انقلابی که خلبان و استاد دانشگاه را تیرباران کرد امروز لاشه ای بد بو است! ۱۲

۲۲ بهمن!

۲۲ بهمن روزی غم انگیز و عبرت آمیز برای ملت ایران است. در واقع تمامی خرافات مذهبی مردم ایران که بچه گانه و احمقانه می نمود بناگاه در یک بلوای سیاسی و شورش خیابانی  آشکار شد. آن حج رفتن محمّد رضا شاه و بودجه دادن به حسینیه ارشاد بالاخره کار دستش داد. .آزاد گذاشتن باهنر و بهشتی برای نوشتن کتب تعلیمات دینی دانش آموزان و بسیاری دیگر از اشتباهات که شاه و مردم را از هم دور نمود و چنان گشت که شاه از یک طرف به دوستان خارجی اش دل بست و  مردم هم به آقا!

دل بستن مردم به آقا همان و حمایت جهان از وی بعنوان یک آزادی خواه همان! خمینی دنیا را فریب داد و خود را بصورت یک گاندی ایرانی معرفی کرد؛ در حالیکه خمینی از همان بامداد صبح ۲۳ بهمن نشان داد که یک افعی خطرناک است.

آنها که می گویند دین ضرر ندارد سخت در اشتباهند

انقلاب اسلامی ایران بخوبی نشان داد که اعتقاد به دروغ و خرافات بی ضرر نیست! این همه کشته و این همه زندگی بباد رفته محصول انقلاب اسلامی ایران است. اسلامی که فقط خود را قبول دارد و سخن غیر خود را نمی پذیرد. مطابق تعالیم قرآن سخن مخالف اسلام نه تنها بی هیچ درنگی کفر است بلکه گوینده آن سخن هم لایق اعدام می باشد! اینها البته مطابق نصّ قرآن است ولی هستند تندروهایی که از قرآن هم پیشی گرفته اند و اجرای احکام جنایتکارانه ی الله را هم کافی نمی دانند!

اسلام با قسمتهای مختلف علوم در تضاد است و مسلمانان بجای پذیرش  علم و دانش ، مجبورند سخن دروغ یک عرب ۱۴۰۰ سال پیش را بپذیرند! این تضاد مسلمان دیندار برابر پذیرش عقل و دانش، در تمامی جهات فکری به وی ضربه می زند.

مردم ایران در روز پیروزی انقلاب این زن (به گمان خود فروش) را زنده آتش زدند. این را مقایسه کنید با کاری که داعش کرد. داعش به گمان خود قصاص کار خلبان جنگی را انجام داده است ولی این زن هم وطن را به چه جرمی زنده سوزاندید ؟ ای مردم ایران؟

مردم ایران در روز پیروزی انقلاب این زن (به گمان خود فروش) را زنده آتش زدند. این را مقایسه کنید با کاری که داعش کرد. داعش به گمان خود قصاص کار خلبان جنگی را انجام داده است ولی این زن هم وطن را به چه جرمی زنده سوزاندید ؟ ای مردم ایران؟

در انقلاب اسلامی ایران اخلاق و انسانیت مرد.

اخلاقی که امثال خمینی و خلخالی و خامنه ای در سخنان گزافشان بما یاد دادند، عین بی اخلاقی و ضد انسانیت بود. رهبران مذهبی انقلاب برای حفظ مذهب و پیشرفت اسلامیت انقلاب دست به جنایات بسیاری زدند و همه ی بهانه شان هم حفظ اسلام و قرآن بود! بهترین سربازان خادم به ایران در انقلاب ۱۳۵۷ به جوخه اعدام سپرده شدند به این بهانه که اسلام و انقلاب حفظ شود! در واقع به بهانه ی حفظ اسلام و انقلاب ۳۶ سال است که انسانیّت زیر پا گذاشته شده است. در سی و ششمین سالگرد این انقلاب شوم به گوشه ای از گنداب باقی مانده از اسلام سیاسی و شیعی به نمایش فرتورین نگاه می کنیم:

فرتور اول : زنده سوزاندن یک زن (احتمالاً خود فروش ) توسط مردم (بالا )

در این تصویر (بالا)  زشت می توان همه ی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به یکباره دید! مردم روانی در تهران یک زن را که به گمان ایشان گناه خود فروشی داشته است را زنده زنده آتش زدند و بدن سوخته او را در شهر چرخاندند….

