آیا قتل یک بهائی در یزد دنباله صدها جنایات وحشتناک دیگر آخوندها نیست؟! ۲

پیش گفتار:

قتل و جنایاتی که در یک کشور صورت می گیرد یکی از این سه نوع است:

۱- قتل های سیاسی 

قتل هائی که جنبه سیاسی داشته و اختلاف نظر و فکر سیاسی در آن دخالت دارد. مانند قتل پهلوان تختی، دکتر فاطمی، و گروههای مخالف شاه پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در دوران رژیم گذشته، قتلهای زنجیره ای، قتل نزدیک به ۵ هزار نفر از جوانان میهن دوست در سال ۶۷، قتل های زندان کهریزک و قتل های پی در پی مانند مانند دکتر بختیار، دکتر شرفکندی، و فریدون فرخ زاد در خارج کشور، و قتل افرادی چون زهرا کاظمی،  ستار بهشتی و صدها انسان فرهیخته و میهن پرست دیگر از ۳۷ سال پیش تا کنون درون زندان ها.

مجتبی خامنه ای و قتل های زنجیره ای

سعید امامی تا زمانی که دستگیر نشده بود هر یکشنبه بعد از ظهر از ساعت ۴ تا ۷ شب مجتبی را در دو اتاق بالای دفتر خامنه ای ملاقات می کرد و برنامه های کشتار مردم طرح ریزی می شد.
یک بار مجتبی خامنه ای به سعید امامی می گوید که چرا همین کاری را که با لات ها کردی با روشنفکرها نمی کنی؟!. سعید امامی می گوید : کتبی بنویس.  حجازی رئیس دفتر خامنه ای به دری نجف آبادی وزیر اطلاعات وقت می نویسد که با درخواست های سعید امامی موافقت کند.

بعدها که دری نجف آبادی متهم شد که در قتل ها دخالت داشته است، گفت: “در صورتی که من دستگیر شوم نامه حجازی را که مخفی کرده ام، منتشر خواهم کرد تا معلوم شود که قتل های زنجیره ای به دستور مجتبی  خامنه ای بوده.”

۵۵ نفر از بهترین ، زبده ترین، و فرهیخته ترین انسان های باشرف و بسیار تحصیل کرده میهنمان از سوی جلادان و مزدوران ولایت فقیه با درنده خوئی و وحشیگری سلاخی شدند. به راستی هزاران نفرین و مرگ بر آخوند بیشرف ضد انسان و ضد ایرانی.

۵۵ نفر از بهترین ، زبده ترین، و فرهیخته ترین انسان های باشرف و بسیار تحصیل کرده میهنمان از سوی جلادان و مزدوران ولایت فقیه با درنده خوئی و وحشیگری سلاخی شدند. به راستی هزاران نفرین و مرگ بر آخوند بیشرف ضد انسان و ضد ایرانی.

۲- قتل های مذهبی 

شوربختانه اختلافات مذهبی و داشتن به اصطلاح گروههای اقلیت مذهبی که این گفتار ننگ و بیهوده و توهین بزرگ دیگری به دیگر باوران است، موجب قتل هایی می شود که بیشتر شاید ۹۰٪ آن به دلیل تبلیغات مذهبی شدید که در کشور ما عمومن از ناحیه آخوندهای پست فطرت و ضد انسان  ناشی می شود، صورت می گیرد.

از سالها پیش تا کنون، دیگر باوران کشورمان مانند پیروان یهود، زردشتی، پیروان بهائی، باورمندان مسیحی، دراویش، و حتی پیروان اهل سنت و یا باورمندان بخش هائی از دین اسلام همواره مورد ضرب و شتم متعصبین مذهب شیعه قرار گرفته و بر آنان هرگونه ظلم و فشاری که توانستند وارد نمودند، بر خانواده اشان ترس و وحشت وارد ساختند، آنان را در تنگنا قراردادند، و یا به سادگی بدون آن که دادگاهی، زندانی، و یا اعدامی در انتظار قاتلین آنان باشد دیگر باوران را به قتل رسانیدند.

هم میهنان محترم بهایی که تنها به جرم بهایی بودن، به بیست سال زندان محکوم، و در سیاه چال های ولی وقیح به بند کشیده شدند. تا کنون، از سرنوشت این افراد بیگناه که اسیر طلسم دیوان شده اند خبری نیست.

هم میهنان محترم بهایی که تنها به جرم بهایی بودن، به بیست سال زندان محکوم، و در سیاه چال های ولی وقیح به بند کشیده شدند. تا کنون، از سرنوشت این افراد بیگناه که اسیر طلسم دیوان شده اند خبری نیست.

۳- قتل های اجتماعی و ناموسی

قتل هائی است که به دلیل تعصبات ناموسی و یا برخودهای بد اجتماعی،و حسادت و کوته نظری انجام می شود.

قتل  جانگداز فرد محترم بهائی در یزد

 جامعه جهانی بهائیان، روز چهارشنبه ۲۶ اکتبر/ ۵ آبان اعلام کرد که “آقای فرهنگ امیری”، از بهائیان محترم یزد به دلیل «نفرت مذهبی» در این شهر در تاریخ پنجم مهرماه سال ۹۵ حدود هشت شب  به قتل رسیده است. در بیانیه منتشرشده از سوی این جامعه آمده که ماه گذشته ٢ نفر پس از مراجعه به منزل فرهنگ امیری، از شهروندان بهائی ساکن یزد او را به قتل رسانده‌اند.

