ایرادهای آخوندی از پوشش زنان
گزارشی در رسانه بین المللی France 24 در تاریخ ۳/۹/۱۳ به چاپ رسیده که گویای حقیقت تلخی است از بی ارزش بودن مقام زن از دیدگاه آخوند. این رسانه می نویسد که چگونه گروه مبارزه با بد حجابی پس از چند هفته انتصابات ریاست جمهوری آغاز کردند و حتی از پوشش جوراب تیره بلند که سرتاسر پای خانمها را می پوشاند و جایی برای چشم چرانی آخوند به جای نمی ماند نیز ایراد گرفته و زنان را دستگیر و محاکمه می کشند. باید دانست بانوانی که دستگیر و یک یا چند شب در سیاهچال های کلانتری ها به سر می برند، مورد توهین و بی احترامی، ضرب و شتم، و احیانن تجاوز جزمه های ولایت فقیه قرار می گیرند.
فلسفه حجاب اسلامی چیست؟
آیا وقتی آخوند اصرار دارد که زنان خود را از سرتاپا در کیسه سیاهی بنام چادر پیچیده، و هرگونه خودنمایی، و جنبش و جوشی در بیرون از خانه نداشته باشند، به چه دلیل است؟. آیا به این دلیل نیست که آخوند هوسباز از دیدار هرزن، به وسواس و افکار آخوندی می افتد، و زنان را کالای جنسی برای شهوت رانی خود تصور می کند؟. آیا اخوند هنگامی که خواهر و دختر خود را نیمه لخت در خانه می بیند، همان احساس را می کند؟. به راستی اگر آخوند چشم پاک بود و ناموس دیگران را به چشم ناموس خود نگاه می کرد، چه نیازی به این بود که به خانم ها دستور دهند، چه بپوشند، و چه نپوشند!.
نگاه مردان جوان، و نگاه آخوند به زنان
اگر آخوند در اندہشه آنست که ممکن است مردم به چشم بد به زنان به اصطلاح کم حجاب و یا بد حجاب نگاه کنند، باید گفت این نیز برداشت نادرست آنها است که همگان را به کیش خود می پندارند. جمعیت جهان نزدیک به ۷ میلیارد است که در بیشتر کشورها ۹۹/۸٪ این جمعیت، با پوشش آزاد و به گزینش خود در همه جا رفت و آمد می کنند و برای بسیاری از این مردان جمعیت کلان که انسانند و ناموس دیگران را مانند ناموس خود می پندارند، کسی وسوسه و تحریک نمی شود. اما شاید جمعاً تنها حدود ۱۵۰ میلیون یعنی ۲٪ شیعه و کمی از پیروان تسنن باشند که زیر چنبره و در بند آخوندهای خود ناچارند با پوشاندن سر و هیکل خود، از ریخت آدمیزاد در آمده، و لباس عزا و نازیبایی بر خود بپوشانند که چشمان آخوند در امان بماند.
تحریک شدن خانمها روی زین دوچرخه
به تازگی آخوندی شکر افشانی نموده که زنان نباید دوچرخه سواری کنند. زیرا نشستن و جا به جا شدن روی زین دوچرخه موجب تحریک آنان و گذر کنندگان می شود. همانگونه که در بالا گفته شد، از آنجا که آخوند هیز و ناپاک است، عقل و خرد او تنها روی شکم و زیر شکم کار می کند و دوچرخه سواری بانوان را نشانه بی عفتی آنان می داند. غافل از آن که انسان های با شرف و ناموس دوست، هرگز چنین افکار شیطانی (آخوندی) را بر سر خود نمی پرورانند. برای نمونه باید به آخوند گفت که سرتاسر جهان به ویژه کشورهایی مانند هلند نیمی از زنان آن کشور دوچرخه سوارند و کسی هم مانند آخوند وسوسه و تحریک نشده است.
