بازهم ماه محرم، ماه دکان داری و شارلاتانی آخوند فرا رسید ۵۸

دورانی که کشورمان زیر سلطه مستقیم تازیان بود

پس از یورش تازیان در سال ۶۳۳ ترسایی کشورمان برای  نزدیک به ۶۰۰ سال جولان گاه و مرکز غارتگری، زورگویی، تجاوز، آدم کشی، خرافات افزایی و تاخت و تاز آنان بود. تا آن که هلاکوخان مغول به فریادمان رسید و در سال ۶۵۶ هجری شر تازی ها را از سر کشورمان کوتاه کرد. شوربختانه، تفاله های تازیان که در این ۶ سده تخم گذاری نمودند و در فرهنگ، و آیین ما ریشه دواندند، ما را آسوده نگذاشت و سوغات جهنمی تازی به نام اسلام در کشورمان به جای ماند.

دیوانه ای از دیوانگان خردباخته سرزمینمان. فردی که ملیت و مصلحت کشور و هم نوعان خود را فراموش کرده، و در خدمت آخوند روباه صفت در آمده است. این ایرانی نماها،، لیاقت همین آخوندهای ضد ایران و ضد بشری دارند.-

دیوانه ای از دیوانگان خردباخته سرزمینمان. فردی که ملیت و مصلحت کشور و هم نوعان خود را فراموش کرده، و در خدمت آخوند روباه صفت در آمده است. این ایرانی نماها،، لیاقت همین آخوندهای ضد ایران و ضد بشری دارند.-

آغاز پیدایش و رشد مذهب شیعه

از چهار سده پیش که کشورمان به دست ترک های مذهبی صفویه افتاد، آنان با خلق و به وجود آوردن مذهب شیعه که تا آن زمان شناخته شده و مورد پذیرش مسلمانان نبود، این مذهب بی معنا، خرافاتی، بی منطق، و دور از هر خرد آدمی را با زور، کشت و کشتار، تهدید و ترغیب، به حلق نیاکان ما فرو کردند. طبعاً چیزی که با زور به ملتی قالب شود، چنانچه این زورگویی برای چند نسل ادامه یابد، یک حقیقت و اصل مسلم به نظر می آید.

بدبختانه دودمان های پس از صفویه نیز عموماً مذهبی بودند، و هرکدام خواسته و یا ناخواسته در کنار آخوند و وسوسه شیطانی او قرار گرفتند. نتیجه این که روز به روز بر خرافات و کوراندیشی مردم کشورمان افزوده گشت و کارمان بدین جا رسید که در لجنزار فرو رفتیم، و همه چیز خود را به آخوند روباصفت و کلاهبردار باختیم.

ماه محرم، ماه زشت و ناهنجار، و بی خردی مردم ایران

آیا مایه ننگ و بی آبرویی برای ملت با سابقه تاریخی چندین هزار ساله ما نیست که یک ماه از سال به نام محرم، و یا دو ماه محرم و صفر را دراندوه، پریشانی، بی برنامگی، و در نهایت بی خردی، به یاد و در سوگ تازی زاده ای باشد که ۱۴ سده پیش با برادرش حسن، به دستور عثمان و همراه با سپاهی به کشتار مردم کشورمان پرداخت؟. چگونه حداکثر ۴۰ میلیون مردم ایران در برابر نزدیک به ۱۷۰۰ میلیون جمعیت جهان خود را عاقل و با شعور می داند که برای کشته شدن چند تازی از دشمنان ایران پس از حدود ۱۴۰۰ سال به سوگ و عزاداری بنشیند؟. آیا آنان را دیوانه، و ایران را تیمارستانی پنداشت؟!.

آیا ملتی که این چنین در خرافات فرو رفته و به بارکشی و حمالی تازیان می پردازد، لیاقت حکمرانان و سرورانی بهتر از آخوند زنباره و شکمباره را خواهد داشت؟!.

آیا ملتی که این چنین در خرافات فرو رفته و به بارکشی و حمالی تازیان می پردازد، لیاقت حکمرانان و سرورانی بهتر از آخوند زنباره و شکمباره را خواهد داشت؟!.

آیا در کجای جهان ملتی را سراغ دارید که به یاد دشمنان خود جامه سیاه بر تن کنند، بر سر وسینه زنند، و اشک ریزند؟. چرا یهودیان برای مرگ هیتلر سوگواری نمی کنند؟. آیا جنایت تازیان در ایران از جنایت هیتلر در آلمان کمتر بود؟. هیتلر نزدیک به ۶ سال به جنایت خود علیه یهودیان پرداخت. در حالی که تازیان ۶۰۰ سال در ایران جنایت کردند، و پس از آن نیز تا کنون توله های آنان همچنان ادامه می دهند. و چرا مردم شیلی در مرگ پینوشه کشورشان را سیاه پوش نمی کنند؟!..

شمار شیعیان در ایران و جهان

از آن جا که مذهب شیعه یک مذهب ساختگی و جدا از دین اسلامی است که محمدابن عبدالله و یارانش در عربستان پیاده کردند، بنابراین، پیروان آن نیز بسیار ناچیز است. در دوران رژیم پیش که مردم به آخوند باور داشتند و ظاهراً بدی از دکانداران دین ندیده، و مذهب شیعه را درست نمی شناختند، از ۳۰ میلیون جمعیت ایران  دست کم ۸ میلیون آن را پیروان ادیان دیگر، و شاید ۴۰٪ جمعیت باقیمانده یعنی نزدیک به ۹ میلیون به مذهب شیعه باور داشتند، و احکام آن را اجراء می کردند. بقیه مردم ایران شیعه زاده بودند ولی بدان باور و اعتقادی نداشتند.

در این سه دهه که جمعیت ایران از ۳۰ میلیون به بیش از ۷۰ میلیون رسید، تصور نمی رود گروه زیادی از ۲-۳ نسل جدید با مشاهده و روبرو شدن با جنایات روزمره دین فروشان کشورمان، کمترین دلبستگی و علاقه به مذهب شیعه داشته باشند. شمار شیعیان کشورهای دیگر نیز آن چنان درخشان نیست. از این روی، مذهب شیعه را در برابر مذاهب اصلی اسلام که جمعیتشان به ۱۷۰۰ میلیون می رسد، نمی توان عددی به شمار آورد تا این که برای آن دکانی باز کرد. حال، اگر در کشور بخت برگشته و زوال در رفته ما، آخوندها، قاصدان راه بریتانیای کبیر، توانستند راهی بگشایند و دکانی باز کنند، از بی خردی، نادانی، و کوتاهی ما است.

گفتار حسین تازی علیه مردم ایران

حسین تازی که مردم خردباخته ایران او را امام حسین (ع) می دانند و نامش را بدون وضو نمی برند دشمن دیرینه مردم ایران بود. او به پیروان خود می گفت: “ما از تبار قریش هستیم و هوا خواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی ها هستند. روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است. ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد٫ زنانشان را بفروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت.» (سفینه البحار و مدینه الاحکام و الآثار صفحه ۱۶۴ ٫ حاج شیخ عباس قومی)

ساختن ضریح طلا برای آرامگاه حسین تازی

این دیگر موجب شرم و بی آبرویی، و نهایت پوست کلفتی و بی رگی ما است که با دست خود از قوت و روزی پابرهنه ها و محرومان اجتماع بکاهیم، طلا و جواهرات تهیه کنیم، هنرمندان بی خرد و خیانت کارمان ضریحی از ۴۶۰۰ کیلو گرم نقره و  ۱۱۸/۶۵۰ کیلو گرم طلا بسازند و آن را برای آرامگاه حسین تازی دشمن و قاتل نیاکانمان به کربلا بفرستیم. زهی، بی شرمی، زهی بی آبرویی، و بی خردی!.

اینهم ضریح جدید امام حسین است که به تازگی به کربلا فرستاده شده است.

اینهم ضریح جدید امام حسین است که به تازگی به کربلا فرستاده شده است. ماهها وقت و نیروی گروهی بی خرد همراه با سرمایه ملی نابود شده تا این اطاقک مسخره و مردم فریب به نام ضریح حسین تازی درست شود.

افاضات جوادی عاملی در باره برکت نام امام حسین

جوادی عاملی یکی از صدها آخوندهایی است که بر خر مراد سوار است، و از امت خردباخته سواری می گیرد. این بابا، که عنوان آیت الله عظمی نیز به دنبال خود می کشد، حرف هایی زده، و ادعاهایی کرده که به راستی یک دانش آموز دبستانی از گفتن آن شرم دارد، و آن را به مسخره می گیرد. بنا برآنچه در روزنامه جوان به تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۱ برابر با اول محرم ۱۴۳۴ تازی می بینیم، گفتاری داشته که در این جا به چند نکته آن اشاره می شود:

۱- نخست آن که از هم پالکی و آخوندی دیگر به نام علامه طباطبایی آن چنان گفتگو می کند که دانشمندی مانند آن آخوند دین فروش، وجود نداشته است.

