امام خامنه ای فرمودند هرکس جیک بزند و انتقاد کند خائن است ۱۱

 در این فرتور می بینیم که دست مال بدستان گرداگرد ملای مشهدی نخست خمینی را ولی امر مردم می دانند، و سپس به فرمایش او، خامنه ای را!. این همان روشی است که برای ما  تا کنون ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۲ امام و چندین هزار توله امام ( امام زاده) خلق کردند.

در این فرتور می بینیم که دستمال بدستان گرداگرد ملای مشهدی نخست خمینی را ولی امر مردم می دانند، و سپس به فرمایش او، خامنه ای را!. این همان روشی است که برای ما تا کنون ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۲ امام و چندین هزار توله امام ( امام زاده) خلق کردند.

خوانندگان ما شاید تا کنون از دوران سخت کسب دانش ریا و کلک روضه خوان پنج تومانی مسجد لولاگر آگاهی نداشته باشند بنابراین، نگارنده از سوی فضول محله بر آن شدم که کرامات و افسون گری های این شیخ شعبده باز را که از درجه طلبگی و نوحه خوانی به مقام امام چهاردهم رسیده است، برای شما روشن کنم.

سلسله مراتب و کسب مقام های نوحه خوان مشهدی

این ملای گنده گو و خودکامه که افسونگری و به هم اندازی را از جد بزرگوارش به ارث برده است، توانسته در اندک زمان، با چرب زبانی به حجت الاسلامی برسد. آنگاه به کمک قرص تقویت، و توسل به علما اعلام،  توانست یکشبه ره صد ساله پیموده و به مقام آیت اللهی دست یابد. به تازگی نیز پس از گذراندن دوره مشقت آور آیت الله عظمایی، ناگهان از سوی بادمجان دور قاب چینان، به مقام والای امام خامنه ای نائل گردیده و دستور داد که جوایزی نقدی و ارزی برای اهدای چنین پست و مقام سیاسی عبادی نان و آبدار”امامت”، به مزدوران دستمال بدست گرداگردش  داده شود.

اهداء درجه امامت از سوی دستمال بدستان، به ملای مشهدی

بنا به نوشته روزنامه ایران یک شنبه ۱۴ آبان، فرد دستمال به دستی بنام حسین مهدیزاده نراقی که عنوان “امام” ( البته منظور امام چهاردهم است)، به روضه خوان ما داده است. او در تأیید بیشتر کرامات این شیخ افسونگر، چنین می نویسد:
‫”‬سخنان چهارشنبه ۱۰ آبان ماه رهبری معظم انقلاب را شاید بتوان یکی از خطابه‌هایی دانست که تأثیر و نفوذ آن نه در چند روز و چند هفته بلکه در ماه‌های سرنوشت‌ساز آینده مشخص خواهد شد. 
گرچه برخی با سانسور و تقطیع و حذف عبارات رهبری، کوشیدند تا این بیانات حیاتی را تنها معطوف و متوجه دولت نمایند ولیکن آنچه که مهم و اثرگذار است، صراحت سخنان امام خامنه‌ای است که به مثابه همیشه نقطه اصلی و ثقل محاسبات دشمن را نقش بر آب نمود.”

در این جا بنا به گفته این آقای دستمال به دست، امام (چهاردهم) خامنه ای، با سخنان گهر بار خود مانند همیشه نقطه اصلی و ثقل دشمن را نقش بر آب کرده است. ما از خوانندگان خود کمک می خواهیم که به ما بگویند امام چهاردهم کدام نقطه اصلی!،  و چه ثقلی ! را نقش بر آب کرده است؟!. زیرا با این سخنان جانانه امام چهاردهم، می توان امید وار بود که از این ببعد، دشمن دیگر جنب و تکان نخواهد خورد!.

با گفتار دیگر پر نغز روضه خوان ما بیشتر آشنا شوید

«این را من به مسئولان، به رؤسای محترم هشدار می‌دهم. من از رؤسای قوا حمایت کردم، …. اما به آنها هشدار می‌دهم، مراقب باشند. نه این که این نامه‌نگاری‌ها خیلی مهم باشد؛ نه، صد تا نامه بنویسند؛ کار خودشان را بکنند، اختلافات را به میان مردم نکشانند، چیزهای جزئی را مایه جنجال و هیاهو و استفاده تبلیغاتی دشمن و خوراک تبلیغاتی رادیوهای بیگانه و تلویزیون‌های بیگانه نکنند، صد تا نامه بنویسند؛ نامه اهمیتی ندارد. مهم این است که همه ما بدانیم مسئولیتی داریم، همه ما بدانیم موقعیت حساسی داریم.» آنگاه امام چهاردهم فرمودند: “‬ کار خودتان را بکنید، اختلاف را به میان مردم نکشانید”.

