در کشور آخوند و مصیبت زده ما، مأمور آتش نشانی به کام مرگ می رود تا کودکی از مرگ نجات یابد ۲

امید عباسی جوان فداکاری که خان خود را باخت تا جان کودکی را از دود و آتش و مرگ نجات دهد.به راستی اگر داستان فرشته ها درست است، این یک فرشته نبود؟، اگر داستان پیامبران درست است، امید عباسی یک پیامبر نجات دهنده نبود؟ یادش برای هیشه گرامی و درسی برای ما باد تا اندکی از خودخواهی بکاهیم و انسانیت را از چنین فرشتگانی فراگیریم.

امید عباسی جوان فداکاری که خان خود را باخت تا جان کودکی را از دود و آتش و مرگ نجات دهد.به راستی اگر داستان فرشته ها درست است، این یک فرشته نبود؟، اگر داستان پیامبران درست است، امید عباسی یک پیامبر نجات دهنده نبود؟ یادش برای هیشه گرامی و درسی برای ما باد تا اندکی از خودخواهی بکاهیم و انسانیت را از چنین فرشتگانی فراگیریم.

آتش سوزی در برج بلند

سایت ایلنا در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ از ایثارگری و جانفشانی سه مأمور آتش نشانی گزارش می دهد که برای نجات جان گرفتار شدگان در یک آتش سوزی، با سلامت و جان خود بازی کردند. ماجرا و داستان، این چنین است:

‫”‬در جریان آتش سوزی یکی از واحد های مسکونی طبقه دهم یک ساختمان واقع در غرب بزرگراه همت، یک مادر و دو فرزندش گرفتار شده بودند که آتش نشانان با تلاش نفس‌گیر توانستند ساکنان گرفتار شده را از میان دود و آتش از مرگ حتمی نجات دهند.. یکی از این سه نفر به نام امید عباسی فرمانده ایستگاه ۶۸ آتش نشانی به دلیل شدت دود زدگی و حرارت در وضعیت خطرناکی قرار دارد به طوری که خبر مرگ مغزی این آتش نشانی تایید شده است.

خانواده امید عباسی موافقت نمودند که کبد و کلیه‌های او که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران دیگر داده شود و این امر گویا در بیمارستان مسیح‌دانشوری انجام گرفته است.
یکی دیگر از آتش نشانان مصدوم این حادثه بنام امیرحسین خلج به علت تنفس بیشتر در میان دود و حرارت و تحرک بدنی زیاد در حین عملیات از ناحیه قلب و ریه دچار آسیب دیدگی شد…”

با وجود آخوند، وجدان و شرف چه معنا دارد؟

در کشوری که بیش از سه دهه است:
۱- چند گله آخوند هرزه و مفتخور آن را به یغما گرفته اند،
۲- اراذل و اوباش از حرام زاده های شهرنو قانون نویس و برنامه ریز آنند،
۳- لات های میدان امین السلطان، و چاقو کشان میدان اعدام و سرچشمه وراه آهن پلیس و مأمور حفظ جان و مال مردمند،
۴- رذل ترین، عیاش ترین، و فاسدترین آخوندها قضاوت و دادگستری کشور را بر عهده گرفته اند و هرساعت بیگناه و مبارزی سیاسی را به چوبه دار می بندند،
۵-اقتصاد و سرمایه های کشور را عده ای غارتگر بازاری و یا دزدان بیشرف و بیکاره اجتماع بنام پاسداران و بسیجی ها بر عهده دارند،

امید عباسی ۳۵ ساله مأمور آتش نشان که ماسک تنفس خود را روی صورت دخترک ۹ ساله گذاشت. دخترک جان سالم به در برد و زنده ماند، ولی امید با این ایثارگری، جان خود را از دست داد. درود بر شرف چنین انسان هایی و هزاران افتخار بر آنان که در جامعه بلازده و آخوند زده ما نمونه آن کمتر پیدا می شود.