براستی این با کاری که داعش در حق خلبان اردنی کرد تفاوت دارد!.  چون داعش ادعای قصاص خون کودکان زیر بمب افکنها را دارد ولی مردم ایران این زن را زنده سوزاندند بی آنکه کسی را کشته باشد!

فرتور دوم : اعدام سریع و وحشیانه اهالی دولت

اعدام خدمتگزاران و مدافعان قانون به بهانه حفظ اسلام و انقلاب! ما که نفهمیدیم! اگر شما فهمیدید بگویید که چرا بزرگانی مانند معلم خلبان جهانبانی و خلعتبری وزیر خارجه ایران را اعدام کردند؟ براستی اعدام وزیر آموزش و پرورش با چه هدفی انجام شد؟ اسلام خمینی و داعش چه فرقی دارد؟

اعدام خدمتگزاران و مدافعان قانون به بهانه حفظ اسلام و انقلاب! ما که نفهمیدیم! اگر شما فهمیدید بگویید که چرا بزرگانی مانند معلم خلبان جهانبانی و خلعتبری وزیر خارجه ایران را اعدام کردند؟. براستی اعدام وزیر آموزش و پرورش با چه هدفی انجام شد؟ اسلام خمینی و داعش چه فرقی با هم دارد؟.

فرقی نداشت که وزیر جنگ باشی و یا وزیر آموزش پرورش! فرقی نداشت که خدمت کرده باشی و یا دزد باشی! فرقی نداشت که سر خلبان و معلم خلبانی باشی و یا یک تاجر کار آفرین! همین که آنهاَ تو را کشته می خواستند کافی بود. تنها پس از چند ساعت از ۲۲ بهمن گذشت که تیر اعدام در چلّه چکانده شد و هنوز هم ادامه دارد.

فرتور سوم آخوند قاتل و اصلاح طلب!

این موجود کریه و شیطانی ، غفاری اصلاح طلب است! ایشان افتخار کشتن هویدا را در میانه محاکمه با خود یدک می کشد. کسی نمی داند که او چند نفر را کشته است ولی علاقه او به تفنگ یوزی و شکار جوانان محل در دوران انقلاب ، به ثبت رسیده است. این شکارچی جوانان ، امروز از اصلاح طلبان مخالف خامنه ایست! باز بگید خامنه ای بد! خامنه ای اخ! از این هیولا که شاید بهتر است!

این موجود کریه و شیطانی ، غفاری اصلاح طلب است! ایشان افتخار کشتن هویدا را در میانه محاکمه با خود یدک می کشد. کسی نمی داند که او چند نفر را کشته است ولی علاقه او به تفنگ یوزی و شکار جوانان محل در دوران انقلاب ، به ثبت رسیده است. این شکارچی جوانان ، امروز از اصلاح طلبان مخالف خامنه ایست! باز بگید خامنه ای بد! خامنه ای اخ! از این هیولا که شاید بهتر است!

آخوند غفاری که امروز از اصلاح طلبان و مخالف خامنه ای است در این فرتور دیده می شود. احتمالا در کنار او یاسر عرفات قرار دارد. از افتخارات غفاری کشتن امیر عباس هویدا در حین جلسه محاکمه بوده است. تشنه به خون بودن و علاقه وافر وی به تفنگ یوزی از مشخصات این جانشین  بر حق محمد ابن عبدالله است.

آخوند غفاری که دقیقاً تعداد قتلها و ترورهای بدست او مشخص نیست، امروزه در گروه اصلاح طلبان است و دم از اصلاحات می زند. از هم رزمان و دوستان غفاری می توان به میرحسین موسوی، صادق خلخالی  و محمد خاتمی رئیس جمهور سابق نام برد. او با این سابقه قتل و جنایت نماینده مجلس هم شد! واقعاً باید به مردم ایران دست مریزاد گفت که این حیوان درنده را بعنوان نماینده خود به مجلس فرستاند!

و البته او در مجلس هم وحشیگری اش را ادامه داد و سابقه کتک کاری او با محمد یزدی به ثبت رسیده  است که چیز عجیبی هم نیست! اصطبل است و گاهی کتک کاری می شود!