هرچند قاتلان همان زمان بازداشت شده بودند اما “بهائی نیوز” (تارنمای ویژه اخبار بهائیان)، یک ماه پس از آن با انتشار این بیانیه اعلام کرده که «ضاربین ضمن اعتراف به قتل آقای امیری چون بهائی بوده و بهائی‌ها از نظر ایشان کافر هستند به استناد آیه‌ای از قرآن که خودشان هم نمیدانستند کدام آیه است، دست به این جنایت وحشتناک زده‌اند، هدف آنها کشتن یک بهائی بوده و مهم نبوده که آن فرد چه کسی باشد.

فرهنگ امیری یک هموطن بی آزار و محترم بود که به دست جلادان دست پرورده آخوند به قتل رسید. تازمانی که آخوندهای بیشرف و فرومایه علیه دیگر باوران کشورمان زهر پاشی می کنند، انسان های محترم و بی آزار جامعه ما فدای آن چنان گرگهای درنده می شود و ما هرگز روی آرامش نخواهیم داشت.

فرهنگ امیری یک هموطن بی آزار و محترم بود که به دست جلادان دست پرورده آخوند به قتل رسید. تازمانی که آخوندهای بیشرف و فرومایه مانند خامنه ای ابر جنایتکار علیه دیگر باوران کشورمان زهر پاشی می کنند، انسان های محترم و بی آزار جامعه ما فدای آن چنان گرگهای درنده می شوند و ما هرگز روی آرامش نخواهیم داشت.

براساس این گزارش، قاتلین از مدت‌ها قبل خانواده این شهروند بهائی را تحت نظر داشتند و با اطلاع کامل از سکونت شهروندان بهائی در آن منزل به آنجا مراجعه کرده بودند. بنابر این گزارش، قاتلین مقابل خانه آقای فرهنگ امیری با او وارد گفت و گو شدند و به فاصله کوتاهی بعد از آن صدای فریاد آقای امیری به گوش اعضای خانواده‌اش رسید. همان زمان بود که خانواده و رهگذران امیری را درحالی که به شدت زخمی شده بود پیدا کردند. او از ناحیه سینه چند بار چاقو خورده بود. او دقایقی پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

ابراز نگرانی جامعه بهائی چند ماه پیش

پا آن که در خرداد ماه گذشته نیز جامعه جهانی بهائی با انتشار بیانیه‌ای از «اقدامات تهدیدآمیز از سوی افراد ناشناس علیه بهائیان در یزد» ابراز نگرانی کرده بود ولیکن مقامات مسئول در شهر یزد که گوششان به دهان آخوند ضد انسان و ضد ایرانی است، همه این هشدارها را نادیده گرفتند و کمترین توجهی بدان ننمودند. آنچنان که خامنه ای جنایتکار علیه این هموطنان ما بارها زهرپاشی کرده مزدوران حکومتی نیز کمترین اقدام امنیتی به عمل نیاوردند.

براساس بیانیه ۲۲خرداد ماه  جامعه بهائی،  (مصادف با تولد امام دوازدهم شیعیان)، در شهر یزد پوسترهایی بدون امضاء پخش شده که روی آنها نوشته شده بود: «خون بهائی هیچ ارزشی ندارد و وظیفه هر مسلمان است که مقابل این جریان بایستد، حتی اگر به قیمت از دست دادن همه زندگی‌اش تمام شود».

از مأمورین انتظامی انتظار می رفت که بی درنگ این پوسترها را جمع، و جویای نام مزدورانی باشند که آنها را نوشته اند، و آنان را به دست عدالت (البته اگر عدالتی باشد که گمان نمی کنم عدالتی در کار است!)  بسپارند. ولی این کار عملی نشد زیرا مأمورین انتظامی در ایران در خدمت مردم نیستند بلکه جیره خوار و مزدور خامنه ای جنایتکارند.

بازداشت دو بهائی دیگر

“هرانا”، نیز تیرماه گذشته از بازداشت دو بهایی ساکن یزد خبر داده بود که پس از انتشار این اعلامیه‌ها و شعارها در خانه‌های‌شان توسط مأموران وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بودند.(کجا ممکن است آنان را برده باشند؟. بی گمان در نقطه ای دیگر دور از دسترس شاکیان آنان خانه مجلل و زندگی آرام بخشی در اختیار آنان گذاشتند!)

جنایتی که با زهرپاشی خامنه ای انجام شد

پیش از این علی خامنه‌ای رهبر ابر جنایتکار اسلامی، در پاسخ به یک استفتاء، بهائیان را «نجس» و «دشمن دین و ایمان» خوانده و توصیه کرده بود که «از هرگونه معاشرت با این فرقه ضاله مضله» اجتناب شود.
بنا براین، می توان نتیجه گرفت که این جنایت به طور غیر مستقیم با فرمان و به اراده و خواست علی خامنه ای جنایتکار صورت گرفته است. هزاران نفرین و لعنت بر این شیطان بزرگ باد که مسبب بیشتر جنایت ها در ایران است.

آقای عباس میلانی  اندیشمند بزرگ تاریخ ایران، در مورد ظلم بیکران  رژیم جنایتکار علیه پیروان بهائی و باورمندان مذهبی دیگر به تفصیل سخن می گوید. گفتاری بسیا ر منطقی و انسانی

گزارش سالانه جامعه بهائیان

در تازه‌ترین گزارش سالانه جامعه جهانی بهائیان، بر افرایش آزار و اذیت پیروان این دین طی سال‌های گذشته در ایران تأکید شده است. در این گزارش آمده که طی ٣ سال نخست دولت حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، ۱۵۱ نفر از بهائیان دستگیر شده‌اند.

