اثبات خرافی بودن عقیده به تاثیرات مثبت دعا و عزاداری های مذهبی، با وقوع زلزله در روز و شب قدر ۱۰

زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۲ ریشتر درساعت ۱۶:۵۳ دقیقه شنبه با مرکزیت اهر در آذربایجان شرقی بوقوع پیوست و در استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل نیز احساس شد و پس از این زمین لرزه نیز، ۱۰ پس‌ لرزه دیگر به ترتیب وقوع به بزرگی ۶، ۴.۱ ، ۴.۷،۴.۱ ،۴.۵، ۳.۷ ، ۳.۳ ، ۳.۷، ۴ و ۳.۲ ریشتر، ورزقان در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

آمار قربانیان زلزله شمال غرب کشور تا کنون بیش از ۲۳۰ نفر کشته و ۵۰۰۰ نفر مصدوم بوده و خسارات و تلفات جانی بسیاری به بار داشته و این فاجعه در روزی بوقوع پیوسته که این روز در باور مسلمانان روز مقدسی از روزهای ماه رمضان است که قرآن در آن شب (جدا از وحی تدریجی) به‌ طور کامل بر پیامبر مسلمانان نازل شده.

این  تصویر یکی از صدها- ویرانی زمین لرزه آذربایجان است. پیش آمدی که تنها با پیشرفت علم و دانش می توان از آن آگاهی داشت و هیچ ارتباطی به خدا و پیامبر و معجزه و دعا ندارد.

این  تصویر یکی از صدها- ویرانی زمین لرزه آذربایجان است. پیش آمدی که تنها با پیشرفت علم و دانش می توان از آن آگاهی داشت و هیچ ارتباطی به خدا و پیامبر و معجزه و دعا ندارد.

بنابر عقاید صریح مسلمانان و بر اساس آیات و روایات اسلام الله، جنگ و خونریزی را در ماه رمضان جایز ندانسته و بنابر تفسیر قرآن در سوره قدر که برای شب قدر نازل شده، خدای مسلمانان خصوصیات این شب را این گونه ذکر می کند که؛ این شب اثرات خاص و منحصر به فردی را در میان تمامی شب های سال دارست.

به عنوان نمونه شب قدر، شبی «مبارک» به معنای پرخیر و برکت خوانده شده و به کار بردن این تعبیر در خصوص شب قدر به این مفهوم است که این شب بلند مرتبه است و گنجایش و ظرفیت خیر کثیری دارد!، تا حدی که به تشریح آیات قرآن، نزول قرآن در این شب صورت گرفته و همچنین به سبب خیر و برکت فراوان در این شب رحمت و مغفرت خداوند به سوی بندگان نازل می‌شود و از دیگر اثرات مهم شب قدر، عدم صدور عذاب در این شب و در امان بودن بندگان از عقوبتهای الهی برشمرده شده!، چرا که خداوند صراحتاً سرتاسر این شب، از لحظه آغاز تا سپیده دم آن را سرشار از “سلامت” می‌خواند!

پس چگونه در این روز و در ماه رمضان مسلمانان چنین فاجعه بزرگی رخ داده است؟! آیا وقوع یک زلزله و ۱۰ پس لرزه و کشته شدن بسیاری از هموطنانمان و خسارات مالی که در بعضی مناطق حتی به طور صد در صد بوده، در روز و شبی که در فرهنگ مذهبی مسلمانان به قدر مشهور است و در قرآن سرشار از خیر و برکت و سلامت خوانده شده در ماهی که هرگونه خونریزی از طرف خدای مسلمانان جایزشمرده نشده و در شب های عزاداری و دعا برای امامی که به دفع انواع بلاها و مصیبت ها بوسیله دعا سوگند خورده!، اثبات خرافی و نادرست بودن اعتقاد به وعده های الهی مذهبی و قول پیامبر مسلمانان در مورد قدرت امامان برای شفاعت و دور شدن بلایا از مردم بواسطه توسل به امامان و دعا نیست؟!

