هر آنچه که در مورد پارچین نمی دانید؛ مصاحبه با یکی از کارکنان سابق پارچین – بخش دوم ۳

-چطور برای پارچین تجهیزات و مواد مورد احتیاج می آورند، آیا تهیه مواد غذایی و نظامی به صورت محلی یا از شهرهای اطراف تهیه می شود؟
بگذارید ساده تر بگویم پارچین یک شهرک مسکونی و در عین حال نظامی حساس هست، در شهرک پارچین بازارچه کوچکی قرار دارد که تمام مایحتاج ساکنین را براورده کرده و بدلیل نزدیکی با تهران و همچنین پاکدشت و شهر مامازند ساکنین هیچگونه کمبودی از لحاظ مواد غذایی و پوشاک نخواهند داشت و همچنین استادیوم ورزشی در مرکز تاسیسات نظامی سلف سرویس و همچنین آشپزخانه مجهزی وجود دارد که ۳ وعده در آن سرو میشود و البته بدلیل وسعت منطقه پارچین و پراکندگی پرسنل مکانهایی ایجاد شده که همزمان بعد از صرف نهار به کارهای دینی خودشان نیز میپردازند.

فرتور چهره زیبا ولی اندوه بار یک دختر بچه ایرانی را نشان می دهد. وی با به دنیا آمدن در ایران و در یک خانواده فقیر عملن شانس زندگی کردن و لذت بردن از زندگانی را از دست داده است؛ حال حکومت جنایتکار اسلامی نیز با پا فشاری بر روی مسئله ساخت بمب اتمی سبب تحریم های کمر شکن برای مردم ایران گشته و چه کسی می داند؟ شاید این دخترک زیبا امروز از فرط نداری و درماندگی تن فروشی می کند؟

فرتور چهره زیبا ولی اندوه بار یک دختر بچه ایرانی را نشان می دهد. وی با به دنیا آمدن در ایران و در یک خانواده فقیر عملن شانس زندگی کردن و لذت بردن از زندگانی را از دست داده است؛ حال حکومت جنایتکار اسلامی نیز با پا فشاری بر روی مسئله ساخت بمب اتمی سبب تحریم های کمر شکن برای مردم ایران گشته و چه کسی می داند؟ شاید این دخترک زیبا امروز از فرط نداری و درماندگی تن فروشی می کند؟

-گفتید بمب های شیمیایی می سازند؟
ببینید ساختن بمب شیمیائی تولید لاستیک خودرو نیست مطمئنا ما با رژیمی سر و کار داریم که بسیار هراسان و در عین حال بسیار محتاط است. کوچکترین شک و تردیدی در نقطه عمل پرسنل مصادف است با توبیخ و بازداشت حفاظتی که یکی از بدترین مکانهاست که اینجانب چند روزی در آنجا بسر بردم؛ که البته تردید داشتند اگر به یقین برسند طور دیگری برخورد میکنند که خودتان بهتر میدانید.

مورد مهمی که اینجا میتوان عنوان کرد این است که رژیم جمهوری اسلامی در حال تولید همه جانبه موشک های بالستیک هست و شاید نسل جدیدی از بمبهای شیمیائی که در دست ساخت دارد. در غیر این صورت چه لزومی داشته که تاسیسات شیمیائی در پارچین در کنار تاسیسات موشکی قرار داده شده است و اتفاقاتی که ریز و درشت دیگر که برایهمکاران افتاده.

تنها چیزی که من بشدت از آن واهمه دارم این است که پارچین یکی از نقاطیست که در صورت حمله شاید کسی نتواند از آن زنده بیرون بیاید و هچنین مکانهای نزدیک به آن. به لحاظ داشتن زاغه های مهماتی که در ظلع جنوب غربی و همچنین چند زاغه در جنوب شرقی که وجود دارد. تمامی تولیدات در همین زاغه ها نگهداری میشوند و بعد از آن به نقاط دیگر منتقل میشوند که عموما ارگان سپاه پاسدران تمامی تولیدات پارچین را در قبضه خود دارد.
البته تولیدات اولیه در میدان تیر سمنان و علی آباد قم آزمایش و امتحان میشوند.