امید عباسی ۳۵ ساله مأمور آتش نشان که ماسک تنفس خود را روی صورت دخترک ۹ ساله گذاشت. دخترک جان سالم به در برد و زنده ماند، ولی امید با این ایثارگری، جان خود را از دست داد. درود بر شرف چنین انسان هایی و هزاران افتخار بر آنان که در جامعه بلازده و آخوند زده ما نمونه آن کمتر پیدا می شود.

۶- آموزش و فرهنگ کشور را دزدان و بی سوادهای بی فرهنگ و ضد ایران و ایرانی در دست گرفته اند،
۷- سرنوشت رسانه ها از روزنامه، رادیو، تلویزیون گرفته تا چاپ و پخش کتاب در دست حقه بازها و سودجویان تهی مغز و ضد ایرانی افتاده است،
۸- روباهی مکار و غارتگر بنام رفسنجانی، خاتمی یک آبدارچی و نوکر بی اختیار، و احمدی نژاد آدم کش و تیر خلاص زن سپاهی رؤسای جمهور و نیروی کاربردی کشور را ساخته اند،
۹- در کشوری که بی سواد ترین، دروغگوترین، و چاپلوس و مزدورترین ناانسان ها در آن به اصطلاح مردم را در مجلس نمایندگی می کنند، و یا هیأت دولت را تشکیل می دهند،
۱۰- در کشوری که عده ای جلاد و از خدا بی خبر به عنوان دکتر، به جان مردم درمانده و مستمند افتاده، و به عنوان معاینه و معالجه خون آنان را در شیشه می کنند، و یا اعضاء تن آنها را می دزدند و به فروش می رسانند، و یا جان جوانان را با پرداخت مبلغی ناچیز می گیرند،
۱۱- در کشوری که آخوندهای فرومایه و جنایتکار، به شستشوی مغزی جوانان می پردازند، و آنان را نبست به خانواده و اجتماع بدبین، نسبت به میهن و فرهنگ ایرانی بی تفاوت می کنند،
۱۲- و، در کشوری که قصاب رئیس بیمارستان، لات، آسمان جل، و مزدور سفیر کشور می شود و به کارهای تروریستی می پردازد،

رژیم جهنمی ولایت فقیه با تمام نیرو و صرف هزینه های سرسام آور، نسل نوجوان و جوان کشور را به گمراهی، کوراندیشی و خرافات می کشاند تا جامعه ای برده و بی اختیار و بدون مغز در اختیار خود داشته بآشد.

رژیم جهنمی ولایت فقیه با تمام نیرو و صرف هزینه های سرسام آور، نسل نوجوان و جوان کشور را به گمراهی، کوراندیشی و خرافات می کشاند تا جامعه ای برده و بی اختیار و بدون مغز در اختیار خود داشته بآشد.

می بینیم که  ۱۲ مورد شناخته شده  بالا می تواند نمایشی از ۱۲ امام تازی و وبال گردن ما ایرانیان باشد.  ولی نمونه ها به این جا پایان نمی یابد و می توان نمونه های بیشماری آورد که در سرنگونی کشور و رخت بر بستن راستی و درستی از جامعه، مؤثر و کارساز بوده اند.
با این وجود، آیا بازهم می توان به راستگویی و درستکاری مردم در اجتماع آخوند زده، امیدوار بود؟. آیا می توان فردی با وجدان و با شرف یافت که دست کم به حقوق خود قانع و خشنود باشد، و به حقوق دیگران تجاوز نکند؟!، و دهها آیای دیگر…

این ویدیو سرتاپا پر از فحش و ناسزاگویی و حرف هایی ناموسی و سکسی است . اگر تونایی رشندین رذلیات آخوندهاه دارید این ویدیو را تماشا کنید. سعید حدادیان یکی از دهها هرزه و ولگرد شهرنویی و میدان اعدام که به دور خامنه ای جمع شده اند و در زیر عبای رهبر به هرزه گویی و فحاشی می پردازند.