همچنین براساس این گزارش ۳۸۸ مورد تعطیل یا تخریب محل کسب شهروندان بهائی صورت گرفته است. همچنین هزار بهائی در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی از ورود به دانشگاه‌ها منع شده و ۲۸ دانشجوی بهائی از دانشگاه اخراج شده‌اند.

محمد نوریزاد مسلمانی که از مفاخر انسانی بزرگی برخوردار است. این فرد با کمال شجاعت و با قلبی اکنده از محبت و دوستی بر پای کودک بهایی که خانواده اش اسیر بند دیوان و جنایتکاران رژیمند بوسه زد. این حرکت مالامال از عشق و دوستی مورد خروش و طغیان عده ای از خردباختگان مذهبی و ذوب شدگان در مکتب ضد انسانی ولایت فقیه قرار گرفت.

محمد نوریزاد مسلمانی که از مفاخر انسانی بزرگی برخوردار است. این فرد با کمال شجاعت و با قلبی اکنده از محبت و دوستی بر پای کودک بهایی که خانواده اش اسیر بند دیوان و جنایتکاران رژیمند بوسه زد. این حرکت مالامال از عشق و دوستی مورد خروش و طغیان عده ای از خردباختگان مذهبی و ذوب شدگان در مکتب ضد انسانی ولایت فقیه قرار گرفت.

قتل وآزار و اذیت پیروان بهائی از گذشته تا کنون

شوربختانه هجومدستهجمعی به اماکن بهائی ها از گذشته تا کنون، بخش دیگری از پروژه سرکوب و آزار شهروندان بهایی در ایران بوده است که در تمام صد سال اخیر کم و بیش و هر از چندگاه اجرا شده است. از دیگر نمونههای اخیر این گونه اقدامات میتوان به آتش کشیدن منازل ۵۰ روستایی بهایی در روستای ایول مازندران در تیرماه سال ۸۹ و حمله و غارت اموال بهاییان روستای کتا از توابع یاسوج اشاره کرد.

در بیشتر جنایتهای صورتگرفته، سوءقصدکنندگان فقط قصد کشتن یا ضرب و شتم فرد بهایی را داشتهاند و هیچگونه سرقتی از محل حادثه نشده است. دستگاه قضائی و امنیتی کشور تاکنونچه پیش و چه بعد از انقلاباقدامی برای یافتن عاملان این جنایتها انجام نداده

خانم فائزه (فاطمه) با آن که فرزند یک آیت الله است و در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شده ولیکن آنقدر انسانیت و فهم و شعور دارد که بر خلاف ابر جنایتکارانی چون مجتبی خامنه ای و شماری از وزیران کابینه روحانی و همچنین بسیاری از افراد گرداگرد خامنه ای ابر جنایتکار که همگی آزادانه راست راست می گردند و از خون ملت تغذیه می کنند، با کمال شجاعت به دیدار یک خانم بهائی که ماهها با او هم زندانی بوده رفت و بدین وسیله انسانیت و میهن دوستی خود را به همگان نشان داد. مادر برابر اینهمه انسانیت و شجاعت سر تعظیم فرود می آوریم

خانم فائزه (فاطمه) رفسنجانی با آن که فرزند یک آیت الله است و در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شده ولیکن آنقدر انسانیت و فهم و شعور دارد که بر خلاف ابر جنایتکارانی چون مجتبی خامنه ای و شماری از وزیران کابینه روحانی و همچنین بسیاری از افراد گرداگرد خامنه ای ابر جنایتکار که همگی آزادانه راست راست می گردند و از خون ملت تغذیه می کنند، دلیرانه و با انسانیت بیکران خود به دیدار یک خانم بهائی که ماهها با او هم زندانی بوده برود و بدین وسیله انسانیت و میهن دوستی خود را به همگان نشان دهد. مادر برابر اینهمه انسانیت، شجاعت و مهرورزی سر تعظیم فرود می آوریم

عاملین جنایات و اذیت و آزار پیروان بهائی در ایران

 این جنایات بزرگ و اذیت و آزار پیروان بهائی که هر روز و هر شب در این کشور ادامه داشته و یک فرد بهائی جرأت تنها رفتن و به ویژح هنگام تاریکی به خیابان ها و یا کوچه های تاریک را ندارد و هر آن انتظار آن را دارد که یک هیولای مذهبی بی شاخ و دمی به او حملله ور شود، همه و همو و در همها این جنایات کار آخوندهای بیشرف و فرومایه و در رأس آنان خامنه ای ابر جنایتکار است که به افراد خام و بیسواد و متعصب و متعفن اجتماع چراغ سبز می دهند و آنان را تشویق به این اعمال وحشیانه و حیوانی می کنند.

گروهی از هموطنان بهائی که دستگیر و مورد ازار و اذیت رژیم کشتارگر اسلامی قرار گرفتند.

گروهی از هموطنان بهائی که دستگیر و مورد ازار و اذیت رژیم کشتارگر اسلامی قرار گرفتند.

خامنه ای ابر جنایتکار چه کاره است؟ مگر جای خدا نشسته که بتواند قضاوت کند کدام باور دینی درست، و کدام نادرست است؟. حقیقت آنست که همه باورمندان دینی تا زمانی که از انسانیت خار ج نشده ،  عدالت و انصاف و نوع دوستی را آویزه گوش و در ضمیر باطن و خرد خود دارند،  در پیشگاه خداوند پذیرفته اند و هیچ انسان نمای وحشی و جنایتکار مانند آخوند نمی تواند در باره باور دینی و اعتقادات قلبی آنان داوری نماید.

