طرح پرچم روی شلوار چسبان و مشروبات الکلی، با شرافت تر از پرچم روی شانه لباس شخصی هاست ۲

پیش گفتار

پرچم هر کشور نشانه اقتدار، آرمان ها، قهرمانی ها و آمیخته ای از روحیه فرهنگی و باورهای مردم آن کشور می باشد. اینکه شوربختانه پرچم زیبای کشور ما با آرم سیک های هندی و کلمات عربی آمیخته. به دلیل حضور حکومتی غاصب و ضد ایرانی است که حتی مظهر اقتدار و نشان ایران زمین را محترم ندانسته است.

در این نگاره کوتاه، لزومی به توضیح درباره تاریخچه پرچم ایران از گذشته تاکنون نمی بینم. چرا که کتاب ها و مقاله های بسیاری در این باره نوشته شده. و ذهن و قلب هر ایران دوست آزادهای آکنده از اطلاعات، مورد تحقیق قرار داده و مطالعه کرده درمورد نشان اجدادی کشورش می باشد.

استفاده از پرچم یک کشور در پوشاک امری متداول در دنیاست. اما توصل به پرچم یک کشور بوسیله اراذل و اوباش به نام لباس شخصی در حمله و شکنجه و کشتار مردم, تنها در حکومت های دیکتاتوری و غیر مردمی رایج است.

استفاده از پرچم یک کشور در پوشاک امری متداول در دنیاست. اما توسل به پرچم یک کشور بوسیله اراذل و اوباش به نام لباس شخصی در حمله و شکنجه و کشتار مردم, تنها در حکومت های دیکتاتوری و غیر مردمی رایج است.

روش توهین آمیز حکومت اسلامی

می توان به جرات گفت که در عصر حاضر حکومت اسلامی سردمدار ترویج و توهین به پرچم یا اعتقادات ملل دیگر است. آتش این بی احترامی بین المللی و سیاسی گریبان گیر خود حکومت اسلامی و متاسفانه مردم ایران نیز شده.آتش زدن پرچم کشورهای مختلف یا بی احترامی به این پرچم ها بوسیله لباس شخصی و سربازان و ماموران حکومتی ایران. امری عادی و روزمره برای تبلیغات اقتداری دروغین و اوج بی فرهنگی سیاسی و اجتماعی، طرفداران و سرسپردگان این حکومت است.

شوربختانه این رفتار بدوی ارزش ایرانیان و کشور ایران را در نگاه جهانیان از نظر سطح فرهنگی و فرهنگ تعامل سیاسی بسیار کاهش داده. همچنین با ترویج این روش ضد فرهنگی، در چند سال گذشته شاهد سوزاندن پرچم فعلی کشور ایران نیز توسط همسایگان شاکی از دخالت های این رژیم فتنه برانگیز بوده ایم.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده تهران در حال حرکات و رفتار خارج از شعونات اخلاقی در مجلس شورای اسلامی. آخوند رسایی یکی از منتقدین تندرو بدحجابی نیز هست. شگفت آور اینکه, چگونه چنین فردی با چنین رفتار و سطح پایین فرهنگی می تواند حتی اجازه ورود به مجلس و منتقد آزادی زنان یک کشور باشد.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده تهران در حال حرکات و رفتار خارج از شعونات اخلاقی در مجلس شورای اسلامی.
این آخوند رسایی یکی از منتقدین تندرو و بدحجاب رژیم است. شگفت آور اینکه, چگونه چنین فردی با چنین رفتار و سطح پایین فرهنگی می تواند حتی اجازه ورود به مجلس و منتقد آزادی زنان یک کشور باشد.

اعتراض نماینده معلوم الحال مجلس آخوندها

پس از لغو  سفر حجت السلام حمید رسایی نماینده تهران به عنوان رئیس کمیته مبارزه با فساد، در پی برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از طرف شورای اسلامی برای رفتن به کشور برزیل برگزیده شد!. اکنون وی از چاپ پرچم ایران روی بطری های آبجوی «گافل» و ساپورت های زنان، در آستانه بازی‌های جام جهانی به شدت انتقاد می کند. گرچه این تبلیغ تازه نیست، اما چنانچه برخی رسانه ها نقل می کنند؛ اعتراض حمید رسایی پس از ناکامی در سفر به برزیل انجام گرفته است.

رسایی  در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از “تبلیغ پرچم جمهوری اسلامی ایران روی شیشه‌های مشروب” و “قرارگرفتن آن به شکل شلوارهای ساپورت چسبان بر بدن زنان نیمه‌برهنه” انتقاد کرده است. و افزود؛ این برنامه‌ها “هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی و نام الله بوده” و فدراسیون فوتبال ایران و سفارت ایران در برزیل باید جلوی این کار را می‌گرفتند.