هنوز وجدانها بیدار است

ولی بازهم می بینیم که در میان تاریک و ظلمات شب سیاه کشورمان، چراغهای کوچکی از دور سوسو می زند و به ما نوید می دهد که هنوز وجدانها کاملن نمرده است و می توان نشانه هایی از آن را در جامعه پیداکرد. البته، هرچه اشغال کشورمان به دست این نابکاران و آدم کشان ادامه یابد، از تعداد انسان های خوب و باشرف کاسته شده، و سر و کار ما بیشتر با ناانسان ها خواهد بود.

در این تصویر دو اهداء گر خون ببه نام های  Bernard Simmons و Sue Wilton  تعدار ۷۵ بار با اهدای خون خود موجب  بهبود و طولانی عمر ۲۲۵ نفر در لندن شدند. آیا گرامی داشت این انسان های باشرف  در حالی که رژیم به نسل کشی می پردازد،، وظیفه همگان نیست؟

در این تصویر دو اهداء گر خون ببه نام های Bernard Simmons و Sue Wilton تعدار ۷۵ بار با اهدای خون خود موجب بهبود و طولانی عمر ۲۲۵ نفر در لندن شدند. آیا گرامی داشت این انسان های باشرف در حالی که رژیم به نسل کشی می پردازد،، وظیفه همگان نیست؟

تجلیل و قدردانی خدمتگذاران در غرب

چنانچه در کشوهای باختری، چنین حادثه  ناگواری پیش آید و انسانی جان خود را برای نجات دیگری به خطر اندازد، اگر تندیسی یادبود از این جانباز در جایی از شهر برپا نشود، دست کم همه گونه ستایش و قدردانی از وی از سوی مقامات کشوری و مردم به عمل می آمد. و در ستایش او کتاب ها، داستانها، و نمایشنامه هایی نوشته می شود، و مراسم یادبودهایی برگزار می گردد.

ولی در روزگار آخوندهای فرومایه، بی فرهنگ، و چپاولگر کشور ما  که انسانها زنده اند، و لی زندگی نمی کنند،اگر آخوند مفتخور و هرزه گویی پس از ۹۰ سال وبال گردن بودن، و مردم را به گمراهی کشاندن، گور به گور شود و وجود نحس او از میان برود، از خوان ملت و جیب آنان چه مراسم چندش آورو مردم فریبی که به پا نمی کنند، و برای او چه مقام و منزلتی رؤیایی که نمی تراشند؟!.

در باره جان باختگی و ایثارگری یک انسان شرافتمند، و مردم دوست مانند امید عباسی، در بالاترین و برجسته ترین فداکاری و از خود گذشتگی، آخوندک شکمباره و فاسدی بر روی منبر می رود، به یاد تازیان همیشه دشمن ایران و ایرانی جغد مانند وزوز می کند، و دست آخر آن جانباخته ایثارگر را به صحرای کربلا و بهشت خیالی می چسباند و وعده می دهد.

پیشکش و تقدیم گل و برگ سبز، نشانه قدر دانی و سپاسگزاری از خدمات و فداکاری های دیگری است. این یک رسم جهانی است و ما نیز آن را ستایش می کنیم.

پیشکش و تقدیم گل و برگ سبز، نشانه قدر دانی و سپاسگزاری از خدمات و فداکاری های دیگری است. این یک رسم جهانی است و ما نیز آن را ستایش می کنیم.

