پوریم ، این مراسم را جشن ایرانی کشی می نامند .اما ایرانیان از همان زمان سیزدهم فروردین را که مصادف با آن ایرانی کشی وحشیانه بود به عنوان نماد مبارزه و اعتراض به قوم یهود و وحشیان هخامنشی ، که سراسیمه از خانه و کاشانه شان فراری شده بودند ، سر به کوه و صحرا می گذارند . و نافرخندگی سیزده ی فروردین را دور از خانه بدر می کنند .اما اینک به دلیل هجمه ی گسترده فرهنگی و تسلط فراگیر یهود بر رسانه های ارتباط جمعی و غفلت نگران کننده ی جمع کثیری از ارباب قلم و دانش ، این روز نه تنها نمادی از مبارزه با یهود را با خود ندارد ، بلکه در جهت خواسته ی یهود ، آمال و آرزوی یهود را که همانا غفلت ، جهل ، خرافه پرستی و باستان پرستی ایرانی است را بر آورده می سازد .

  • Javdan

    فیلم یک شب با پادشاه
    این فیلم بخاطر ظاهر فریبنده و خوش آب و رنگش به هیچ وجه مورد انتقاد مردم ایران قرار نگرفت و تقریبا از طرف هیچ مسئول و شخصیت و رسانه ، مورد بررسی قرار نگرفت …چون همگی ۳۰۰ را ضد ایرانی دانستند و “یک شب با پادشاه ” را یک فیلم ایران پرستانه !!!فیلمی که در ظاهر دست به بزرگنمایی شخصیت خشایارشا و تمدن ایران زد ولی در امتداد خط ایران ستیزی خود ، همان سیاست های گذشته را تکرار کرد …نکاتی که در این فیلم از چشم بسیاری در مقابل ظاهر جذاب فیلم مخفی ماند :۱- چهره هامان بسیار ایرانی تر و مسلمان تر از چهره خشایارشا است و اگر به تندیس ها و حکاکی های هخامنشی دقت کنیم ، پادشاهان ریش گیس شده داشتند .ولی خشایارشا به سبک یونانیان آرایش کرده …۲- هامان گردنبندی دارد که شبیه به صلیب شکسته هیتلر است و پیش از او مربوط به ساسانیان است که از مادرش گرفته و لباسی سیاه به تن دارد .و اینجا برخلاف ابتدای داستان که مردخای روایت میکندهامان نماینده ایران و ضدیت با یهود است برخلاف خشایارشا که چهره اش به تناسب فیلم تغییر کرده و یونانی شده …۳- استر : گردنبندی دارد که هر کس قادر به رویت آن نیست و تشعشعاتی دارد که ستاره یهود را در همه جا منتشر میکند .و در جایی از فیلم دین هخامنشیان را به تمسخر میگیرد …۴- خشایارشا را مقتدر معرفی میکنند برای بزرگنمایی یهود در برابر ابرقدرت جهان .در حالی که هامان که در ضدیت با یهود است موی مشکی و چهره ای بین النهرینی و ایرانی دارد خشایارشا موی بور و چشمان روشن و آبی دارد …۵- در فیلم هامان نقش هیتلر را با آن گردنبند صلیب خم شده اش بازی میکند و و نماد ایرانیان هم در هر صورت صلیب است مانند پرچم ها و….و نماینده هیتلر و نه جالوت !!۶- استر سخن از سرزمین اسراییل می زند در حالی که اسراییل لااقل در آنزمان نام قوم بودنه نام سرزمین …۷- در آخر فیلم به جایی می رسد که حتی یک ایرانی هم به یهودیان حق می دهد که به عنوان دفاع حق داشتند در سرتاسر ایران غارت کنند و ۷۷ هزار نفر ایرانی را بکشند!!!

  • Arjang

    آقای andisheh اسلامی۶۶، توهین عملی زشت است،شما تحمل نقد کردن را هم
    ندارید،مثلا اگر کسی‌ وجود امام زمان را بنقد کشید این توهین است؟ اگر شما
    به گفته پدر و مادر و آخوند باور می‌کنید که انسانی‌ ۱۴۰۰ سال در چاهی زنده
    و معلوم نیست چند تا ۱۴۰۰ سال دیگر زنده باشد،اگر کسانی به‌‌‌ این باور شک
    کنند و از خود بپرسند مگر چاه جمکران بوسیله رژیم کنده نشد و امام زمان
    برای کلاشی مردم ساده اندیش به این چاه آورده نشد؟ مگر خمینی امام نشد و
    رژیم سعی‌ نمیکند خامنه‌ای را امام کند در قرن ۲۱ عصر کامپییتر و اینترنت
    که من و شما از فاصله هزاران کیلومتر هم زمان مکاتبه و مراوده می‌کنیم؟ در
    ۱۴ قرن پیش آیا این امامان هم مثل خمینی و خامنه‌ای امام نشدند؟ اگر کسی‌
    شک کرد کافر،ملحد و واجب القتل است؟شایسته نیست که از دنیای علم و دانش و
    نتیجه علوم استفاده کرد و علم و دانش را قبول نداشت، بر مبنای کدام دانشی
    میتوان چشم بسته پذیرفت که انسانی‌ هزاران سال در چاه زنده بوده و هزاران
    سال دیگر زنده باشد؟در گذشته زندگی‌ کردن نتیجه آاش رژیم اسلامی است که جزٔ
    عقب ماندگی،فقر،جنگ و ویرانی نیست
     

  • Arjang

    زندان‌بانان پول میگیرند که نفهمند و با این پول بزندگی نفهمیده خود که
    برابر با حفظ نظام است ادامه دهند.خاتمی هم وظیفه آش حفظ نظام است بگفته
    خودش،پس هر دو یک وظیفه دارند.
     

  • Javdan

    سیزدهمین روز فروردین، نه روز نحسی است! نه روز جشن! و نه حتی روز طبیعت!! بلکه روزی تاریخی برای ملت ایران است. روز کشتار وحشیانه‌ی ایرانیان توسط فرقه ای از یهودیان! روز ملی اعلام حضور ایرانیان!زمانی که پادشاه نیک سیرت ایرانی،کورش، به حکومت رسید با شکست بخت النصر ،پادشاه جبار و خونخوار بابل، سرزمین خود را تا سواحل مدیترانه گسترش داد. دیدگاه الهی کورش باعث شد تا وی پیروی از تمام ادیان الهی را در ایرانِ بزرگ آزاد بداند به شرط آنکه هیچ فرقه ای با فرقه‌ی دیگر جنگ نکند و یا قصد آشوب و شورش علیه حکومت را نداشته باشد. همین مهربانی پادشاه باعث شد یهودیانی که توسط بخت النصر شکنجه و کشته می شدند، ایران را کشوری امن و مناسب برای خود ببینند و آزادانه به فعالیت های خود ادامه دهند.سه نسل از حکومت کورش می گذشت که خشایارشا پادشاه ایران شد. در این زمان به علت خیانت های فراوان و پیمان شکنی های مکرر قوم یهود (فرقه‌ی zion)، آنها از دستیابی به مقامات دولتی و حکومتی منع شده بودند. در همین وضعیت شخصی به نام “مُردخوای” فرزند “پاییر” از فرقه‌ی زیون با پنهان کاری و فریبِ حکومت توانست به دربار نفوذ کند و صاحب پست و مقام شود. وی پس از مدتی با وسوسه‌ی خشایارشا دخترخوانده‌ی خود “هدسه” را که یک یهودی متعصب بود با تغییر نام به “استر” وارد دربار کرد و به ازدواج خشایارشا درآورد. این دخترک زیبا و خائن با حقه‌های زنانه‌ی خود هر روز بیشتر به پادشاه نزدیک می شد و حتی در بسیاری از امور حکومتی نیز دخالت می کرد.در همین زمان “هامان” وزیر اعظم و لایق ایرانی که از مفاخر علم و سیاست و دانش در دوره‌ی هخامنشی است، متوجه رابطه‌ی مردخوای با استر می شود و پس از تحقیق متوجه می شود که این دونفر باهم نسبت فامیلی دارند و هردو از یهودیان zion هستند. این موضوع را روزهای پایانی اسفند (به گفته برخی مورخان: ۲۳ اسفند) به اطلاع خشایارشا می رساند و از او می خواهد این ۲نفر را مجازات کرده و به خاطر پیمان شکنی‌های مکرر، یهودیان را از ایران اخراج کند. پادشاه این موضوع را قبول می کند و از هامان می خواهد تا روزی را برای اعلام این موضوع مشخص کند. وزیر بزرگ ایران، نیمه‌ی فروردین را برای این کار مناسب می بیند.دخترک نحس یهودی ،استر، موضوع را متوجه می شود و با همکاری مردخوای در روزهای دهه اول فروردین خشایارشا را باخوراندن شراب بسیار مست می کنند و در حال مستی از او حکمی می گیرند که ۱-هامان و برخی از دیگر وزرای ایرانی دربار باید اعدام شوند ۲- تمام قبایل منتسب به این افراد باید کشته شوند ۳- تا۶ روز یهودیان آزادند که هرکاری بکنند ولی مجازات نشوند. یهودیان در روز ۱۳ فروردین، یک قتل عام بزرگ راه می اندازند و علاوه بر هامان وزیر دانای ایران، بیش از ۱۰۰۰۰۰ ایرانی را سر میبرند (در بعضی منابع اینگونه آمده: یهودیان در این روز آنقدر کشتار کردند که از هر ۱۱ نفر ایرانی، یک نفر را سر بریدند)از آن سال به بعد [تا هم اکنون] یهودیان به ویژه زیونها (zion) روزهای آخر اسفند ماه را با آتش زدن و توهین به عروسک های هامان و دیگر نمادهای ایران، این نسل کشی و وحشیگری را جشن می‌گیرند [بسیاری از مورخان، ریشه و اصل جشن چهارشنبه سوری را همین موضوع می دانند که به علت نفوذ زیونها در دربار پادشاهان ایران، همواره برگزار گردیده است] پس از انقلاب اسلامی در ایران با کمرنگ شدن نفوذ یهودیان در حکومت، با این جشن مخالفت شد و سعی در جلو گیری از آن همچنان ادامه دارد. هرچند در دیگر کشورها به ویژه اسرییل، یهودیان هرساله جشن هامان سوزی یا ایرانی کشی را در روزهای آخر اسفند برگزار می کنند که تصاویر زننده‌ی بسیاری از این جشن ها در فضای اینترنت منتشر شده است.از آن سال به بعد ایرانیان در روز ۱۳ فروردین ماه (سالروز کشتار ایرانیان توسط یهود) به خیابان و طبیعت می روند که جامعه‌شناسان و مورخان دلیل آن را اینگونه ذکر می کنند: ۱- به یاد آن روز که همه‌ی ایرانیان برای فرار از دست یهودیان به کوه و صحرا پناه برده‌ اند ۲- اعلام همبستگی و اینکه اگر ۱۰۰ ها هزار ایرانی را بکشید باز هم ما در صحنه حضور خواهیم داشت ۳- اعلام انزجار از یهودیان زیون.لازم به ذکر است که قبر استر و مردخوای هم اکنون در همدان قراردارد، و در نقشه نیل تا فرات رژیم غاصب قدس (اسراییل) همدان و مقبره‌ی این دو خائن، جزء کشور اسرائئل دیده شده است.یک پیشنهاد: روز ۱۳فروردین را روز ملی آتش زدن پرچم اسراییل (کشور یهودیان زیون) کنیم- درسراسر ایرانمنبعبرای اطلاع بیشتر در مورد این پیشنهاد به این سایت سربزنید…