در آستانه برگزاری جام جهانی برزیل، پرچم ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی روی بطری‌های آبجو منتشر شده است. همچنین برخی از زنان ایرانی تماشاگر در مسابقات جام جهانی فوتبال. لباس‌هایی برگرفته از پرچم ایران بر تن کرده‌اند که عکس آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

رعایت اخلاق اسلامی در برزیل

بیکاری، فقر، گرسنگی و پیامد های آن چون فحشا، فشارهای روانی، خانواده های سست بنیان، بالارفتن آمار طلاق و  کودکان بی سرپرست. پایین آمدن سن ازدواج اجباری حتی در بین کودکان، قاچاق و تجاوز به کودکان و بالا  رفتن آمار خودکشی. همه و همه از پیامدهایی رژیمی نالایق و بدون هیچ برنامه کارآمد اقتصادی و سیاسی و اجتماعی است.

بیکاری، فقر، گرسنگی و پیامد های آن چون فحشا، فشارهای روانی، خانواده های سست بنیان، بالارفتن آمار طلاق و کودکان بی سرپرست. پایین آمدن سن ازدواج اجباری حتی در بین کودکان، قاچاق و تجاوز به کودکان و بالا رفتن آمار خودکشی. همه و همه از پیامدهایی رژیمی نالایق و بدون هیچ برنامه کارآمد اقتصادی و سیاسی و اجتماعی است.

شایان ذکر است که علی لاریجانی، رییس‌ مجلس ایران، پیش از سفر رسایی به برزیل گفت؛ هزینه چنین سفری را خود نمایندگان عازم برزیل باید بپردازند. سپس اعلام شد که رسایی “علیرغم میل باطنی” برای این سفر برگزیده شده بود و “به دلایل شخصی از آن انصراف داده است”.

اما بلافاصله پس از لغو سفر حمید رسایی به برزیل، نماینده‌ای دیگر از مجلس برای نظارت بر “رعایت اخلاق اسلامی” در برزیل، به این کشور سفر کرد. در همین راستا حسین آذین، نماینده رفسنجان و رییس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، هدف از “ماموریت” خود به برزیل را “پیگیری بحث فساد در فوتبال” و “نظارت بر رعایت اخلاق اسلامی” عنوان کرده است.

حجت الاسلام هرزه و هوسباز

نگارنده بر این باور است که دلیل اصلی لغو سفر آخوند حمید رسایی، وبلاگ نویس هایی بودند که عکس های شرم آور و غیر قابل باور این حجت السلام را در حال کشیدن لپ و مالیدن ریش و سینه و موها ی نمایندگان مرد مجلس، و نگاه گستاخانه و طرز رفتار بی ادبانه او را در حرف زدن با نماینده چادری زن در مجلس، و عکس یادگاری گرفتن از باسن نمایندگان مرد مجلس به عموم مردم یادآوری کردند.

آیا بهتر نیست حجت الاسلام رسایی از رفتار و عملکرد حکومت جمهوری اسلامی به دلیل گسترش فقر و دیکتاتوری و شکنجه و اعدام مردمش و جهانیان خجالت زده باشد تا از عکس های بسیار خجالت آور و بدور از نزاکت سیاسی  که در مجلس از اندام و به ویژه پایین تنه گرفته است.

شگفت انگیز است زمانی که کشوری به دست حاکمان تندرو مذهبی و لومپن تصرف می شود چگونه بی ارزشی ها ارزش  می یابند و ارزشها به بی ارزشی تبدیل شده، کثیف ترین و وحشیانه ترین جنایات به نام احکام الهی توجیه و تفسیر می شوند و پست ترین و جاهل ترین قشر اجتماعی سرنوشت همه مردم کشوری با تاریخ و فرهنگ چندین هزارساله را در دست می گیرند.

شرافت و عزت پایمال شده یک حکومت

باید به این حجت الاسلام و همه مدعیان آبرو و عصمت حکومت اسلامی ایران متذکر شد پرچم حکومت اسلامی روی ساپورت خانم ها و شیشه های مشروب بسیار با شرافت تر، عزیز تر، و احترام پذیر تر است نسبت به تصاویر شکنجه و هتک حرمت مردم بوسیله گشت های به اصطلاح ارشاد در همه شهرهای ایران.

همچنین، رسایی های خائن به ملت و کشور ایران بدانند: تصاویر غیر انسانی و بدوی، اعدام ها، و اخبار آمار شکنجه و تجاوز در زندان های ایران، ظلم و ستم نسبت به کودکان و  آوارگی زنان و کودکان در کوچه و خیابان های ایران، و یا تصویب هر روزه قوانین ضد انسانی و شرم آور از قبیل صیغه، چند همسری، تجاوز به کودکان زیر ١٨ سال به نام ازدواج و شلاق و سنگسار به انبوه قبور بی نام و نشان جانباختگان دهه ۶٠ و پس از اعتراض به انتخابات دوره دوم احمدی نژاد و همه کشته شدگان در طول مدت این حکومت ننگین مذهبی، و یا پرچم بر شانه های پر از گناه اراذل لباس شخصی حکومتی که حتی از شکنجه و قتل هم میهنانشان در مکان های عمومی و حتی در برابر چشم گزارشگران و دوربین ها نیز ترس و واهمه ای ندارند! نشانه و معرف کمال بی عفتی و بی آبرویی و حیوانیت و درندگی رژیم ضد انسانی و زن ستیز ولایت فقیه است.