بی معناترین و بی خردترین کاری که یک مسلمان به طور طوطی وار، و بدون هیچ اندیشه ای انجام می دهد قرآن روی سر گذاشتن است. اگر مسلمانان از محتویات و نوشته های قرآن اطلاعی داشتند، بی تردید آن را درون گنجه و یا تاقچه می گذاشتند که در حقیقت  کتابی شر افکن و دشمن برانگیز است تا یک کتاب مفید و به دردبخور اجتماعی

بی معناترین و بی خردترین کاری که یک مسلمان به طور طوطی وار، و بدون هیچ اندیشه ای انجام می دهد قرآن روی سر گذاشتن است. اگر مسلمانان از محتویات و نوشته های قرآن اطلاعی داشتند، بی تردید آن را درون گنجه و یا تاقچه می گذاشتند که در حقیقت  کتابی شر افکن و دشمن برانگیز است تا یک کتاب مفید و به دردبخور اجتماعی

به طور مثال به این حدیث از امام علی اشاره می کنم: انواع بلا را با دعا برطرف کنید سوگند به آنکه دانه را شکافت و جاندار را جان داد بلاء شتابان تر است به مومن از سیلی که از سرازیری تپه پایین رود و در دعاهایتان عافیت از بلاء ها و سختی ها را بخوانید. تحف العقول صفحه ۱۰۶

آیا امامانی چون امام رضا که توانایی حفاظت و نجات جان زائرانش را در داخل حرم خود از انفجار بمب ساخته دست انسانی ندارد! و یا امام علی که در شب های عزاداری، عزای خود که بسیاری از مردم مذهبی قرآن بر سر می گیرند و در خانه ها و مساجد در حال گریه و زاری و دعا هستند و صوت قرآن و دعای شب های قدر از بلندگوی های تمام مساجد و در تمامی شبکه های تلویزیون اسلامی به گوش می رسد، حتی توانایی جلوگیری از خطر زلزله را ندارد!

این سوال را در ذهن هر انسانی بوجود نمی آورد که چگونه امامانی که حتی نتوانسته اند خود را از خطر کشته شدن برهانند و یکی با انگور یا جام آب انگوری مسموم شده ودیگری با حمله فردی با شمشیر کشته شده، بی آنکه الله نجات دهنده ای برای نجاتشان بفرستد یا آنان را از خطر حادثه ای که در پیش رو دارند آگاه کند!، می توانند قدرتی در جهان هستی ویا بعد از مرگ داشته باشند؟!

و مگر نه اینکه چندی پیش کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و سخنران هفتگی جلسات انصار حزب الله گناه و بی حجابی زنان را دلیل غضب خداوند و زلزله خوانده بود؟!..اگر چنین است پس چگونه زلزله در روز و شب مقدس مسلمانان که قول سلامت و خیر و برکت از طرف الله داده شده به وقوع پیوست؟!

پوچ ترین و بی خردترین اندیشه  که انسان را از انسانیت دور می کند و مغز او را از کار می اندازد، تصور و اعتقاد به موجودی است به نام امام زمان که بیش از ۱۱۰۰ سال در چاهی  آنهم در میان کشورهای پهناور جهان از چاه قم بیرون آید و به کشتار و قتل عام بپردازد.

پوچ ترین و بی خردترین اندیشه  که انسان را از انسانیت دور می کند و مغز او را از کار می اندازد، تصور و اعتقاد به موجودی است به نام امام زمان که بیش از ۱۱۰۰ سال در چاهی  آنهم در میان کشورهای پهناور جهان از چاه قم بیرون آید و به کشتار و قتل عام بپردازد.

آیا هرگز هموطنان مذهبی که به عزاداری ها یا شب زنده داری های خرافی مذهبی می روند با خود اندیشیده اند که چرا هیچیک از ملایان حکومت اسلامی که در رژیم فاشیست مذهبی آن منصبی دارند هرگز تا این لحظه، خود را با ریسمانی بر ضریح امام یا امامزاده ای برای شفای بیماریشان نیاویخته و یا برای سلامت خود به همان دعای شب های قدر اکتفا نکرده بلکه برای کوچکترین کسالتشان بهترین تیم های پزشکی، بیمارستان ها، بهترین پزشکان کشورهای خارجی و سفر به بلاد کفر برای بهره گیری از بهترین تکنولوژی های درمانی را تدارک می بینند؟!