بی گمان باید گفت همه آخوندهای بی فرهنگ و فرومایه در سراسر کشور در این کشتارها و خون انسان های با شرفی که به زمین ریخته شده، و همچنین قتل های هدف دار دولتی مانند قتل های زنجیره ای، و قتل های درون زندان ها شریکند و روزی  ناچار به پاسخ گوئی به این  همه جنایت ها که خود آنها مسبب اصلی آنها بوده اند، خواهند بود. فراموش نشود که آن چنان روز خیلی دیر نیست و به زودی عمر کثیف این رژیم سراپا جنایتکار به سر خواهد آمد.

فلسفی آخوند جنایتکاری که درمسجد شاه تهران برای دو هفته علیه هم وطنان بهائی ما روی منبر زهرپاسی و سمپاشی نمود و موجب گردید که لشکر آدمخوار تربیت شده مکتب آخوندها در سرتاسر ایران به جان هموطنان بهائی و خانواده آنان افتاده و آنان را قتل عام کنند. شاه ترسو و بزدل هم هیچ واکنشی در برابر قاتلین آن مردمان بیگناه از خود نشان نداد.

تاکنون به دلیل سمپاشی و ضدیت آخوندها ی بی وجدان و بی شرافت بر سر منبرها با هم میهنان بهایی امت بی خرد با حرکت ضد انسانی و ضد ملی خود به قبرستان های سراسر کشور حمله کرده و آنان را ویران و تخریب نمودند. دولت ضد مردمی روحانی نیز تا کنون واکنشی نشان نداده است.

تاکنون به دلیل سمپاشی و ضدیت آخوندها ی بی وجدان و بی شرافت بر سر منبرها با هم میهنان بهایی امت بی خرد با حرکت ضد انسانی و ضد ملی خود به قبرستان های سراسر کشور حمله کرده و آنان را ویران و تخریب نمودند. دولت ضد مردمی روحانی نیز تا کنون واکنشی نشان نداده است.

جنایاتی که آخوند فلسفی به بار آورد

در رمضان سال ۱۳۳۲، آخوند فلسفی جنایتکار در مسجد شاه تهران، هرشب برای کشتن و نابودی بهایی ها به یک مشت انسان نماهای خردباخته، درس امر به معروف می داد.

فلسفی پیروان بهایی را دشمن خدا و دین، دشمن خاک و مردم ایران بر شمرد، و کشتنشان را ثواب  ذخیره روز آخرت نامید. هانگونه که خامنه ای ابر جنایتکار کله پوک های بیسواد اجتماع را علیه دیگر باوران، به ویژه پیروان بهایی تحریک می کند.

خوب، ببینیم پس از تحریکات و مغز شوئی های فلسفی جنایتکار چه شد؟، از فردای آن روز مسلمانان مکتب آخوند که هرشب به مسجد می رفتند، و یا به وعظ و گفتار او به رادیو گوش فرا می دادند، در سراسر کشور، در گروههای ده، صد، و چند هزار نفری شبانه به خانه ، مسکن و ماوای بهاییان یورش بردند. با تیر وتبر،  ساطور، چاقو و شمشیر، سنگ، و چوب به جان بهائی ها و حتی زنان و فرزندان آنان افتادند.

زنان باردار راشکم پاره کردند. بچه ها را از پنجره، و بزرگسالان را از بالا خانه و پشت بام به باغچه خانه، و یا به کوچه و خیابان پرتاب نمودند. به طوری که دراندک زمانی شمار کشتگان و جنایات این لشکریان اسلام، به چندین هزار رسید.

مشکل مملکت ما شاخ و برگ نیست که بخواهیم سعید مرتضوی، حسین طائف، حسین شریعتمداری، محسنی اژه ای، دری نجف آبادی و دیگر جنایتکاران محاکمه و مجازات شوند. زیرا اینها شاخ و برگ به شمار می آیند.

مشکل مملکت ما شاخ و برگ درخت فاسد و پوسیده  نیست که بخواهیم سعید مرتضوی، حسین طائف، حسین شریعتمداری، محسنی اژه ای، دری نجف آبادی و دیگر جنایتکاران محاکمه و مجازات شوند. زیرا اینها شاخ و برگ اند.  بنابراین، مشکل ما ریشه ای است و باید رژیم ابر جنایتکار به ویژه علی و مجتبی خامنه ای از بیخ و بن کنده شده، و در دادگاههای بین المللی محاکمه و به مجازات خود برسند.

همکاری رژیم شاه  با آخوندها 

رژیم شاه، رژیم دست نشانده آخوند چند صد جنایت کار را ظاهراً دستگیر و زندانی ساخت. بازاری های وطن فروش و بی وجدان، روزانه گونی هایی پر از قند، چای، مواد خوراکی، پول، و لباس به زندان می بردند، و میان آن جنایت کاران پخش و توزیع می کردند. همچنین، کامیون هایی پر از مواد خوراکی همه روزه به شهرها و دهات، وبه خانه های آن جنایت کاران فرستاده می شد تا خانواده آنان نیز در رفاه و آرامش کامل زندگی کنند.