گرچه  پرچم ایران از دوران باستان تا کنون همواره در حال تغییر بوده است، ولی هیچگاه پرچم ایران با نگارش عربی به شکل کنونی با طرح رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه دارای نوشته عربی نبوده. زیرا که این کار خیانت به کشور و زبان فارسی به شمار می آید. فرتور بالا  پرچم ایران در دورا ن پهلوی است که کشور و جامعه اصیل ایرانی را نمایندگی می کند،

گرچه پرچم ایران از دوران باستان تا کنون همواره در حال تغییر بوده است، ولی هیچگاه پرچم ایران به شکل کنونی با طرح رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه دارای نوشته عربی نبوده. زیرا که این کار خیانت به کشور و زبان فارسی به شمار می آید. فرتور بالا پرچم ایران در دورا ن پهلوی است که کشور و جامعه اصیل ایرانی را نمایندگی می کند،

ترفند رژیم برای بیرون آمدن از انزوای جهانی

مثل معروف ایرانی است که می گوید؛ با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند.گذشته از تمام هیاهو ها جار و جنجال ها در مورد استفاده از پرچم حکومت اسلامی در جام جهانی فوتبال، باید خاطر نشان کرد که توزیع و پخش بسیار زیاد پرچم حکومت اسلامی در کشور برزیل، بوسیله و تحت نظر خود حکومت جمهوری اسلامی بوده است. به گزارش رادیو فردامیریام کلینک، مدل و خواننده لبنانی طرفدار حزب الله لبنان، با برهنه شدن و ایستادن پشت پرچم ایران، حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی اعلام کرد.

اصولا یک مدل با دریافت مبلغ بسیار هنگفت حاضر به تبلیغ برای پرچم و تیم هر کشوری خواهد شد. بویژه اگر حکومت آن کشور از نظر سیاسی در جهان بسیار بد نام باشد. مبلغ گرفته شده برای این تبلیغ بسیار بیشتر خواهد بود. این خانم مدل گرچه با پرچم های چند کشور دیگر نیز برای جام جهانی عکس گرفته, اما تعداد عکس هایش برای پرچم حکومت اسلامی ایران قابل توجه است. همچنین پرچم جمهوری اسلامی, تنها پرچمی است که وی در تبلیغ به اصطلاح برای تیم فوتبال، لخت شده و تفنگ به دست گرفته است. حقیقت این است که رژیم ایران از تحریم ها و فشار سیاسی انزوای بین اللملی به تنگ آمده و سعی در نشان دادن حکومتی بزک کرده در چشم جهانیان است.

باید از این خانم مدل پرسید. چرا چند عکس از تهاجم و دستگیری زنان و دختران ایران بوسیله گشت ارشاد را در تارنما و فیسبوک خود به نمایش نگذارده و آیا می داند که اگر یک زن ایرانی چنین عکس هایی با پرچم حکومتی گرفته بود به چند ضربه شلاق و چه میزان شکنجه جنسی و تجاوز در زندان و چه نوع اعدامی محکوم می شد؟. کاملا آشکار است که پول کلان مردم ایران که بوسیله حکومت اسلامی بسوی حزب الله لبنان روان است، این خانم مدل را در مورد شرایط حقوق بشری مردم ایران بویژه زنان ساکت نگه داشته و ایشان تنها به عکس لخت با تفنگ و پرچم به سفارش حزب الله و حکومت ایران بسنده کرده.

کلام آخر

و بالاخره طرح پرچم یک کشور بر لباس زنان و مردان نشان از عشق و علاقه به آرمان های آن کشور است. طرح پرچم یک کشور بر خوراک و پوشاک و… بزرگداشت آن کشور و مردمانش است به ویژه اگر تیم ملی آن کشوربه مسابقات جام جهانی راه یافته باشد. باشد که در فردای ایرانی آزاد در روز ملی بزرگداشت پرچم سرزمین مان، همه به تن با پوشش های سرخ و زرد و سفید و نشان باستانی شیر و خورشید مزین باشیم.

  • Reza

    با درود

    شیر اصولا به شمشیر نیازی ندارد، چون خودش پنجه داره و با استناد به نوع شمیشیر (کج) که نشان شمیشیر عربی‌ است، آرم شیر و خورشید بدون شمشیر، نشان پرچم ایران است.

  • شهرزاد

    انشاءالله خدا شمارو با اون چیزهای که دوست دارین محشور کنه,مشروبات .فحشا و …. وما رو با اسلام که دین پاکی ها ,صداقت ,غیرت . عدالت سرزمین ما سرزمین دلیران وسرفرازان