البته همانگونه که قرآن تفسیر دارد، این بیان حکیمانه حضرت والا نیز نیاز به تفسیر زیر نیز خواهد داشت:
۱- وقتی گفته می شود صدتا نامه بنویسید، نامه اهمیتی ندارد، این بدین معنا است که نامه ها چون سر و صدایی ندارند، بی درنگ به سطل خاکروبه روانه می شوند.
۲- وقتی گفته می شود کار خودتان را بکنید، منظور آنست که به برنامه های کلک و دزدی خود بی صدا ادامه دهید.

۳- در این باره امام چهاردهم فرمودند؛ ‫”‬اختلافات را به میان مردم نکشید ، و  اختلافات را نباید علنی کرد؛ اختلافات را نباید به مردم کشاند”.
در اینمورد هم امام چهاردهم منطقی حرف زده اند. زیرا اگر ناگفته ها برزبان آید، خدای ناکرده امت بره نشان از خواب خرگوشی بیدار شده، و به حقایق دزدی ها و دسیسه بازی یک گله آخوند پی می برد، پته و جل و پلاس آخوندها را جمع کرده به درون سطل خاکروبه می ریزد.
یکبار دیگر هم هنگامی که دوست گرمابه و گلستان ایشان، محمد خاوری ۳ میلیارد دلار را قورت داد و به کانادا در رفت، همین آخوند مشهدی به سرپرست رسانه ها، از نوکران جیره خوار خود خواست که : “آنقدر از این دزدی ها حرف نزنید‍…”

نماز جماعت در حرم مطهر!!!! امام خمینی- امت گوسفند نشان توجه کنند که چگونه یک آخوند جنایتکار و پیزری را بر سر ما سوار کردند، او را امام نامیدند، و برای گورش حرم مطهر ساختند. همان خیانت بزرگی که در مورد تازیان دشمنان ایران مانند حسین و حسن و دیگر چپاول گران انجام دادند. این در حالی است که برای کوروش، فردوسی، و دیگر فرهیختگان وطنمان یک آرامگاه دست و حسابی وجود ندارد.

نماز جماعت در حرم مطهر!!!! امام خمینی- امت گوسفند نشان توجه کنند که چگونه یک آخوند جنایتکار و پیزری را بر سر ما سوار کردند، او را امام نامیدند، و برای گورش حرم مطهر ساختند. همان خیانت بزرگی که در مورد تازیان دشمنان ایران مانند حسین و حسن و دیگر چپاول گران انجام دادند. این در حالی است که برای کوروش، فردوسی، و دیگر فرهیختگان وطنمان یک آرامگاه درست و حسابی وجود ندارد.

هدف درست خامنه ای از این رجز خوانی علیه نوکرانش چیست؟

سخنان درشت و نوک تیز تهدید آخوند مشهدی نسبت به همه کسانی است که در برابر احمدی نژاد شمشیر کشیده اند و می خواهند با فراخواندن او به مجلس قلابی اسلامی، او را به سیخ کشیده، و نقره داغ کنند. اگر گفتگو میان گروههای گوناگون قوای مسخره سه گانه در چند هفته گذشته دنبال کرده باشیم، به آسانی پی میبریم که همه این ترفندها و نقشه کشی ها از خود ملای مشهدی بوده است.

اینهم گنبد طلایی و مناره های امام خمینی!!. از پول و روزی پابرهنه های ایران- آیا ما ملت خردباخته و ستم پذیر نیستیم؟. آیا اندکی شعور، اندیشیدن، و تفکر وجود ندارد که ما چه خاکی را بر سر خودمان می کنیم؟!.

اینهم گنبد طلایی و مناره های امام خمینی!!. از پول و روزی پابرهنه های ایران- آیا ما ملت خردباخته و ستم پذیر نیستیم؟. آیا اندکی شعور، اندیشیدن، و تفکر وجود ندارد که ما چه خاکی را بر سر خودمان می کنیم؟!.

