کشتن زنان در پاکستان و آزاد گذاشتن قاتل یا قاتلان، زیر عنوان قانون شریعه ۲

زن ستیزی در اسلام

آنچه را که اسلام در باره رفتار و عملکرد با زنان پیش بینی کرده، حکایت از درماندگی، بیچارگی، بی اختیار بودن و در نهایت بردگی و تسلیم پذیری آنان است. شریعت اسلام زن را از هر اراده و تصمیم گیری شخصی بر حذر می دارد. در اسلام، زن در همه کارها ناتوان و دست نشانده است. او حتی عاجز و ناتوان است که همسر و شریک زندگی آینده خود را برگزیند.

فرزانه پروین زنی که گناهش ازدواج مخفیانه با مردی بود که دوستش می داشت و در حال رفتن به دادگستری بود تا ازدواج خود را به ثبت رساند.

فرزانه پروین زنی که گناهش ازدواج مخفیانه با مردی بود که دوستش می داشت و در حال رفتن به دادگستری بود تا ازدواج خود را به ثبت رساند.

کشورهای اسیر قانون شریعت

قوانین خشک و ضد انسانی شریعت از عربستان سعودی گرفته شده و در کشورهایی که زیر نفوذ فرهنگ و سرمایه گذاری آن کشور قرار دارند، به شدت اجراء و پیاده می شود. در میان آنها پاکستان، افغانستان، یمن، سودان در این راستا فرهنگ زن ستیزی اسلام را در کشور خود پیاده می کنند. چنانکه می بینیم در این کشورها زنان کمترین آزادی و اختیار از خود را ندارند. تحصیل و دانش اندوزی برایشان جرم بوده، حرکات و کارهایشان در خانه و خانواده به وسیله مردان خانواده مانند پدر و برادران، و در جامعه از سوی سوداگران دین، و مردان خرافاتی و مذهبی مهار و کنترل می شود.

فرزانه پروین زنی که فدای احکام شریعت و خرافات مذهبی  پدر و خانواده خود شد و به قتل رسید.

فرزانه پروین زنی که فدای احکام شریعت و خرافات مذهبی  پدر و خانواده خود شد و به قتل رسید.

نقش کشورهای غربی در گسترش قانون شریعت

شوربختانه کشورهای غربی در شناساندن و مبارزه با گروههای افراطی مذهبی که مبلغ شریعت و خواسته های عربستانند کوتاهی کردند. تا آنجا که گروه القاعده پرورش یافته سیاست آمریکا بوده، و جنایات و کارهای ضد انسانی و زن ستیزی این گروه و گروههای مشابه همگی برگرفته از همان افسار گسیختگی و آزاد گذاشتن گروه طالبان است. نمونه زنده آن گروگانگیری نزدیک به ۳۰۰ دختران دانش آموز در نیجریه به وسیله گروه تروریستی بوکوحرام و کشتار پی در پی زنان و دختران در افغانستان و پاکستان، و کشتار اسلامی و قطع دست و انگشتان در ایران و سوریه و مانند آنست.

سنگسار دختری در پاکستان

روزنامه دیلی میل Daily Mail On Line در تاریخ پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ برابر با May 29th 2014 گزارشی دارد از کشتن دختر جوانی به نام فرزانه پروین که مخفیانه با مردی ازدواج کرده و سه ماهه نازادی در شکم داشت. هنگامی که فرزانه با شوهر خود روانه دادگستری بود تا ازدواجشان را به ثبت رساند، مورد یورش و حمله پدر، برادران و شماری از فامیل خود قرار گرفت. آنان با پرتاب آجر و تکه پاره های مصالح ساختمانی، فرزانه را به قتل رساندند و آن را قتل با افتخار نامیدند.

پدری که بیرحمانه فرزند خود را سنگسار نمود و افکار پلید و شیطانی آخوندها را عملی ساخت.

پدری که بیرحمانه فرزند خود را سنگسار نمود و افکار پلید و شیطانی آخوندها را عملی ساخت.

این روزنامه گزارش می دهد که سالانه نزدیک به ۱۰۰۰ نفر در سال به همین روش کشته می شوند و قانون شریعت هم قاتل یا قاتلین را آزاد می گذارد. یکی از راههای فرار از این مجازات ها، اجیر کردن فرد یا افرادی برای کشتن زنان و دختران است و آنگاه کسانی که آنان را مأمور قتل کرده اند، قاتل یا قاتلین را می بخشند و در نتیجه با به کاربردن قانون قصاص، قاتل که از جانب بستگان مقتول جنایت را انجام داده اند، آزاد شده و از مجازات رهایی می بخشند.

تازمانی که طرز فکر آخوندی در این کشور حکمفرماست، نه تنها زنان، بلکه هیچ فردی در اجتماع ما نمی تواند روی آرامش و خوشی ببیند.

تازمانی که طرز فکر آخوندی در این کشور حکمفرماست، نه تنها زنان، بلکه هیچ فردی در اجتماع ما نمی تواند روی آرامش و خوشی ببیند.

نکته پایانی:

قانون شریعت حاکم بر کشورهای اسلام زده، زنان را در بدترین شرایط زندگی قرار داده و آنان را از همه حقوق انسانی محروم می سازد. هم اکنون با وجود سرمایه گذاری عربستان سعودی در کشورهایی چون پاکستان، افغانستان، یمن، سودان، و مانند آن گروههای تروریستی چون القاعده، بوکو حرام و مانند آن مانند قارچ در گوشه کنار هر کشور به وجود آمده و بلای جان جامعه به ویژه زنان و دختران می شوند. تا آنجا که به تازگی زنی را به جرم ازدواج پنهانی در پاکستان سنگسار کردند .

رژیم ضد انسانی ولایت فقیه نیز به پیروی از قوانین بربریت شریعت، به بریدن دست و پای آفتابه دزدان و سنگسار و اعدام زنان می پرازد در حالی که شاه دزدهای اصلی چون خامنه ای، فرزند جنایتکارش مجتبی و رفسنجانی و گروهی دیگر از آخوندها و پاسداران همچنان بر سر قدرت باقی مانده و بر سرنوشت مردم و کشور حکمرانی می کنند.

  • ramin1975

    درودبرشماکه چنین مطالب خوبی را برای آگاهی وروشنگری قرارمیدهید.من درمدت۳سالی که با سایت شماآشنا شده ام مطالب شما باعث شده تا دراقکارم تجدیدنظرنموده وهرگفتاری را بدون تعقل نپذیرم.

  • حمید

    ای انسانی که این مطلب بالا را نوشتی اولا رژیم صفوی ایران اسلامی نیست هیچ
    کشور اسلامی و هیچ مسلمان واقعی تشیع صفوی را مسلمان نمیشمارد تشیع صفوی
    همه بر اساس آیات قران و حدیث نبوی مشرک هستند و هیچ قانونی از قوانین
    ایران اسلامی نیست بدون مطالعه و معلومات بر دین مردم اهانت نکن. نمیتوانم
    که تو چی دینی داری اما قبل از اسلام دین مردم ایران زردشتی یا یهودی بوده
    ای انسان بدان که تشیع صفوی پیرو و زاده ی دین زردشتی و یهودیت است اگر
    بلایی بالا شما میاورد از خود شما است که برشما است.