آیا زمان آن فرا نرسیده که بسیاری از هموطنان مذهبی من به جای باور به قدرت های ماوراء الطبیعی و غیر حقیقی و عقیده به خرافات اثرات دعاها و امامان و پیامبران در زندگی عادی خود، به وقت گذرانی های بیهوده در عزاداری ها و مراسم دعاها پایان دهند و قرآن ها از سر برگیرند و به ساختمان سازی در مناطق محروم و ستمدیده بپردازند و از مسئولین بودجه ای طلب کنند برای ساخت اختصاصی خانه های مقاوم در برابر زلزله در ایران، و نه بودجه ای برای حزب الله لبنان و مردم ونزوئلا و غزه و….

در آخر به نقل قولی از جومو کیانتا اولین نخست وزیر و رئیس جمهور کنیا که پدر و بنیانگذار کشور کنیا لقب گرفته اشاره می کنم که گفت: هنگامی که مبلغین مذهبی آمدند، ما آفریقایی ها صاحب زمین هایمان بودیم و آنها صاحب کتاب مقدس. آنها به ما یاد دادند که چگونه با چشمان بسته دعا بخوانیم و هنگامی که چشمانمان را گشودیم، آنها صاحب زمین بودند و ما صاحب کتاب مقدس.

  • سینا

    حقیقتی است تاسف برانگیز.بدترین بلایی که برملت ایران نازل شده جمود فکری وباورهای خرافی است.شخصیت بیشتر مردم ایران زمینه ساز باور به خرافات است این مردمان گرفتار جبن و بزدلی تاریخی هستند و در عین حال در زمان رهایی بسیار سنگدل و بیرحم  و بی اعتماد به یکدیگر.چون ماهیت و شخصیتی غیر اجتماعی دارند و به یکدیگر به دیده شک و تردید مینگرند.هیچ همبستگی و اتحاد و علایق سرزمینی ندارند و هرکس مثل یک حیوان جنگلی فقط خودش را میبیند و از روی جهالت میخواهد گلیم خودش را از اب بکشد و غافل از آنکه نوبت غارت شدن به هریک از آنان نیز خواهد رسید.مخلص کلام بسیاری از ایرانیان هنوز در فرهنگ عصر ماقبل تاریخ هستند.

  • Milad

    من مطمئنم به همون اندازه ای که آخوند های حکومت رو نامقدس می دونید ، هر کی هم که مثل من بخواد انتقادتونو بکنه و بگه حرفتون درست نیست رو به حکومتی بودن متهم میکنید.
    متاسفم برای شما که همچین چرندیاتی رو می نویسید بدون حتی اندکی فکر.
    استاد های محترم : تو سوره ی قدر اومده که “شب ” قدر تا “سپیده ی صبح” پر از سلامتی است . حال اینکه به گفته ی خودتون این زلزله ساعت ۱۶:۵۳ رخ داده.
    اگه به من هم توهین نمی کنید و تهمت خشک مقدسی نمی دید میخوام بگم من حتی معتقدم چه بسا سلامتی خیلی از بازمانده های عزیز تو همین ساعات شب قدر نوشته شده.
    ولی حیف ، حیف که مطمئنا نظر من رو احتمالا به عنوان یه “حکومتی” یا هر تهمت چرند دیگه فیلتر می کنید.

    • شکوه بختیاری

       در جواب سوال شما، در تیتر نوشته شده؛ روز و شب قدر و در تمام روایات مسلمانان روز قدر فضیلتی برابر با شب قدر دارد، با کمی مطالعه در روایت و احادیث و تفسیر سوره قدر می توانید به این مطلب پی ببرید و بسیاری از مردم اعم از زن و مرد و کودک در زیر آوار تا سپیده در همان شب قدر کشته شدند و بعد از زلزله، ۱۰ پس لرزه در ساعاتی متفاوت رخ داده و به آمار کشته ها افزود و اینکه چرا بسیاری از مردم به خاک و خون کشیده شده اند، در ماه رمضانی که خدای مسلمانان خون ریزی را جایز نشمرده و در روز و شبی که سراسر سلامت و رحمت و نعمت و برکت خوانده شده و در شب عزاداری امامی که به دفع بلاها با دعا در حدیثی سوگند خورده در روز و شبی که بسیاری از مردم برای عزاداری در خانه ها و مساجد در حال دعا هستند یا چون به گرفتن حاجاتشان در روز و شب قدر عقیده دارند به دعا و عزاداری مشغولند…، شاهدیست بر عقاید خرافی تلقین شده به نام مذهب، از امامانی که حتی نمی توانند آرامش و امنیت زمین را در روز و شب عزاداری خود برقرار کنند و خدایی که حتی ناتوان است قول سلامت و رحمت یک روز را در ماه مبارک خود حذف کند و شما هموطن من آزادید به هرآنچه که می خواهید اعتقاد داشته باشید که پذیرفتن حقیقت، همواره تلخ و دشوار است!

