بایگانی ماهیانه: سپتامبر 2013

کی بود کی بود؟ روحانی بود!۰

روحانی همانطور که پیش بینی می شد آمد و جور بی عرضگی و حماقت رهبر را کشید اما آیا بی لیاقتی و خیانتهای رژیم را با یک رئیس جمهور نیمه مختار و نیمه رئیس می تواند بازسازی شود؟ آیا سیستم پر اشکال و فاسد رژیم آخوندی با چند تغییر مهره آن هم از همان مهره های وابسته و جنایتکار خودش که سابقه مشخص در ترور و سرکوب دارند ،می تواند رو به تغییر و دموکراسی برود؟

باز هَم حجاب ننگین اسلامی، بانوان ایران زمین را عزادار کرد!۲۷

جدن مایه اندوه و ماتم است که چگونه یک زنِ "زن ستیز" با یک تلفن از تهران، مدال طلا را از چنگ ورزشکارانِ ایرانی که مدت ها برای کسب این عنوان تلاش کرده بودند، می رباید و شادی و خوشحالی آنان را به عزاداری و مراسم گریه و زاری تبدیل می نماید!

آقای خامنه ای مصلحت نظام ضد مصلحت ملت است، انسان باشید و دست از جنایات خود بردارید۰

سلسله مراتب مصلحت نظام خمینی از راه رسید، عکسش در ماه دیده شد، همه گونه دیدگاههای سیاسی را به دور انداخت و بنا به مصلحت آخوند رژیم سراسر اسلامی را برپا نمود. مزدوران، کاسه لیسان به گرد او جمع گشتند. شاهی، مصدقی، لیبرال، چپی، راستی، همه کافر و خیانتکار به حساب آمده، دستگیر، شکنجه، یا اعدام گشتند.

حماسه سیاسی و قر رهبر۰

براستی مفهوم واژه ها چیست؟ نرمش می تواند قهرمانانه باشد؟ قهرمان کیست؟ خمینی با آن همه جنایت و یا این آقای رهبر گراصفت و زیاده خواه؟، قهرمان کیست؟. ملت هم نیست. ملتی که برود به این آقایان رأی بدهد هم نمی تواند قهرمان باشد. آقایان سر کارید... نرمش قهرمانانه همان "شکست پروژه بمب هسته ای " است.

باجهادالنکاح، تجاوز به زنان، یا بزرگترین فحشای اسلامی در سوریه آشنا شوید۹

کشور سوریه را باید مرکز فساد و فاحشه خانه خاورمیانه دانست که مرکز تاخت و تاز نیروهای القاعده، اخوان المسلمین و لشکرخودکامه بشار اسد شده است. گروههای افراطی برای جلب مردان شهوتران، با فتوای مفتی ها، دختران و زنان را به جهادالنکاح (فاحشه گری اسلامی) دعوت می کنند و در اختیار مردان شهوت ران می گذارند.

دُختری جوان به کمک دوستانِ فیسبوکش، سرطان را به زانو درآورد!۱

Caris Hedd-Bowen دختر ۲۲ ساله ای که رویایِ مُدل شدن دارد، ناگهان خود را با یک بیماری دهشتناک رو به رو می بیند و راهی به جز جنگیدن برایِ بَقا، پیش رویِ خود نمی یابد! اما به راستی جنگیدن با دستِ خالی در برابر یک بیماری که ذره ذره وجودت را خُرد می کند، امکان پذیر است؟

نسرین دلاور آزاد شد ولی از نسرین ها و نداهای به خاک خفته و یادربند دیوان چه خبر؟۱

چهارشنبه پریروز، نسرین عزیز ملت ایران به همراه شماری دیگر از فرزندان گرامی کشورمان از بند دیوان رهایی یافتند و کلی شادمانی و خرسندی برایمان به ارمغان آوردند. ما آزادی این عزیزان را می ستاییم و گرامی می داریم، به تک تک آنان و خانواده و بستگانشان شادباش گفته و برایشان بهترین ها را آرزو می کنیم.

با مالکوم ایکس، فَعال حقوق سیاه پوستانِ آمریکا، آشنا شَوید۰

این یادداشت تَنها جنبه تاریخی دارد و به منظور آشنایی هم میهنانِ عزیزمان، با ماکوم ایکس نوشته شده و بی تردید در آینده نزدیک، چنین نگاشته هایی را درباره دیگر شخصیت های مشهور، خواهم نوشت تا درک بهتری از انسان هایی داشته باشیم که گاهن از آنان نام بُرده و یا اسم شان را می شنویم.