نتیجه آن که این جنایتکاران  چندماه  در زندان نگو، بلکه آسایش گاه به خوردن و خوابیدن و پذیرایی شدن پرداختند. این جنایت کاران در پاسخ روزنامه نگاران، و بستگان خود می خندیدند و با هم این چنین شعر می خواندند: « بخور و بخواب کار منه، الله نگهدار منه».

مقایسه آن جنایات هولناک و جنایات رژیم کنونی

این جنایات به مراتب  وحشیانه تر، و هولناک تر از قتل های زنجیره ای بود که رژیم کذایی ولایت وقیح برنامه ریز و اجراء کننده آن بود. ان چنان که وحشیانه داریوش فروهر و همسرش پروانه فروهر را قطعه قطعه کردند. آن گاه بدون آن که این  عاملین این جنایت های بزرگ محاکمه ای شده باشند، آزاد وهرکدام با پول و کالاهای زیادی باسرفرازی و خوشحالی به شهر و دیار خود بازگشتند. در آن جا نیز ازسوی مقامات محلی مورد استقبال گرم قرار گرفتند.

کسانی که آزاد شدن وکیلی جانی و قاتل دکتر بختیار، و بازگشت وی با سرافرازی و افتخار به ایران، استقبال، خوش برخوردی، و پیشکش حلقه های گل از سوی ولایت وقیح به این جانور قاتل رادیده اند، می توانند بازگشت پیروزمندانه قاتلان بهایی ها را به شهر و دیار خودشان به پیش چشم مجسم کنند.

بازهم فراموش نکنیم که همه این جنایات در ابعاد کم و  یا زیاد، عمومن جنبه دینی داشته که با سخنرانی زهرآگین آخوندها صورت گرفته،و شماری از آنها مانند قتل های سال ۶۷، قتل های زنجیره ای، قتل دکتربختیار، و بسیاری درون زندانها، جنبه سیاسی دارد که بازهم آخوندهای پست فطرت وجنایتکار پاسخگو و مسئول همه آنها خواهند بود.

این وی دی یو ظلم و ستم شیعیان بی خرد و جنایتکار نسبت به هموطنان بهائی از ۱۷۰ سال پیش تا کنون شرح می دهد. این ویدیو در سالی ۱۳۹۲ آماده شده. از آن تاریخ تا کنون جنایت علیه بهائی ها به مراتب بیشتر شده است.

از آنچه گفته شد؛

از دوران خاندان صفوی که تخم شیعه و شہعه گری را در ایران کاشتند و به دستور شاه اسماعیل صفوی مذاهب و ادیان دیگر را مطرود و باطل دانستند، باورمندان دیگر کشورمان مانند یهودی ها، زردشتی ها، ارامنه، آسوری ها، و بیشتر از همه پیروان بسیار انسان و ایران دوست بهائی ها مورد خشم، ضرب، شتم، توهین، یورش به منازل و املاک آنان، ویران کردن گورستان آنان، و همچنین دستگیری و زندانی گروهی از آنان، جلوگیری از تحصیل فرزندانشان، به هم زدن لانه و کاشانه و بستن جایگاههای پیشه و کسب آنان، و در نهایت حمله وحشیانه و کشتن آنان بوده است.

سخنرانی های آخوندهای بیشرف و فرومایه از جمله خود خامنه ای ابر جنایتکار که همگی ضد انسان و ضد ایرانی اند، علیه پیروان بهائی موجب یورش ددمنشانه سبک مغزهای اسلامی به این افراد زحمتکش و شریف و قتل پی در پی آنان در هر نقطه کشور می شود. آخرین قربانی این رژیم دژخیم آقای فرهنگ امیری در یزد می باشد.

قتل عام پیروان بهائی  در شهر یزد و اطراف آن بارها و بارها و هربار با سخنان زهر آلود یک و یا چند آخوند پلشت و پچل بی فرهنگ، و ضد ایران و ایرانی، از گذشته تا کنون تکرار شده  و تا زمانی که این رژیم ضد بشر و کثیف بر سرکار است از شمار این قتلها، زندانی ها، شکنجه ها، و یورش به اماکن و کسب آنان کاسته نخواهد شد.شوربختانه، ملت ایران هم در برابر این جنایات ساکت نشسته و منتظر معجزه ای است که هرگز به وقوع نخواهد پیوست.

گفتار آقای بهرام مشیری در باره ظلم و ستم آخوندها به پیروان بهائی و پیروان مذاهب دیگر-Bahram Moshiri – چرا آخوندها تشنه به خون بهایان هستند ؟

نکته پایانی:

رژیم جنایتکار ضد ایرانی  عامل و وسیله دو نوع جنایت گسترده و پی در پی در سراسر ایران است: قتل های سیاسی، و قتل های مذهبی. قتل های سیاسی مانند قتل های سال ۶۷، قتل های زنجیره ای، قتل های کهریزک و قتل های بیشمار درون  صدها زندان های دیگر، مانند زهرا کاظی، و ستار بهشتی یا در منازل، مانند قتل های  وحشیانه داریوش فروهر و همسرش پروانه فروهر، یا در خارج کشور چون دکتر بختیار، فریدون فرخ زاد، نمونه هائی از جنایات آخوند در این چند دهه بوده است

یادداشت نگارنده:

من نگارنده، در ضمن اینکه به همه باورهای دینی احترام می گذارم و به پیروان هرکدام حق می دهم که در راستای دستورات دینی خود عمل کنند، ولیکن خود نه بهائی ام و نه به ادیان ابراهیمی که ساخته و پرداخته انسان هاست باور دارم.
به باور نگارنده بهترین و بالاترین دین ها و ایمان به خداوند، انسانیت و نوع دوستی است. از این روی، نگارنده تا جان در بدن دارم از حقوق انسانی همه اقشار و افراد میهنمان از هر دین و آئین، و از هر نژاد و هرگروه، صمیمانه و خالصانه دفاع می کنم و برای تندرستی، شادکامی و پیروزی همه آنان به پروردگار یکتا پناه می برم- سهراب ارژنگ

  • rafsanjanist rousi dar fozule

    Faezeh, her father, Ababs Milani, and all Islamic Republic plus its allies toudeh party, fadaeey, melli mazhabi are hand in hand in these crimes against human
    انتخابات امریکا: ‌گلوبالیزیشن یا ناسیونالیسم
    نظر شما درباره: اعتراف: رهبر درمانده از ایرانیان کمک خواست!
    http://www.iranpressnews.com/comments/sendMe.php

    تمام تصمیمات اصلی را از حزب توده به نمایندگی از پوتین میگیرند . ملی مذهبی ها با سکوت و پرداختن به جزئیات بیربط زمینه فریب رهبر و سپاه و نیروهای امنیتی را فراهم می آورند . هیچ دانش سیاسی که ندارند به تاریخ هم رجوع نمیکنند . رسانه های فارسی زبان خارجی به آنها اطلاعات غلط میدهند در مورد قدرت پوتین اغراق میکنند ، در مورد امریکا و اروپا و آینده دموکراسی مبتنی بر بازار آزاد شایعات مزخرف دروغ که عمدتا از سوی سیستم فرهنگی نظامی پوتین به اینترنت تزریق میشود را مبنای سقوط و ناتوانی امریکا و سیستم سرمایه داری بازار آزاد تلقی میکنند بدون اینکه از خودشان و از این عوامل نفوذی مارکسیست روسی در رسانه های فارسی زبان خارجی بپرسند مگر پوتین خودش خایه لیس سرمایه داری نیست ؟ مگر چین در اقتصاد تا حلقوم آلت سرمایه داری را در دهانش نکرده ؟ مگر کوبا خایه های امریکا را نمی لیسد برای مشتی دلار که توریست آمریکایی بیاورد در ازای ترتیب دادن دختران جوان کوبا به اقتصاد ورشکسته آنها تزریق کند ؟ پس چرا شما مارکسیست های روسی و اسلامی روسی ما را به راه کج و بی فرجام امریکا ستیزی و روس رفیق پنداری رهنمون میشوید ؟ ۳۳ سال است هر سال بدتر از پارسال . مگر همین شاه سابق با آمریکایی ها وضعیت بهتری نداشت ؟
    اما وقتی به وضعیت اسفناک می افتند رو به ایرانیانی می آورند که اسلام را دوست ندارند ، این رژیم اسلامی روسی را دوست ندارند ، از روسیه و سوریه و لبنان بیزارند ! یکی نیست بپرسد شما که هر شهروند دو تابعیتی را جاسوس میدانید با چه رویی از ایرانیان میخواهید باز بیایند این قا رقارک روسی شما را از گل در آورند ؟
    رژیم شما مثل آخر رژیم شاه و رژیم های عراق ، لیبی ، سوریه ، افغانستان و مصر که اختیارشان را به مارکسیست های روسی و روسیه سپردند تا سرنگونی ، سرنگون میشود . بنده بارها به شما هشدار دادم ، غرب این چیزی که عمویی و زرافشان ، پیمان ، موسوی ، فتاح پور ، تابان ، نوریزاده ، دولت آبادی ، ابراهیم گلستان ، آشوری ، دیاشی ، سهیمی ، رئیس دانا ، صادق صبا ، فاروقی ، عباس میلانی ، آرامش دوستدار ، کاخ ساز، و بقیه فسیل های ما رکسیست روسی میگویند نیست آقا !!!! بیدار شوید . اگر اینها غرب شناس بودند که شوروی قبله عالم شان و بهشت موعود شان ار نجات میدادند .
    اینها خایه های پوتین و استالین را رها نمیکنند شما و بیضه اسلامی نظام شما که اکنون در غرب به ایدولوژی وحشت و ترور شهرت دارد و یا ماتحت خونین و پاره اسد جنایتکار را نجات دهند . سر بزنگاه جا خا لی میکنند و میروند سراغ ارتش غربی یا کودتا گر غربی یا انقلاب مخملی غربی . همان گونه که پشت مصدق و شاه و بختیار و بازرگان و بنی صدر را خالی کردند با شما اجنه ارتجا ع سیاه که به ۱۴ قرن قبل تعلق دارید پیوستند. آنوقت بالای درختهای خیابان پهلوی میروید به دست همین فرخ نگهدار و عمویی و دکتر پیمان و بقیه مزدوران روسیه ، انهما به نام امریکا و سرمایه داری بین المللی . مصدق یادتان نرود . اینها ساکت نشستند تا امریکا و انگلیس او را ساقط کردند . شما که خدایی ساقط هستید منتظر یک تلنگر .
    اگر راهی برای نجات شما باشد اخراج مارکسیست های روسی و روسیه از کل سیستم شما است . فورا با اسرائیل یک پیمان صلح امضا کنید . عربستان سگ کیست ؟ شیخ حسن را بگذارید با مسیحیان لبنان خودش کنار می اید . حماس با اسرائیل کنار می اید ، فلسطین بدون شما و روسیه بهترین بخت را خواهد داشت ، .مردم سوریه یک چاقو در کون اسد میکنند و سوریه آزاد میشود . شما را سننه ؟