      • شکوه بختیاری

        اشتباه چاپی :

        خدایی که حتی ناتوان است قول سلامت و رحمت یک روز را در ماه مبارک خود “حفظ” کند

    • Turkyboy

      چه کسی اخوند رو مقدس میدونه؟کونی با نظام مشکل دارین کیر شیعیان رو نخورین.کسی به شما کاری نداره نه به رقم میاین نه …

  • Malakalshoara

    خامنهه ای جاکش سرزده رفته دیدن زلزله زده ها  البته بعد از ۷ روز که مردم نوشتند و گفتند جالب اینجاست که مردم زلزله زده همه هم سن و ریشو هستند یعنی  از پادگان  آورده شدنداین کامنت من برای روزی نامهای جاکش ایران بود به ستون نظرات بازتاب و تابناک و  خبر  آنلاینبروید و افشا کنید .متن پیام من :جاکش ها چرا این مردم زلزله  زده  همه ریشو و یک سن هستند ؟ ننه جنده ها اینها که پاسدار هستند.

  • Akhond=Bachebaz

    Harke kiresh rast nemeyshe barghehaye ghorano dar ab hal kone va benoshe on mogheh kiresh bara nanne khamenehi ham rast meyshe

  • Sahameddinghiassi

    آنچه به آن موجود” شیطان رجیم گفته اند”؟ پناه بر خدا؟
    ادیان الهی کم وبیش مردم را به دوستی و مهربانی و عدالت دعوت و از کسانی مثل
    شیطان ترسانیده اند. خوب این جناب شیطان کیست؟ خودتان میدانید که سرمایه دارانی با
    ثروتهای باحتمال نامشروع با اعدادی نجومی نیض دنیا را در دستهایشان دارند. بقول
    آقای مطهری که کاپیتالیسم و کمونیسم هر دو مثل تیغه های قیچی هستند که گرچه ظاهرا
    مخالف هم میباشند و در حالت مقابل هم قرار دارندولی این انسان است که در وسط تیغه
    های قیچی قرار میگیرد و آش لاش میشود.
    متاسفانه تمام مکاتیب فلسفی و فکری و حتی ادیان کم بیش به دست نااهلان افتاده و
    از آن بعنوان حربه ای برای منافع خود سو استفاده میکنند و چیزی که اصلا مورد التفات
    نیست انسانیت و مردم هستند. و چون سخت گیریها زیاد میشود این مردم هستند که باز
    متاسفانه به جان هم میافتند و برای بقای خود دیگران را قربانی میفرمایند.
    دو نفر با داشتن مدارک تحصیلی برابر و سابقه کار و تجربه برابر یکی در اثر
    موقعیت هایی به ارش میرسد و دیگری گرسنه در خیابان ها رها میگردد. البته خواهید گفت
    که اولی دارای مدیریت بهتر و زرنگی های بیشتری بوده است و توانسته است که موقعیت را
    خوب تشخیص بدهد و پیشرفت نماید. یا شانس داشته و به آدمهای و امکانات خوبی برخورد
    کرده است.
    ولی آیا متوجه شده اید که یک سیستم و یک برنامه ریزی وجود دارد که همه را خواهی
    نخواهی به آن سمت هل میدهد. در آمریکا تقریبا همه را به زور و با التماس و درخواست
    و تلفن های مکرر و نامه نگاریهای زیاد به دانشگاه میکشانند در دبیرستانها
    دانشگاهها مختلف دفتر و دستک دارند و دانش آموزان را میخواهند برای دانشگاه های خود
    بقاپند. و دادن انواع و اقسام بورسهای تحصیلی را هم ارایه میدهند.
    ولی در عوض در ایران درست عکس این است یانه؟ این دانشجو است که بایست مرتب کنکور
    بدهد و دنبال دانشگاه بدود و بسیاری از آنان هم نمیتوانند یا تحصیل دانشگاهی کنند و
    یا در رشته دلخواه خود تحصیل و بکار مشغول شوند.
    بسیاری از دانشجویانی را من میشناسم که در شیمی و فیزیک استعدادهای زیادی داشتند
    ولی بعلت نداشتن معلم زبان خارجی زبان بلد نبودند و در نتیجه نتوانستند که به رشته
    مورد علاقه خود بروند و بعد از یاد گیری زبان بعد از تمام شدن دوره دبیرستانی تنها
    توانستند که در رشته هایی دیگر به تحصیل بپردازند.
    در آمریکا مسیحی در بیش از شش هزار نوع و کلیمی مسلمان در هر چند نوع و بهایی و
    بی دین و شیطان پرست و ….همه با هم ظاهرا برادر وار زندگی میکنند و هیچکدام هم
    مزاحم دیگری نمیشوند ویا همدیگر غیر قانونی و به زور غارت نمیکنند.