روایاتی از تازیان
آخوندها برای این افکار ویژه خود گفتاری هم از تازیان نقل می کنند که چند نمونه آن از اینگونه است:
امام صادق (علیه السلام) از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) نقل می کنند: که حضرت از سوار شدن زنان بر زین نهی کرده اند. (۱) در ادامه می فرمایند: زین مرکب نفرین شده ای برای زنان است. (۲)
این دو روایت، بانوان را از نشستن بر زین و سوارکاری نهی می کند و شدت نهی در روایات دوم به حدی است که مرتکب این عمل موردنفرین امام صادق (علیه السلام) قرار گرفته است. امام صادق (علیه السلام) در ضمن روایت دیگری که علائم آخر الزمان را بیان می کنند، چنین فرمودند: « ( در آن زمان) زنان بر زین ها سوار می شوند» . (۳)ا
امیرمؤمنان علی (علیه السلام) در حدیثی با اشاره به این نهی، می فرمایند: « زنان خود را، بر زینها سوار نکنید، که این کار باعث تحریک و تهییج شدن آنان به سمت فساد و گناه می شود. » (۴)
بنابراین در روایات رسیده از ائمه معصومین (علیهم السلام) از سوارکاری زنان به این دلیل که باعث تحریک هیجان و مسائل غریزی و جنسی آنان و کشیده شدن به سمت فساد و گناه می شود، به شدت نهی و ما را به این واقعیت رهنمون می کنند، که اگر هیجان و غریزه زن تحریک شود، می تواند به مراتب بیشتر از هوسرانی و لذت جویی مردان آسیب زا و ویرانگر باشد.
بر اساس آموزه های اسلامی در برنامه ریزی های تربیتی، آموزشی، اوقات فراغت، سرگرمی، تفریح و ورزش دختران و فرزندانمان ، شایسته است متناسب با فرهنگ دینی خودمان عمل بکنیم و از الگو پذیری و آموزه های اشتباه و آسیب زای، بر اساس فرهنگ تحمیلی بیگانگان دوری کنیم. (۵)
نکته پایانی
آخوندها بر منبر فریاد بر می آورند که چنانچه خانم ها بدلباس بوده، نیمه لخت (به گفته آنها) بمانند، و سرتا پا در کیسه سیاه رنگ قرار نگیرند، مردان تحریک شده، و اسلام مانند کاسه بلورین شکست می خورد و ترک بر می دارد. آخوندی دیگر یقه پاره می کند که دوچرخه سواری خانم ها بر اثر جابه جا شدن روی زین، از یک سوی موجب تحریک خود آنان، و از سوی دیگر رهگذران است.
آخوند دیگری شیهه می کشد که با هم بودن دختر و پسر در دانشگاهها، و شاید در کنار هم رفتن در پیاده رو خیابان ها، میان آنان کشش و جاذبه ایجاد شده، و جرقه می زند. آخوند بزرگ عمامه داران هم به خانم ها دستور می دهد کی آبستن شوند؟. چند تا آبستن شوند؟، و چگونه بزایند تا از مزدوران و لشکر اسلام و مریدان قبر تازیان کم و کسری به وجود نیاید.به عبارت دیگر این آخوند از رحم خانم ها هم دست بردار نیست.
در این جا این پرسش است که اگر بد حجابی (به گفته آخوند نیمه لختی) خانم ها و یا هرنوع پوشش آنان سوای کیسه سیاه رنگ کنار قبر مردگان، موجب تحریک همه می شود، آیا آخوندهای بدبخت فلک زده با نیمه عور بودن خواهر و دختران خود در خانه چه مشکلاتی دارند؟. آیا همه روزه تحریک می شوند، و یا آنان را وادار می کنند که در کیسه سیاه عزاداری جای بگیرند، تا موجب اسباب زحمت پدر و یا برادران خود نشوند؟
آز آنچه گفته شد یک نکته گفتنی است که نزدیک به ۷ میلیارد جمعیت جهان سوای شمار اندکی، ناموس دیگران را به چشم ناموس خود نگاه می کنند و در هیچ شرایطی افکار شیطانی (آخوندی) در سر نمی پرورند. این تنها آخوندهای مذهبی و آنهم در ایران هستند که با حرص و شهوت به ناموس دیگران نگاه می کنند، و افکارشان از زیر شکم و شکم بالاتر نمی رود
بن مایه ها:
۱: وسایل الشیعه ج۲۰ ص ۱۷۸ ، اصول کافی ج۵ ص۵۱۶
۲: وسایل الشیعه ج۱۱ ص۴۹۷
۳: مستدرک الوسایل ج۱۴ ص۲۶۱
۴: وسایل الشیعه ج۲۰ ص ۱۷۸، اصول کافی ج۵ ص۵۱۶
۵: محمد حسن براری