گرامی داشت سومین سال پرپر شدن ندا، ستاره درخشان جنبش مردمی به دست دژخیمان رژیم ۸

سه سال پیش در ۳۱ خرداد ۸۸ ۱۳ ندا آقا سلطان دختر گرانمایه و ارزشمند میهنمان به دستور مجتبی خامنه ای جلاد بزرگ، فرزند جنایتکار علی خامنه ای با تیر اندازی بسیجیان ضد ایران و ایرانی از پشت بام، در خون خود غلتید و پس از اندک زمانی در میان انبوه ملت برخاسته علیه رژیم آدم کش بر روی اسفالت خیابان جان داد. از آن تاریخ تا کنون نیز، روز و یا شبی نبوده که فریاد جانسوز و جان گداز دختران و پسران سرزمینمان در گلو هایشان بریده نشود.

 ندا مظهر و سمبل دختران آزاده و آزاد منش ایران، در این فرتور به زندگی لبخند می زند

ندا مظهر و سمبل دختران آزاده و آزاد منش ایران، در این فرتور به زندگی لبخند می زند

بی تردید عملکرد جنایت کارانه رژیم در به خاک و خون کشاندن ندا و نداها، خشم و کینه جهانیان را برانگیخت، و ندا به عنوان مظهر و یا سمبل آزادیخواهی ملت ایران ثبت در تاریخ شد. پس از کشتار وحشیانه این دخت رستاخیز ایران، به دستور خامنه ای جلاد و مزدورانش، از برگزاری هرگونه پرسه (نشست یادبود) در مسجدهای تهران که به راستی باید نام طویله را بر آنها گذاشت، جلوگیری نمودند. همچنین سوگواران را هنگام خاک سپاری با وحشیگری که از ویژگی های این رژیم خودکامه است، پراکنده نمودند، و در سالروز درگذشت این فرزانه ایرانی در دوسال گذشته نیز سخت گیری ها را روا داشتند.

فرتوری از ندا یک بانوی وارسته و موجب افتخار  ایران و هر ایرانی باشرف

فرتوری از ندا یک بانوی وارسته و موجب افتخار ایران و هر ایرانی باشرف

به راستی این حرف را به کی می توان زد و این گلایه را به کجا می توان برد که رژیم یک کشور به جای آن که نگهبان و پاسدار مردم آن سر زمین باشد، خود بلای جان همه و دزد و یغماگر اموال مردمی است؟!. نفرین براین خونخواران بی فرهنگ آدم نما که بوئی ازانسانیت نبرده اند. این عمل زشت ونفرت انگیز نشان می دهد که مسجد هرگز برای نیایش به پروردگار ساخته نشده، بلکه کانون فساد، خردزدایی، کینه توزی، توطئه و پشت هم اندازی رژیم اسلامی است. دیگرجای انسان ها و باورمندان راستین دین اسلام نیست. بلکه به جرات می توان گفت که اکنون مسجد در کشورمان کانون و مرکزتوطئه، دسیسه، پشت هم اندازی، مرکزقاچاق، و کانونی برای نقشه آدم کشی رژیم، وهمکاران دزد آن است.

در ماههای تابستان به بعد سال ۱۳۸۸، ملت در بند ایران برخاستند تا رژیم مرگبار اسلامی را به جهنمی که خود سراغ دارند روانه کنند. ولی میر حسین موسوی، نوکر رژیم خمینی و همکاران مزدورش دستگیری، تجاوز جنسی، به خاک و خون کشیده شدن، و نابود کردن ندا، و صدها نداهای دیگر را نادیده گرفتند و با کمال بی شرمی برای نگهداری و حفظ رژیم، آب سرد یأس و نا امیدی بر روی رستاخیز و خروش مردمی پاشیدند، و به روشی بسیار موزیانه و در نهایت ناجوانمردی، با رژیم ضد بشری ولایت فقیه کنار آمدند.

