ملت ما با بی تفاوتی و یا حمایت از رژیم، در جنایت های ایران و سوریه شریک است ۷

بی تردید سکوت در برابر ظلم شرکت داشتن در ستمگری و جنایت ظالم است . چگامه نامی می گوید: ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستمکاری است بر گوسفندان!

بی تردید سکوت در برابر ظلم، شرکت داشتن در ستمگری و جنایت ظالم است . چگامه نامی می گوید: ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستمکاری است بر گوسفندان!

چراغ‌ سبز نشست قاهره به تروریست‌ها برای کشتار مردم سوریه

این عنوان مقاله روزنامه ایران در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۱ است.بنا برنوشته این روزنامه:
” نشست مخالفان اسد در قاهره در شرایطی برگزار شد که محور اصلی آن را تشدید کشتار مردم سوریه تشکیل می‌داد که نتیجه آن نیز کشته و زخمی شدن ۱۵۰ نفر در انفجارهای دمشق بود. 
مخالفان اسد تحت حمایت کشورهای غربی و عربی دیروز در حالی در قاهره گردهم آمدند که محور اصلی تصمیمات آنها را تشدید کشتار مردم سوریه با بهره‌گیری از افزایش کمک‌های غرب به گروه‌های تروریستی تشکیل می‌داد….” ناآرامی‌های سوریه در حالی ادامه دارد که همچنان غرب به بحران سازی در این کشور ادامه می‌دهد.

چنانکه نخست‌وزیر ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای اسپانیایی خود با اشاره به اوضاع سوریه اعلام کرد: حل و فصل بحران سوریه تنها با برکناری بشار اسد امکان‌پذیر است. 

”رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ماریانو راخوی، نخست‌وزیر اسپانیا با اشاره به اوضاع کنونی سوریه خاطرنشان کرد: ظلم هرگز نتیجه‌ای نداشته و دیر یا زود از بین خواهد رفت و ظالمان هر چند که ظلمشان طولانی باشد هرگز عمر طولانی نخواهند داشت.”

در این نوشته، گرچه روزنامه ضد ایرانی “ایران”، تلاش کرده که مخالفین بشار اسد را به زیر پرسش آورده و آنان را محکوم کند، ولی حقیقت تلخی در آن دیده می شود و آن گفته رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه است که؛ “ظلم هرگز نتیجه‌ای نداشته و دیر یا زود از بین خواهد رفت و ظالمان هر چند که ظلمشان طولانی باشد هرگز عمر طولانی نخواهند داشت.”

این ویدیو بخش کوچکی از کشتار روزمره و بیکران بشار اسد که خامنه ای نیز در همه ابعاد در آن شرکت دارد، نشان داده می شود.

آنچه از نوشته این روزنامه بر می آید آنست که ملت به پاخاسته و آزادیخواه سوریه همه تروریستند و کشورهای عرب و غرب که میخواهند از جنون بر سر قدرت بودن و کشتار بشار اسد جلوگیری کنند، دشمان مردم سوریه اند!. آیا جای تأسف و اندوه نیست که یک روزنامه ایرانی به نام “ایران”، با گردانندگان به اصطلاح ایرانی چنین متن خصمانه و وقاحت آمیز برای دفاع از جنایت کاری بنام بشار اسد بنویسد و قیام مردم دلیر و بیباک مردم سوریه را عمل تروریستی بخواند؟!. آیا خیانت و دشمنی از این بالاتر می تواند باشد؟!. بی تردید همه گردانندگان این روزنامه و یا روزنامه های دیگر که به همراه جنایتکار دیوانه ای چون علی خامنه ای، این چنین مطالب زشت و تحریک آمیز می نویسند، و همه ایرانیانی که این گونه روزنامه ها را می خرند، دستشان به خون یکایک جنایت های رژیم ایران و بشار اسد آلوده است.

پیامد غارتگری رژیم و حاتم بخشی او به جنایتکارانی مانند بشار اسد، حزب الله لبنان و مانند آن، خاکست نشینی مردم و از بین رفتن خانواده ها در جریان زلزله و بیخانمانی و بدون تغذیه است.