  • adresshaye avazy

    اخراج دانشجوی دختر بهایی از دانشگاه+عکس
    http://www.iranpressnews.com/source/205136.htm#

    http://kayhan.london/fa/1395/12/13
    ———————————————————————————————————–

    چرا ما ایرانیهای خارج از کشور ، دو تابعیتی ها ، چوب دو سر گهی هستیم ؟

    اگر به ایران بروید شما را جاسوس امریکا و غرب میدانند و دستگیر و زندانی میشوید . کشورهای غربی کاری برای شما نمیتوانند انجام دهند چون این فقاهت روسی از مارکسیست های روسی و استالینیست ها آموخته میگوید برای اینکه به ایران بیایید باید پاسپورت ایرانی بگیرید و تابعیت ایرانی خودتان را مقدم بر کشور محل اقامت بدانید ، در امریکا و بقیه کشورهای غربی ( به زودی ) شما را جاسوس و عضو خفته رژیم تروریست روسی حکم بر ایران میدانند ، چرا ؟ چون نگاه میکنند به رژیم کشوری که از ان می آیید دائم دنبال ترور ، دخالت در کشورهای دیگر، حمله به منافع امریکا و غرب در عراق ، افغانستان و لبنان و سوریه و یمن و بحرین و دشمنی با امریکا و خطوط استراتژیک سیاست خارجی امریکا در منطقه و جهان است ، موشک پرانی ، پنهانی دنبال اتمی شدن رفتن ، شکنجه و زندانی و کشتار دگر کیشان ( بهایی ، سنی ، درویش ، مسیحی ، …) دستگیری ، شکنجه ، ستم

    مضاعف به زنان ، دانشجویان ، فعالین سیاسی ، دنباله روی از سیاست های تهاجمی روسیه در منطقه و جهان ، …. است .

    نگاه میکنند به اپوزیسیون این رژیم در داخل و خارج کشور

    میبینند که آنها هم ضد امریکا ، ضد دموکراسی غرب ، و هوادار روسیه و مارکسیست های روسی هستند . هنرمند شما می اید در امریکا جایزه اسکار می گیرید به جای تشکر از سیستم و فرهنگ آزاد آمریکایی به رئیس جمهور آنها حمله میکند اما هیچ سخنی علیه دیکتاتور کشور خودش و حامی استراتژیک این رژیم روسیه نمی گوید . پر رویی ، وقاحت ، بی شرمی !

    سبزها موسوی چی هستند ، ضد امریاکیی ، ضد اسرائیلی ، ضد فرهنگ غرب و هوادار امام طلایی ضد امپریالیست پیرو احسان طبری جاسوس روسی

    سکولارها ضد امریکا ، ضد اسراییل ، ساکت و تایید کننده اقدامات تجاوز کارانه و قتل دست جمعی مردم سوریه ، اشغال سرزمین کشور همسایه اوکراین ، حمله کننده به امریکا و لیبرال دموکراسی و متهم کردن روزانه دولت های امریکا از کلینتن و بوش تا اوباما و ترامپ بدون حتا نامبردن و انتقاد صوری به روسیه و سوریه و میلوشویچ و یانوکویچ ، کاسترو ، ….

    سلطنت طلبان هم امریکا را مسئول سر نگونی پدر تاجدار میدانند چون عده ای جاسوس مارکسیست روسی با سابق چریکی سیاه کل و توده ای رفته اند داخل آنها دارند آنها را هم مثل خودشان ضد امریکا و ضد اسرائیل و ضد ترکیه میکنند بدون اینکه سخنی علیه جنایات اسد ، امپریالیسم روسیه و اشغال کریمه و جنایات صدام ، اسد ، قذافی ، کاسترو ، میلوشویچ بگویند

    نگاه میکنند به مثلا شکنجه شده و فراری از ایران که آمده به امریکا و غرب زندگی دولکس دارد انواع جایزه میگیرد از این فرهنگ دموکراسی غربی که این سازمانها را به وجود آورده و سخاوتمندانه به مردم کشورهای دیگر که مظلوم واقع شده اند جایزه میدهد و از آنها دفاع میکند آنوقت همان شکنجه شده با وقاحت بی نظیری میشود هم صدا با رژیم توتالیتر جنایت کار سرزمین خودش و پشتیبان امپریالیست ان روسیه و علیه همین امریکا سخن فرسایی میکند !

    نگاه میکند به روزنامه نگار و کاریکاتوریست و هنرمند فراری از رژیم ملاتاریای روسی میبیند آنها با اینکه فرصت پیدا کرده اند در این رسانه های با بودجه کشورهای غربی با سو استفاده از دمکراسی و آزادی غرب سخن فرسایی کنند علیه امریکا و اش ملی و تایید سیاست های رژیم امپریالیستی متجاوز روسیه و توجیه اعمال رژیم های ماجراجو ، دیکتاتور ، ستمگر تحت نفوذ روسیه به شمول ج ا.

    خوب حالا خودتان را منصفانه بگذارید جای آمریکایی ها ، ترامپ ، بوش ، اوباما دیگر رهبران کشورهای غربی .