از جوانان امروز ایران در عجبم که پای سخنرانی این جانی و قاتل می نشینند و فریب اصلاح طلبان مانند خاتمی و کروبی و موسوی را می خورند!

 

فرتور چهارم : سرانجام ایران و ایرانی!

این است عاقبت تمدن چند هزار ساله ایران زمین. این است پایان داستان رستم! این است عاقبت اسپندیار. این است حاصل چامه های زیبای فردوسی... وای بر ایران و ایرانی که به این شرم و دشنام تن در داده است.

این است عاقبت تمدن چند هزار ساله ایران زمین. این است پایان داستان رستم! این است عاقبت اسپندیار. این است حاصل چامه های زیبای فردوسی… وای بر ایران و ایرانی که به این شرم و دشنام تن در داده است. انقلاب اسلامی و بوی تعفنش جهانی شده است!

سرانجام ایران و ایرانی همین شد که بخاطر شیهه های این شیاطین پول بپردازد! پای منبر آخوند بر سر و کله بزند و بابت این تو سر زدن ها پول بدهد. بله بجای کسب دانش و کمک به آبادانی سرزمین ایران، پول را در راه شکم این اهریمنان زشت رو خرج می نمایند!

بجای کمک به فقرا و کودکان یتیم، بجای کمک به تسل جوانان و موفقیت ایشان، پولشان را در راه خریدن بهشت هزینه می کنند. براستی ما را چه شده است که راه را گم کرده ایم؟. ما را چه شده است که برای سور چرانی آخوند و ملّای دوزاری میلیاردها تومان خرج می کنیم؟.

نکته پایانی:

از آنچه گفته شد آیا ژمان آن نرسیده است که از این پستی و نادانی خود را رها سازیم؟. آیا زندگی با دروغ و خرافات لذت دارد؟. مگر چند بار زنده هستیم که حاضر شده ایم به خود و کودکان خود دروغ بگوییم و ایشان را هم مانند خود در خرافات دین غرق سازیم؟.

  • سرافراز پارسی‌

    از حماقت این به اصطلاح “روشنفکران” دهه ۴۰ و ۵۰ آدم کله ‌اش سوت می‌کشد. چنین به نظر می‌رسد که “روشنفکران” ما هر چه از انقلاب مشروطیت دور تر شدند از عقلانیت نیز فاصله گرفتند. در انقلاب مشروطیت روشنفکران جلو بودند و طبقه عوام به دنبال آن ها. در شورش ۵۷ قضیه بر عکس شد، عوام و “روشنفکران” عوام زده جلو افتادند و جامعه را به دنبال خود کشیدند.

    همین کسانی‌ که میگویند خمینی “انقلاب” را سرقت کرد فراموش کرده‌اند که چه گونه حتا پیش از آنکه خمینی پایش به ایران برسد برای او دم تکان میدادند. ولی‌ بعدا که از قدرت رانده شدند یقه شاه را گرفتند که بله تمام تقصیر او بود که مردم را برای دموکراسی آماده نکرد. و مزخرفاتی از دست. در جواب این احمق هایی چون هاج سید جوادی باید گفت پس شما چه گهی میخوردید؟ شما که با مشروطیت قهر کرده بودید چطور از دموکراسی صحبت می‌کنید؟ شما چرا مردم را برای دموکراسی آماده نکردید؟

  • پرچم شیر و خورشید

    مرگ بر جمهوری کثیف و جنایتکار چوسلامی
    رژیم جنایتکار و کثیف آخوندی هر چه زودتر باید سرنگون بشه

  • بهاره آزاده shghla

    ای فصول
    محله

    میدانی حقیقت
    تلخ است هر چه از این حیوان ها اسلامی بد و زشت بگوید

    بازهم کم
    است و این حیوان ها نمی خواهند بدانند

    اما بهتر است
    این چای نجاست که این آخوند ها در ان غوطه ور هستند

    هم نزنید
    که بوی گند شان کشنده است و معتاد کنند
    است

    راهی پیدا
    کنید که بی نام و نابود شوند که تاریخ نجست نشود و آینده گان

    ما
    ایرانیان اصیل را تر سو و بزه دل نگاه نکنند

    که اسم
    کورش ها و داریوش ها و خیام ها وندا ها از بین نرود

  • Ramin

    اگر در دیارتان سایه آدم های کوچک درحال بلند شدن است
    بدانیدکه آفتاب سرزمین تان دارد غروب میکند