پیامد غارتگری رژیم و حاتم بخشی او به جنایتکارانی مانند بشار اسد، حزب الله لبنان و مانند آن، خاکستر نشینی مردم،  از بین رفتن خانواده ها در جریان زلزله، و سرانجام بیخانمانی و بدون تغذیه است.

تروریست ها در سوریه نفس های آخر را می کشند

امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه علی خامنه ای با اشاره بر ضرورت حمایت منطقه‌ای و بین‌المللی از مردم سوریه و طرح اصلاحات بشار اسد، خاطرنشان کرد: “تضعیف سوریه تنها به نفع محور آمریکا و رژیم صهیونیستی است و پایبندی به گفتگوی ملی مناسب‌ترین راهکار سیاسی است.وی در پایان اظهار داشت: تروریست‌ها در سوریه نفس‌های آخر خود را می‌کشند.”
این گفتار یک دیپلمات ارشد علی خامنه ای است که بازهم مردم سوریه را تروریست می خواند و مبارزه با جنایت کاری چون بشار اسد و پشتیبانی از مردم آن کشور را؛ ” تضعیف سوریه به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی” می داند.

این نوشته شورانگیز می گوید: یک قدم تا مرگ شقایق باقیست. شقایق هایی که برای جاه طلبی و خودکامگی رژیم خامنه ای جهل و جنایت همچنان پرپر می شوند.

این نوشته شورانگیز می گوید: یک قدم تا مرگ شقایق باقیست. شقایق هایی که برای جاه طلبی و خودکامگی رژیم خامنه ای جهل و جنایت همچنان پرپر می شوند.

این ها نوشته روزنامه رسالت در تاریخ ۱۱ آدر ۱۳۹۱ است. این روزنامه را که بهتر است آن را “رذالت” نامید تا “رسالت”، باز هم در خط رژیم کشتارگر خامنه ای، و بشار اسد و در راه سودجویی روسیه قدرت طلب گام بر میدارد. بازه هم باید گفت که آیا نوشتن و چاپ چنین روزنامه، و حتی خریدن و خواندن آن گامی در سرکوبی مردم بی دفاع سوریه و همراهی و پشتیبانی از جنایت های بیشمار خامنه ای و بشار اسد نیست؟!.

پشیبانی رژیم اسلامی از بشار اسد

هم میهنان ما به خوبی می دانند که رژیم خامنه ای از دوسال پیش تا کنون پا به پای رژیم بشار اسد در جنایت های سوریه و کشتار مردم آن کشور همکاری و شرکت داشته است. مزدوران شاخه قدس سپاه پاسداران که همواره دوش به دوش ارتش بشار اسد در یورش و کشتن آزادی خواهان پیشقدم، و راهنمای عملی آنان بوده اند. تا آنجا که عده ای از این مزدوران قلدر و گردن کلفت به وسیله مردم انقلابی سوریه دستگیر شدند. آنگاه رژیم پلید و دروغگوی خامنه ای، آنان را زواری خواند که برای زیارت به سوری رفته بودند!. فرستادن کشتی پر از اسلحهبرای بشار اسد، و کمک های مادی بیدریغ از برنامه های ضد ملی و ضد انسانی علی خامنه ای بوده است.

چرا خامنه ای از رژیم بشار اسد حمایت می کند؟

حمایت و پشتیبانی همه جانبه رژیم اسلامی از بشار اسد که تا کنون نزدیک به ۴۰ هزار مردم کشورش را به خاک و خون کشانده را می توان به دو دلیل دانست؛
۱- سوریه پایگاه نظامی و اقتصادی برای روسیه است. رژیم روسیه تهیه کننده اسلحه و مهمات برای آن کشور بوده، و از تجارت با سوریه دارای سود سرشاری است. شاید بتوان گفت که سوریه مرکز مناقشه و قدرت یابی میان دولت های غرب از یک سوی، و روسیه و چہن از سوی دیگر است.

با آن که دولت و ثروتمندان انگلیس بزرگترین سرمایه گذاری و بهره برداری را تا کنون از سوریه داشته اند، و بودن بشار اسد بر سر قدرت می تواند بیشتر از منافع آنان پاسداری و نگهبانی کند، ولی هنگامی که کشتار روز افزون و بیرحمی بیش از حد بشار اسد را دیدند، بر آن شدند که باید این رژیم ضد مردمی به کنار رود.