۲- جوادی آملی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: ” اینکه علامه طباطبایی گفته است تمام زندگیم مال حسین(ع) است، درست است زیرا اگر این کشور مزین به نام حسین بن علی(ع) نبود ما یا گرفتار القاعده می‌شدیم یا گرفتار دیگر دشمنان.”

یکی نیست از این مردک دین فروش بپرسد آیا نزدیک به ۲۰۰ کشور جهان سوای ایران که خوشبختانه از شر نام حسین و رفتار روباه گری آخوندها، و همچنین از امت خردباخته نادان، مقلدان کور و نابینا آسوده اند، آرامش ناجور و و ضع بدتر و نا مساعدتری نسبت به ایران دارند؟. کشورهای مالزی و اندونزی دارای جمعیت بسیار بالای مسلمان می باشند و نسبت به کشورهای عربی و ایران از هر جهت پیشرفته تر، و دارای آرامش خوبی هستند. آیا آنان با حسین و  یا نام حسین و این گونه خیمه شب بازی ها، روبرو هستند؟!.

ضریح آرامگاه حسین تازی که از برکت بی خردی مردم گوسفند نشان ایران، و خیانت هنرمندان و مزدوران ایرانی نما ا ز طلا و فلزات گرانبها ساخته شده و به کربلا منتقل گردید!.

ضریح آرامگاه حسین تازی که از برکت ناآگاهی و بی توجهی مردم ایران، و خیانت هنرمندان و مزدوران ایرانی نما ا ز طلا و فلزات گرانبها ساخته شده و به کربلا منتقل گردید!.

۳- آنگاه جوادی آملی، به اصطلاح مفسر قرآن گفته است:
” ما امروز بر سر سفره و مائده حسین بن علی(ع) نشسته ایم وگرنه مثل عراق و افغانستان می‌شدیم و یا مانند این شیوخ بی عقل خلیج فارس کشورهای خود را به پایگاه نظامی دشمنان تبدیل می‌ساختیم.”

این مردک خود را به حسین عرب چسبانده و ما را نان خور حسین می داند. این طبیعت تازیان و تفاله های آنان است که پس از ۱۴۰۰ سال مفتخوری و تن پروری، به جای شکر گذار بودن به ملت آرام و سخاوتمند ایران، همه چیز و همه کار ها را از حسین تازی می دانند!.

۴- آخرین شکر افشانی این عالم بزرگ اسلام و خزینه و اقیانوس علم و دانش اینست؛ بخوانید و لذت ببرید زیرا نیازی به گفتار ما ندارد:
“ترکیه با ناتو پیمان نظامی بسته و در شرق و غرب ما چه خبر است؛ ما در میدان مین هستیم اما به برکت نام حسین بن علی(ع) و شهادت طلبی در کمال امنیت به سر می بریم و اینجاست که روشن می شود تمام زندگیم مال حسین است یعنی چه.”

آنچه در سرشت اسلام است در این جا نشان داده شده و بی تردید اسلام نمی تواند بیرون از این گفته ها باشد.

آنچه در سرشت اسلام است در این جا نشان داده شده و بی تردید اسلام نمی تواند بیرون از این گفته ها باشد.

تجربه تلخ احمد کسروی از عزاداری محرم

احمد  کسروی نویسنده و تاریخ نگار هم میهنمان در باره عاشورا می گوید؛ “ماه محرم بود و سربازهای روسی در تبریز چوبه دار برپا کرده بودند و مشغول دار زدن آزادیخواهان بودند ولی یک مشت آدم لات و لوت و چاقوکش و پامنبری عین خیالشون هم نبود. برای کشتار آزادیخواهان که جلو چشمشون کشته میشدن جشن میگرفتن و برای امام حسینی که هزارسال قبل مرده بود عزا و علم و طبق راه انداخته بودن و سینه میزدن که داد از ظلم یزید.” (از کتاب تاریخ مشروطه)

نکته ای چند از آنچه گذشت

هم میهنان ما بدانند تا زمانی که زنجیرخرافات و بی خردی ها بر دست و پای ما بسته شده، ملتی در بند، اسیر، و نوکر پیشه ای بیش نخواهیم بود. تا زمانی که محرم و صفر، عزاداری جنایت کاران و متجاوزان تازی در پیش است، آخوند مفتخور و زنباره بر سرنوشت مردم و کشورمان سوار، و بازهم ما در بند خواهیم ماند. ما در شرایط کنونی بدون آن که خود را از شر خرافات و سوداگران خرافات، یعنی آخونده ها، رها نکنیم و جدا نسازیم، در بردگی کنونی میمانیم و به آزادی نخواهیم رسید.

  • Mansourdesignre123

    بی خردی و گوسفند  صفت  خودتونیت درست  بنویسید  احمقها ی مقدار عفت  کلام داشته باشید شماها  بی خرد و گوسفند صفت  هستید  که این مقالات رو مینویسید احمق های گوسفند و الاغ صفت..یکی باید برای شما ها که کمبود  عقلی و جسمی داره  ی سایت  درست کنه تا  یمقدار فهم داشته باشید  که  نباید  توهین  کنی احمق های بی خرد  گوسفند  صفت الاغ صفت…..

    • Btooofan

       کثافت اشغال میشه ببندی اون دهن کثیفت و که بوی تعفن میده چند دلار از فروش زن و دخترت به این عربهای سوسمار خور گیرت اومده که این شکلی ازشون دفاع میکنی تف به شرفتون تف تفففففففففففففففففففف

  • Saraparna

    واقعا که متن ابلهانه ای بود…..حیف وقتم …..

    • piruz

      راه حل اینه : فقط مطالعه و مطالعه و مطالعه ////////  اونم کتابهای علمی و نه دینی !

    • Saman

      انسانی را که در خواب است را میشود با یک صدای آرام از خواب بیدار کرد. ولی افراد بی خردی همانند تو را که خود را بخواب زده اند را هرگز نمی توان بیدار کرد.

  • یه دوست

    اول بهتر نیست اول کلماتی که میخواین بنویسین چرک نویس کنین غلط املایی هاتون رو بگیرین؟
     دوم این بی خردایی که میگین بیش از نیمی از ایرانی ها رو تشکیل میدن پس نیمی از ایرانی ها گوسفند هستند
    پس اگه میخواین انقلاب فرهنگی کنین اول فرهنگ خودتون رو درست کنین که حتی به یک نفر کاملا بیگانه توهین نشه چه برسه به بیش از نیمی از ایرانی ها به گفته شما نیمی از ایرانی ها هم که عددی نیستن
    سوم این دو ماه که به قول شما ایرانی ها بی برنامه زندگی میکنن میشه بی برنامگی شون رو نام ببرین ببینیم چیا هستن؟
    میشه کامل بگید تاریخچه پیدایش شیعه رو با منبع تا ماهم بدونیم؟
    پس بهتره که کارایی که یک شخص انجام میده به حساب بنیان وریشه نذاریم که به قول شما بی خردی ما رو نشون میده
    خداوند به انسان عقل داده که فکر کنیم
    اگه میگین که اسلام با ترور و ترس و غضب و ….همراه کتابش هست اسم کتاب هم قرآن هست لطف کنین اگه سواد دارین ترجمه فارسیش رو بخونین ببینین آیا این عکسی که گذاشتین با کتب منبع تناسب داره اگه داره بگین تا ما هم بدونیم.
    ممنون از متنی که گذاشتین و ما رو آگاه میکنین که چه کسایی قراره برای ما دلسوزی کنن و کشور داری.