ملت ایران یک بار در سال ۱۳۵۷ گول بی خردان و مزدوران خورد، و در چاه سرنگون شد، در سال ۸۸ نیز بازیچه دست تفاله های بازمانده از خمینی گردید، و بیشتر بدرون چاه ژرف فرو رفت. اکنون زمانی است که جوانان ایران با خردمندی و دور اندیشی روز روشن را بر رژیم به شب تار بدل سازند، و آنچنان عرصه را بر آخوندهای جنایت کار و بسیجی وطن فروش تنگ سازند که لحظه ای در آرامش نباشند. اگر جوانان امروز به جایی نرسند، و کاری از پیش نبرند، فردا خیلی دیر است.

در پایان، ما همواره خاطره جانبازی ندای عزیز و صدها نداهای دیگر را همیشه در تن و روان خود زنده و جاودان نگاه داشته، و برای خانواده بزرگ آنان آرزوی تندرستی و بردباری داریم.

  ندای پرپر شده و در خاک خفته- پرندگان زیبا و خوش آواز از بوستان ما رفتند و جای خود را به آکله های اسلامی و کلاغ سیاه سپردند

ندای پرپر شده و در خاک خفته- پرندگان زیبا و خوش آواز از بوستان ما رفتند و جای خود را به آکله های اسلامی و کلاغ سیاه سپردند

ندا و نامزد خود به آینده ای زیبا می اندیشند. آیده ای که هرگز نیامد- زیرا سرزمین ما در اشغال جغد ها و گرگها در آمد

ندا و نامزد خود به آینده ای زیبا می اندیشند. آیده ای که هرگز نیامد- زیرا سرزمین ما در اشغال جغد ها و گرگها در آمد

بازهم ندا در انتظار روزهای خوش زناشویی در آینده ای تاریک و سیاه

بازهم ندا در انتظار روزهای خوش زناشویی در آینده ای تاریک و سیاه

 ندا را  در هرحال شاد و خندان می بینید. ولی آخوند سییاه دل و نابکار با هرگونه لبخند و شادی سر ستیز دارد

ندا را در هرحال شاد و خندان می بینید. ولی آخوند سییاه دل و نابکار با هرگونه لبخند و شادی سر ستیز دارد

جنایت  کشتن این بانوی فرهیخه ایرانی به دست مزدوران مجتبی خامنه ای را در این ویدیو مشاهده می کنید
  • نریمان

    این سه سال بسرعت باد گذشت …………………………………………………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    و شور بختانه تر اینکه همچنان این حکومت و جلادانش بر مسند قدرت ادامه ی حیات میکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نریمان از نژاد صد در صد اریایی …………………………………………………………………………..

  • ensan

    eslam e   KASSIF E  mohamadi

  • Aftab

    khar nanneh mohamade bache bazo gaeyd, to to kone  khamenehie jakesh

  • Hahaha

    تو یکی از مقاله هات گفته بودی ندا هیچ ربطی به سبزی مبزی نداره که
    به خودتم گل زدی که
    هاهاها

  • Azady01

    یه سوال شما واقعا فکر میکنید ندا را مامورای رژیم کشتند . اگر کشتند چرا آبش ندادند . آخه بی شعورا شما با یبوست فکری که دارید باید اسهال قلم هم داشته باشید . یه مشت هرزه ی .س مغز عقده ای برای یه عنتر مرده ی بی خاصیت تولد گرفتین . اگه واقعا دلسوز این کشور هستین با طرح و برنامه بیاین جلو . مردم دیگه تحمل از این بدتر را ندارند که یه مشت عقده ای براشون تصمیم بگیرند . آزادییه بیانه دیگه پس نظرمو منتشر کنید .

    • Bahman Kargosha

      اتفاقا آزادی بیان برای شناختن امثال توست که بوی گندیده افکارشون معلوم بشه

  • میلاد از بجنورد

    ندا جان …………..

  • Bahman Kargosha

    گر خنجر خصم شکافت سینه سهراب خاک ایران گلگون گشت از رخ ندا بغض ستار فرو نشد فریاد شد شرم برما گر خس شدیم و مانده باشیم خاشاک …