مردم سوریه تصویر حافظ اسد پدر جنایتکار بشار اسد را در حالی که خون از او می بارد، در پیش خود دارند و به جهانیان نشان می دهند که چگونه بشار اسد دنباله کشتار پدرش را گرفته و ادامه می دهد.  

مردم سوریه تصویر حافظ اسد پدر جنایتکار بشار اسد را در حالی که خون از او می بارد، در پیش خود دارند و به جهانیان نشان می دهند که چگونه بشار اسد دنباله کشتار پدرش را گرفته و ادامه می دهد.

ولی برای رژیم روسیه که حکومت فاشیستی در کشور خودشان پیاده کرده اند و مردم آن از هر آزادی محرومند، کشتار مردم سوریه اهمیتی ندارد. رژیم روسیه تنها به منافع مادی و موقعیت سیاسی خود در سوریه و جای دیگر نگاه می کند و مردم در این جا وزنه ای نخواهند داشت. رژیم اسلامی که روی کار آمدنش با حمایت توده ای ها و نیروهای دیگر چپ و سیاست مرگ بر آمریکا، و مرگ بر اسرائیل پایه گذاری شد، در این سه دهه در بست زیر نفوذ و قدرت سیاست ضد مردمی روسیه قرار گرفته است. بنابراین، خامنه ای بنا به خواست و حفظ منافع روسها، ناچار است با همه نیروهای مادی و معنوی کشورمان، از رژیم جنایتکار بشار اسد پشتیبانی کند.

شعاری که هرگز نباید فراموش کرد

شعاری که هرگز نباید فراموش کرد

۲- رژیم اسلامی به خوبی می داند که با فروکش کردن و ریزش رژیم بشار اسد، نوبت او هم فرا رسیده، و به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت. اینجاست که با همه توان کشورمان در نگهداری آن رژیم  می کُوشد.

نکته ای که نباید نادیده گرفت

آنچه که در این جا اهمیت دارد و گفتن آن ضروری است، نقش ما ملت ایران است. زیرا ما با سکوت خود، با بی تفاوت بودن در برابر این قضایا، و انتشار چنین روزنامه های ضد انسانی و حتی خریدن و خواندن آن، در یکایک جنایات علی خامنه ای و بشار اسد شریک و سهیم هستیم. بی تردید دست هرکدام از ما ایرانیان خواسته و یا ناخواسته در تک تک کشتار علی خامنه ای و بشار اسد دخالت دارد، و ما هم شریک جرم آنهاییم.

  • Ali

     سکوت مردم از زمانی شروع شد که این رژیم ننگین قاتل روی کار اومد وگر نه قبلش ما شاهد جنبش های مردمی گسترده توسط ایرانیان بودیم مانند جنبش های مشروطه که متاسفانه همه ی اون ها توسط آخوند ها رهبری میشد که نتیجه ی دنباله رو بودن اخوند رو توی تاریخ مشاهده میکنید یا همه ی اون ها باعث پیسرفت و جدا شدن سرزمین ها از ایران و بستن قرارداد های ننگین و دادن امتیاز به کشور هایی مثل روسیه یا انگلیس پایان میافت و آخرین جنبش مردمی که به علت نادانی مردم خاتمه یافت؛ ایران به دست آخوندی سپرده شد و ایران درون چاهی عمیق افتاد رژیمی که بر پایه دشمنی با کشورهای دیگه و ابرقدرت ها پایه گذاری شد نفرت جهانیان رو علیه ایران برانگیخت به طوری که شاهد القابی مثل تروریست توسط کشور های دیگر به هم میهنانمان بودیم و البته حقم داشتن چون مزدوران رژیم قاتل برای ادامه ی حیات و رسیدن به احداف شوم فلایت فقیه هر کاری از جمله بمب گذاری قتل فساد و… انجام دادن .
    مردم ایران در  حال حاظر دچار یک شوک شدند همه به استثنای مزدوران خواستار فرو پاشی این نظام میباشند ولی از طرفی ترس زیادی که از این رژیم دارند مانع اتحاد علیه نظام قاتل ایران میشود اما چرا واقا این طوریه ؟ مردم جنایت های رژیم رو فراموش نکردن جریان جنبش سبز سال ۸۸ که باعث کشته شدن و زندانی شدن بسیاری از جوانان وطنمان شد مردم مزدوران بله قربان خامنه ای را فراموش نکردن که هر کاری برای زنده موندن این نظام میکنند طیف وسیعی از نفرت ایران از نظام به چشم میخوره اما واقا کیست که جرئت کل انداختن با همچین رژیم قاتلی را دارد؟ ایا مردم خردباخته ی ایران که هنوز بعد از ۱۴۰۰ سال برای حسین خاک میریزن سرشون؟ ایران متعلق به ایرانی است نه سگان ضد ایرانی ولایت فیه و مزدورانش
    نه لبنان نه فلستین نه امام حسین و نه امام زمان فقط و فقط مردم ایران
    و این را به خاطر داشته باشید برای زندگی بهتر باید تلاش کرد آماده خوری و منتظر یک قهرمان بودن فایده نداره و باید با این نظام جنگید تا به آزادی و پیروزی رسید
    به امید ایرانی آزاد و با مردمی با فرهنگ و با خرد.