    • Ali

       اول چرک نویس نه و چک نویس ; من به عنوان یک خواننده خود مطالب و مفهوم و پیام اون رو در نظر گرفتم نه این که به خاطر اشتباه تایپی به نویسنده ی مقاله مارک بچسبونم….
      دوم به نظر شما یک انسان سالم که از تعادل روحی روانی برخورداره حتی حاظر میشه واسه پدر خودش که حالا به دلایلی فوت کرده خود زنی کنه یا با شمشیر خودش رو زخمی کنه و به سر و هیکل خودش آسیب بزنه و خاک بر سر خودش بریزه ؟؟که ما واسه حسین انجام بدیم کسی که نه دیدیمش نه ازش خاطره داریم و نه درست میشناسیمش چنین دیوانه بازی هایی در بیاریم؟ فقط جواب سوال من رو بدید ؛ افکار متعصب شما همواره مانع فکر کردن و درک حقیقت هست ; آره دوست خوبم حقیقت تلخه حقیقت اینه که ما از وقتی به دنیا اومدیم گفتن حسین امام سوم شیعیان و یک اسطوره ازش ساختن و هر موقع سوال کردیم که با بیان این جمله ” درک و فهم تو خیلی ناچیزه که بخوای این مسائل رو درک کنی” مهر خاموشی بر دهان ما زدن بعدش که تحقیق کردیم و فهمدیم حسین واقا کی بود و با ایران کشور عزیزم چه کار کرد بعدش فهمیدم اینه چقدر دروغ گو و شیاد هستن و مردم هم کور کورانه بدون تحقیق و تفکر این مطالب رو میپذیرند و برای این که امام حسین از این کار اونا راضی و خرسند بشه هر سال یک ماه عربی که هیچ ربطی به تقویم کشورم نداره رو پیش میکشن و به سر و کله و سینه خودشون میزنن یعنی به نظر شما اصلا امکان داره برای کسی که به شمال ایران حمله کرد (طبرستان) و با بیرحمی اون همه آدم رو کشت بعدشم گفت ایرانی ها دشمنان ما هستن و ما از اون ها برتریم و … این طوری انسانیت خودت رو زیر سوال ببری؟ حالا من کاری ندارم که مردم چرا و به چه علتی این کار رو میکنن و با فرا رسیدن محرم رخت سیاه بر تن میکنن و البته عذر میخوام بابت این لحن (مثل یک سگ که خرد و منطق خود رو از دست داده و هرچی صاحبش بگه انجام میده) رفتار میکنن من نمی خوام توهین کنم ولی این اسلام که دگر اندیشان و خردگرایان رو در هر ۳ آیه ای یک بار توهین و اون ها رو مستحق مرگ و عذاب میخواند چه لیاقت دارد که با احترام با اون ها حرف زد.
      شما فکر کنم تاحالا نقشه ی جغرافیایی ادیان جهان رو ندیدید اما این حقیقت وجود داره که فقط ایران و یک قسمت کوچکی از افغانستان شیعه هستن و بقیه ی کشور های اطراف همه سنی با یک حساب سر انگشتی هم میشه این مسئله رو فهمید که درصد شعیه ها بسیار کمتر از سنی ها است نسبت یک میلیارد به ۸۰ میلیون نفری دیگه حسابش با شما…

      به امید ایران آزاد و سکولار که لایق هر ایرانی وطن پرست میباشد

    • piruz

      راه حل اینه : فقط مطالعه و مطالعه و مطالعه ////////  اونم کتابهای علمی و نه دینی !

  • sheah

    kiram to kos khahar va madareton sonyhaye haromzada

  • Mohammad

    آخه دیوثی که این چرندیات را نوشتی هیچ با خودت فکر کردی تمام ایران بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز عزاداری میکنن ؟؟؟ تو آقای پفیوزت بمیره دو سه سال که بگذره دیگه یادت میره ولی سید الشهدا بعد از ۱۴۰۰ سال گذشت زمان هر سال مراسم با شکوه تری براش میگیرن چون که به مفهوم شهادتش نزدیک تر میشن…برو بذار باد بیاد ناموسا…. .

    • Farbod69

      ای رحمت به اون شیری که خوردی

  • hassan

    کاش کمی مطالعه کنید و با فرهنگ و شعور درباره هر موضوعی بجای ناسزا و توهین و دروغ به بحث بنشینید. ضمنا ً رفرانس هایی که از صحبت های امام حسین داده اید تماما دروغ است. ایشان هیچ گاه در تاریخ ایرانیان را دشمن و عرب را برتر از عجم نخوانده اند. آماده مباحثه همراه با دلایل منطقی و احترام هستم.

  • Roya

    لطفا”
    چاپ کنید:

    حداقل
    وظیفه ما در مقابل خون شهدا و زنان و مردان و جوانانی که بخاطر شرف و عزت و دفاع
    از ما مردم در زندانها زیر شکنجه اند، اطلاع رسانیست.

    دوباره
    محرم و سوءاستفاده این رژیم فاسد از ما مردم احمق و خرافاتی! تا کی؟ شاید تا جهنم!

    عزاداری
    امام حسین یعنی پیروی و رفتن راه امام حسین، یعنی کمک به مردم فقیر و محتاج و
    آبرومند، یعنی قیام بر علیه ظلم و بیعدالتی، یعنی مبارزه بر علیه فساد و ریا و
    تظاهر، یعنی عدم پیروی از حاکمان و زمامداران فاسد و دزد و ظالم، یعنی از بین بردن
    دروغ و ریا و نفاق و … یعنی حمایت از مظلوم، یعنی کمک به همنوع از هر دین و
    آیین.

    ما مردم
    همیشه باید عزاداری کنیم نه برا امام حسین بلکه برا خودمون! چون از زنان و مردانی
    که بخاطر ما الان تو زندانند و زیر شکنجه حمایت نکردیم، چون راه شهدای پاکی که راه
    حقیقی امام حسین را ادامه دادند و به خاطر ما مردم بیغیرت زیر شکنجه شهید شدند را
    ادامه ندادیم، هنوز خون پاک شهید ستار بهشتی رو کفن خشک نشده، آیا از خودمون
    پرسیدیم چکار کردیم؟ چه راهی دارم میریم؟ آیا برامون مهمه که مادرش چه شکلی داره
    تو این گرونی زندگی میکنه یا مادر و خواهرش هنوز تو اجازه خروج از خونه رو ندارند
    و تحت نظرند! و صدها نفر مظلوم و بیگناه دیگه که شاید گمنام باشند و کسی اون هارو
    نمیشناسه!

    زن
    و مرد، مجرد و متاهل سرگرم شدیم به فساد و دزدی و دروغ و نفاق و تظاهرو غیبت و
    جاسوسی! کارمون شده از هر راهی که بتونیم پول در بیاریم و خوش باشیم و فقط به
    خودمون فکر کنیم!

    آیا
    امام حسین هم همینطور بود؟ ولله ولله نه، پس خودتو گول نزن با یه عزاداری ظاهری!

    تو
    کلمون کردند که خدا و امام حسین و حضرت فاطمه و پیغمبرخوشحال میشند و ثواب داره
    اگر:

    مثل
    دلقک سیاه بپوشیم و تو سر و سینه بزنیم! بزور اشک بریزیم! ظاهرمونو بشکلی بگیریم
    که یعنی غم و مصیبت بزرگی داریم! تو سر و کله هم بزنیم که غذای نذری بگیریم! عوض
    اینکه به چند تا مستحق واقعی کمک کنیم پولامونو بریزیم تو یه ضریح باصطلاح
    امامزاده تا این مفسدین فی الارض باهاش تو اروپا و آمریکا و… خوش بگذرونند (کمک
    بلاعوض ۱۳ میلیاردی حرومزاده واعظ طبسی به دوست دخترش در دبی) یا سالی حداقل یکبار
    بریم مکه و عتبات عالیات! تا چی؟ تا دشمن و استکبار جهانی ببینه ما چقدر به دین و
    مذهبمون اعتقاد داریم!!! اطمینان داشته باشید که این باصطلاح دشمن و استکبار جهانی
    که این آخوندا و مداحا ۳۳ ساله تو مغز ما مردم احمق و خرافاتی کردند و همه بی
    لیاقتی و فساد و دزدیشونو تو سرش خراب میکنند چیزی نیست جز خرافه پرستی و مرده
    پرستی ما! ما مردم احمق میدونیم که تعداد امامزاده‌ها در ایران طبق آماری که در
    اول انقلاب گرفته شد، هزار و ۵۰۰ عدد بوده، اما این رقم روندی صعودی داشته و تا
    سال ۹۰ بیش از هفت برابر شده است. این امامزاده‌ها از کجا و چگونه پیدا شده‌اند؟ سالانه
    ۳۰۰ امامزاده بعد از انقلاب در ایران کشف شده‌اند! یعنی تا سال ۹۰ تعداد ۱۰ هزار و ۶۱۵ امامزاده رسمی و مورد تایید
    در هشت هزار و ۵۱ بقعه کشف شده‌اند!

    هنوز
    نفهمیدیم که دشمن ما جهل و نادانی و اعتقادات خرافاتی ماست، دشمن ما بی تفاوتی و
    سکوت ماست که باعث شده روز به روز نه بلکه لحظه به لحظه فقیرتر و بدبخت تر بشیم،
    جان و مال و ناموسمونو از دست بدیم و فقط به فکر سیر کردن شکممون باشیم و زیر شکم
    البته همش با توجیهات اسلامی و قرآنی! خودمونو گول بزنیم که دین و اعتقاداتمونو
    داریم حفظ میکنیم!

    همه
    چیزمون برخلاف دستور خدا و قرآنه پس چه انتظاری داریم خدا شر این حکومت فاسدو از
    سر ما کم کنه! پس بیخودی دعا نکنید.