  • Javdan

    استر نام آخرین دفتر از کتاب تورات است در این دفتر نامی از یهوه ، خدای بنی اسرائیل برده نشده . این کتاب در اواخر عهد هخامنشی و یا پس از آن نوشته شده است . بنابر نوشته د. جوینی مطالب کتاب استر تماما در خدمت مصالح رباخواران حاکم بر جهان ، یعنی صهیونیستها و فراماسونها است .این کتاب عمق نفرت و انزجار تند یهود نسبت به غیر یهودیان به ویژه ایرانیان را نشان می دهد . شدت و تندی نفرت بحدی است که خاخام ها و فقیهان قوم یهود در سده اول میلادی مطمئن و متفق القول نبودند که آیا باید کتاب استر را در کتاب مقدس بیاورند یا نه ؟از اقوال مارتین لوتر از رهبران پروتستان ها نقل کرده ان که گفته است : ای کاش این داستان وجود نداشت .از ابتدا تا انتهای کتاب استر هیچ کلمه ای که نشان دهد خون از بینی حتی یک یهودی ریخته شده است ، وجود ندارد . به هیچ آزار عملی ای از سوی ایرانیان نسبت به یهود اشاره نشده است . با این وجود آنان قصاص قبل از جنایت را چگونه توجیه می کنند ؟
    -استاد ناصر پور پیرار در مقاله شنبه ۸ شهریور ۱۳۸۲ در وبلاگ حق و صبر می نویسد : واژه هخامنش لقبی است که پس از تسلط داریوش و نخست وزیری مردخای و انتخاب استر به عنوان ملکه داریوش و قتل عام پر خشونت مخالفان یهود در سراسر ایران ، که نزد یهودیان به عید پوریم معروف است و بالاخره تسلط کامل رابی های یهود در ایران و بین النهرین مردم شکست خورده منطقه بر قوم داریوش نهادند و آن را حاخام منش به معنای پیرو روحانیت یهود نام نهادند .تورات به دفعات بر تسلط کامل رابی های یهود بر دربار هخامنشیان تاکید می کند که مشروح آن را می توان در کتاب های استر ، عزرا ، نحمیا ، دانیال و اشعیا در تورات یافت . شاپور شهبازی: (( آنها (یهودیان ) تنها در ایران از یاوری و پشتیبانی فرمان روایان برخوردار بوده اند .بنابراین می توان گفت که ایشان آزادی خود را از هخامنشیان دارند و این هخامنشیان بودند که تورات را ” قانون نامه رسمی ” یهودیان کردند.)) کوروش بزرگ .بیست وشش قرن از ماجرای استر ، مردخای و هامان می گذرد متاسفانه تاریخ شناسان ایران بیشتر به زرق و برق پادشاهان و افتخارات جعلی زمامداران پرداخته اند . و سلسله های پادشاهی را برایمان آرایشگری کرده اند .جوان ایرانی از ماجرای دردناک نخبه کشی و ایرانی کشی که در کتاب استر آمده ، خبر ندارد . استر و مردخای توطئه گر را نمی شناسد . هامان « وزیرالوزرا » که مورد خشم یهود قرار گرفته است را نمی شناسد . او نمی داند که هامان در هنر دست میکل آنژ بر سقف نمازخانه سیس تین واتیکان چهره معصومی دارد که به صلیب کشیده شده است .آیا میکل آنژ دانسته یا ندانسته نمی خواهد رنج و مصیبت مسیح بدست یهودیان را در صورت هامان بنمایاند ؟آنانی که دم از ایرانیت ، قومیت و نژاد می زنند از چه طریقی هامان سوزان را که در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود ، به گوش جوان ایرانی رسانده اند ؟ هامان سوزان مراسمی است که یهودیان هر ساله در بسیاری از کشور های دنیا برگزار می کنند . بنابر آنچه آقای عباس احمدی در مقاله عید پوریم نوشته است : در ایتالیا ، فرانکفورت آلمان ، سالونیکای یونان ، ایران ، افغانستان ، لیبی ، مراکش ، بخارای ازبکستان ، منطقه قفقاز ، یمن برگزار می شود . ویژگی این مراسم سوزاندن هامان و رقص و پایکوبی یهودیان به هنگام آتش زدن مجسمه هامان است . در ازبکستان مجسمه را از یخ می سازند و به دور آن آتش روشن می کنند . در یونان نان هایی به شکل هامان درست میکنند و با چاقو سر آن را می برند . در ایران مجسمه هامان را به دار می کشند ، سپس می سوزانند.