    در ایران به هرکسی هر انگی که بتوانند میزنند و با همان بهانه دمار از روزگارش
    در میآورند. خودتان میدانید که عده ای را بنام مجاهد و عده ای را بنام بهایی و…
    از دانشگاهها اخراج فرمودند بعد هم با برنامه پاکسازی هر که نمیخواستند بهر بهانه
    ای اخراج فرمودند و متاسفانه مردمی هم که اخراج شده بودند به کشورهای دیگر رفتند.

    آقایی که در ایران تیمسار بود در اینجا کبابی باز کرد و آقایی هم که سرهنگ
    بود کارگر ساختمانی شد. همچنین مهندسین د دکتر های ایرانی هم کم بیش بهمان شغل های
    معمولی و نه در شغل خودشان مشغول بکار و بیگاری شدند. دکتر فیزیک ایرانی لبه موکت
    دوز میشود و مهندس مکانیک ایرانی شاگرد اسباب بازی فروشی و…

    بقیه هم بقول یکی از همان آقایان به مسخره کردن هم و به دست انداختن هم
    مشغول هستند ویا بهم حسادت میکنند و پشت سرهم صفحه میگذازند خانواده ها از هم
    پاشیده میشود و نفاق و جدایی بیداد میکند.
    با انقلاب شکوهمند اسلامی به زعامت رهبر کیبر و بزرگ آن الحضرت الامام الخمینی
    الکبیر دانشمند عصر و عالم دوران بسیاری از ایران مجبور شدند که به بیرون بروند و
    بقول همان امام راحل مرحوم به دامان شیطان بزرگ و کوچک پناه بردند.
    خوب کسی که در تهران استاد دانشگاه بود و سن سالی هم از او گذشته بود حالا در
    کشور امکانات چه کند؟ چند سالی به فروشندگی مشغول میشود و در نهایت سعی میکند که
    معلم شود.
    دیگری که زبان میدانست و مدارک دانشگاهی خود را هم از همین ایالات و ولایات
    متحده آمریک گرفته بود به او اجازه دادند که موسسه ای باز کند بعد از اینکه وی همه
    ذخیره و توان خود را در موسسه گذاشت شهرداری گفت که اشتباه کرده است که به او
    اجازه تاسیس موسسه ای را داده است بایست آنرا ببندد. خوب در اینصورت با اشتباه
    مامورین شهرداری این آقا تمامی سرمایه خود را که از ایران آورده بود از دست داد.
    بهش گفتند که خوب برو و از شهرداری شکایت کن. در آمریک شکایت را وکیل بایست به
    بادگستری انیجاببرد و وکیل هم ارقام نجومی میخواهد تا اینکار را بکند و در نتیجه
    تمامی سرمایه این آقای ایرانی از بین میرود و به بادگستری آمریکایی هم دستش بند
    نیست. اگر در تهران میشود شکایت را در یک ورقه نوشت و تمبر زد و به دفتر قاضی داد
    اینجا بایست از هفت خوان رستم رد شوی تا بتوانی شکایت کنی.