    ارتشی
    که باید حافظ جان و مال و ناموس مردم و این کشور باشه الان شده حافظ جان و مال و
    ناموس دشمنان مردم! کار نیروهای مسلح ما شده دست بوسی مراجع دنیا طلب فاسد و
    سایر مفسدان و متظاهرین بخاطر کسب مقام و ارتقاء! ننگ بر این ارتش و سپاه! ننگ بر
    این نیروهای باصطلاح مصلح ما! آهای ارتشی، سپاهی، نیروی انتظامی فراموش کردید هدف
    از این لباس مقدس نظامی چیه! هدف اونیه که تو قرآن اومده و خدا گفته یعنی دفاع از
    ما مردم بدبخت، دفاع از مردم بی پناه که برای یه لقمه نون مجبور نشه زن و بچه
    هاشو بفرسته تو خونه یا شرکت خصوصی فلان حاج آقا یا مداح یا سپاهی و اطلاعاتی و
    اقازاده هاشون! یعنی دفاع از اون کارگر بدبختی که به خاطر گرفتن حقش و چندین
    ماه حقوق ناچیز عقب افتادش اعتراض میکنه اونوقت تو نظامی بی غیرت با باتوم و
    گاز سمی به این مردم بی پناه حمله میکنید! بترسید از عذاب خدا و بدونید که وعده
    خدا بر حقه یعنی دفاع از مظلوم و انتقام از ظالم. آقای نظامی ازت سوال میشه چرا به
    مردم بی دفاع حمله کردی؟ چرا از اونها حمایت نکردی؟ چرا از مظلومین دفاع نکردید؟
    چرا از عقلت استفاده نکردی؟ مگه نگاه نکردی که اونها بدنبال حقشون اومده بودند؟ مگه
    ندیدی که حاکمان و مسولان همه فاسد و دزد ومنافقند! هر دفاعی کنی فایده نداره! اونجاست
    که خداوند میگه “هیچ عذری قابل قبول نیست و جایگاهتان دوزخ است”.

    از
    ما مردم خرافاتی هم میپرسند که چرا از عقلتون استفاده نکردید؟ چرا فکر نکردید؟ مگر
    با چشماتون فساد و دزدی و دروغ و ریا و نفاق را در مسولان و حکمرانان فاسد ندیدید؟
    پس چرا باز از اونها پیروی کردید؟ چرا سکوت کردید؟ چرا بیتفاوت بودید؟ چرا از
    مظلومین دفاع نکردید؟ چرا از خونهای بیگناهان خونهاهی نکردید؟ چرا؟؟؟؟؟ هیچ جوابی
    نداریم بیدیم.  اونجاست که خداوند میگه
    “هیچ عذری قابل قبول نیست و جایگاهتان دوزخ است”.

    ترا
    بخدا فکر کنید هدف از قیام امام حسین چی بود؟ امام حسین متنفره از این دلقک بازی و
    سیاه بازیهای ما امت منافق، امام حسین بیزاره از اینکه ما همه با اسم اون خلاف
    دستوراتش عمل میکنیم! اون قیام کرد تا دین جدش رسول خدا رو زنده کنه، دینی که
    معاویه و یزید و … با اون از مردم احمق و نادان و خرافاتی اون زمان سوءاستفاده
    میکردند، همه پیشنماز بودند و مفسر قرآن و آمران به معروف و ناهیان از منکر! همه
    حج و طواف خانه خدا میکردند! ولی همه متظاهر و فاسد و دزد و دروغگو! خوردن مال
    مردم را حق خودشون و فامیل و طرفدارانشون میدونستند! مردمو و ناموسشونو برای خودشون
    حلال میدونستند! چیزی که خامنه ای همه را حق خواص خودش دونسته، امام حسین قیام
    کرد تا اینها رو از بین ببره پس نیازی به اشک و عزاداری ما مردم نادان و خرافاتی
    نداره. بشینیم برای خودمون گریه و عزاداری کنیم!

    سخت
    نیست، یه کم فکر کنید، تو این دنیا همه چی تکرار میشه ولی ما نمیفهمیم، البته
    خودمونو به نفهمی میزنیم! یه عده بیسواد و دزد و فاسد و دروغگو و منافق بنام خدا و
    قران و پیامبر و امامان دارند جان و مال و ناموس و کشومونو غارت میکنند، از هر
    نیرنگ و حیله ای هم استفاده میکنند ولی همه ما میدونیم که اینها دزد و فاسد و
    ریاکارند! پس وقتشه تکونی بخوریم و بیدار بشیم و متحد بشیم و از هم حمایت کنیم و
    ریشه همشونو بکنیم.

    در
    غیر اینصورت در پیشگاه خدا باید جواب بدیم!

    میدونم
    شرایط زندگی خیلی سخته، برای هممون سخته، ولی ترا خدا اگه میخواید برا امام حسین
    واقعا” اشک بریزید و عزاداری کنید تو خونه هاتون اینکارو بکنید ترا خدا نرید
    تو این مراسم هایی که یه عده آخوند و مداح فاسد برا سوء استفاده از حضور ما مردم
    برگذار میکنند! معلوم نیست با کدوم پول حرومی خرج غذا و مراسمو میدند! لذت این
    لقمه حرومه که ما مردمو بیتفاوت و بیغیرت بار آورده! حرومخورای فاسدی که برا نیم ساعت مداحی
    یا سخنرانی از طرف هیاتهای رزمندگان اسلام وسایر مراکز دزد و فاسد ۲-۳ تا ماشین
    آزورو به ارزش بالای ۱۰۰ میلیون میگیرند! (۳ سال پیش حاج آقا مومنی در مشهد و و
    سعید حدادیان در تهران) هنوز نفهمیدیم که چرا همسرای بعضی از شهدای عزیزمون مثل
    شهید همت و شهید باکری از این مراکز فساد و علما و مداحای فاسد و دزد دوری میکنند.

    خیلی
    حرف دارم، وقتی تو خیابونای تهرون میبینم دوباره این حکومت فاسد خوشحاله که محرم و
    صفر اومده و ما مردم احمق و خرافاتی مثل گوسفند و الاغ ریختیم تو خیابونا و حسینیه
    ها و … تو سر و مغزمون میزنیمو از این آخوندا و مداحای فاسد طلب التماس دعا
    میکنیم! حالم به هم میخوره.

    نمیفهمیم
    همه زندگیمونو ازمون گرفتند و ما برای یه غذای مفتی (خودمونو گول میزنیم که غذای
    نذری!) از سر و کول هم بالا میریم و با هم درگیر میشیم!

    ولله
    ولله این پولا حرامه، رفتن به این مجالس حرامه، هر چیزی که باعث بشه تا این حکومت
    فاسد ازش به نفع خودش سوءاستفاده کنه حرامه، هر چیزی که باعث بشه تا زندگی ما مردم
    نکبت و کثافت بشه حرامه، قبول نداری اون دنیا میبینیم.

    اون
    دنیا ما مردم مجازات میشیم که چرا از عقلمون استفاده نکردیم؟ چرا کورکورانه تقلید
    و پیروی کردیم؟ بس نیست ۳۳ سال نکبت و فساد و دزدی و ریا و فقر و …

    هرچی
    تو این قرآن به عنوان گناه و نکبت اومده تو مملکت ما عادیه و شده عرف جامعه! این
    یعنی خدا داره آمادمون میکنه برا عذاب بزرگ! مثل مثالهایی که از اقوام لوط و صالح
    و …. زده.

    اگه
    به این بازاری حرومخور بگند یه کمکی به یه بدبختی بکن ، تا مطمءن نشه که یه مورد
    برا عشق بازیشه اینکارو نمیکنه! تو بازار همه چیز ربا و حرومه حالا برا امام حسین
    از اون پول حروم عزاداری میکنند!

    ولله
    ولله ولله اینها حرامه.

    دوباره
    محرم و سوءاستفاده این رژیم فاسد از ما مردم احمق و خرافاتی!

    اطمینان داشته باشید که با این راهی که
    داریم میریم نه دنیارو داریم نه آخرتو!

  • Setareh

    انصاف تاریخ

     

    اگر تاریخ انصاف داشت …!

    اگر تاریخ انصاف داشت امروز زینب
    برای مظلومیتِ نسرین ستوده عزاداری میکرد ؛

    ابوالفضل علمدار برای زیدآبادی
    قلمدار زنجیر میزد ؛

    حسین تشنه لب برای ستار بهشتی غرق
    به خون سینه میزد ؛

    کوفه برای اوین ماتم میگرفت

    و کربلا برای ایران سیاه پوش میشد

    پس بیایید کمی هم به حال خود بگریم.

    http://dekami.blogspot.se

    کربلا

     

    در عجب‌ام از
    این مردمی که …!

     

     

    در عجب‌ام از مردمی که این روزها بر
    خیابانها خواهند ریخت و نعره خواهند

     

    زد برای اتفاقی که تمام شده است.

     

    کربلا در چادری در همین نزدیکی ایست.

     

    جایی که ۵ نفر در سرمای بی امان قره
    داغ میلرزند.