  • Sam

    آقای عزیز، شما هم که سرنا را از سر گشادش می‌‌زنید.دشمنی شما با امیران
    اسلامی در ایران بر سر جای خودش، اما این نمی‌‌تواند هیچگونه دلیلی‌ برای
    دفاع از مشتی سلفیست تروریست و آدم کشهای اسلامی باشد که با پترو دلار‌های
    عربستان و آمارت عربی‌ از سر تا سر کشور‌های عربی‌ و آسیای میان با پول و
    اسلحه مسلح شده و به جان مردم سوریه افتاده‌اند. شما بهتر بود که ویدئوکلیپ
    جنایات آدم خواران اسلامی را هم در سوریه به نمایش می‌‌گذاشتی تا دیگران
    خود در مورد این به اصطلاح آزادی خواهان ارتش ازدیبخش سوریه قضاوت کنند.
    در هر جنگی نخستین چیزی که قربانی میشود حقیقت است.
    http://www.youtube.com/watch?v=x0poXs_MC84

  • Bihossine

    Moteasefaneh darsade gosefand dar iran khily ziyade va aslan hayeshonam nist ke dar doniya che khabyre inam khorake 4ta akhonde jakesh shode va savare in gosfanda shodand

  • Bihossine

    Akhondaye jakesh meydond ke bad az soreyeh nobate onas va kholase dare bosh dar meyad shashidam be terafdarne jombori fashistie islami va terafdaranesh

  • shahram

    اگر مطالب را شما می نویسی ٬ قلم خیلی ساده و شیرینی داری.
    آفرین ساده و با محتوا نوشتن هنری است که همه ندارند.
    ساده نویسی کمک میکند که عوام بهتر بفهمند و آگاهی رسانی بیشتر ثمر دهد.

  • Sahameddinghiassi

    آیا مردم دنیا تبدیل به
    آدمک شده اند؟ آیا عشق مرده است و بی تفاوتی و ظلم رو به رشد است؟

     

    همه ما میدانیم که در جهان
    باندازه کافی وسایل خوراک و مکان وجود دارد که همه مردم گیتی با مهر و صفا باهم
    زندگی کنند. ولی متاسفانه قهاران و دزدان بین المللی و شیادان مکتب های مذهبی و
    اجتماعی نمی گذارند  آنان با طبقه بندی
    مردم دنیا به زن مرد  سیاه سفید زرد
    سرخ   بی دین با دین و کمونیست   کاپیتالیست 
    امپریالیست  تروریست و…  شیعه سنی  
    بهایی مسلمان  مسیحی و مسلمان   هزاران کلیسای و کینسه   مسجد معبد 
    مردم را برعلیه هم مرتب شست شوی مغزی میدهند. مومنان هر دینی اکثر خودرا
    رستگار و دیگران را کفار و جهنمی میدانند. یک جوان مسیحی همانقدر متعصب است وبیراهه
    میرود که یک تروریست اسلامی  هردو همدیگر
    را ناحق و کافر می پندارند و هیچ حاضر به شنودن کلامی دیگری نمی باشند  میگویند که حقیقت را یافته اند و نیازی به
    خواندن و گوش کردن به کلامهای دیگران را ندارند. هردو مدعی هستند که راه راست و
    راستگاری را تنها آنان میدانند و بس.