بی احتیاطی و نا پرهیزی احمدی نژاد

همانگونه که می دانیم، احمدی نژاد در این ماههای پایانی صدارت خود پای از گلیم خود بیرون گذاشته، و کمی با ارباب و ولینعمت خود ملای مشهدی در افتاده بود. او برای خود احساس خود بزرگ بینی و شخصیت می کرد. تا آنجا که تصمیم می گیرد خودسرانه بدون خواست رهبر بزرگ عمامه دار خود سری به زندان اوین بزند.

آخر او فراموش کرده بود که اگر انقلاب ۵۷ آخوند خور نشده بود، بی تردید با آن همه فهم و شعورش هم اکنون می بایست راننده یکی از کرایه کشی های تهران باشد. بنابراین، همین رفتار و حرکات سرشار از نمک نشناسی وی موجب گردید که ملای مشهدی سگ های زنجیره ای دیگر خود را مانند رئیس به اصطلاح قوه قضائیه، رئیس مجلس، کاسه لیس و غلام جان نثارش؛ علی مطهری را به جان او اندازد، و برنامه ریزی کند که او را در آن مضحک خانه اسلامی سکه یک پول کند.

چرا آخوند مشهدی روش خود را تغییر داد؟

ولی می بینیم که روضه خوان پنج تومانی به تندی روش خود را تغییر داده، و در این پرت و پلاگویی، به حمایت و پشتیبانی احمدی نژاد پرداخته است. علت را باید در نامه احمدی نژاد به ملای مشهدی یافت. در این نامه که در برگ دوم روزنامه ایران به تاریخ ۱۴ آبان به چاپ رسیده است، احمدی نژاد به کرنش و پای بوسی می افتد، روضه خوان مشهدی را به امامت و پیامبری می رساند، و عید کذایی غدیر که یکی دیگر از شالاتان بازی آخوندهای شیعه است را بزرگترین عیدهای جهانی می نامد. البته روضه خوان مشهدی با آن همه چاپلوسی و تملق های گوناگون رئیس جمهور دستمال به دست، همانگونه که دیدیم،۱۸۰ درجه گفتار خود را به نفع احمدی نژاد تغییر داد.

احمدی نژاد، بره بودن و نوکری خود را به روضه خوان مشهدی برای چند سال نشان داد، ولی به تازگی در چند ماه گذشته سر به یاغی گری و عربده کشیدن گذاشت که مورد تهاجم سگان ولایت قرار گرفت، و به ناچار در دوهفته گذشته با نوشتن نامه ای به کرنش و چاپلوسی افتاده تا از شر جانوران ولی وقیح در امان بماند.

احمدی نژاد، بره بودن و نوکری خود را به روضه خوان مشهدی برای چند سال نشان داد، ولی به تازگی در چند ماه گذشته سر به یاغی گری و عربده کشیدن گذاشت که مورد تهاجم سگان ولایت قرار گرفت، و به ناچار در دوهفته گذشته با نوشتن نامه ای به کرنش و چاپلوسی افتاده تا از شر جانوران ولی وقیح در امان بماند.

از این سخنان امام چهاردهم چه نتیجه می گیریم؟

اگر گفتار حکیمانه ملای مشهدی (امام چهاردهم) را در کنار هم گذاریم، می توان به این نتیجه رسید که ؛ ” هرکه با سید علی در افتاد، ور افتاد”. به گفته دیگر، بر همه نوکران، مزدوران، کاسه لیسان، و امت اسلامی لازم و واجب است که این یادواره زیبای فارسی را همواره رعایت کنند: ” آهسته بیا، آهسته برو صدای پات مورچه نفهمه”.  زیرا نوکران و گماشتگان مرکز خلافت نباید آنچنان بگو مگو و سر و صدا کنند که موجب بدخوابی امت همیشه بخواب اسلامی گردد، و همانگونه که گفته شد، خدای ناکرده مقام و موقعیت بت اعظم را به خطر اندازد.  بنابراین، بر نوکران و غلامان خانه زاد مرکز خلافت لازم و ضروری است تا به  گفتارخودپسندانه و خودکامه ولینعمت خود ملای مشهدی گوش فراداده و از آن عدول نکنند. وگرنه سرنوشت آنان  همان است که هزاران ناسپاسان سرشان بر باد رفته و در زیر خاک گزین شده اند!.