     

    روزها با هیزمی که جلو چادر روشن
    است گرم میشوند و شب ها با

     

    چراغی نفتی.

     

    اینجا کربلاست.

     

    فردا به کربلای قره داغ بروید تا
    ظلم را با چشمان خود ببینید.

     

    امشب کودکان این سرزمین میلرزند

     

  • Azadi

    پیامی از طرف امام حسین به شیعیان ایران، 
    به جهت تحریمهای کمرشکن بر ایران امسال هزینه‌های بزرگداشت اینجانب
    را صرف امور خیریه و افراد مستمند نمایید، اجر شما در پیش خداوند صد چندان و قلب
    اینجانب را غرق شادی خواهید نمود. 
    وی به ویژه به ایرانیان پیام داد که برای ازخودگذشتگی وشجاعتش در
    راه اعتقاد و ایمانش؛ پس از این   بجای سوگواری برایش اگرمسلمانید! جشن برپا
    دارید. 
    آزاده باشید. دین اعتقادی شخصیست. کسانی که اراده ی آنرا ندارند که
    متعالی شوند؛ دین را بعنوان یک راهنما و دوری از اعمال زشت پیشه ی خود می سازند که
    آن هم قابل احترام است. 
    او همچنین سفارش نمود که بجای احساسات بی منطق ساخته شده ه ی
    دکانداران دینی درخلال قرنها عقل و خِردتان را جایگزین آن نمایید. 
    در پایان اشاره نمود که من هیچگونه غلامی نیاز ندارم. مگر
    فزهنگنامه ی لغت ایرانی را نگاه نکرده اید که چه مفهوم زشتی می دهد! آخر مگر شنیده
    اید که دربین هم نژادان عربم فردی نامش را برگزیند!

    ایشان گفتند قیام من بر
    علیه حکمرانانی بود که به نام خدا و قرآن و جدم رسول خدا به فساد و نفاق و
    دزدی مشغول بودند، حرمت دین خدا را پایمال کردند، ظلم و فساد و بیعدالتی کردند به
    ظاهر مقابل مردم در مساجد به عبادت می پرداختند در خفا به خلاف دستور قرآن و جدم
    عمل میکردند، فقرو فساد را در بین مردم اشاعه دادند. هدف آنان فقط حفظ قدرت و
    حکومت بود نه اجرای دستورات خدا  و …

  • تکیه محل

    رقص حوریان کره جنوبی برای امام حسین
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QJkCgf7rKrY

  • Tekyeh1900

    رقص نوحه
    رقص با صدای نوحهبه مناسبت ورود امام حسین به بهشت http://www.youtube.com/channel/UCYi3lLuEtNc5I_vZj7VF7nw
    با این ملت باید به زبان خودش سخن گفت

  • Ali

     متاسفانه همینه شما اصلا ادب رو رعایت نمیکنید و با فحش دادن و تمسخر یا با زور  میخواین به طرف بفهمونید که حرف شما درست و حرف ما نادرست
    فقط واسه ی یک لحظه این تعصبات که دشمن فکر و اندیشه هست رو کنار بذارید و فکر کنید آیا من این همه توی سر وکله ی خودم زدم لباس مشکی پوشیدم و رفتم سینه زدم چه چیزی نصیبم شد؟ چه تغییری توی زندگیم حس کردم ؟ اصلا تونستم واقا بفهمم که حسین کی بود؟
    به علم و اخلاقم چیزی اضافه شد؟ اصلا هدف چی بود ؟
    اگه درست فکر کنید و دوباره اون تعصبات شوم به ذهنتون نیاد مطمئنن برای بیشتر سوالات پاسخی ندارید.
    متاسفانه ما مردم ایران یکی از بزرگترین اشکال فرهنگیمون “احترام نذاشتن به نظرات و عقاید مخالف است” و این که نمیتونیم نظرات مخالف چیزی که در اندیشه داریم قبول کنیم و احترام بگذاریم و فوری دهنمونو باز میکنیم و چهارتا فحش رکیک بار اون میکنیم یا مثل قران اونا رو لعنت میکنم و عذاب و مرگ رو به اون هدیه میدیم به جای فکر کردن به این که شاید طرف مقابل راست بگه شاید ما اشتباه میکردیم اصلا و اکیدا توی کت هیچکدوممون نمیره و این از جایی شروع شد که حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی در ایران به وجود اومد و فرهنگ و تمدن و علم و عقل خرد و دار و ندارمونرو رو گرفت و مردم رو روز به روز بیشتر در جهل فرو میبره به طوری که ما کسانی که واقا برای کشورمون زحمت کشیدن و بزرگان گذشتمون رو فراموش میکنیم و حتی کتاب هایی که تمدن و فرهنگ ایران را زنده میکنن رو کنار میزاریم و به تمسخر میگیریم و به سراغ قران و احادیث میریم!!
    (که به نظر من بار علمی و فرهنگیی که به ما اضاف نمیکنه هیچ بلکه به تخریب هرچه تمام تر درک و خرد و فرهنگ ما میپردازه)
    تاحالا شده فکر کنید حسین یه سودی برای کشور و جهان داشت؟
    آیا احترام به دانشمندان و مخترعان بزرگ مثل انیشتین و ادیسون بهتر نیست کسانیکه اگر نبودن شما زندگی به این مدرنی و خوبی نداشتید حتی برق و چراقی وجود نداشت که شمل بییاد اینجا و مطلب بذارید
    آیا نیک نیست به جای عذاداری های کور کورانه به خواندن تاریخ کشورمان بپردازیم ؟
    آیا بهتر نیست به جای خواندن قران که اصلا با زبان و فرهنگمان مطابقت ندارد به خواندن کتاب های علمی  بپردازیم و برای کشورمون و دنیا مفید باشیم؟
    و هزاران “آیا” ی دیگر که ما جواب رو میدونیم ولی به خاطر این که که از اله و محمد و حسین میترسیم جوابی میدیم که نشون دهنده ی درک پایینمون و شک افراد به خردمون هست

    به امید ایرانی آزاد و بازیابی فرهنگی غنی ایرانی

  • تنها مزدوران رژیم لعنتی اسلامی و انسان های خردباخته هستند که با این مقاله صد در صد در راستای منافع ا و سربلندی ایرانیان مخالفت می کند. خرافاتی که تنها استفاده آن پرکردن جیب آخوند، عقب ماندگی کشور و تحمیر انسان ها است.
    شمایی که با بی فرهنگی و بی ادبی مانند همه فرهنگ باخته های تازی نژاد بدون بیان یک کلام درست به فحاشی می پردازی، بی تردید یکی از دو گروه بالا و دشمن مردم و کشور ما خواهی بود.

    • Farbod69

      بو بابا کسخل!!!

  • Nader 1

    ای ایرانی ای  هم وطن تا به کی به  بی خردی ادامه خواهی داد.ا ین همه سال حسین حسین کردید و تو سر وسینه زدید چی نصیبتون شد.والا اگه اسلام چیز خوبی داشت امریکا مثل نفت  برده بود با این همه سنم والا ندیدم کسی شفا گرفته باشه همش دروغ بود ملا ی بی همه چیز دکون باز کرده خودش گرین کارت امریکا داره به شما میگه بگید مرگ بر امریکا  خودش برا مداوا میره انگلیس به شما سر منبر میگه ای عزیزان این اقا میدونید شفای چند تا مریض  و داده ا! یکی نیست بپرسه چند تا اسم وآدرسش رو بدید ما بریم سوابق پزشکی  شفا یافته رو ببینیم بعدش ایمان بیاریم ای هم وطن دروغ مثل آب خوردن برا این هاست چون شرافت ندارند.گول نخور یعنی خر نشو

  • Tragffa

     ساکت باش احمق عقب افتاده با اون اسلام نفرت انگیزت

    • setayesh

      یه مشت خر نفهم حرامزاده اومدند این سایت یا وبلاگ ( هر گوهی که هست ) را درست کردند و دارند به عقب و جلوی خواهر و مادرشون فرو می کنند/
      باشه که دیگه همچین غلط و گوه خوری ای نکنید و درست مطلب بنویسید / تخم سگ های بی دین/

      • Ali

        پس مزدوران دوآتیشه ی اسلامی و ولایت فقیه که میگن شما هاید؟
        خوب از طرز صحبت کردنتون که میشه فهمید شما چه آدمی هستید و از چه خانواده ای آمدید اصلا یک سوال شما که جمهوری اسلامی ایران براتون این سایتا رو فیلتر کرده که یک وقتی خدای نکرده تفکرات شما تغییر نکنه چرا میاید اینجا ؟
        مگه نشنیدی که اسلام نوین گفته فیلتر شکن حروم و غیرقانونیه؟ پس اینحا چیکار داری برو سینه بزن و حسین حسین کن که بهشت الله همینه برو قرآن بخون اینجا چیکار داری برادر بسیجی؟
        دیگه کفری شدم منو مجبور میشم مثل خودتون حرف بزنم
        آخه حروم زاده ایی که ننتو ۱۰۰ تا آخوند صیغه کردن و ترتیبش رو دادن (البته با رعایت شیوه ی اسلامی) تو چاقو کش و مزدور میخوای بیای چه گهی بخوری اینجا؟ میخوای بازم مثل تازی های عقب افتاده ی حجاز عقل مردم رو بگیرید و بر کولشون سوار شی؟ برو گمشو عمو اینجا جای بی خرد های عوضی مثل تو و امثال تازی ها نیست برو سینه بزن که امشب پلو مرغ میدن

        • Farbod69

          برو بابا مادری!!!