  • Javdan

    تاریخ حکایتی خونبار تر از حوادث سال های تسلط داریوش بر ایران و شرق میانه به یاد ندارد و تمدن آدمی هول آور تر و خشن تر از کشتار ایرانیان در ماجرای پوریم ثبت نکرده است… اقدام یهودیان در انهدام برنامه ریزی شده ، منظم ، ناگهانی و سراسری بومیان ایران ، پیش و بیش از همه ، به علت مخالفت و مقابله ی وسیع اقوام کهن ایران ، با تسلط وحشیان هخامنشی بوده است ، که به وسیله یهودیان حمایت ، رهبری و راهنمایی می شده اند .تورات در کتاب استر می گوید : خشایار شاه پادشاه پارس در آخرین روز جشن ۱۸۰ روزه که از باده نوشی سرمست بود ، دستور داد ملکه وشتی زیباییش را به مقامات و مهمانانش نشان دهد . ملکه امتناع ورزید و پادشاه بسیار خشمناک شد.مموکان (یکی از مشاوران خشایار) خطاب به پادشاه و امیران دربار گفت :ملکه وشتی نه فقط به پادشاه بلکه به امیران دربار و تمام مردم مملکت اهانت کرده است . هر زنی که بشنود ملکه وشتی چه کرده است ، او نیز از دستور شوهرش سرپیچی خواهد کرد.پس مشاوران نزدیک خشایار شاه گفتند: اجازه بدهید برویم و زیباترین دختران را پیدا کنیم و آنها را به قصر پادشاه بیاوریم .در شوش یک یهودی به نام مردخای پسر یائیز زندگی می کرد ، او دختر عموی زیبایی داشت بنام هدسه دختر ابیحایل که به او استر هم می گفتند . زمانی که قرار شد از تمام بلاد دختران زیباروی به حرمسرای پادشاه آورده شوند استر نیز همراه دختران زیبای بیشمار دیگری به حرمسرای قصر شوش آورده شد . به توصیه مردخای استر به هیچ کس نگفته بود که یهودی است . استر بیش از دختران دیگر مورد توجه و علاقه پادشاه قرار گرفت بطوری که پادشاه تاج بر سر استر گذاشت و او را به جای وشتی ملکه ساخت . اما استر مثل زمان کودکی دستورات مردخای را اطاعت می کرد.و مرد خای از طرف پادشاه به مقام مهمی در دربار منصوب می شود .وقتی هامان « وزیرالوزرا » از دسیسه های استر و مردخای در دربار ایران آگاه شد و مقابل آنها ایستاد، با تحریکات مردخای یهودی , استر علیه هامان « وزیرالوزرا » دسیسه کرده و شاه هامان را اعدام و املاک او را به استر می بخشد . بعد از ان پادشاه انگشتر خود را به مردخای داد .پادشاه به ملکه استر و مردخای گفت : شما می توانید حکمی مطابق میل خود بنام پادشاه برای یهودیان صادر کنید و آن را با انگشتر پادشاه مهر کنید .« مردخای فرمانی بنام پادشاه نوشت و آن را به همه جا فرستاد . فرمانی که به یهودیان اجازه می داد متحد شوند و بد خواهان خود را از هر قومی که باشند ، بکشند و دارایی شان را به غنیمت بگیرند . تورات می گوید در سراسر مملکت همه از یهودیان می ترسیدند تمام حاکمان و استان داران ، مقامات مملکتی و درباریان از ترس مردخای ، به یهودیان کمک می کردند . و به این ترتیب یهودیان به دشمنان خود حمله کردند و آنها را از دم شمشیر گذرانده ، کشتند. » ( بیش از ۷۵,۰۰۰ نفر )

    • M Reza

      خسته نباشید!!!!
      این موضوع چه ربطی به شاهین نجفی داره؟
      کدام تاریخ منظورتونه؟کشتار داریوش و…
      پس قتل عام میلیونی اعراب و  مغولها و کشتار ۱٫۵ میلیون ارامنی توسط ترکان عثمانی  در بین جنگ جهانی اول و کشتار  هیتلر در جنگ جهانی دوم و کشتار کردها توسط ترکیه در کدام تاریخ ثبت شده است؟؟؟

  • Javdan

    جوان ایرانی از ماجرای دردناک نخبه کشی و ایرانی کشی که در کتاب استر آمده ، خبر ندارد . استر و مردخای توطئه گر را نمی شناسد . هامان « وزیرالوزرا » که مورد خشم یهود قرار گرفته است را نمی شناسد . او نمی داند که هامان در هنر دست میکل آنژ بر سقف نمازخانه سیس تین واتیکان چهره معصومی دارد که به صلیب کشیده شده است .
    آیا میکل آنژ دانسته یا ندانسته نمی خواهد رنج و مصیبت مسیح بدست یهودیان را در صورت هامان بنمایاند ؟آنانی که دم از ایرانیت ، قومیت و نژاد می زنند از چه طریقی هامان سوزان را که در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود ، به گوش جوان ایرانی رسانده اند  تورات توضیح نمی دهد که چرا همه ی مردم ایران از یهود می ترسیدند چگونه می شود در یک مملکت غیر یهودی همه ی قدرت در انحصار یک یهودی قرار گیرد و همه ی مقامات از او بترسند مگر اینکه بپذیریم پادشاهان هخامنشی دست نشاندگان یهود بودند . آنچه که تورات و یهودیان بر آن تاکید دارند ، این است که آنان در ماجرای پوریم که پانزده ملت ایران را نابود کرده اند و هزاران نفر از هنرمندان ، اندیشمندان و مردم عادی را کشته اند ، پیش دستی و قتل عام پیش گیرانه بوده است .از یهودیان و حامیانشان می پرسیم ، به چه دلیل مردم سراسر شرق میانه نسبت به این قوم نفرت و در دل کینه داشته اند ؟ آیا سبب دشمنی همیشگی آدمی با یهودیان را نمی توان در رفتار حریصانه و توطئه گرانه این قوم با دیگران دانست ؟« تورات می گوید در آن روز آمار کشته شدگان به عرض پادشاه رسید . او ملکه استر را خواست و گفت : یهودیان تنها در پایتخت پانصد نفر را که ده پسر هامان نیز جزو آنها بودند ، کشته اند . پس در سایر شهر های مملکت چه کرده اند ؟ روز بعد باز یهودیان پایتخت جمع شدند و سیصد نفر دیگر را کشتند ، بقیه یهودیان در سایر استان ها هفتاد و پنج هزار نفر از دشمنان خود را کشتند و از شر آنها رهایی یافتند . » از ابتدا تا انتهای کتاب استر هیچ کلمه ای که نشان دهد خون از بینی حتی یک یهودی ریخته شده است ، وجود ندارد . به هیچ آزار عملی ای از سوی ایرانیان نسبت به یهود اشاره نشده است . با این وجود آنان قصاص قبل از جنایت را چگونه توجیه می کنند ؟چگونه است که بعد از قرن ها همچنان ایام پوریم ، سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم ماه ادار ، روزهایی که از هر یازده نفر ایرانی یک نفر کشته شده است را به عنوان روز سپاسگزاری ، روز امحاء دشمنان یهود و روز پوریم جشن می گیرند . بسیاری از یهودیان اروپا و آمریکا به جای پوریم ، این مراسم را جشن ایرانی کشی می نامند .اما ایرانیان از همان زمان سیزدهم فروردین را که مصادف با آن ایرانی کشی وحشیانه بود به عنوان نماد مبارزه و اعتراض به قوم یهود و وحشیان هخامنشی ، که سراسیمه از خانه و کاشانه شان فراری شده بودند ، سر به کوه و صحرا می گذارند . و نافرخندگی سیزده ی فروردین را دور از خانه بدر می کنند .اما اینک به دلیل هجمه ی گسترده فرهنگی و تسلط فراگیر یهود بر رسانه های ارتباط جمعی و غفلت نگران کننده ی جمع کثیری از ارباب قلم و دانش ، این روز نه تنها نمادی از مبارزه با یهود را با خود ندارد ، بلکه در جهت خواسته ی یهود ، آمال و آرزوی یهود را که همانا غفلت ، جهل ، خرافه پرستی و باستان پرستی ایرانی است را بر آورده می سازد .

  • Javdan

    فیلم یک شب با پادشاه
    این فیلم بخاطر ظاهر فریبنده و خوش آب و رنگش به هیچ وجه مورد انتقاد مردم ایران قرار نگرفت و تقریبا از طرف هیچ مسئول و شخصیت و رسانه ، مورد بررسی قرار نگرفت …چون همگی ۳۰۰ را ضد ایرانی دانستند و “یک شب با پادشاه ” را یک فیلم ایران پرستانه !!!فیلمی که در ظاهر دست به بزرگنمایی شخصیت خشایارشا و تمدن ایران زد ولی در امتداد خط ایران ستیزی خود ، همان سیاست های گذشته را تکرار کرد …نکاتی که در این فیلم از چشم بسیاری در مقابل ظاهر جذاب فیلم مخفی ماند :۱- چهره هامان بسیار ایرانی تر و مسلمان تر از چهره خشایارشا است و اگر به تندیس ها و حکاکی های هخامنشی دقت کنیم ، پادشاهان ریش گیس شده داشتند .ولی خشایارشا به سبک یونانیان آرایش کرده …۲- هامان گردنبندی دارد که شبیه به صلیب شکسته هیتلر است و پیش از او مربوط به ساسانیان است که از مادرش گرفته و لباسی سیاه به تن دارد .و اینجا برخلاف ابتدای داستان که مردخای روایت میکندهامان نماینده ایران و ضدیت با یهود است برخلاف خشایارشا که چهره اش به تناسب فیلم تغییر کرده و یونانی شده …۳- استر : گردنبندی دارد که هر کس قادر به رویت آن نیست و تشعشعاتی دارد که ستاره یهود را در همه جا منتشر میکند .و در جایی از فیلم دین هخامنشیان را به تمسخر میگیرد …۴- خشایارشا را مقتدر معرفی میکنند برای بزرگنمایی یهود در برابر ابرقدرت جهان .در حالی که هامان که در ضدیت با یهود است موی مشکی و چهره ای بین النهرینی و ایرانی دارد خشایارشا موی بور و چشمان روشن و آبی دارد …۵- در فیلم هامان نقش هیتلر را با آن گردنبند صلیب خم شده اش بازی میکند و و نماد ایرانیان هم در هر صورت صلیب است مانند پرچم ها و….و نماینده هیتلر و نه جالوت !!۶- استر سخن از سرزمین اسراییل می زند در حالی که اسراییل لااقل در آنزمان نام قوم بودنه نام سرزمین …۷- در آخر فیلم به جایی می رسد که حتی یک ایرانی هم به یهودیان حق می دهد که به عنوان دفاع حق داشتند در سرتاسر ایران غارت کنند و ۷۷ هزار نفر ایرانی را بکشند!!!