  • آش همین آش وکاسه همین کاسه است بعد از گذشت سی وسه سال از ظهور جمهوری اسلامی درایران آریائی اکنون میشود ملت ایران را مورد تجزیه وتحلیل رفتاری قرار دادجوانان
    سال پنجاه وهفت یعنی آنانیکه خوشی بزیر دلشان زده بود ودرد دین مقعدشان را
    پاره کرده بود حالا یا مسن های زهوار دررفته شده اند ویا میان سالانی که
    بعضا یا پیشمان از کرده خود ویا مفتخواران گردن کلفت جمهوری خرافت پرور
    اسلامیآنهائیکه روزهای مهرتا بهمن ۵۷ همچون میمونی از در ودیوار
    بالامیرفتند وفریاد مرگ بر شاه میزدند ومغازه ها ومشروب فروشی ها وسینما ها
    را بآتش میکشیدند امروز موشهائی شده اند که از ترس گربه های مسلمان به مار
    غاشیه پناه میبرند وچهارچشمی مواظب فرزندانشان هستند تا حکومت عدالت پرور
    مولای متقیان به ماتحتشان بطری نوشابه فرو نکنند ودخترانشان را بی عصمت
    تحویلشان ندهد .آنهائیکه روزی عکس یک بیمار روانی را که باورودش به ایران
    از هیچی استفاده کرد را درماه دیده بودند و موی ریشش را درلای قرآن تازی
    میجستند اکنون بروح آن شیاد جماران نشین لعنت میفرستند وانگشت پیشمانی بر
    دندان دارند اما همین ملت که بخیال خود پشیمان از کرده سی وسه ساله خود شده
    اند گوئی گوشهایشان کر وچشمانشانشان کوراست اصلا حاضر به پذیرش حقایق
    پنجاه هفت سال خدمات خاندان ایران ساز پهلوی ندارند وآنجا که از استدلال
    ومنطق تهی میگردند به خصلت اسلامی خود روی آورده و مخاطب را با الفاظ ناب
    اسلامی که لایق رسول وآل رسولشان است شروع باهانت به گوینده ویا نویسند ه
    میکنند و حاضر نیستند مقایسه نمایند که پیش از این سی وسه سال چه داشته اند
    واکنون چه دارند ؟شخصیت اجتماعی ایرانیان درجامعه بین الملل از
    انسانهای متمدن وقابل احترام به تروریستهای خطرناک وبی شخصیت ترین جامعه
    دربین سایر دول مبدل شده است پول رایج کشور که روزی با دلار آمریکا -پوند
    انگلیس- ومارک آلمان رقابت میکرد اکنون از پول کشورهای عقب افتاده ای چون
    افقانستان بی ارزشتر شده وبهتر است بگوئیم با اقتصاد خرکی جمهوری اسلامی
    ریال ایران به پشگل گوسفند تبدیل گشه است -آمار جرم وجنهه وجنایت فحشا
    واعتیاد وفروش اعضای بدن درایران موی را بر بدن هر انسان فرهیخته ای سیخ
    میکند ر
    اقتصاد درخشان دوران پهلوی ها به یک اقتصاد
    ورشکسته مبدل گشته رشوه خواری وکلاهبرداری در کشور به زرنگی معروف گردیده
    است -قتل وجنایت وتجاوز درمیان افراد ایرانی نهادینه شده واز صفا وصمیمیت
    ودلسوزی ومهربانی وکمک به همنوع اصلا خبری نیست خنده از میان مردم رخت بر
    بسته وسینه زنی وعزاداری وگریه برای قاتلان پدران ومادران ومتجاوزین به
    نوامیسمان در صدر الویتها قرار گرفته است بطور خلاصه اگر بخواهیم تعریفی
    جامع از ملت ایران داشته باشیم باید بگویم ما ملتی هستیم ناسپاس وقدر نشناس
    – پر مدعا وپر توقع کم کار وحاضر خور وراحت طلب بدون احساس وطنپرستی نوکر
    صفت وچاپلوس .لابد خیلی از خواندنگان این مقاله بر من خرده خواهند گرفت
    که بملت اهانت شده است . درست است برای درمان غده ای چرکی وبدخیم باید از
    کارد جراحی استفاده کرد والا اگر آنرا بیرون نیاوری ممکن است بسایر اعضا
    نیز سرایت نماید .باید با انسانهائی که بخواب سی وسه ساله رفته وحاضر
    نیستند برای رهائی از اینهمه مصیبت وبیچارگی بر خود تکانی بدهند از نیشتر
    غیرت وشجاعت و وطن دوستی استفاده کرد تا شاید این ملت درخواب بیدار شوند .سی
    وسه سالست که جمهوری اسلامی با استفاده است تئوری اربابانش انگلستان
    استسمارگر مبنی بر اختلاف بیانداز وحکومت کن استفاده میکند وروشنفکران
    تاریک مغز داخل وخارج از کشور هم آتش بیار این این معرکه شده ونه برای
    سرنگونی رژیم ملایان که برای استقرار هرچه بیشتر آن بر سر مسئله شاه ومصدق
    تو سر وکله همدیگر میزنند ویک دیگر را ترور شخصیت میکنند وهر گاه کسی هم
    فریاد زد که شاه ومصدق خوب یا بد خائن ویا خادم رفتند بس کنید این مسئله را
    امروز ایران درشرف تکه پاره شدن است درحالیکه قیافه ای حق بجانب بخود
    گرفته اند هرکسی دیگری را متهم ونهایتنا سوم شخص را از میدان بدر میکنند تا
    بازار خودشان سرد نشود وساده لوحان ایرانی را سرکیسه نمایند .پس میشود
    گفت جامعه ایرانی یک جامعه بیمار است که از دانشگاهی تا کارگر ساده اش
    نیاز بدرمان روحی دارد وتا این جامعه درمان نشود آش همین آش وکاسه همین
    کاسه است .
    خداوند ملت ایران را از این خواب گران تا دیر نشده
    بیدار نماید