      • piruz

        راه حل اینه : فقط مطالعه و مطالعه و مطالعه ////////  اونم کتابهای علمی و نه دینی !

        • Mohemnis

          باید تحقیق کرد برای حقیقت
          و تحقیق یعنی نظر هر دو طرف را دیدن
          هم نظر کسانی که به راستی اسلام معتقد هستند
          و هم نظر کسانی را که به دروغ بودن اسلام معتقد هستن
          و یک محقق باید تا پایان تحقیق نگاه بیطرفانه داشته باشه نه نگاه بد بینانه به یک طرف

      • KHALIJE HAMISHE FARS

        CHERA FOSH MIDI TOKHME TAZI AGE MITOONI BA MANTEGH JAVAB BEDE HAROOMIE ARAB MOSALMANI DIGE

    • Erfak22

      عقب مونده توئی شرط می بندم باهات
      چون اونی که تو داری بهش میگی بابا اصلا بابای تو نیست بد بخت اصلا عقیمه نمی تونسته مادرتو باردار کنه

  • Ali

    من دیگه زبونم مو در اورد از بسکی که توضیح دادم  رک میگم:
    اگه ما گوسفندیم شما تازی پرستا هم شتر هستید لطف کنید به همون بیابونای حجاز برگردید و بذارید ایران طمع دمکراسی سکولاریسم و پیشرفت رو بچشه سفر خوبی را براتون آرزو مندیم

  • Mehrdad

    قیام حسین چیزی جز توهم مردم ایران نیست…اگر حسین قصد قیام کردن داشت
    واسه چی زن و بچه‌ش رو برده بود جنگ تا نوزادش به اون شکل فجیع کشته بشه،
    محمد و علی کِی باتفاق خانواده می‌رفتن قیام!

    تنها می‌توان گفت قصد نافرمانی و امتیاز گرفتن از یزید رو داشته که ناموفق بوده.

    حسین و یزید هم‌قبیله‌ای و هر دو از قریش بودند و ریشه این جنگ از دوره علی
    و معاویه، کینه خون پدری و اختلافات درون طایفه‌ای بر سر امپراتوری عرب از
    هند و ایران تا اندلس اسپانیا بوده است.

    می‌بینید آنقدر که ایرانی‌ها حسین رو دوست دارند، حسین ارزشی برای ما قائل
    نبوده؛ اگر او و سلف‌هایش یک جمله حتی کلمه‌ای درباره عشق ایرانیان به
    خودشان دارند سندش را بیاورید!

    ایرانی که پس از ۱۴۰۰ سال! هنوز یوغ بندگی تازیان را بر گردن نهاده و فریب مزخرفات آخوندهای کثیف را می‌خورد بی‌شک گوسفند نشان است.

  • Mehrdad

    … همزمانی کربلا با جنبش‌های در خون خفه‌شده ایرانیان که در آغاز سلسله امویان رخ داده به شکلی آن دو را در مقابل دشمن مشترک کنار هم قرار می‌دهد.
    شاید ایرانیان هرسال به این بهانه برای صدها هزار! کشتگان خود سوگواری می‌کنند و گل بر سر می‌مالند.

  • Mehrdad

    در سالیان اخیر این مراسم همچون یک کارناوال و مهمانی بزرگ درآمده که دوستان و آشنایان در آنجا دیدارها را تازه می‌کنند، دورهم نهار می‌خورند، دخترها و پسرها شماره ردوبدل می‌کنند و…
    به‌هر حال اگر بدنبال جانشینی این رسم جهنمی مردم ایران هستیم باید دیگر جنبه‌های اجتماعی آن را در نظر گرفت.

  • Parham1337

    شما همان مزدوران بی نام نشان هستید که چشم خودرا برروی حقایق بسته و باورهای مردم را به مسخره میگیرید

  • Ali Akbari

     یه راستی که تنفرم از اسلام و اسلامیون بی حد و حصر است!

  • Forogh

    عقیده هر کسی برا خودش محترمه 
    اما صحبت در باره عقاید دیگران کار درستی نیست اگه من چیزیو قبول ندارم نباید با توهین وهتاکی و…… به اون چیز حمله کنم  فایده ای هم نداره زیار طرف مقابل سرسخت تر میشه خود من هرچی مطلب های شما رو میبینم اعتقاداتم به دینم بیشتر میشه میگه لابد یه چیزی هست که این کس کشا ازش  میترسن
    نه فضول خان  ریدم تو مبهل کس مادرت که توی نجسو زائید کوله تخم افغانی

    • Ali

       حالا میخوای با فحش دادن چه چیزی رو ثابت کنی؟
      این که مسلمونم؟ (که ا طرز صحبت کردنت معلوم شد)
      اینکه درکم فقط محدود میشه به اون چیزی که آخوندا ی قاتل میگن و این اسلام کذایی؟؟
      اینکه یک زن رو توی خیابون بگیرم به خاطر بد حجابی ( رهایی از بند ذلت اسلامی) سیر بزنمش؟
      اینکه همیشه مورد تمسخر و نفرت جهانیان باشم؟
      اینکه تافته ی جدا بافته از کل دنیا هستم و چون مسلمونم باید همه ی انسان ها رو به این بیماری که خرد باختگی و قتل و خشوت و انکار حقیقت از عوازض این بیماری خطرناک هست رو منتقل کنم
      درضمن ما از هیچ تازی و تازی زاده ای نمیترسیم چون خوشبختانه عقل ما اینجا بدادمون میرسه ولی شما چی عقلی برای خودتون باقی گذاشتید یا مفت به این آخوندا و مزدورانش باختید؟
      واقا باید به حال روز شما و وضعیت اسفناک کشورمون گریست

  • ERD231

    فضولو بردن اردبیل تو کس ننه اش کردن دست بیل

  • piruz

    راه حل اینه : فقط مطالعه و مطالعه و مطالعه ////////  اونم کتابهای علمی و نه دینی !

  • hasan

    eslame  KASSSSSSIFE  mohamadi

  • SATAR KHAN

    تنها ره رهائی جنگ مسلحانست.

  • Milad Bahrami

    بیبنید  دوستان بحث نکنید ….  اگه اسلام خوبه  ما  باید از عمر تشکر کنیم  که  اسلام  رو به ایران اورد و به  ناموس ما تجاوز کرد ……پس چرا الان اقایون شیعه با اهل سنت تضاد دارن ؟ در ضمن توهین کردن نداره اسلام خوبه ؟ برا امتش برا کشورش و مردمش ……….به من چه مربوط ۱۴ قرن پیش یک عرب (حسین تازی)برای قدرت جنگیده و مرده عذاداری کنم؟؟؟حسین تازی که دشمن سرسخت ایرانی ها بوده……..؟؟؟؟از اقایون متعصب میخام که ساکت باشن

    • Farbod69

      کیرم تو دهنت میدونی ینی چی؟؟؟؟

  • بتوچه آ

    قیام حسین واقعی بود نه الکی درسته الان شده وسیله دکان داری یه عده ای اما … عزاداری حسین حتماً نباید با این نمایش ها باشه : اون بدبختایی که ندارن – اون بدبختایی که هزار و یک مشکل دارن نمی فهمه و… اما بابت این مقاله تون هر کی نوشته نون دلش رو خواهد خورد به همون شیطانی که می پرسته مطمئنم .