  • irane azad

    کاور آهنگ جدید شاهین نجفی گنبد حرم امام امام نقی (ع) رو شبیه سینه یک زن در آورده و اون پرچم هم پرچم همجنسگرا هاست. شاهین نجفی قطعه ای رو خونده بود که در طول آهنگ سه مرتبه تکرار شد. متن این قطعه: به اسم اعظم شر و چش سه و تن مانا به تثلیث دو سر کوه مخفی وخط ناخوانا … به آلت مقدس حالت نامیر آتش شر اعظم یاختو سینا رژی ناکی وناوش لی یوادش کوخنی ربی سنی خوراتنو لهلی به عینی تو تیری سیکس راخنا حنی لنا حونی ژرا عنی و عدی مارح وت یارب زج هدجس مارح وت یارب زج هدجس مارح وت یارب زج هدجس
    در ابتدا خیلی از هوادارن شاهین این متن براشون مبهم مونده بود و چندین و
    چند کامنت در فیس بوک و جاهای مختلف پیرامون این متن فرستاده شد که هیچکدوم
    از اونها توسط شاهین یا امین وحید پاسخ داده نشد. اما به تازگی یکی از کاربران فیس بوک متنی رو منتشر کرده که در اون در مورد قطعه ذکر شده توضیحاتی داده که قابل تامله: به اسم اعظم شر و چش سه و تن مانا اینجا خیلی واضح داره میگه به نام شیطان و جانور سه چشم که در انجیل اومده و تن مانا یعنی اون روح جاویدان شیطانی به تثلیث دو سر کوه مخفی وخط ناخوانا
    تثلیث دو سر منطورش تثلیث دجال ،جانور آخر الزمان و فاحشه بزرگ در انجیله
    در برابر پدرفپسر روح القدس .جنگ این دو تثلییث در اورشلیم اتفاق می افته
    که همون کوه مخفیه صیهونه با کتابی که فقط کسانی که به شیطان ایمان داشته
    باشن می تونن بخونن طبق گفته ی انجیل به الت مقدس حالت نامیر اتش
    آلت مقدس نماد شیطان پرستهاست منظورش ابلیسک هستش . یعنی زایش جاویدان
    ابلیس که تو فیلم ۶۶۶ هم اومده و آتش هم که می دونید نماد شیطان پرستاس شر اعظم یاختو سینا رژی ناکی وناوش اینجا دیگه همش حروفه ابجده حالا اینو بیخیال شید و برید سر بقیه! فقط بدونید این کلمات عربی نیس .اشتباه نکنید اینا حروف ابجده. لی یوادش کوخنی ربی سنی خوراتنو لهلی به عینی تو تیری سیکس راخنا حنی لنا حونی ژرا عنی و عدی ایناجا میگه تو تیری سیکس یعنی ۳ تا شیش.یعنیto three six و بقیشم که هنوز رمزگشایی نشده! مارح وت یارب زج هدجس و در نهایت این جمله که رمز این شعره:کافیه کل جمله رو بر عکس کنید : سجده جز برای تو حرام ————————————————— inam fan pagesh rasmish :)) http://www.facebook.com/shahinnajafi666

  • Razmjoo

    قابل توجه دست اندرکارن شریف و کاربران خردگرای این سایت خوب و روشنگر،خبر بسیار تازه ای از بی بی سی: ترانه جدیدی از شاهین نجفی، خواننده رپ ایرانی، با واکنش های تندی در ایران مواجه شده و برخی آن را “توهین به مقدسات” دانسته اند.روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت (۹ مه) خبرگزاری نیمه دولتی فارس و بعضی از وبسایت های خبری داخل ایران از بالا گرفتن انتقادها نسبت به ترانه جدید شاهین نجفی تحت عنوان “نقی” خبر دادند.خبرگزاری فارس در خبری با عنوان ***” حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد “*** نوشته که یکی از مراجع تقلید شیعه در قم در پاسخ به مقلدان خود یادآوری کرده که اگر شخص یا اشخاصی به امامان شیعه توهین کرده باشند “مرتد” محسوب می شوند.این خبرگزاری همچنین از “تشکیل کمپین اعدام شاهین نجفی” خبر داده است………..با مهر،رزمجو

  • Javdan1

    سیزدهمین روز فروردین، نه روز نحسی است! نه روز جشن! و نه حتی روز طبیعت!! بلکه روزی تاریخی برای ملت ایران است. روز کشتار وحشیانه‌ی ایرانیان توسط فرقه ای از یهودیان! روز ملی اعلام حضور ایرانیان!زمانی که پادشاه نیک سیرت ایرانی،کورش، به حکومت رسید با شکست بخت النصر ،پادشاه جبار و خونخوار بابل، سرزمین خود را تا سواحل مدیترانه گسترش داد. دیدگاه الهی کورش باعث شد تا وی پیروی از تمام ادیان الهی را در ایرانِ بزرگ آزاد بداند به شرط آنکه هیچ فرقه ای با فرقه‌ی دیگر جنگ نکند و یا قصد آشوب و شورش علیه حکومت را نداشته باشد. همین مهربانی پادشاه باعث شد یهودیانی که توسط بخت النصر شکنجه و کشته می شدند، ایران را کشوری امن و مناسب برای خود ببینند و آزادانه به فعالیت های خود ادامه دهند.سه نسل از حکومت کورش می گذشت که خشایارشا پادشاه ایران شد. در این زمان به علت خیانت های فراوان و پیمان شکنی های مکرر قوم یهود (فرقه‌ی zion)، آنها از دستیابی به مقامات دولتی و حکومتی منع شده بودند. در همین وضعیت شخصی به نام “مُردخوای” فرزند “پاییر” از فرقه‌ی زیون با پنهان کاری و فریبِ حکومت توانست به دربار نفوذ کند و صاحب پست و مقام شود. وی پس از مدتی با وسوسه‌ی خشایارشا دخترخوانده‌ی خود “هدسه” را که یک یهودی متعصب بود با تغییر نام به “استر” وارد دربار کرد و به ازدواج خشایارشا درآورد. این دخترک زیبا و خائن با حقه‌های زنانه‌ی خود هر روز بیشتر به پادشاه نزدیک می شد و حتی در بسیاری از امور حکومتی نیز دخالت می کرد.در همین زمان “هامان” وزیر اعظم و لایق ایرانی که از مفاخر علم و سیاست و دانش در دوره‌ی هخامنشی است، متوجه رابطه‌ی مردخوای با استر می شود و پس از تحقیق متوجه می شود که این دونفر باهم نسبت فامیلی دارند و هردو از یهودیان zion هستند. این موضوع را روزهای پایانی اسفند (به گفته برخی مورخان: ۲۳ اسفند) به اطلاع خشایارشا می رساند و از او می خواهد این ۲نفر را مجازات کرده و به خاطر پیمان شکنی‌های مکرر، یهودیان را از ایران اخراج کند. پادشاه این موضوع را قبول می کند و از هامان می خواهد تا روزی را برای اعلام این موضوع مشخص کند. وزیر بزرگ ایران، نیمه‌ی فروردین را برای این کار مناسب می بیند.دخترک نحس یهودی ،استر، موضوع را متوجه می شود و با همکاری مردخوای در روزهای دهه اول فروردین خشایارشا را باخوراندن شراب بسیار مست می کنند و در حال مستی از او حکمی می گیرند که ۱-هامان و برخی از دیگر وزرای ایرانی دربار باید اعدام شوند ۲- تمام قبایل منتسب به این افراد باید کشته شوند ۳- تا۶ روز یهودیان آزادند که هرکاری بکنند ولی مجازات نشوند. یهودیان در روز ۱۳ فروردین، یک قتل عام بزرگ راه می اندازند و علاوه بر هامان وزیر دانای ایران، بیش از ۱۰۰۰۰۰ ایرانی را سر میبرند (در بعضی منابع اینگونه آمده: یهودیان در این روز آنقدر کشتار کردند که از هر ۱۱ نفر ایرانی، یک نفر را سر بریدند)از آن سال به بعد [تا هم اکنون] یهودیان به ویژه زیونها (zion) روزهای آخر اسفند ماه را با آتش زدن و توهین به عروسک های هامان و دیگر نمادهای ایران، این نسل کشی و وحشیگری را جشن می‌گیرند [بسیاری از مورخان، ریشه و اصل جشن چهارشنبه سوری را همین موضوع می دانند که به علت نفوذ زیونها در دربار پادشاهان ایران، همواره برگزار گردیده است] پس از انقلاب اسلامی در ایران با کمرنگ شدن نفوذ یهودیان در حکومت، با این جشن مخالفت شد و سعی در جلو گیری از آن همچنان ادامه دارد. هرچند در دیگر کشورها به ویژه اسرییل، یهودیان هرساله جشن هامان سوزی یا ایرانی کشی را در روزهای آخر اسفند برگزار می کنند که تصاویر زننده‌ی بسیاری از این جشن ها در فضای اینترنت منتشر شده است.از آن سال به بعد ایرانیان در روز ۱۳ فروردین ماه (سالروز کشتار ایرانیان توسط یهود) به خیابان و طبیعت می روند که جامعه‌شناسان و مورخان دلیل آن را اینگونه ذکر می کنند: ۱- به یاد آن روز که همه‌ی ایرانیان برای فرار از دست یهودیان به کوه و صحرا پناه برده‌ اند ۲- اعلام همبستگی و اینکه اگر ۱۰۰ ها هزار ایرانی را بکشید باز هم ما در صحنه حضور خواهیم داشت ۳- اعلام انزجار از یهودیان زیون.لازم به ذکر است که قبر استر و مردخوای هم اکنون در همدان قراردارد، و در نقشه نیل تا فرات رژیم غاصب قدس (اسراییل) همدان و مقبره‌ی این دو خائن، جزء کشور اسرائئل دیده شده است.یک پیشنهاد: روز ۱۳فروردین را روز ملی آتش زدن پرچم اسراییل (کشور یهودیان زیون) کنیم- درسراسر ایرانمنبعبرای اطلاع بیشتر در مورد این پیشنهاد به این سایت سربزنید…