     

    حتی حضرت بهاالله که با
    هشیاری گفت که ای اهل عالم همه شما برگهای یک دارید و شاخه های یک شاخسار  و گلبرگهای یک گلبن.  که سراپرده یگانگی در عالم بلند شده است به چشم
    بیگانگی بهم ننگرید. ولی باز اهل بها دیگران را اغیار وخود را احباب میشمارند و
    همان تعصب های الکی را دارند در صورتیکه پیامبرشان نگفت ای اهل بها  یا ای احباب؟ کلام زیبا گفتن هنر نیست  کردار زیبا هنراست و یا در جاییکه فرموده اند
    که اگر دین سبب بیگانگی و نفرت است  بی
    دینی بهتر است.  فکر میکنید که همه بهاییان
    به این دستورات عمل میکنند؟

    حضرت مسیح که فرمودند اگر
    کسی یک سیلی به چهره طرف چپ زد طرف راست چهره خود را هم ارایه دهید آیا مسیحی هست
    که به این گفتار ارج دهد و این کار را انجام دهد؟ 
    یا گفتند اگر کسی ازشما پیراهن خواست کت تان را هم بدهید آیا مسیحیانی
    هستند که این کار را میکنند یا میگویند برو که ایوب همه چیز خود را از دست داد. و یا
    بیشتر از بهشت و جهنم صحبت میکنند تا از مهر و محبتی و عشقی که حضرت مسیح خواستار
    آن بود. متاسفانه خشگه مذهب ها حتی از دینها هم مثل حربه ای برای کسب منافع خود سو
    استفاده میکنند. درصورتیکه دینها و همچنین فلاسفه ارجمند خواسته اند که بشر به
    منافع اجتماعی فکر کند نه منافع شخصی که در منافع اجتماعی منافع شخصی هم محفوظ
    است. ولی کو گوش شنوا و چشم بینا؟

     

    هرساله تریلیونها دلار و
    یا معادل آن یورو و سایر ارزها خرج نفرت پراکنی 
    دزدی  جنگ ویرانی میشود. ویا تزیین
    معابد مذهبی با طلا و نقره  و وسایل قیمتی.
    ولی مردم بینوا از گرسنگی و تشنگی و بی کاری و بی سوادی در رنجند؟ آیا مقصود از
    دین زر زیور و بارگاه و قبرستانهای باشکوه است؟ 
    مگر خود حضرت مسیح در گوشه های خیابان نمی خوابید؟ آیا حضرت مسیح قصر و حتی
    خانه ای داشت؟ 

     

    عشق دین واقعی است یعنی
    همان چیزی که حضرت مسیح گفت. اگر ما عاشق هم باشیم و عشق حقیقی بهم داشته باشیم
    تمامی مسایل ومشگلات دنیا حل خواهد شد. و تریلیونها دلار و سایر ارزها که صرف قتل
    غارت میشود اگر صرف بهداشت  ایجاد کار مدرسه
    و درمانگاه شود  بسیاری از ناراحتی ها رفع
    خواهد شد. 

     

    چرا یک جوان بیست ساله
    اسلحه بدست میگیرد و ۲۸ نفر را قتل عام میکند. برای اینکه عدالت نیست مردم در
    فشارند.  حتی در آمریک قانون مال اشخاص
    ثروتمند هست که پول بیشتری دارند که به وکلا حریص بدهند. قانون مال مردم فقیر و
    طبقه متوسط نیست؟ چرا میلیونها جوان خودکشی میکنند ویا دیگران را میکشند؟ زیرا عشق
    مرده است. مردم بسیار بی تفاوت و شبیه آدمک هایی شده اند. همه میدانید که چهل هزار
    نفر در سوریه قتل عام شدند ککی کسی نگزیده است. در ایران مدرسه آتش گرفته و کودکان
    بی گناه در جهنمی واقعی سوخته اند.  دنیا چه
    کار کرد؟ هچ یا هیچ؟

     

    در آمریکا دولتهای محلی و
    شرکتهای بیمه مردم را غارت میکنند هیچ مرجعی برای شکایت نیست؟ در همین آمریکا خانه
    ها را دزدان غارت میکنند پلیس هیچ کاری نمیکند؟ مردم سرهم کلاه میگذارند و
    مدرکهایی که هست مورد توجه قرار نمیگیرد.