    سقراط

  • کریم

    مشکل از اسلام اصیل نیست، در اسلام اصیل پیامبر اکرم (ص» حتی وحشی قاتل عموی بزرگوار خود حمزه را عفو می کند، در حالیکه او را اسیر کرده اند. اما اسلام داعش و اسلام ولایت سفیه و سردمدار حکومت دزدها و اختلاس کنندگان، که دو روی یک سکه ی تقلبی هستند سرشار است از نیرنگ، قتل های زنجیره ای، مال مردم خوری، دروغ و اختلاس. در عین حال مگر کمونیست ها کم آدم کشتند؟ استالین چند میلیون نفر را راهی قبرستان کرد؟ مگر هیتلر کوره های آدم سوزی به راه نینداخت؟ آیا اینها هم مسلمان بودند؟ مگر صربهای مسیحی دو آتشه در دهه ی ۹۰ میلادی در قلب اروپا و زیر گوش واتیکان مسلمانان را وحشیانه کشتار نکردند و شکم زنهای حامله را با چاقو ندریدند و جنین هایشان را سر نبریدند. مگر مسلمانان را دسته جمعی نکشتند و در گورهای جمعی روی هم نریختند؟ مگر کاتولیک ها و پروتستان های ایرلند تا همین چند سال پیش به خون هم تشنه نبودند طوری که جرأت رد شدن از محله های یکدیگر را نداشتند. انسان اگر حیوان شود و خوی انسانی اش را از دست بدهد از هر درنده ای وحشی تر می شود و چنین وحشی هایی در تمام ادیان و مکاتب پیدا می شوند و این دلیل عقلایی و درستی برای رد یا تأیید این ادیان و مکاتب نیست. آنچه بطلان یا حقانیت یک دین یا مسلک و مکتب را ثابت می کند، انطباق آن با ملاک های عقلی درست است و بس.

    • Cyrus

      آیا شما اسلام را بخوبی میشناسی و این پدیده را با “ملاک های عقلی” درست میدانید؟

      • سرافراز پارسی‌

        اسلام “اصیل” دیگر چه نوع اسلامی است؟

    • آرش

      در جواب به کریم باید بگویم اتفاقا مشکل از همین اسلام اصیل است. پیامبر اسلام مگر در جنگ با یهودی های مدینه ۹۰۰ نفر مرد و زن را سر نبرید و زنان و دختران آن را به بردگی نگرفتند. بهتر است اسلام ناب محمدی را بهتر بشناسی. رفتار داعش به درستی مطابق اسلام است.

      • وطن

        به نظر من این حرف هایی را هم که می فرمایید در طول زمان اجداد همین آخوندهای کثیف نظیر معاویه ها و….داخل روایات و اخبار و احادیث کرده اند و گرنه دین نزد خدا یکی است چه اسلام چه مسیحیت چه یهودیت و زرتشت و….اگر تحریف باشد برای هدایت است و چیزی را که با عقل سلیم در تضاد است نباید پذیرفت حتی اگر به نام اسلام و قران و محمد باشدو من با کریم در این موضوع موافقم….درود بر شما و هر پوینده ی راه انسانیّت…

  • روزبه

    خیلی حالم بد شد مدتهاست که حالم بد است از وحشی گریهای ملتی که داعیه تمدن چند هزار ساله دارند براحتی به هم ظلم و ستم میکنند دروغ میگویند از جنایتکاران فریبکار حمایت میکنند بعد هم همه جا ندای عشق و حقیقت و دوستی سر میدهند! این ملت هیولاهایی دارد که در لباس فرشته دیگران را فریب میدهند حتی خدا را !!!!!!!!!!!!!!!!

  • اردشیر

    این “انقلاب” از روز اول خود بوی خوش نداشت. در حقیقت این “انقلاب” نبود” آشوبی بود که میراث داران فضل اله نوری با همکاری کمونیست‌ها و جبهه‌ مثلا ملی‌ بر علیه مشروطیت به راه انداختند.

  • جلال

    خاک بر سر هرچه آدم وطن فروش خائن بی شرفه