http://ilna.ir/news/news.cfm?id=72836

  • سید

    با عرض سلام یک دردل
    من متاسفانه ۳ ساله به اعتیاد مبتلا شدم.و برای ترک آن احتیاج به کمک شما دارم.و دز خرج زندگی موندم چون تا ترک نکنم نمیتونم دوباره برم سر کار.تنها مشکلی که متاسفانه ندارم خود مواد هست و برادرم همیشه من رو تامین میکنه و نمیدونم چرا اینکار رو میکنه!!!
    من الان راستش رو به شما گفتم تا فکر نکنید که داره به شعورتون توهین میشه
    اگه به من کمک کنید یک معتاد رو از دست اعتیاد نژاد دادید تو رو خدا به دادم برسید
    حداقلش میتونید برام دعا کنید تا بتونم این ننگ رو کنار بزارم
    ممنون
    ۶۰۳۷۷۰۲۷۱۶۱۳۳۹۳۴ بانک کشاورزی seyyed29@yahoo.com

    • <فریاد وخروش شدیدکل فرهنگ دوست

      ومفهوم واقعی کرامات این ناکسان پلید ،دیوصفت وآدم کش ضدبشریت و … :

      <<>>

      سرنوشت بسیارشومی درانتظار مانتیس های(آخوندهای متکبر،متحجروزورگو و…) ویرانگرایران است (نسل جدید سوخته آریایی …) ؟؟!!مقایسه باکشورهای مدرن وپیشرفته ی فرهنگی مانند ژاپن فوق مدرن(بدون هیچ منابعی مانند نفت، گاز و…) ،کره جنوبی و…که درکمتراز۱۰سال به این جهش فرهنگی مدرن دست یافتند والگوی جهانیان بیداروآگاه شدند؟!وایران ویران پس ازگذشت حدود۴۰سال هنوزاندرخم یک کوچه است(نان وروغن وقند وشکر…) ؟!!؟لعنت برمسببین ومافیای زورگو ومختلس میلیاردی ایران ویران شده ؟!؟…>>>

      متن شمابسیارارزشمند است واگربه این مطلب توجه شود ومانتیس های(آخوندهای متکبر،متحجر،زورگو،ملخ صفت و…) ویرانگرایران نابودشوند…ایران ویران ازصفرشروع خواهدکردوحداقل مسیردرست ومدرن ژاپن فوق مدرن(بدون هیچ منابعی مانند نفت، گاز و…) ،کره جنوبی وسایرکشورهای پیشرفته راکشف خواهدکرد وازنابودی محض نسل سوخته آریایی جلوگیری خواهدشد وگرنه روزبه روز به ترکستان سوق داده خواهیم شد وجبران این عقب ماندگی وروزمرگی مردم ایران ویران سالهای مدیدی طول خواهدکشیدودیگرراه برگشتی برای این نسل سوخته وبسیارخسته باقی نخواهدماند؟!؟حدود۴۰سال است که ایران ویران به ناکجاآبادمیرودوهرروزدریغ ازدیروز؟؟!!لعنت نسل سوخته آریایی به مانتیس های مسبب ایران ویران …

      معنی آخوند یعنی پشم و پیل > روی منبرها همه در قال و قیل > پشکلی جا مانده از عهد فسیل در میان بحث و فحص و گفتگو > ناگهان حاضر شده چون دسته بیل > بسته نافش از تولد با دروغ

      ناکسی نامرد، با فکر علیل > ناکسان را هم وصی و هم وکیل عاشق خمس و زکات و حقه باز > پشّه را می قاپد از روی هوا(فرصت طلب ومکار)

      مردمان را گریه اندازد ولی > خود بخندد بر جماعت بی بدیل > خلق را کشد بر جرثقیل(اثبات صددرصدحقانیت سازمان مجاهدین خلق ایران فردا …)

      روبهی مکار باشد ، چهره اش > گم شده در صد من از ریش و سبیل(مغزپرازخاک اره و…)

      جان دهد در سفره چون بیند که مرغ > میخورد چون گله ای از گاو و فیل > بحث ضدعلمی میکند در حوزه ها

      یا تجاوز یا دهد فتوای مرگ(خونریز،جنگ طلب وجنگ افروز …) >

      مثل یک کفتار، عمری مرده خوار (صدقه خور) > بر سر پیشانی اش باشد زگیل > میشود در توی هر آشی نخود