  • Sahameddinghiassi

    مشگل باورهای مردم و سواستفاده غارتگران بین المللی از آن اکنون همانطوریکه در روزنامه ها میخوانیم برخی سنیان برعلیه شیعیان و برعکس هم بعضی از شعیان تندرو علیه سنیان هستند واز کشتن و بستن هم ابایی ندارند نمونه اش همین کشتار شیعیان در پاکستان توسط سنی های طالبانی هست. متاسفانه این کشمکش مذهبی و کشتار یکدیگر بهانه های بدست امپریالیست ها کاپیتالیست ها کمونیست ها تروریستها و رهبران شیاد مذهبی و غیر مذهبی میدهد که تا از آب گل آلوده ماهی شکار کنند. آنچه مسلم است این است که همه ما بازیچه انسانانی طماع خود خواه غارتگر حریص دزد فاسد وابسته ظالم دیوانه شده ایم که تنها با کشتن و بستن مردم عادی روش ضحاکانه خودرا دنبال میکنند. وگرنه حاکم که از مردم پول میگیرد ودر حقیقت استخدام شده مردم است بایست برای کار و رفاه دانش و تکامل مردم کمر خدمت ببندد. ولی چون این رهبران یا وابسته ا ند یا ابله و یا دزد حریص و یا محاسن دیگری هم که در بالا نوشتم دارم این است که وضع ما بهتر نمیشود. و اگر رهبری دلسوز هم برای خدمت اقدام کنند آنقدر به او تهمت و وصله می چسبانند که باز مردم علیه او قیام میکنند واورا به زیر میکشند. زیرا دنیا در کنترل آنانی است که متاسفانه بویی از انسانیت و رحم و مروت انصاف نبرده اندو این خوی حیوانی را به اکثر مردم هم تزریق میکنند. ما نود نه صدیها در تمامی دنیا گرفتار شده ایم و در تله های آنان هستیم. در سیستم های غرب مردم را به بانکها وشرکتهای بیمه مقروض میکنند و قیمت اموال آنان را پایین میآورند تا همیشه بدهکار باشند. در شرق هم که تورم سرمایه های کوچک مردم را از بین میبرد تا همه محتاج باشیم. سیستمهای مثلا دادگستری ودادگاه ها هم در اختیار یک مشت ثروتمند است و تنها آنان هستند که از آن استفاده میکنند. کسانی که غارت شده اند اگر پولهای کلانی برای دادن به وکلای گرانقیمت در آمریکا نداشته باشند هیچ کاری نمی توانند بکنند و تمامی سیستم و دستگاه اداری و دادگستری و دادگاه های آمریکا بیهوده است اگر نتوانی جلو جلو پولهای کلانی بدهی. سیستمی که دنیا را اداره میکند حتی به مردم غرب هم ترحم نمیکند چه برسد به مردم ما. آنچه مشهود است فعلا مارا به نام شیعه و سنی و… بی دین و بادین یا عرب عجم بجان هم انداخته اند و خودتان می بینید که کشتاری درسطحی وسیع در جریان است تا همه را به سکوت وادارند. کینه نفرت جایگزین خرد ودانش شده است و بیسوادی تعصب خرافات میرود که همه کشورهای ما را به زانو درآورد. تنها راه رهایی وحدت در کثرت تساهل بجای تعصب همکاری باهم دانش و بینش عمیق مطالعه و خواندن آثار لااقل برزگان علمی و فلسفی خودمان و آشنایی به علوم جدید بطور همگانی آزادی گفتار و تحمل گفتار مخالف هم بستگی بین کشورهایمان و کمک بهم و دوستی و مهربانی است. اگر افراد کشورهای ما هم بیشتر تحصیکرده و دلسوز باشند مسلم است که وضع کلی ما بهتر خواهد شد. تا مادامیکه ما عروسکهای دست های ابرقدرتهای پنهانی یا ظاهری هستیم و آنان هم مرض اعتیاد دزدی فساد تعصب تعرض را بما تزریق میکنند وضع ما بهتر نخواهد شد. احترام به عقاید ولو به نظر ما پوچ و دادن جوابهایی علمی و مستند همراه با دوستی به آنان بهتر است یا فحشکاری و بدگویی و پیش آوردن مسایل جنسی برای ثابت کردن حرفهایمان؟ ما بایست متوجه باشیم که ما در بستری مذهبی و خرافی بزرگ شده ایم ما از داشتن مدرسه های خوب به استثنای ثروتمندان محروم بوده ایم. حتی آنانی که ادعای مذهبی بودن میکنند از خواندن قرآن همراه با ترجمه و تفیسر آن عاجزند وتنها یک اسم مسلمانی را یدک میکشند. تنها دلیل آن در صورتیکه که نتوانند جواب بدهند فحش و دعوا است. مسلمانی که قرآن را کامل خوانده باشد و به همه آن مسلط باشد و نیز کتابهایی دیگر از فلاسفه اسلامی را خوب مطالعه کرده باشد احتیاجی به دادن فحش و دعوا ندارد. متاسفانه ما بیسوادن مغرور ویا هیچ دانان همه دان هستیم. در صورتیکه میگویند رسد علم من بجایی که بدانم که هنوز نادانم. همه علمای فلسفه و دانشمندان سایر علوم نتوانسته که ثابت کنند که این عظمت دنیا تصادفی بوده و سازنده با هوشی در پس آن نبوده است. مثلا یک پشه ناچیز را ملاحظه کیند که دارای قلب مغز سیستم گوارشی سیستم اعصاب و سیستم تولید مثل و.. است در کوچکی هم که یک ذره ناچیز خودش دنیایی از الکترون پرون و فضایی بسیار بزرگ خالی بین آنان است. در عظمت بزرگی هم میلیاردها سال نوری لازم است که تا ما در فضا پرواز باسرعت نور بکنیم. اگر پیامبری میتوانست بما درس عشق بدهد و نفرت را تبدیل به محبت کند شاید گفته شاعر درست میشد که رسد آدمی بجایی که بجز خدای نبیند. بنگر که تا کجاست مکان آدمیت. داستان سی مرغ را هم میدانید که سی مرغ برای یافتن سیمرغ افسانه ای به پرواز در آمدند و عاقبت خودشان را یافتند که سی مرغ یا سیمرغ بودند. عطار هفت شهر عشق را گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.آنچه مسلم است اگر ما رهبران دلسوزی و آدم داشته باشیم این تریلیونها دلاری که خرج جنگ ونفرت وکشت کشتار میشود صرف علم دانش رفاه و دوستی و انسانیت بشود هزاران مشگل ما براحتی حل خواهد شد و همه ما به شرایطی بهتر خواهیم رسید. ولی چه سود که عشق به تلا و ثروت و غارت چشمان مردم مارا کور کرده است. خودتان دیدید که آن کسانی که ادعای مردمی بودن میزدند چون به قدرت و ثروت رسیدند از پیشینیان خود هم وحشی تر و غارتگر شدند. این است که گفته اند که از ماست که برماست. مگر سرهنگ قذافی یک مثلا ملی گرای مردمی نبود؟ که با امپریالیست ها درافتاد ولی خودش بعد ها تبدیل به یک دیوانه دیکتاتور گردید. عربان ویهودیان هم پسر عمو هستند همان طوریکه یزید هم پسر عموی یا نوه عموی حضرت امام حسین بود. چرا پسر عموها با هم در جنگ و ستیزند؟ و کارگر و کودک بیچاره قربانی زد خورد آنان آیا غیر از این است؟

  • Mohemnis

    اگر الان امثال نگارنده سایت اسلام را باطل میخواند فقط به خاطر طرز مسلمونی ماست که درست اسلام رو عمل نمیکنید
    یک مسلمان نباید فحش بده و فحش در اسلام ممنوع شده
    پس اگر یک مسلمان فحش داد ربطی به اسلام ندارد
    من از نگارنده چند سوال دارم
    ۱-ایا شما اصل این موضوع که باید یک دین و راه داشت را قبول دارید؟
    ۲-ایا وقتی اسلام را(دقیقا شیعه) را با انقلاب اسلامی و بسیجی جماعت یکی میدانید؟
    ۳-ایا تواریخی که از نسل اریایی و پارسی ما ایرانیان میگویید سند محکمی دارید؟
    ۴-از تواریخ زمان ظهور اسلام چقدر و از چه منبعی مطلع هستید؟
    ۵-ایا وقتی نتوانید جواب منطقی دهید به طرف مقابلتان ناسزا گفته و او را تحقیر میکنید؟
    ۶-ایا شما افرادی را که به اسم مسلمون دائما در افراط و تفریط هستند را به پای دینش میزنید؟
    ۷-شما بگویید چه دین و اعتقادی برای زنان ارزش بیشتری قائل هست؟
    ۸-قاعده انتقاد صحیح این هست که منتقد از ان چیزی که انتقاد میکند به خوبی اطلاعات داشته باشد
    شما چقدر از اسلام(شیعه) میدانید
    احیانا شما که نمیخواهید بگویید اطلاعاتتون فقط به اندازه اینه که بگی انقلاب اسلامی و بسیج و اخوندها بد هستند
    من از این انقلاب یک شکایت دارم و ان این است که خود را انقلابی که رنگ بوی اسلام را دارد نشان نداده
    بلکه خود دین نشان داده است و اشتباهاتی که میکند به پای دین نوشته میشود

  • Iran

    مادرت .. . .