    وکیلان گران قیمت هم نشسته اند تا بتوانند بینوایی را سرکیسه کنند اینهم از
    عدالت آمریکایی. در اینجا هیچ منبعی نیست که به کسی کمک کند. خوب در این صورت
    میتوانید تصور بفرمایید که دکان شیادی در آمریکا رونق فراوان دارد زیرا غارت شونده
    بایست پولهایی فراوان دیگری هم داشته باشد که بتواند به وکیل بدهد تا شاید حقش را
    بتواند از طریق بادگستری آمریکایی بستاند. و اگر هم نتوانست که آقا یا خانم وکیل
    هم بنوایی رسیده و حسابی غارت شده را دوشیده اند.

    مهرداد که بعلت داشتن فامیل بهایی اخراج شده بود و چون نمیخواست بر ضد دین
    فامیلش در روزنامه بد بیراه بنویسد تا امکان ادامه کار را بدو بدهند هم راهی خارج
    شد. در آمریکا بر عکس ایران که بانکها بسختی وام میدهند اینجا خیلی ساده تر وام
    میدهند. شاید هم علت آن این باشد که در ایران تورم بی امان سی در صد اگر بانک
    پانزده در صده بهره بگیرد باز بازنده است.
    ولی در آمریکا که تورم بسیار جزیی است و در مورد خانه و وام مربوط به آن حتی
    قیمت خانه تنزل میکند بانک براحتی وام میدهد. ناگهان خانه ای که دویست هزار دلار
    میارزد یا میخرند شخص به بانک چهارصد هزار دلار بدهکار است زیرا قیمت ها افت کرده
    اند. حالا حساب کنید که بانک بهره بالایی برای چهار صد هزار دلار میخواهد و یک مشت
    شیاد و دزد آمریکایی هم هر روز به بهانه ای سر مردم مستاصل را کلاه میگذارند.
    یک روز به عنوان گرفتن وام ارزان و یک روز به عنوان کم کردن وام و یا بهره. هر
    کلاهبردار و دزدی هم در آمریکا آزاد است. شما اگر چک به محل داشته باشید با مراجعه
    به بانک بانک آدرس چک کشنده را بشما میدهد ولی بانکهای اینجا نه آدرس وی را بشما
    میدهند و نه شماره تلفن وی را و چک کشنده بی محل را حمایت میکنند که مبادا ناراحت
    شود و از کشیدن چک بی محل متاسف گردد ولی اگر شما چک را بحساب خود گذاشته باشید و
    چک بی محل باشد شما جریمه میشوید.

    بایست که در آمریکا خیلی مواظب باشید که دزدان و شیادان در پناه قانون
    هستند.
    مهرداد که با سختی در آمریکا زندگی میکرد گفت خوبست که به ایران برود و ببیند که
    چه میتواند بکند. همسرش در آمریکا دوست پسری میگیرد و از وی تلاق میخواهد و پدر آن
    مخدره هم که بهایی هم بوده تمامی اسباب وی را ملکتو میفرماید یعنی بالا میکشند.

    پسرخاله مهرداد که بهایی بوده و همراه با زنش مثلا به داد مهرداد میرسند و به او
    که دیگر کسی را نداشته است خیلی مهربانی میکنند و خیلی برایش دلسوزی مینمایند.
    متوچهر و همسرش اشراق با نهایت مهربانی و دلسوزی به کمک مهرداد میآیند و مهرداد هم
    که اینهمه خوبی و مهر از آنان میبیند به آنان اعتماد میکند و هرچه از غارت پدر همسر
    بهایی باقیمانده بود را به آنان میسپارد.
    خلاصه بعد از هفت سال که مهرداد برای بازدید به تهران میرود میبیند که تمامی
    اسباب و ماشین و سرمایه او توسط پسر خاله بهایی غارت شده است. و وی و همسرش میگویند
    که اگر ساکت نشوی و بخواهی شکایت کنی تو را لو میدهیم که خانواده بهایی داری و
    آنوقت جمهوری اسلامی بقیه را هم میگیرد همین قدر که بتو پس داده ایم برایت بس است.