  • Atosa

    کورش پرستان دقیقاً مثل ایناند فقط انروى سکه

  • Haghighatgo

     عربه علی خامنه ای گوه به ریش قاتل به اوباشاش هار شده که مادرها و خواهرهاشون رو علی خامنه ای ترتیبشون رو داده میگه…به میلیون ها ساندیس خورکه تولیدی از چارقتی ها  و مغنه ای ها و چادری های معتقد به کیر دراز عرب ها هستند و در دوره قطع برق شبانه در زمان جنگ هشت ساله هستند و اون هائیکه که خایه های من و خانواده ام رو ماچ کرده  و می لیسن و هر روز هی بلند می کنند و تو اون حفره مادرهاشون می زارن کاری نداشته باشید فقط ایرانی هائی که مخالفم هستند رو بگیرید و سربه نیست شون کنید…عربه علی خامنه ای گوه به ریش تازی میگه همون قدر یهودی ها و روس ها ده ها ساله که کونم و بواسیرم رو پاره کردن و جزء ناله کردن کاری ازم بر نمی آد میتونم فقط تو سر و کله ایرونی ها بزنم و از اینها انتقامم رو بگیرم …!!!

  • Khashayarpooladiyan

    راه در جهان یکی است وآن راستی است.

  • Niyoosha2035

    تا یک مزدا پرست در جهان است مزدا هم هست.

  • Garshasppooladiyan

    کوروش بزرگ: فرمان دادم تا سپاهیانم ترس آفرین نباشند.

  • fatemeh

     ما از زمان کورش  تاکنون عادت به غارت و تجاوز، و بدتر از آن عادت به «توجیه غارتگری و تجاوز» پیدا کرده‌ایم و سخت بدان خو گرفته‌ایم. مصداق بسیار ساده این خصلت را می‌توان از طرز در صف ایستادن و طرز رانندگی کردن ما بخوبی پی برد.

  • Jhigool

    پس بگذار پدر ومادرت را هم در شمار تاراجگران  بگذارم ومادر وپدرت را دزد بنامم.

    • fatemeh

      خواهش می‌کنم اختیار ما هم دست شما است هر طوری راحتید این همه کوروش جعلی کتیبه جعلی تاریخ جعلی گفتید که ما همش بع  بع کردیم

  • Annsn

    هرچه این ملت میکشد  از این مصدق السلطنه جاکش  قجری   نوکر انگلیس هست که ٧٠ سال هاست  به کمک بی بیسی  مردم را خر و بدبخت کرده ننگ بر این فراماسون  نوکر انگلیس.

  • Sadegh kord

    چرا ما ملت ۳۴ سال اجازه دادیم این آخوندهای کثیف و بی‌ مایه بر ما حکومت کنند. چرا اجازه دادیم که یک آخوند فکسنی، مفلوک، و زورگو که از سواد و درک کافی بر خوردار نیست و در این مدت ۳۴ سال حکومت ننگ آورش چه در دوران ریاست جمهوریش و چه در دوران رهبریش؟؟!! هیچ چیز مثبت برای مردم به ارمغان نیاورده بر مملکت عزیزمان یکه تازی کند. لازم به تذکر است که این خائن وطن فروش هیچگاه رهبر ایران نبوده و نخواهد بود، ایشان رهبر دزدان، قاچاقچیان و بیناموسان تاریخ است.