  • Javdan1

    استر نام آخرین دفتر از کتاب تورات است در این دفتر نامی از یهوه ، خدای بنی اسرائیل برده نشده . این کتاب در اواخر عهد هخامنشی و یا پس از آن نوشته شده است . بنابر نوشته د. جوینی مطالب کتاب استر تماما در خدمت مصالح رباخواران حاکم بر جهان ، یعنی صهیونیستها و فراماسونها است .این کتاب عمق نفرت و انزجار تند یهود نسبت به غیر یهودیان به ویژه ایرانیان را نشان می دهد . شدت و تندی نفرت بحدی است که خاخام ها و فقیهان قوم یهود در سده اول میلادی مطمئن و متفق القول نبودند که آیا باید کتاب استر را در کتاب مقدس بیاورند یا نه ؟از اقوال مارتین لوتر از رهبران پروتستان ها نقل کرده ان که گفته است : ای کاش این داستان وجود نداشت .از ابتدا تا انتهای کتاب استر هیچ کلمه ای که نشان دهد خون از بینی حتی یک یهودی ریخته شده است ، وجود ندارد . به هیچ آزار عملی ای از سوی ایرانیان نسبت به یهود اشاره نشده است . با این وجود آنان قصاص قبل از جنایت را چگونه توجیه می کنند ؟
    -استاد ناصر پور پیرار در مقاله شنبه ۸ شهریور ۱۳۸۲ در وبلاگ حق و صبر می نویسد : واژه هخامنش لقبی است که پس از تسلط داریوش و نخست وزیری مردخای و انتخاب استر به عنوان ملکه داریوش و قتل عام پر خشونت مخالفان یهود در سراسر ایران ، که نزد یهودیان به عید پوریم معروف است و بالاخره تسلط کامل رابی های یهود در ایران و بین النهرین مردم شکست خورده منطقه بر قوم داریوش نهادند و آن را حاخام منش به معنای پیرو روحانیت یهود نام نهادند .تورات به دفعات بر تسلط کامل رابی های یهود بر دربار هخامنشیان تاکید می کند که مشروح آن را می توان در کتاب های استر ، عزرا ، نحمیا ، دانیال و اشعیا در تورات یافت . شاپور شهبازی: (( آنها (یهودیان ) تنها در ایران از یاوری و پشتیبانی فرمان روایان برخوردار بوده اند .بنابراین می توان گفت که ایشان آزادی خود را از هخامنشیان دارند و این هخامنشیان بودند که تورات را ” قانون نامه رسمی ” یهودیان کردند.)) کوروش بزرگ .بیست وشش قرن از ماجرای استر ، مردخای و هامان می گذرد متاسفانه تاریخ شناسان ایران بیشتر به زرق و برق پادشاهان و افتخارات جعلی زمامداران پرداخته اند . و سلسله های پادشاهی را برایمان آرایشگری کرده اند .جوان ایرانی از ماجرای دردناک نخبه کشی و ایرانی کشی که در کتاب استر آمده ، خبر ندارد . استر و مردخای توطئه گر را نمی شناسد . هامان « وزیرالوزرا » که مورد خشم یهود قرار گرفته است را نمی شناسد . او نمی داند که هامان در هنر دست میکل آنژ بر سقف نمازخانه سیس تین واتیکان چهره معصومی دارد که به صلیب کشیده شده است .آیا میکل آنژ دانسته یا ندانسته نمی خواهد رنج و مصیبت مسیح بدست یهودیان را در صورت هامان بنمایاند ؟آنانی که دم از ایرانیت ، قومیت و نژاد می زنند از چه طریقی هامان سوزان را که در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود ، به گوش جوان ایرانی رسانده اند ؟ هامان سوزان مراسمی است که یهودیان هر ساله در بسیاری از کشور های دنیا برگزار می کنند . بنابر آنچه آقای عباس احمدی در مقاله عید پوریم نوشته است : در ایتالیا ، فرانکفورت آلمان ، سالونیکای یونان ، ایران ، افغانستان ، لیبی ، مراکش ، بخارای ازبکستان ، منطقه قفقاز ، یمن برگزار می شود . ویژگی این مراسم سوزاندن هامان و رقص و پایکوبی یهودیان به هنگام آتش زدن مجسمه هامان است . در ازبکستان مجسمه را از یخ می سازند و به دور آن آتش روشن می کنند . در یونان نان هایی به شکل هامان درست میکنند و با چاقو سر آن را می برند . در ایران مجسمه هامان را به دار می کشند ، سپس می سوزانند.

  • Javdan1

    تاریخ حکایتی خونبار تر از حوادث سال های تسلط داریوش بر ایران و شرق میانه به یاد ندارد و تمدن آدمی هول آور تر و خشن تر از کشتار ایرانیان در ماجرای پوریم ثبت نکرده است… اقدام یهودیان در انهدام برنامه ریزی شده ، منظم ، ناگهانی و سراسری بومیان ایران ، پیش و بیش از همه ، به علت مخالفت و مقابله ی وسیع اقوام کهن ایران ، با تسلط وحشیان هخامنشی بوده است ، که به وسیله یهودیان حمایت ، رهبری و راهنمایی می شده اند .تورات در کتاب استر می گوید : خشایار شاه پادشاه پارس در آخرین روز جشن ۱۸۰ روزه که از باده نوشی سرمست بود ، دستور داد ملکه وشتی زیباییش را به مقامات و مهمانانش نشان دهد . ملکه امتناع ورزید و پادشاه بسیار خشمناک شد.مموکان (یکی از مشاوران خشایار) خطاب به پادشاه و امیران دربار گفت :ملکه وشتی نه فقط به پادشاه بلکه به امیران دربار و تمام مردم مملکت اهانت کرده است . هر زنی که بشنود ملکه وشتی چه کرده است ، او نیز از دستور شوهرش سرپیچی خواهد کرد.پس مشاوران نزدیک خشایار شاه گفتند: اجازه بدهید برویم و زیباترین دختران را پیدا کنیم و آنها را به قصر پادشاه بیاوریم .در شوش یک یهودی به نام مردخای پسر یائیز زندگی می کرد ، او دختر عموی زیبایی داشت بنام هدسه دختر ابیحایل که به او استر هم می گفتند . زمانی که قرار شد از تمام بلاد دختران زیباروی به حرمسرای پادشاه آورده شوند استر نیز همراه دختران زیبای بیشمار دیگری به حرمسرای قصر شوش آورده شد . به توصیه مردخای استر به هیچ کس نگفته بود که یهودی است . استر بیش از دختران دیگر مورد توجه و علاقه پادشاه قرار گرفت بطوری که پادشاه تاج بر سر استر گذاشت و او را به جای وشتی ملکه ساخت . اما استر مثل زمان کودکی دستورات مردخای را اطاعت می کرد.و مرد خای از طرف پادشاه به مقام مهمی در دربار منصوب می شود .وقتی هامان « وزیرالوزرا » از دسیسه های استر و مردخای در دربار ایران آگاه شد و مقابل آنها ایستاد، با تحریکات مردخای یهودی , استر علیه هامان « وزیرالوزرا » دسیسه کرده و شاه هامان را اعدام و املاک او را به استر می بخشد . بعد از ان پادشاه انگشتر خود را به مردخای داد .پادشاه به ملکه استر و مردخای گفت : شما می توانید حکمی مطابق میل خود بنام پادشاه برای یهودیان صادر کنید و آن را با انگشتر پادشاه مهر کنید .« مردخای فرمانی بنام پادشاه نوشت و آن را به همه جا فرستاد . فرمانی که به یهودیان اجازه می داد متحد شوند و بد خواهان خود را از هر قومی که باشند ، بکشند و دارایی شان را به غنیمت بگیرند . تورات می گوید در سراسر مملکت همه از یهودیان می ترسیدند تمام حاکمان و استان داران ، مقامات مملکتی و درباریان از ترس مردخای ، به یهودیان کمک می کردند . و به این ترتیب یهودیان به دشمنان خود حمله کردند و آنها را از دم شمشیر گذرانده ، کشتند. » ( بیش از ۷۵,۰۰۰ نفر )