    ظلم و ستم در تمامی دنیا
    کم بیش هست. چرا در آمریکا جوانانی دست به اسلحه میبرند و دیگران را قتل عام
    میکنند؟ زیرا اجتماعی بی تفاوت دارند مردم آدمک شده اند کسی محل به کسی نمیگذارد
    اگر برایش نان یا بقول خودشان بیزنس یا سکس نداشته باشد؟ در کشوری که مردمش ادعا
    دارند مسیحی هستند به اکثر تعالیم حضرت مسیح رفتار نمیکنند. بی تفاوتی و بی انصافی
    و بمن چه و این مشگل من نیست لب کلام مردم مثلا مسیحی آمریکایی است. قانون و
    دادگاه ها هم که دربست در کنترل ثروتمندان حریص و غارتگران است که قانونی مردم
    طبقه متوسط و فقیر را غارت کنند.

    در کشوری که حتی فرزندان
    شاه ایران خودکشی میکنند بایست متوجه بود که چه بی تفاوتی  عظیمی در راه است.  شاید اینان کمتر از همتایان متعصب مسلمان خود
    نباشند. منتهی اینان با پنبه سر می برند نه با هیاهو و جنجال و کاردهای قصابی؟

     

    راستی که انسان از آدم
    بودن خود بایست شرمگین باشد.  هیتلری با
    کمک مردم شست شوی مغزی شده اش  پنجاه
    میلیون آدم را بخاک خون کشید؟  دوست عزیزش
    استالین هم همین کار را کرد. صدام برسرمردمان غیر مسلح بمب های شمیایی ریخت و
    هزاران هزار جوان معصوم را کشت؟ و دوست عرب دیگرش آقای جناب سرتنگ قذافی مردم را
    با بمب و هواپیما کشت؟

     

    حالا اگر جوانی ۲۸ نفر را
    میکشد بایست سراغ ریشه ها رفت. چرا ما بایست مردمی بیتفاوت  مرده از عشق و زنده با نفرت تربیت کنیم؟  آیا این تقصیر اجتماع ها نیست  هرکودکی بی گناه به دنیا میآید.  چرا بایست اجتماع آنقدر بی تفاوت وظالم باشد که
    این کودکان تبدیل به جنایتکاران شوند. 

     

    در اجتماعی که ظلم
    هست  بی تفاوتی است و همه در فکر جمع مال
    ومنال هستند و به احتماع کاری ندارند خوب اینها هم پیش میآید. فکر میکنید که اگر
    ظلمی که برشما وارد شده است حتی به مثلا رییس جمهور آمریکا بنویسد پی گیری میکند.
    درعمل رییس جمهور مثلا دمکرات یک کشور با دیکتاتور کشوری دیگر فرقی ندارد. در آنجا
    حرف نبایست زده شود و اگر زده شود مجازات میشوید و اگر شکایت کنید تنبیه میشوید
    ولی در مثلا کشورهای آزاد حرف زده میشود ولی کسی مسولیت شنودن آنرا به عهده
    نمیگیرد. به عبارت دیگر آزادی هست ولی با روکش بی تفاوتی و بمن چه پوشیده شده است.
    متاسفانه در این میانه مردم طبقه فقیر و متوسط هستند که میلیونها قربانی این سیستم
    غیر انسانی و آدمک پرور می باشند. وگرنه که ثروتمندان با تکیه بر ثروتهای باد
    آورده خود از هر گزندی باحتمال مصون هستند. این ماهستیم که با تقرفه اندازیها و
    ظلمها و بی عدالتی مجبوریم بجان هم بیفتیم. زیرا دست ما از دسترسی به غارتگران
    عظیم شان کوتاه است. قانون هم که در اختیار آنان است وبس؟ 

    • Jacob

      Fake