  • حامد

     محمد آغا از جمعیت مسلمون جهان که از ۱ میلیارد هم بیشتره ، چندتاشون واسه حسین تو سرشون میزنند؟

  • Vahid_153153

    بی خردی از شماهاست که اصلا درک درستی از ارباب ما حسین بن علی روحمان فداش ندارید این اولین باریست که می بینم فردی روی عقل خود پا گذاشته و این جفنگیات را می بافد هر انسانی عاشق امام حسین علیه السلام هست چه مسلمان و چه یهودی و ……امام حسین بود که به ما انسان زیستن را یاد داد و امثال شماها باید با او مخالف باشید چون به مردم فهم داده که زیر بار حیواناتی مثل شما نروند. ما به کوری چشم همه یزید صفتان عاشق حسینیم و تا اخرین قطره خونمان را فدایش می کنیم اما بهت بگم امام حسین علیه السلام دست هر کسی را می گیرد و نجاتش میدهد تو هم می دونم از مشکلاتی که داری این حرفا رو میزنی امام حسین علیه السلام با دشمن خودش هم مهربانه بیا و درست فکر کن به خاطر مشکلات دنیوی پا روی فطرتت نذار امام حسین دستت را می گیره از هر مشکلی نجاتت میدهد حسین چراغ هدایت است ان شا الله که بواسطه نور امام حسین همه به کمال برسیم . وقتی امام حسین دشمن خود حر ریاحی را نجات داد تو را هم نجات می دهد. یزید تا ابد برای خود بدبختی خرید تو که در عصر تکنولوژی زندگی میکنی چرا؟
    انیشتن در اواخر عمرش به ایت الله بروجردی نامه نوشت و گفت من شیعه شده ام و اگر همه دنیا جمع شوند که مرا از این دین بازدارند نمی توانند.
    حسین علیه السلام می فرماید: اگر کسی به گوش راستم یزند و در گوش چپم عذر خواهی کند می بخشمش . چرا بیشتر مطالعه نمی کنی تا حسین علیه السلام را بشناسی .ا
    امام حسین علیه السلام تو را هم نجات می دهد از خدا بخواه . گرد بدی روی ذهنت را گرفته خودتو گرد گیری کن از امام حسین بخواه کمکت کنه

    • Ali

       اربابت خیلی وقته داره مورد پرستش ملت خردباخته ایران قرار میگیره پولی که حق مردم بیچاره ایران هست برای ارباب تازیتان به کربلا فرستاده میشه و عده ی زیادی رو خاکستر نشین میکنه
      همین اربابت حسین در لشکر عمر به ایران حمله کرد هزاران نفر رو سربرید و به زنان تجاوز کرد و در بازار برده فروشا به اعراب فروخت اربابت همونی بود که با خنجرش رو بر پشت فرهنگ و تمدن و حتی زبان ما فرو کرد و هنوزم که هنوزه داریم واسه شخصی که به این کشور خیانت کرد لقب مظلوم میدیم
      از تاسف خوردن هم گذشته این حرفی که زدید : “انیشتن در اواخر عمرش به ایت الله بروجردی نامه نوشت و گفت من شیعه شده ام و
      اگر همه دنیا جمع شوند که مرا از این دین بازدارند نمی توانند”

      من از یک طرف از خنده مُردم از طرفی دیگر سیلی به خود زدم و آهی کشیدم به حال ملت بدبخت و خردباته ایران .
      به راستی که اگر حسین اربابت همون که به خاطرش جون میدی به اندازه پچیزی علم و اخلاق داشت هرگز واسه به قدرت رسیدن همچین کاری نمیکرد یعنی فدا کردن خانواده ی بیچاره اش که تنها به خاطر لجبازی حسین و یزید یک اختلاف فامیلی کشته شدن حرف شما از ادب و اخلاق به دوره چون همون حرفیه که سال های طولانی توسط آخوند های پست فطرت برای شارلاتانی و جلوه دادن این قاتلان تازی به عنوان یک انسان عالم و ارزشمند. به کار میبرن و متاسفانه مردم بی فکر ایرانی هم مغز خود را معتاد حرف های آخوند ها کردن که دائم ۲۴ ساعته خرافات به ذهنشون تزریق بشه و از عشق تازی نمیرن
      جدا که کشور های دیگر روز به روز در حال پیشرفت و علم و فرهنگ و هنر هستند اما ملت فلک زده ایران هم به خاطر خیانت اسلام هیچ وقت بیدار نمیشوند و حقیقت رو درک نمیکنن
      ای کاش در یک جای دیگر این گیتی میزیستم و افکارم از این خرافه و افرادی مثل شما در امان بود اما ما که شانس نداشیتم …..
      ا

  • دین رو با منطق قبول کردم

    شما اگ ب مردم ایران علاقه دارید ب مقدساتشون اهانت نکنید///مردم ایران مقدساتشون را با هزار تا مثل شما عوض نمیکنند

  • یک آنتی کافروجهودی وفراماسونری

    اون اسلامیکه تو ازش صحبت میکنی اصلا اسلام نیست جهودی ضد دین.عکس اخرت مادر جندگی و جهود بوددنتو نشون میده کافر بودنتو نشون میده!بحرف گربه سیاه هیچی تغییر نممیکنه!کل تاریغ هم فهمید که دین اسلام برتر و سرتر از هر دینه دیگس که اون دینهای دیگه بخاطر اینکه ورژنشون کهنه شده و شیطان هایی مث شما جهودا از فرصت استفاده کردن و شبه اسلامی هایی تو این دنیا مثل (القاعده و لبنان و سوریه عراق و افغانستان و ایران و و و و) مستقر کردن که اسلام واقعی رو حذف و به اسلامیکه دین روشن فکر و دین پیشرفت علم و یکتا پرستی و حذف ظلمو ستم و حذف نوکری به بنده رو انجام داده اسلامی به مردم بشناسونن که اسلامی وحشی گری که تمامش از فتنه هایه یهود و فرامانسوری ها گرفته شده!برین کمی تحقیق کنید اگر نمیکنن و مردم بیخودی به گمراه میکشونید شما جهود و مسیحیهایی از راه بدر شده هستید!!!برین تو پوچیه خودتون وول بخورید بدبختا

  • علی

    می دونید تمام قاتلان ابا عبدالله حسین علیه السلام زنا زاده بودند

  • علی

    می دونید تمام قاتلان امام حسین زنا زاده بودند هرکه با ال علی در افتد بر افتد

  • یک ایرانی

    بچه های هم وطن های عزیز.ما کوروش کبیر رو داریم با اون همه اخلاق و رفتار خوبش.

    انقدر خوب بوده که حتی توی اسراعیل هم اسم یکی ازبزرگ ترین خیابان هاش کوروش کبیره.

    ما دین داریم.رهبر داریم.امام داریم.کتاب مقدسس داریم مهمتر از همه اینه که همچیز و همشون ایرانی هستن.
    دین:زردشت. ازکجا اومده؟خود ایران
    رهبر:کوروش کبیر.ازکجا اومده؟خود ایران
    پیامبر:زرتشت نبی.ازکجا اومده؟خود ایران
    کتاب مقدس:اوستا. به چه زبانی نوشته شده؟.پارسی

    نه کتابی که باید با معنیش بخونیم.
    اون دین مال عربستانه و کاملا قابل احترامه.ما باید دین اجداد وپدران خودمون رو ادامه بدیم.
    باید کشورمون رو درست کنیم.همونی که رهبرمون کوروش بزرگ ساخته بود و الان توی شیراز داره خاک میخوره ولی مزار ادیان عرب ازطلا ساخته شده و هرروز تمیزتر از قبل آن هم توسط ایرانیان.ممنونم که وقت
    گران بهای خوت رو گزاشتی و این مطلب رو خوندی.

  • یه ادم

    برید بمیرید بد بختا کن ایندتون رو تو جهنم می بینم امریکا این همه واسه شیطان پرستی خرج می کنه چرا اونو نمی گید؟؟؟؟؟

  • ارمیتس

    شما که دم از کوروش ایران قدیم می زنید اگر ایران قدیم وجود داشت امامان شیعه ایرانی به حساب می امدن و تازی چه ربطی به امام حسین دارد امامان حضرت محمد از نسل حضرت ابراهیم هستن اصالتشان دجله فرات عراق است تازی قومی در عربستان بود که زمانی اسلام بوجود امد زبان عربی خط نداشت قران به خط تازی نوشتن تازی ها اعتراض کردن چرا شما از خط ما استفاده میکنین بخاطر همین از اون به بعد تمام قران به خط کوفی نوشته شدن الان تنها چند تا قران به خط تازی وجود داره بقیه قران قدیم خط کوفی عرب با تازی کلی فاصله هست امروز همه قوم خودشونو دوست دارن کوروش مادها کرد بودن نه فارس فرسها بیشتر افغانستانی تاجیکستانی هستن انقدر فارس ایران بهتر برن افغانستان تاجیکستان پیش خانواده هاشون به امید ایرانی که هر قوم اختیار خودشو داشته باشه به زبان خودش صحبت کنه نه فارسی