    مهرداد که برای گرفتن حق خود به تمامی دستگاههای اداری بهایی قبلا نامه نگاری
    کرده بود و هیچ نتیجه ای نگرفته بود این بار با قلبی شکسته از خیانت فامیل نمیداند
    که چه بکند.
    خوب بااظهار تاسف شدید و حس همدردی به آقای بهایی عزیز که طمعه گرگانی درنده
    شده است برای تسلی خاطر آن دوست نادیده گرام مینویسم که همکیشان گرامی و عزیز وی
    نظیر همین بلا را سر دوست من درآوردند و با غارت اموال وی وی را بخاک سیاه نشاندند
    ولجن مالش هم گردانیدند و همه نگارشهای وی به بیت عدل و محافل ملی روحانی و محلی و
    یاران گرام هم(همان هاییکه که متاسفانه در زندان بسر میبرند) نیز با بی تفاوتی
    روبرو شد.
    کر دیو و دد ملولم و انسانم آزروست. متاسفانه دین نتوانسته است که انسان خوب
    بسازد و یا حتی عدالت را حمایت نماید. دکان کید برو جایی دیگر بگشا فروش نیست
    آنجا که من دکان دارم. و این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظری است چون درون پاک کنی
    حرم دیر یکی کعبه و بت خانه یکی است. ایکاش که دکان شیادان دینی برچیده میشد و مردم
    همدیگر را نه به عشق بهشت دوست میداشتند که برای خود عشق. بنی آدم اعضای یکدیگرند
    که که در آفرینش ز یک گوهرند.
    امیدوارم که هم مسلمانان و هم بهاییان و هم… عاشقانه قیام کنند و پایه دوستی و
    محبت را محکم کنند.
    امیدوارکه که ضرب مثل سگ زرد برادر شغال است روزی بدون معنی شود.
    برای همین بودکه روزی ملا نصرالدین داشت گاوش را که بسته بود با شدت کتک میزد
    از او پرسیدند که آملا چرا حیوان زبان بسته در بند را میزنی گفت برای اینکه گاو
    دیگرم رفته است. گفتند خوب او رفته است این را چرا میزنی؟ گفت اگر این پدرسوخته را
    هم ول میکردم از آن بد تر بود و میرفت.
    حالا نقل بهاییانی است که در زیر ظلم و زور و آزار و اذیت هستند ولی باز هم در
    همین حال به غارت و فساد دوستانی که به آنان اعتماد کرده اند دست میزنند. با سیاست
    اعتماد مهرداد را جلب کردند وبعد هم با نهایت ستم و ظلم اورا درست مثل دیگران غارت
    کردند. درست مثل همتایان بد مسلمان خود.
    بهایی که در امریکا گله داشت که موقعی که در کرمان بود به جرم بهایی بودن به او
    نان نمیفروختند و آزارش میدادند حالا همین شخض کرمانی امانت برادر زن خود را با
    کمال بی شرمی بالا کشیده بود و وقتی برادر زن بیچاره از او خواست که پولهایش را پس
    بدهد گفت اگر نزدیک خانه م بیایی پلیس آمریک را خبر میکنم که بجرم نزدیک شدن به
    خانه من ( که با پول برادر زن خریداری شده بود) ترا با دستبد به زندان ببرند. برادر
    زن بینوا مجبور شد سه شبانه روز در خیابانها بخوابد تا آخر کلیسایی در کلیسا به او
    جایی برای خواب داد. فامیل بهایی فورا به دوستان مسلمان و خانواده مسلمان وی گفتند
    که شهباز مسیحی شده است؟
    من نمونه هایی بسیاری از خیانت های بهاییان و یا مسلمانان و دیگران دارم. و نظرم
    هم این است که شاید این مشگل حل شود و ما همه با هم مثل انسانهای پیشرفته زندگی
    کنیم ودزدی و غارت و فساد را کنار بگذرایم.