      شیادی ،کار و بار و پیشه اش > ریشه اش جهل و خرافاتی ثقیل(متحجروغرق درجهل مرکب و…) >

      زیر ریش او نوشته انگلیس > کاسه لیس و پای قدرتها ذلیل > و ادامه دارد…

      معنی مانتیس وآخووووند چیست: ومفهوم واقعی کرامات این ناکسان پلید،دیوصفت وددمنش به شرح ذیل است :>>>

      <<<تکثیرمانتیس ها ی شیاد،فقط درایران ویران ومظلوم = پرورش آخوندهای خوک وملخ صفت = هجو م این آفت ها ونابودی حتمی مزرعه شرقی آفت زده ی ما =ایران آریایی بانسل سوخته = رشدتحجر،موهوم پرستی،خرافات،جهالت مرکب ،اختلاس میلیاردی،دروغگویی محض،فریب،شیادصفتی،رشدتروریست ،ناامنی فکری وغذایی،نسل نوسوء تغذیه،وعده وعیدهای توخالی ومکاری=نیرنگ وکلک وحقه ی بسیارآخوندک های مرتجع=افول فرهنگی شدید=افزایش گرانی وتورم وخردشدن استخوان های نسل سوخته ی ایران ویران=انواع فشارها ،ازهمه نوع فشار ونتیجه وعاقبت شوم نسل سوخته ی جدیدوکودکان سوء تغذیه وبااستخوانهای گنجشکی وشکننده و به سمت کوتوله شدن نسل سوخته جدید=ترس شدیدخانواده ها ازبچه دارشدن وکابوس …=جشن طلاق وآمارفزاینده ی طلاق وکودکان سرگردان وبدون حتی یک دلسوز=بی رحم کردن شدید مردم ،حتی درنده ترکردن ازگرگ ها وحیوانات وحشی =حکومت دروغ و حربه ی تلقین وتلقین بسیار ، نه هیچ چیز دیگر وبس=ملت بی دندان وبی پول ودندانپزشکان وپزشکان بی مروت وپول پرست که انصاف رالگدمال کرده اند،ودوستدار نامردی وناخوشی مردم هستندو… =زنده به گورکردن مردم(کارتن خوابی وعجیب ترگورخوابی = بی آبرویی وبی اعتباری روزافزون آخوندک های ویرانگر ایران ویران، درسطح جهان درمقایسه باملل پیشرفته ومدرن فرهنگی =بی آبرو واعتبارکردن نسل سوخته ی آریایی(نسل سوخته ی آریایی باسابقه ی تمدن قدیمی فرهنگی الگوی آریایی ودیرینه وتاریخی کهن وزبانزدعام وخاص جهانیان ،مورخان و…) =وارونه جلوه دادن حقایق ومعادلات علمی واقعی صرف حکومت بیشتر،که جنایت ضدبشری بس عظیم محسوب می شود=رشدتصاعدی عوام پروری ومنزوی کردن کارشناسان واندیشمندان اصلی وواقعی که عاقبت وخروجی این جنایت بشری برهمگان واضح ومبرهن است =ناپدیدشدن اجناس مفیدوارزشمندوبرعکس هجوم اجناس مخرب وبی ارزش =فریادشدیدفرهنگیان آگاه وکارشناسان فرهنگ دوست واندیشمندان واقعی ونیزاعتراضات دائمی وپی درپی معلمان دلسوز نسبت به وضع اسفناک فرهنگ درایران ویران =پدیدآمدن شدید مفاهیم جعلی ودروغین مانند مالیات برارزش افزوده و…که مفهوم اصلی آن همان اختلاس است=گرفتن پول ازخلق ناآگاه باعناوین جعلی مختلف،هریک به عنوانی وطریقی=رشدقارچ گونه ی نادادگاه ها،زندان ها،بانک ها،موسسه ها و…که از نظر ودیدگاه کارشناسان واقعی عوامل اصلی ضداقتصادوضدپیشرفت ومثل مانتیس ها سربار حقیقی خلق وجامعه ی ویران است= خلق را کشد بر جرثقیل(اثبات صددرصدحقانیت سازمان مجاهدین خلق ایران فردا …)