  • Javdan1

    جوان ایرانی از ماجرای دردناک نخبه کشی و ایرانی کشی که در کتاب استر آمده ، خبر ندارد . استر و مردخای توطئه گر را نمی شناسد . هامان « وزیرالوزرا » که مورد خشم یهود قرار گرفته است را نمی شناسد . او نمی داند که هامان در هنر دست میکل آنژ بر سقف نمازخانه سیس تین واتیکان چهره معصومی دارد که به صلیب کشیده شده است .
    آیا میکل آنژ دانسته یا ندانسته نمی خواهد رنج و مصیبت مسیح بدست یهودیان را در صورت هامان بنمایاند ؟آنانی که دم از ایرانیت ، قومیت و نژاد می زنند از چه طریقی هامان سوزان را که در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود ، به گوش جوان ایرانی رسانده اند  تورات توضیح نمی دهد که چرا همه ی مردم ایران از یهود می ترسیدند چگونه می شود در یک مملکت غیر یهودی همه ی قدرت در انحصار یک یهودی قرار گیرد و همه ی مقامات از او بترسند مگر اینکه بپذیریم پادشاهان هخامنشی دست نشاندگان یهود بودند . آنچه که تورات و یهودیان بر آن تاکید دارند ، این است که آنان در ماجرای پوریم که پانزده ملت ایران را نابود کرده اند و هزاران نفر از هنرمندان ، اندیشمندان و مردم عادی را کشته اند ، پیش دستی و قتل عام پیش گیرانه بوده است .از یهودیان و حامیانشان می پرسیم ، به چه دلیل مردم سراسر شرق میانه نسبت به این قوم نفرت و در دل کینه داشته اند ؟ آیا سبب دشمنی همیشگی آدمی با یهودیان را نمی توان در رفتار حریصانه و توطئه گرانه این قوم با دیگران دانست ؟« تورات می گوید در آن روز آمار کشته شدگان به عرض پادشاه رسید . او ملکه استر را خواست و گفت : یهودیان تنها در پایتخت پانصد نفر را که ده پسر هامان نیز جزو آنها بودند ، کشته اند . پس در سایر شهر های مملکت چه کرده اند ؟ روز بعد باز یهودیان پایتخت جمع شدند و سیصد نفر دیگر را کشتند ، بقیه یهودیان در سایر استان ها هفتاد و پنج هزار نفر از دشمنان خود را کشتند و از شر آنها رهایی یافتند . » از ابتدا تا انتهای کتاب استر هیچ کلمه ای که نشان دهد خون از بینی حتی یک یهودی ریخته شده است ، وجود ندارد . به هیچ آزار عملی ای از سوی ایرانیان نسبت به یهود اشاره نشده است . با این وجود آنان قصاص قبل از جنایت را چگونه توجیه می کنند ؟چگونه است که بعد از قرن ها همچنان ایام پوریم ، سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم ماه ادار ، روزهایی که از هر یازده نفر ایرانی یک نفر کشته شده است را به عنوان روز سپاسگزاری ، روز امحاء دشمنان یهود و روز پوریم جشن می گیرند . بسیاری از یهودیان اروپا و آمریکا به جای پوریم ، این مراسم را جشن ایرانی کشی می نامند .اما ایرانیان از همان زمان سیزدهم فروردین را که مصادف با آن ایرانی کشی وحشیانه بود به عنوان نماد مبارزه و اعتراض به قوم یهود و وحشیان هخامنشی ، که سراسیمه از خانه و کاشانه شان فراری شده بودند ، سر به کوه و صحرا می گذارند . و نافرخندگی سیزده ی فروردین را دور از خانه بدر می کنند .اما اینک به دلیل هجمه ی گسترده فرهنگی و تسلط فراگیر یهود بر رسانه های ارتباط جمعی و غفلت نگران کننده ی جمع کثیری از ارباب قلم و دانش ، این روز نه تنها نمادی از مبارزه با یهود را با خود ندارد ، بلکه در جهت خواسته ی یهود ، آمال و آرزوی یهود را که همانا غفلت ، جهل ، خرافه پرستی و باستان پرستی ایرانی است را بر آورده می سازد .

  • Javdan1

    فیلم یک شب با پادشاه این فیلم بخاطر ظاهر فریبنده و خوش آب و رنگش به هیچ وجه مورد انتقاد مردم ایران قرار نگرفت و تقریبا از طرف هیچ مسئول و شخصیت و رسانه ، مورد بررسی قرار نگرفت …چون همگی ۳۰۰ را ضد ایرانی دانستند و “یک شب با پادشاه ” را یک فیلم ایران پرستانه !!!فیلمی که در ظاهر دست به بزرگنمایی شخصیت خشایارشا و تمدن ایران زد ولی در امتداد خط ایران ستیزی خود ، همان سیاست های گذشته را تکرار کرد …نکاتی که در این فیلم از چشم بسیاری در مقابل ظاهر جذاب فیلم مخفی ماند :۱- چهره هامان بسیار ایرانی تر و مسلمان تر از چهره خشایارشا است و اگر به تندیس ها و حکاکی های هخامنشی دقت کنیم ، پادشاهان ریش گیس شده داشتند .ولی خشایارشا به سبک یونانیان آرایش کرده …۲- هامان گردنبندی دارد که شبیه به صلیب شکسته هیتلر است و پیش از او مربوط به ساسانیان است که از مادرش گرفته و لباسی سیاه به تن دارد .و اینجا برخلاف ابتدای داستان که مردخای روایت میکندهامان نماینده ایران و ضدیت با یهود است برخلاف خشایارشا که چهره اش به تناسب فیلم تغییر کرده و یونانی شده …۳- استر : گردنبندی دارد که هر کس قادر به رویت آن نیست و تشعشعاتی دارد که ستاره یهود را در همه جا منتشر میکند .و در جایی از فیلم دین هخامنشیان را به تمسخر میگیرد …۴- خشایارشا را مقتدر معرفی میکنند برای بزرگنمایی یهود در برابر ابرقدرت جهان .در حالی که هامان که در ضدیت با یهود است موی مشکی و چهره ای بین النهرینی و ایرانی دارد خشایارشا موی بور و چشمان روشن و آبی دارد …۵- در فیلم هامان نقش هیتلر را با آن گردنبند صلیب خم شده اش بازی میکند و و نماد ایرانیان هم در هر صورت صلیب است مانند پرچم ها و….و نماینده هیتلر و نه جالوت !!۶- استر سخن از سرزمین اسراییل می زند در حالی که اسراییل لااقل در آنزمان نام قوم بودنه نام سرزمین …۷- در آخر فیلم به جایی می رسد که حتی یک ایرانی هم به یهودیان حق می دهد که به عنوان دفاع حق داشتند در سرتاسر ایران غارت کنند و ۷۷ هزار نفر ایرانی را بکشند!!!

  • علی

    شاهین جان مرگ بر تو و همه آدمای آشغال عوضی مثل تو…

    • Hadi_htda

       اره مرگ بر شاهین نجفی که باباش تو بچگی بهش تجاوز کرده
      شاهین نجفی رو چه کنیم بندازیم هوا بکنیم

      • نسل سوخته

        چقدر گنگ حرف میزنی!
        وقتی باباش بهش تجاوز میکرده تو هم اونجا بودی؟
        باباش به تو تجاوز نکرد؟
        فکر کنم خود شاهین به تو تجاوز کرده چون حسابی از دستش کفری هستی.

      • Ramin

        بچه مکتبی، همه را به کیش خود پندارد!