    چرا باید آنها شما را مثل اپوزیسیون سوریه ، ونزوئلا ، برمه ، هنگ کنگ ، کوبا ، چین ، ….. جدی بگیرند ؟

    چرا نباید شما را عوامل پنهان رژیم تصور کنند ؟

    مردم ایران باید وارد میدان شده و همه اینهایی را که به نمایندگی از آنها از رژیم ج ا و استعمارگران روسی و متجاوزی مثل پوتین و جنایت کاری مثل اسد حمایت علنی یا ضمنی میکنند و آدرس های عوضی میدهند و دشمنان الکی برای مردم ایران درست میکنند همصدا با همگام با رژیم را بیرون انداخته و خودشان نماینده خودشان شوند ، سیستم دموکراتیک غربی این امکان را به هرکسی میدهد که سخنگوی خودش باشد . ما نیاز به اصغر فرهادی و احسان طبری و اکبر گنجی و عباس میلانی و فدایی و توده ای و
    بقیه ماموران رژیم و روسیه نداریم که بروند اسکار یا بنشینند در رادیو فردا و صدای امریکا و دوچه ولله و بی بی سی و رادیو زمانه و …. به جا ما ایرانیها حرف بزنند انهم تمامی علیه امریکا و غرب و فرهنگ مردمی که ما در کشور آنها میهمان هستیم . و مزورانه امریکا و اسرائیل را محکوم کنند نه رژیم ج ا و روسیه را .

    دروغ پردازی کنند و زخم های کهنه را باز کنند نه علیه روسیه و ملاهای روسی بلکه علیه سیاست های امریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای غربی که هرگز علیه مردم ما و کشور ما هیچ بدی نکرده اند بلکه بسیار هم کمک کرده ا ند . در حقیقت اگر هم در گذشته مواردی بوده بسیار جزئی و کمتر از ان چیزی است که در ژاپن و آلمان و ویتنام بود ولی امروز ما به جای ویتنام و کره و کوبا و اعراب مدعی شما ره یک امریکا هستیم و خدمات آمریکایی ها به ایران و دوستی اسرائیل و ترکیه با شاه و مردم ایران را ندیده میگیریم و جنایات و اشغال و خیانت های روسیه و مارکسیست های روسی و اعراب را که هزاران بار بیش تر علیه مردم ما و کشور ما جنایت و حمله و خیانت کرده اند را ندیده میگیریم و گاهی سعی میشود آنها را و جاسوسان رسمی آنها را از گناهان شان تبرئه کرده و دوست بشماریم !

    خطر اینجا است

    عزیزان ایرانی

    باید به میدان بیایید و بگویید اینها نماینده شما نیستند . نماینده رژیم ملاتاریا ی روسی و نماینده پوتین هستند

    فرخ ، فواد ، توکلی ، نیکفر ، میلانی ، فاروقی ، گنجی ، شیدان وثیق ، ف م سخن ، آرامش دوستدار ، ابراهیم گلستان ، ارما ن مستوفی ، سهیمی ، فرهادی ، تقوایی ، یحیایی ، زارع ، صبا ، علامه زاده ، کشتگر ، بقراط ، میرفطروس ، دهباشی ، ادیب زاده ، محمدی ، شالگونی ، سلطانزاده ، شاکری ، عرفانی ، علیجانی ، ارجمند ، عبادی ، دیاشی ، دهباشی ، رئیسی ، تقی زاده ، علیزاده ، نقره کار ، درویش پور ، نبوی ، کاخ ساز ، ……اینها نماینده ما ایرانیها نیستند . اینها به رژیم ج ا و روسیه نزدیکترند تا ما ایرانیها .

    باید نهادهای هوادار غرب و دموکراسی لیبرال غرب به وجود بیاورید . باید رسانه هایی درست کنید که در آنها به همان اندازه که پیک نت برای روسیه تبلیغ میکند ، برای امریکا تبلیغ شود

    به همان اندازه که کیهان لندن و رادیو فردا برای روسیه ، کاسترو ، سوریه ماله کشی و اشمالی میکنند برای امریکا ، اسرائیل و ترکیه ماله کشی شود

    باید رسانه های تشکیل دهید و افرادی بیاورید که از فرهنگ غربی ، دموکراسی غربی ، نظامهای غربی تعریف و تمجید کنند و علیه مارکسیست های روسی و روسیه و اعراب تروریست و رژیم های فاشیستی ساخت روسیه سخن بگویند

    هر کس هم صدا با رژیم ج ا و روسیه علیه لیبرال دموکراسی و بازار آزاد سخن بگوید البته آزاد است ولی خودش را نباید نماینده مردم ایران بداند

    اگر چنین نکنید به زودی تنگناهای بیشتری در برابر شما گذاشته خواهد شد ، کسی شما را استخدام نمیکند چون مشکل امنیتی و مسافرت دارید . دائم کنترل و چک میشوید به وقت ورود و خروج به کشورها ، ممکن است منع شوید . ممکن است یک وقتی غربی ها به این نتیجه برسند که تشخیص اینکه کی با رژیم است و کی با امریکا و غرب برای دستگاه ها امنیتی غربی دشوار و پر هزینه است . آنوقت همه شما ها را میریزند بیرون .

    ایرانیان خارج از کشور : این سازمانها ، رسانه ها ، افرادی که گفتم و هر کس و گروه دیگری که مثل آنها عمل میکند ویروس خطرناکی برای ادامه حیات شما در غرب است . اینها ج ا را با خودشان به غرب آورده اند و تا به روز سیاه نشاندن شما از پی نمی نشینند

    در برابر آنها بایستید . اسم آنها را به نمایندگان محل اقامت و مقامات کشوری که در ان زندگی میکنید بدهید و از آنها بخواهید گذشه آنها و ارتباطات آنها چک شود