      =اگرمانتیس یاآخوندویرانگربه چین برسدباآن جمعیت،یک انفجاراتمی رخ میدهدکه آن سرش ناپیداست وجهان رامانندایران ویران ،نابودمیکند=پایمال کردن حق وحقوقات مسلم چهره های ماندگار(بازنشستگان شریف وگرانقدر)آموزش وپرورش محترم وفریادبلند واعتراض شدید فرهنگیان بازنشسته ی بزرگوار وارجمندبه وضع فلاکت بار وسرطانی نافرهنگ کشورویرانه …=حکومت گرگ های تشنه ی قدرت به هرقیمتی ،که دائما دردل سنگشان به مردم سرگردان وناآگاه می خندند وبه عبارت واضح تردردل سنگشان رقص وپایکوبی موج می زند درحالیکه ملت مظلوم ویرانه مرگ تدریجی دارندوباروزمرگی ورنج وکدورت ،روزگارسیاه راسپری می کنند و…=تبدیل ایران ویران به روستا وده توسط مانتیس های آدم نما=افزایش وبروزانواع جنگ هامانندجنگ لفظی شدید،جنگ طوایف وقبیله ها وجنگ اعصاب نسل سوخته ی آریایی=ضدیت واضح این آخووووندهای افعی صفت وناکس با تکنولوژی روز ومدرنیته ،یعنی قرن ها عقب گرد فرهنگی و پیامدهاوخروجی بسیارشوم وحتمی آن برای نسل سوخته ی کنونی وبعدی آریایی و بس …=بروزشعارهای زوری وکاملا تلقینی متعدد واعصاب خوردکن توسط مانتیس ها ی خودخواه وضدمنطق ایران ویران به قیمت ازبین رفتن اعصاب یک نسل،آن هم فقط برای دوروز بیشترحکومت فوق پوشالی زوروجعل …=درب وداغون شدن اعصاب نسل سوخته ی آریایی به علت انواع فشارها ازقبیل فشاراقتصادی،فشاربی پولی،فشارروحی وجسمی،فشارعصبی،فشارصف ها ،فشارکاری وناامنی فکری و…=قیمت نجومی ویتامین ها ی موردنیازکودکان سوخته ی ایران ویران ،مانندمولتی سانستول (۳۰هزارتومان)که درزمان شاه فقید رایگان به همه می رسید وحتی تبلیغ وتوصیه می شد وافسوس وهزاران افسوس= =بروزفوق بحران های فرهنگی ،اقتصادی و… توسط مانتیس های خاک ار ه درمغز…=اختصاص بودجه ی کلان مملکت ویرانه به جنگ طلبی،جنگ افروزی ،ترور،خونریزی وکشتارخلق ناآگاه و مردم سرگردان ،فقرزده ی باروزمرگی وفش ولعنت به مانتیس های ویرانگرکنه صفت و… =ضدطرح وسیلابس دروسی که درنهایت منجربه ساخت یک آفتابه نمی شود وفقط وفقط تلقینی وتلقینی است، برای دوروزحکومت بیشتربراین خلق بیچاره ،فقیرودرمانده ی باسابقه ی فرهنگ ناب وکهن آریایی ،که جنایتی بس عظیم ازجانب مانتیس ها ی متحجر است برای خسته کردن فراگیران وجداکردن دانش آموزان ازعلوم پایه ومدرن ونهایتا جانداشتن اقیانوس علوم مفیدتجربی وسیع درذهن دانش آموزان؟آخرحکومت به چه قیمتی ای ناکسان ملعون…؟!؟