  • amir

     “پوچ ترین و بی خردترین اندیشه  که انسان را از انسانیت دور می کند و مغز او
    را از کار می اندازد، تصور و اعتقاد به موجودی است به نام امام زمان که
    بیش از ۱۱۰۰ سال در چاهی  آنهم در میان کشورهای پهناور جهان از چاه قم
    بیرون آید و به مردم کمک کند.”

    اخه بی ناموس اگه این حرف اشتباه بود این امریکایی های مادر جنده جایی که گفته شده امام زمان برای اولین بار اونجا دیده میشه تفنگ هوشمند کار نمیزاشتن این مادر جنده ها از ما مسلمانا بیشتر به امام زمان اعتقاد دارن پس الکی ضرضر نکنید……..

    راستی اون بالا نوشتید تا کنون بیش از ۱۳۹هزار نفر درفیس بوک عضو سایت شما شدن؟کیر تو کون پدر کونیت اخه بی شرف تمام ایرانی هایی که تا حالا عضو فیس بوک شدن۱۳۹هزار نفر  نمیشن اون وقت چطور اینا همه عضو شدن دروغ شاخ دار لطفا نگید.

  • علی حسن

    به نام خدا
    سلام . اینهمه که در ایران می گویند که سیل و زلزله در ایران بعلت بی حجابی و یا بی بند وباری زنان و مردان است را بنده قبول ندارم . پس چرا در اروپا و آمریکا با وجود اینکه این مسائل است , زلزله و یا سیلی جاری نمی شود؟ در اروپا , خانمها بی حجاب هستند و می رقصند و یا با مردان ماچ و بوسه می کنند و یا طلاق می گیرند و مردان هم همینگونه هستند.پس چرا سیل و زلزله در آنجا به وجود نمی آید. البته سیل و زلزله در همه جا ممکن است که به وجود بیاید , ولی کشورهائی که دارای ساختمان سازی خوبی هستند , اگر زلزله ای هم به وجود بیاید , چندان لطمه ای به آن وارد نمی شود .ولی خدا برکت به کشورهای شرقی , و مخصوصا کشورهای شرقی که حاکم آنهم مستبد باشد, چون ساختمانهای این چنین کشورها دارای زیربنای درست و فنی نیستند و ساختمانها از روی اصول فنی درست نشدهاند, معلوم است که زلزله آنها را خراب می کند. اگر ساختمانی روی اصول فنی درست نشده باشد, اگر هم دعا بکنیم و به امامان متوسل به شویم , باز این ساختمانهای غیر اصولی در هم فرو خواهد ریخت. یک شخصی چند سال پیش می گفت که علت اینکه در شهرستان بم زلزله آمده است , به علت این بوده است که یک مغازه داری یک موش را سر به پاین آویزان کرده و آن موش را آتش زده است. که اینها خرافاتی بیش نیستند. یک موضوئی دیگر که باید خدمتتان به گویم , و آن اینستکه می گویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . حکومت ایران اول باید در فکر ملت خودش باشد و اول به ملت خودش برسد . ما ایرانیها راضی نیستیم که این حکومت حق و حقوق ما ایرانیان را به خاطر پایدار ماندن خودش حاتم بخشی نموده و آنرا به کشورهای بیگانه
    مانند فلسطین و لبنان و کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای عقب مانده آفریقائی و افغانستان و پاکستان و حکومت علی اف در آذربایجان شوروی و حکومت خودگردان کردهای عراقی که جاسوسخانه حکومت اسرائیل و برعلیه ایران است و نیز کمک کردن به عراق و تهیه کردن هزینه انتخاباتی رئیس جمهور افغانستان و نخست وزیر ترکیه می شود , ما ملت ایران راضی نیستیم. ما ملت ایران راضی نیستیم , که این حکومت برای ماندگاری هر چه بیشتر خودش که منجر به غارت گری و ایران خراب کنی هرچه بیشتر می شود , گاز و سایر فراورده های نفتی امان را نزدیک به قیمت مجانی به کشورهای ترکیه و پاکستان و هندوستان و هم اکنون به کشور عمان به فروشد . ما ملت ایران راضی نیستیم که این حکومت , حق کپی برداری از صنایع دستیمان را به کشورهائی مانند چین و غیره بدهد . و سایر چیزهای دیگر.