      • Razmjoo

        فقط در صورتیکه اشتباه نکنم، جنابعالی جزو ان دسته از دسته گل ها و ادمهای خیلی! خیلی فهمیده ای هستید که از نظر فکر و جهان بینی، * گاوِِ * زبون بسته، نزدتان آلبرت انیشتن است.
        چون حضرتعالی توی تمام دشنام  ها و بد نسبت دادن ها، فرموده اید که شاهین نجفیِ عزیز در دوران کودکی اش از جانبِ، نه کس دیگری، بلکه از طرف پدر خود موردِ ……. قرار گرفته است.
        واقعاً که افکارِ شما مسلمانانِ با خدا، چقدر پاکیزه و مکتبی وار است.
        نمی دانم، این؟! به گوش مبارک تان خورده است، یا نه!؟ که خجالت را کسانی ( و نه!!! ناکسانی ) می کشند که انرا بشناسند!
        رزمجو

      • نریمان

        خفه شو لجن 
        خاطراته بچگیتو به دیگران نچسبون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        نریمان از نژاد صد در صد اریایی 

    • نسل سوخته

      ۳۳ ساله میگین مرگ بر آمریکا و اسرائیل چی شد؟
      اونها کجای دنیا وایسادن شماها کجا؟؟؟؟؟
      هرچی دلت میخواد از این شعارهای نخ نما شده بده.
      این شعر نقطه عطفی بود در تقدس زدایی درسته اولیش نبود اما در بهترین زمان ممکن خونده شد.منتظر شعرهای بعدی باشین.
      ضمنا چرا میگی شاهین جان!!!!!!!!
      بعدش بهش میگی آشغال عوضی؟؟؟؟؟؟؟
      حالت خوبه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    • Ramin

      شاهین جان؟؟؟
      تو دیگه چه قدر مسخره ای؟؟؟

    • نریمان

      مرگ بر تو و اون مادر هرزت که تو رو به وجود اورد !!!!!!!!!!!!!!!!!!! فاحشه ی مغزی ……….

      الکی گوه شاهینو به دهنت نزن !!!!!!!!!!!!برو ببین مامانت زیر کی الان خوابیده ………..!!!!!!

      نریمان از نژاد صد در صد اریایی ……………

  • Saeid1391

    شاهین نجفی هر عقیده ای داره مال خودشه و نباید به آن تعرض کرد.اما با توهینی که به عقاید دیگران کرده باید بفهمه که شعور و خرد اگر جایی باشده اجازه چنین کاری را نمی ده.این بهانه ای میشه برای متعصبان و البته نانش را دشمنان کشور ایران می خورند که می خواهند آتش تعصب همیشه با این رفتار غیر معقول و جنون امیز که سر رشته در عقده های فروخورده و کسر شعور انسانی داره در ایران فروزان باشه.شاهین نجفی هم این را می دانسته احتمالاً فقر مالی و فقر آگاهی وادار به این کار رشت اش کرده. شما هم که کاری به محتوای کلام و هدف کسی ندارید .هرکس ساز مخالف کوک کرد براش خوش رفصی کنید.

  • Mitra

                                                                            good job shahin

  • M Reza

    ما هم مرتدیم!!!
    شاهین جان .من یکی از همان ایرانیهایی هستم که تو چند سال قبل به کلیسای ما بعنوان مهمان میآمدی.(تازه گیتار برقی و آمپلی فایر ش را خریدی و با من و برادرم  در کار موزیک  همراهی میکردی) با اینکه  بخاطر توهین به مسیح و مقدسان در تراته هات ازت دلخوریم .ولی هنوز دوستت داریم .اگر کاری از دست ما بربیاد  که بتونیم کمکی بهت کنیم خوشحال میشویم.آدرس مارا خودت داری.

    من فکر میکنم این تهدید برای ترساندن تو و همه آنهاییکه به هر شکلی اعتراض خود را به بی عدالتی بیان میکنند.وگرنه در آلمان غیر از ایرانیها. همه مسلمانان .سنی مذهب هستند که تنفر آنها به امامان شیعه بیشتر از دیگران است و ایرانیهای مسلمان در آلمان هم به این بلوغ فکری رسیدند که بدانند  هر کسی آزاد است تا نظرش را بیان کند.فقط میماند مزدوران حکومت دینی که آنها هم بعد از افشای جنایات میکونوس در آلمان دست به چنین حماقتی  دیگر نزدند. در هر صورت بهتره که هوشیار باشی
    خداوند تو را از گزند کوته نظران و فسیلان متحفن بجا مانده از ۱۴۰۰ پیش حفظ کند.
    آمین

  • Vahid_azizi72

    لعنت به این زنا زاده و حرامزاده کثیف که چیزی از خوک های کثیف نداره
    لعنت به این  که حتی نمیدونه بسر کدوم مردی هست

    • نریمان

      لعنت به تو و ان افکار مالیخولیا گونه ات !!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱۱۱
      خاکبر سرت با اون تفکر عصر حجریت …………..
      نریمان از نژاد صد در صد اریایی ………………………………………………..

  • Iraniyemosalman

    با آل علی هرکه در افتاد ورافتاد
    جوابتان را خواهید گرفت…
    این شمایید که به افکار دیگران احترام نمی گذارید و می خواهید بگویید که هر چه شما می اندیشید درست است
    این دیکتاتوری پنهان شماست
    برای شما و هم کیشانتان متاسفم…

  • Mehman

    این روزها هرکه می خواهد ادای روشنفکری در آورد و داعیۀ روشنفکری دارد با توهین به مقدسات و ارزش ها خود را ثابت می کند در حالیکه این پست ترین نوع خود کم بینی و از خود بیگانگی و کمبود است
    به جای اداهای روشنفکرانه تفکر و شخصیتتان را بسازید

  • Haghighatemahz

    دفاع از حق خوب است و هر که در این راه گام بردارد قابل احترام است اما یک سوال
    چرا دلتان برای هزاران شهیدی که  در جبهه ها پرپر شدند نسوخت ولی برای چند ده نفری که در بندند و یا از دنیا رفتند این چنین غوغا کرده اید؟
    خون اینها رنگین تر است؟!
     

    • M Reza

      شما مطمئنید دل ما نسوخت یا از کشتار این همه جوان ایرانی  چه در جبهه جنگ و چه در زندانها در زمان کوتاه بعد از انقلاب اسلامی روح و روانمان پریشان نشد؟

  • نریمان

    این روزها فسیلها دینی دوباره لجن پراکنی میکنند و شاهین عزیز را مورد شماتت قرار میدهند ………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نریمان از نژاد صد در صد اریایی …………………….

  • علیرضا

    به زودی فیلم انیمیشنی از روابط جنسی پیامبر و امامان اسلام بر پایه احادیث مسلمانان بدون هیچگونه سانسوری در حمایت از شاهین نجفی خواهیم ساخت

    • Porsaleh

      درود بر شما

  • Razmjoo

    خطاب به تمام ناکسانی که با نهایت بی شرمی، از شنیدن صدای شاهینِ عزیز، سوزش قسمتی از تنِ ناشریف خود را با بکار بردن کلمات و فرهنگِ اسلامی خود، به نمایش گذاشته اند:
     اگر سراپا اتش شوید، بیش از جای خود را نمی توانید بسوزانید!!! 

  • Abazarghafary

    ای  وای  که  در  شهر قیامت  شد… کیر شاهین به کون امام  امت  شد //مادر نقی را در شعر و رپ گایدند …آب به زیر کون تخت  ولایت شد //شعری  بلند که دنباله ان خواهد آمد  برای  دفاع از شاهین نجفی عزیز  

  • Shahryar

    امیدوارم قبل از آنکه حکم احمقانه و کاملا دد منشانه ی اسلامی شاهین اجرا شود،شاهد ده ها ویا صدها موزیک از این نوع باشیم.بارها گفته ایم و می گویم که اولین گام رهایی از خفقان تقدس زدایی است و بس.ای کاش همه ی ما آریایی ها بتوانیم سهمی از این گام اول داشته باشیم.

  • Abazarghafary

    ای  وای  که  در  شهر قیامت  شد… کیر شاهین به کون امام  امت  شد //مادر نقی را در شعر و رپ گایدند …آب به زیر کون تخت  ولایت شد //اسلام کس کشان با یک شعر رپ … از تخت فرو افتاد و روز قیامت شد // نقی جاکش که عمری مفت میخورد  … یکباره  زحمتکش  و قهرمان امت شد //حکم ارتداد به دست آخوند جاکش لواط کار …صادر ز دفتر آیت دولای جاکش   خر  شد // قرن ۲۱ آمد و این جاکشان زن قحبه  …قبله شان امام نقی خر شد //ملت بیچاره گول آخوند های جاکش نخورید … که این دکان ارتداد کاسبی آخوند عنتر شد // کیر اباذر  و همفکران اباذر …. به کون اسلامی که با یک رپ پنچر شد //

  • Be-to-marboti-nist

    ajab kos kholi hasty to
    man kari nadaram be shahin valli to yeki hamon aval ghat zadi va dige ridam be baghie textat
    to fekr kardi faghat khodet va shahin jonet baladi tohin koni va tahdid konin

  • yashar

    شاهین حرفای قشنگی میزنه من خیلی دوستش دارم اما خودشو با کار نقی خراب کرد شما ها هم که ازش دفاع میکنید یه مشت کس خلید که اسم خودتونو گذاشتید روشن فکر . اگه من با چاقو یکی رو بکشم گناه رو پای چاقو مینویسین ؟ من قبول دارم این آخوندهای کس کش دارن به اسم اسلام خون ملت رو تو شیشه میکنن اما ربطی به اسلام نداره من لاییک هستم اما هیچ وقت به خودم اجازه ندادم به هیچ دینی توهین کنم اگه الان تو ایران داره دهنمون گاییده میشه فقط و فقط و فقط تقصیر خودمونه .