-به چه دلیلی بمب شیمیایی می سازند؟ مگر به دنبال بمب اتمی نیستند؟
رژیم اسلامی ۱۰۰% بدنبال بمب اتم است، بدون هیچ تردید این را خدمتتان عرض میکنم. وقتی با چند سپاهی که عمری در این نظام گذرانده اند روبرو شوید وقتی به صحبتهای این افراد دقت کنید، همیشه از مسلح شدن کامل و بیمه شدن نظام اسلامی صحبت می کنند که دیگر شکی برای من باقی نمی ماند. این نظام بدنبال بمب اتم است و روز به روز به آن نزدیکتر میشود.

در کنار آن نیز بدنبال تکمیل پروژه خود هست که مسلما سلاح اتمی فقط با غنی سازی پایان نخواهد گرفت. ساخت کلاهک های حمل بمب اتم نیز پروسه ای است که نیاز به توانمندی لازم برای حمل را دارد و همچنین سیستم هدایت راداری برای برد های بلند که این بخش نیز بسیار مهم است. برای این حکومت تنها چیزی که مهم است بقا و ایستادگیست، حال به قیمت تمام شدن جان شهروندان هم که باشد!.

– آیا متوجه حضور اشخاصی از کشورهای دیگر در پارچین شدید که مثلا دوره ببینند یا مواد ساخته شده را تحویل بگیرند؟
در آن مدتی که بودم خیر، جز یک گروه از کشور سودان که یکی از خریداران اصلی محصولات وزارت دفاع هست.

فرتور سایت اتمی پارچین را نشان می دهد که به احتمال زیاد فعالیت های غیر قانونی و بر خلاق قوانین آژانس هسته ای، به قیمت جان میلیون ها ایرانی تمام خواهد شد.

فرتور سایت اتمی پارچین را نشان می دهد که به احتمال زیاد فعالیت های غیر قانونی و بر خلاق قوانین آژانس هسته ای، به قیمت جان میلیون ها ایرانی تمام خواهد شد.

– در اخبار گفته شده که عکس های ماهواره ای نشان می دهد که در حال پاکسازی پارچین هستند، فکر می کنید بهترین محل انتخابی برای انتقال و پنهان کردن مواد و تجهیزات پارچین کجا خواهد بود؟
به گمانم تنها جایی که در حال حاضر چندان مورد توجه نیست میدان تیر علی آباد قم و سمنان است. در این ۲ مکان نیز طبق شنیده ها محل هایی برای نگهداری قطعات و مواد موجود هست و اگر توجه کنید میدان تیر علی آباد قم در بین کوه واقع شده و همچنین میدان تیر سمنان که در قلب کویر لوت است. این ۲ مکان بهترین جاییست که میتوان برای چند هفته تشکیلات را جابجا کنند و بعد از انجام بازرسی دوباره مشغول به ساخت شوند.

آ- یا آماری از بیماریهای مردم در مناطق اطراف پایگاه نظامی پارچین در دست دارید، با وجود پایگاهی اتمی شیمیایی و مواد مسمومی که در سطح شهر جابه جا می شود؟
ببینید در اینجا ما ۲ محصول داریم:
۱- بمبهایی که تولید شده اند و حکما بدلیل حساسیت موضوع در محل های مخصوص نگهداری خواهند شد.

۲- مواد اولیه و امکانات برای تولیدات که با وجود ناوگان بزرگ حمل و نقل پارچین چندان مورد مهمی نیست. تولیدات شیمیائی زرین شهر یکی از تاسیساتیست که حمل از آن به پارچین بسیار خطرناک هستند که متاسفانه این رژیم هیچ اهمیتی برای آن قائل نیست.