که این جنایت جبران نخواهدشد … =اختصاص بودجه ی نجومی هنگفت وباورنکردنی به تبلیغات سوء وجعلی –تلقینی که صددرصدآب غربال کردن است ونتیجه ای جزآتش زدن بودجه ی قوم متمدن آریایی دراین وضع ضداقتصادی فوق بحرانی ندارد و…=پوشش ضدمنطق زنان ایران ویران که بایددرهوای گرم تابستان باچادرومانتو و…عرق ریزان شوند؟؟!!!؟ وشما باحساب سرانگشتی ،مبلغ هدررفت پارچه های گران قیمت ومستهلک شده رابااقتصادفوق فلج مملکت ویران ربط دهید ونتیجه گیری کنید ونظربدهیدکه بااین مانتیس های خونریزمسبب چه بایدکرد؟؟؟ =حدود۴۰سال مکیدن خون خلق ناآگاه ومظلوم ایران ویران توسط این فوق کنه های مفت خوروخوک صفت(شیوخ مرتجع وجغدصفت) وضدتمدن آریایی کهن و…=گندزدن این فوق کنه ها به اقتصاد وفرهنگ متمدن دیرینه ی قوم متمدن قدیمی آریایی،که جبران این حماقت محض بسیاردشوارومحال است وسالها دردورنج کشیدن لازم است که به خانه ی اول برگردند و…=خوشحال شدن آخوند های فوق کنه اززجر،گریه ،درماندگی وشکنجه ی خلق سرگردان وناآگاه ایران ویران با تمدن کهن معروف آریایی=رخت بربستن تغذیه ی بسیارمفید شامل کیک ،موز،شیر و…درجه ی یک ازمدارس بلافاصله پس ازهجوم مانتیس ها(آخوندهای ملخ صفت ،خونریزومتحجر و…)=بروزضدفرهنگ غذایی وحشتناک درایران ویران به علت فقروضعف شدیدقدرت خریدنسل سوخته ی ایران ویران=قیمت اجناس به دلارودرآمد وحقوق به ریال وپیامدحتمی این جنایت دیگر،آن هم حقوقی که پنجم ماه آب می شود ومیرود به جیب بی نهایت گشادمانتیس ها یعنی همان آخووووندهای اختاپوسی وجعلی=اگرشیوخ مفت خور وآخوندهای جعلی وجنایتکار نبود،ایران ویران تاکنون هزاران جایزه ی نوبل راازآن نسل سوخته ی خودکرده بود وبس …=جنایات ضدبشری بیشمارمانتیس ها=اثبات معادله(۲۱=۱)یعنی هربیست شبکه ی ناتلویزیون ایران ویران ،مانتیس وآخوندوشیخ مکرر نمایش می دهد،که فقط دیش ها چاره ساز ند وبس=بربادرفتن تمدن کهن ایران آریایی=نسلی بسیارخسته وناخوش احوال که به علت آب غربال کردن زیادخسته ورنجورشده اند=عقب ماندگی فرهنگی تصاعدی=نابودی وفنای نسل سوخته ی آریایی= ضدیت با علوم تجربی وسیرقهقرایی…=تف ولعنت به آخوندک های ریاست طلب وویرانگرایران ویران و… =هزاران نمره منفی وهزاران عنوان کتاب جنایات بیشمار وکشتاروقصاب های اشتهاری درکارنامه ی سیاه وفراموش نشدنی تاابد ماندنی دراذهان جهانیان(انتقال نسل به نسل) مانتیس های (آخوووووندهای )درنده ،وحشی ،ددمنش و خونریز خلق و …=؟؟!!!>>>

      <<>>

      ***نویسنده:فریادشدیدوبلندفرهنگیان روشنفکر،گرانقدر،دوستدارفرهنگ ناب آریایی کهن، ودریک کلام دلسوز نسل سوخته ی ایران ویران وایران فردا…***