    • سهند

      اسلام تو رو گاییدم با بند بند حروفش ……………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kiri

    کیرم به کوسه پیتاره ی شاهین کیرم با کیر همه ی مسلمونا یه کلام تو کوس خاهر مادر نداشته و داشته ی همه ی اونایی که اینجا کامنت گذاشتن به طرفداری از این بی پدر تخم سگ کیرم با تمام سرعت تو کون و دهن آدمین محترم این سایت کیرم تو کون تک تک اونایی که دم از ایرانی بودن میزنن اما نه تخم ایرانی دارن نه اصلا معلومه ماله کدوم حروم زاده ی بی پدری هستن کیرم تو دهن همه تون الخصوص این داش شاهین خودمون که خیلی خدایش کردنیه با این کارشم خواس بگه میخارم بیاین سرویسم کنین ولی رووش نمی شد قبلا بگه کیر عمله های پیتاره ی بی پدر و مادر کیر همه مسلمونااا تو کوس نه نه و کون خودتون…

    • Farzad

       خوب همون اول میگفتی کیرت تو کونه خودت همه رو خلاص میکردی.تو که اینقدر دلت کیر میخواد نباید بیای اینجا.مثل همسنگرات برو مسجد تا آخوند محلتون کونتو بزاره.توله سگ عرب پرست.کیر نقی تو لمبت.

    • sahand

      کیر تمامیه هوادارای شاهین تو کوس اهل بیتت  ………………………………………
      کیر همه ی نامسلمونا و بی دینها تو سوراخه  خواهرت ………………………………………….
      کیر هر چی بی دین توی اون دین کیرت با اون افکارت روانپریشانت ……………………………………
      و سر اخر کیر خود شاهین نجفی تو اون سوراخی که تو ازش بیرون اومدی ……………………………
       
      و ختم کلام این کامنت کیر هر چی ایرانی وطن پرست تو کون تو و امثال تو …………………………….
      ریدم به وجود لجن گونه ات ……………………………………….

    • سهند

      اصلن میدونی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      تو اگه سر تا پات  کیر  هم بشه تو کون شاهین نمیتونی بری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………….

    • Mani

      عجب اسمی تو داری؟!
      حالا! مردو مردونه بگو که ایا بلند هم همیشه؟
       و یا اینکه نه!!! هر بار باید زیرش  یه َجک؟! درست حسابی و کلفت زد؟؟؟

    • سفت زن

      بچه کونی بی تربیت، کلاس داشته باش! تو واقعا اسمت کیریه یا اینکه بسکه کیر دوس داری. بهت میگن کیری؟
      جاکش التماسی یه خورده  ادب هم یاد نگرفتی که وقتی ناسلامتی کامنت مینویسی، مُودب باشی.
      کثافت آشغال ابنه ای. تو هم مثل اون پیغمبز جاکش تونی که چون توی
       بچه گی هاش خیلی داده بود، اخرش شد پیامبر کیری شما ها.
      بی کلاس کونی و عوضی ُمودب باش.

    • Ramin

      طرف خیلی خوش اسمه، جلوی بادِ پنکه هم لم داده.
       دمِ سف زنت گرم!!! که بهت گفت: تو چرا اینقدر بی کلاسی!

  • مریم

     اگر قرار باشه به عقاید همدیگر توهین کنیم همیشه مخالفی خواهد بود که به عقاید ما توهین کنه. نویسنده هم انگار یادش رفته که خودش هم عقایدی داره که اگرچه مقدس نباشند، ولی برای خودش قابل احترامند. پس به چه حقی از آدمی که توهین کرده طرفداری میکند؟!

  • Abazarghafary

    جناب کیری که اسم حضرت علی جاکش  را  دزدیدی و روی خودت گذاشتی این  شاره حال اسلام کیریست :ای  وای  که  در  شهر قیامت  شد… کیر شاهین به کون امام  امت  شد //مادر نقی را در شعر و رپ گایدند …آب به زیر کون تخت  ولایت شد //اسلام کس کشان با یک شعر رپ … از تخت فرو افتاد و روز قیامت شد // نقی جاکش که عمری مفت میخورد  … یکباره  زحمتکش  و قهرمان امت شد //حکم ارتداد به دست آخوند جاکش لواط کار …صادر ز دفتر آیت دولای جاکش   خر  شد // قرن ۲۱ آمد و این جاکشان زن قحبه  …قبله شان امام نقی خر شد //ملت بیچاره گول آخوند های جاکش نخورید … که این دکان ارتداد کاسبی آخوند عنتر شد // کیر اباذر  و همفکران اباذر …. به کون اسلامی که با یک رپ پنچر شد //

  • Abazarghafary

    جناب کیری که اسم شریف حضرت محمد بچه باز یعنی کیری را روی خودت گذاشتی این  برای  شما ……:ملتی به دنبال گوشت و مرغ و تخم گرانبار مرغ  بودند ،،،دولت جاکششان به فکر دهه فاطمیه و مرگ زهرا بود //ملت از گرانی و کمبود دارو و  نداشتن اجاره میمردند ،،، رهبر جاکشان عالم  علی  گدا به فکر منقل و تریاک اعلا بود//کودکان کارتون خواب برای لقمه ای نان در تجاوز دیوان ،،، آخوند کس کش در حال گریه   روی کون زهرا  بود//رمق شادی از این ملت بدبخت  گرفتند ز بس نوحه خواندند،،، مرگ زهرا تمام نشده ملای جاکش فکر محرم و عاشورا بود //جاکشان به سرنزنید و  کون  خود ندرانید و شیون نکنید ،،، که محمد و ال محمد یعنی سید و ملا رهبر کل مفت خورها بود //    

  • Abazarghafary

    جناب کیری  که  اسم  شریف  امام  حسین  یعنی کیری  را  دزدیدی که شب خانومت استفاده کنه این  برای  شما  …………:این برج های دو قلوی نیویورکی نماد  شیطان بود ؟؟ یا کیر تمدن به کون  صدر اسلام بود ؟؟ //بن لادن جاکش که ۱۵ زن داشت و هفتاد صیغه جوان …پیروو محمد جاکش و قرآن بود. //در برجهای دو قلو آدمیان تجارت میکردند و کار … ملا عمر جاکش فکر گذاشتن کون نو جوانان بود //هر جا که اسلام پا گذشت به راستی که رید … این سرنوشت آل محمد و علی و سایر جاکشان بود //این اباذر ز دست مسلم کس کش به کجا پناه برد ؟؟..که تمام حرف مسلمان جاکش مثل کش تنبان بود //

  • Mokhareb21

    شاهین نجفی حرام زاده است

    • Mani

      حرام زاده در واقع کسی است که توی لاشی را  ( بی ) تربیت کرده است.

  • Mmm

    چی بگم جز تاسف…
    فقط توهین میکنید
    یکمم منطق داشته باشید
    این کارای شما خرد گرایی حساب میشه بعدش یکی از مخالفان بهتون توهین کنه یه ادم بدبخت بی منطق شناخته میشه
    ای انصاف تون شکر

  • Sha Giant

    شعور داشته باش از رو باد معده حرف نزن ۴نفرم خر نکن
    تاریخ بخون بدونی اسلام چه جوری وارد شد
    ابروی پادشاه همیشگی ایران باستان کوروش کبیر رو با این حرفات به اسم ایرانی بودن نبر

  • roomy

    لواط ملا درمسجدhttp://holycrime.com/CrimeDoc60.aspاین آقای حجت الاسلام و المسلمین در خانه خدا مشغول لواط است . حالا آقای خدا کجا تشریف داشتند که اجازه دادند در خانه اش چنین بی ناموسی هایی صورت بگیرد داستان دیگری است . این آقای حجت الاسلام و المسلمین برای اینکه زانوی مبارک شان هنگام لواط خدای نکرده صدمه ای نبیند عمامه مبارک شان را پیامبر گونه در آورده اند و زیر زانوی خودشان گذاشته اند تا این عمل انقلابی – اسلامی شان را راحت تر انجام دهند . بعید نیست فردا پس فردا این آقای حجت الاسلام و المسلمین ؛ وزیری ؛ وکیلی ؛ استانداری ؛ نماینده مجلسی بشود و به مقام عظمای آیت اللهی هم ارتقا پیدا کند این ویدیو را ببینیدو بر بیچارگی ملت ما بگریید .!

  • Reyshahr_tehran20

    بسیار به جا بود این تابو شکنی برادر عزیزمان شاهین مرد ایرانی به امید ایزوله شدن آخوندها در قم و مشهد همچون دوران رنسانس اروپا .. آمین

  • mehri azaade

      dorood bar shahin najafi irani bibak dar moghabel islam bar hamiye iranihaye mobarez