اصولا در حکومت اسلامی جان انسان ارزش خاصی ندارد تنها قبله عالم حضرت آیت الله خامنه ای و سگان درگاهش جانشان شیرین است، مردم ایران جایی در تصمیمات این افراد ندارند. تنها بیماری که من به چشم خود دیدم در عیادت یکی از همکاران بود از بیماری رایج منطقه اطلاعی ندارم. اما در صورت منهدم شدن پارچین به شما قول میدهم به مکان غیر قابل سکونت تبدیل خواهد شد.

فرتور اثرات دلخراش سلاح های شیمیایی بر روی کودکان را نشان می دهد، حال اگر سایت پارچین منهدم شده و آن همه مواد شیمیایی خطرناک در هوا پخش شود، چه بلایی بر سر مردم ایران خواهد آمد؟

فرتور اثرات دلخراش سلاح های شیمیایی بر روی کودکان را نشان می دهد، حال اگر سایت پارچین منهدم شده و آن همه مواد شیمیایی خطرناک در هوا پخش شود، چه بلایی بر سر مردم ایران خواهد آمد؟

– آیا مدرکی برای اثبات حرفهایتان دارید؟
مدرک من صحبتهایم هست میتوانید از این مواردی که برایتان ذکر کردم بررسی کوتاهی انجام دهید و ببینید در صحبتها تناقض وجود دارد یا خیر.
من این موارد را برای اولین بار ذکر میکنم میتوانستم مثل اینهمه سال خاموش باشم ولی به دلایلی دیگر سکوت را نپذیرفتم، جان هم میهنانم برایم مهمتر است. کوچکترین عملیات تخریبی در پارچین فاجعه ای بسیار بزرگی به بار خواهد آورد. نشت مواد شیمیائی ، انفجار زاغه های مهمات بسیار زیادی که در منطقه وجود دارد که در عمق زمین ایجاد شده جهنمی واقعی را ایجاد خواهد کرد. در آخر اینکه این حکومت تنها به بقای خود فکر میکند ولا غیر…

– آیا خود آقایان حاضر به زندگی در این مکان هستند؟
مردم ایران در این ۳۳ سال بسیار مشقتها کشیدند، جوانهایشان را حکومت آدم خور اسلامی مصادره جسمی کرده، دختران سرزمینمان مدتهاست خنده ای بر لب نداشته و بدون ترس از عوامل بسیج و نیروی انتظامی قدم بر کف خیابانها ننهاده اند، آلودگی های الکترونیکی روز به روز به نقطه فاجعه آمیز خود نزدیک میشود و نوزادانی که هنوز پا بر روی زمین نگذشته اند از تاثیرات این آلودگی های پارازیتی ناقص بدنیا آمده و تا پایان عمرشان فشارهای عصبی را بایستی تحمل کنند. مردم ایران در حال نابود شدن به دلیل حماقت های شیطانی این حکومت هستند و ما که در آنسوی آبها بدور از سرزمینمان تنها نظاره گر این فاجعه هستیم و تنها ابزاری که در دست داریم این است که شواهدی که به چشمانمان دیده ایم را به گوش شما و دیگران برسانیم….

  • ایلام

     انتشار جزئیات بیشتر تعرض جنسی دیپلمات جمهوری اسلامی به یک دختر ۱۰ ساله

    ۱۷ تیر ۱۳۹۱ 

    اندازه حروف

    قربانی جوان دیپلمات جمهوری اسلامی در کنار مادرش

    رسانه های
    آلمان جزئیات جدیدی از واقعه تعرض جنسی نسبت به کودکان توسط یک دیپلمات
    دیگر جمهوری اسلامی این بار در آلمان منتشر کرده‌اند. طبق این گزارش‌ها،
    این دیپلمات جمهوری اسلامی هفت روز پس از اینکه تلاش اولش برای دستیابی
    جنسی به یک دختر ده ساله به شکست می انجامد، باز آن دختر را می‌بیند، اما
    این بار مادر دختر به پلیس تلفن می‌کند و با فریاد «بچه‌باز، بچه‌باز!»
    مردم را به کمک می‌طلبد. پلیس به موقع از راه می رسد و دیپلمات مذکور را
    پیش از فرار دستگیر می‌کند.

    «دویچه وله»، به نقل از «بیلد» جزئیات تازه‌ای از رسوائی جنسی دیپلمات دیگر جمهوری اسلامی را شرح‌ داه است.  بنا به نوشته دویچه وله، در روز ۲۵ ژوئن [۵ تیر] یک مرد که بعداَ مشخص می‌شود یک دیپلمات ایرانی است، تلاش کرد به یک دختر ۱۰ ساله تعرض جنسی کند.  
     
    بر اساس این گزارش در ساعت هفت و نیم
    عصر دوشنبه ۲۵ ژوئن  این دختر مشغول بازی بوده که مردی به وی نزدیک می‌شود و
    او را نوازش می‌کند. دختر سراسیمه می‌خواهد بگریزد، اما مرد مانع از فرار
    او می‌شود و کمر او را سفت می‌گیرد و می‌خواهد او را ببوسد که با فریاد
    دختربچه روبرو می‌شود و او را رها می‌کند، اما دیپلمات ایرانی تا درب خانه
    دختر را دنبال می‌کند.  
     
    دختر در خانه برای مادرش جریان را شرح
    می‌دهد و مادر نیز به پاسگاه ۱۲ پلیس شهر فرانکفورت زنگ می‌زند و ماجرا را
    با آنان در میان می‌گذارد، اما بدلیل ناشناس بودن مرد متعرض، پلیس
    نمی‌تواند کاری انجام دهد.  
     
    هفت روز بعد دختر مرد متعرض را بار
    دیگر در خیابان در نزدیکی خانه می‌بیند و این‌بار توسط مادرش بار دیگر پلیس
    خبردار می‌شود. مادر و دختر با تعقیب مرد در نزدیکی محل بازی بچه‌ها در
    محله‌ای مرفه به وی می‌رسند.
     
    مادر به آلمانی چندین بار فریاد می‌زند
    «بچه‌باز» (Kinderschänder).  مادر با این عمل تلاش می‌کند توجه مادران
    دیگر را جلب کند تا به کمک وی بشتابند.  
     
    دیپلمات ایرانی که می‌بیند جریان به
    جاهای باریک کشیده از مادر می‌خواهد وی را ببخشد و عمل او را فاش نکند،
    زیرا وی متاهل و دارای فرزند است.  
     
    در همین زمان ماموران پلیس سر می‌رسند. مرد با مشاهده پلیس چند باری با فریاد می‌گوید: «دیپلمات، دیپلمات!”»
     
    ماموران پلیس مرد را به زمین
    می‌‌اندازند، به وی دستبند می‌زنند و او را به پاسگاه پلیس می‌برند. پلیس
    حین بازجویی و تفتیش بدنی از وی، کارت شناسایی‌ای مبنی بر اینکه او دیپلمات
    است را می‌یابد. پلیس او را به دلیل مصونیت قضایی سریعاَ آزاد می‌کند.
     
    در عین حال جمهوری اسلامی گزارشات
    رسانه های آلمانی را تکذیب و ادعا کرده است که این واقعه توسط سازمان
    مجاهدین خلق و برای «بد نام کردن» مسوولان جمهوری اسلامی طراحی شده است.

  • Iman 553

    من طرفدار نظام دیکتاتوری ایران نیستم ولی لطفا گزارش های درست و صحیح را قرار دهید.

    ما از دروغ خسته شدیم. (چه طبق نظام و چه ضد نظام) 

  • mansoor

    بااحترام.مثل.اینکه.هر.چیزی.درمدت.۳۳سال.گذشته.درایران.معنای.اصلی.خودش.راازدست.داده.مثلا.میگویند.ین.دیپلمات.ایرانی.به.یک.طفل.المانی.تجاوز.کرده.مگر.این.رژیم.دیپلمات.هم.داره؟.وقتی.یکمشت.روضه.خوان.وزیر.و.وکیل.و.سفیر.واستاندار.هستند.دیپلماتش.هم.لات.و.لوط.و.بچه.بازها.هستند.؟