بایگانی ماهیانه: دسامبر 2010

ما ملت فرهنگ باخته ایم، آموزش کودک و نوجوان در جامعه – بخش سوم۴

کودک با بهترین آموزش اولیه که وارد یک اجتماع به هم ریخته و مالامال از دروغ و نادرستی شود، رنگ پذیر است. با مقایسه اجتماع درست پیش از انقلاب که مردم نسبت به یکدیگر راستگو بودند با اجتماع به هم ریخته سه دهه گذشته پر از حقه بازی و نادرستی، نمی توان از جوانان انتظار امانت و درستی داشت.

قیمت ها همچنان رو به افزایش، و عمر انسان ها رو به کاهش است۱

قیمت ها هرلحظه سر به آسمان می کشد، و کمر مردان و زنان سرپرست خانواده ها، زیر بار این گرانی و ستم وارد شده،شکسته می شود.با این روش باید ایران را با تمام تاریخ درخشان، و مردم زجر کشیده اش در گورستان خاطره ها دفن کرد، چرا که این بی خردان نیتشان همین است که از ایران و ایرانی نام و نشانی بر جای نماند.

هاشمی رفسنجانی ولی وقیح آینده، به مناسبت ۱۶ آذر شکر افشانی فرمودند۸

این مقاله پیش از ۱۶ آذر نوشته شده، ولی به دلیل بسته شدن سایت ما پخش نشد. رژیم جهل و جنایت با تاراج مملکت و دربند کشیدن مردم آن، حتی در فیس بوک هم یارانی دارد، که به بهانه های گوناگون صفحه فرهنگیان و مخالفین رژیم را می بندند، تا یاران، و دوستان آن سایت، دلسرد و پراکنده شوند.

افزایش خشونت در جامعه از هم گسیخته؛ قوزی بالا قوز دگر۹

با یک نگاه به حوادث روزنامه های کشور می بینیم که هر روز چند مورد قتل، نزاع خیابانی، تجاوز به نوامیس مردم، کودک آزاری و...به چشم می خورد. مردم این زد و خورد، و کشت و کشتار را می بینند و بی اعتناء از برابر آن گذر می کنند!. آیا حس مسئولیت اجتماعی و حس انسانیت در ما نمرده است؟. آیا جامعه ما به کدام سوی در حرکت و پیشروی است؟!.

صدای آمریکا، بی بی سی، فیس بوک و بسیاری دیگر، زیر نفوذ رژیم ولایت وقیح۹

در جهان امروز، پول و ثروت حرف اول را می زند، و شرکت های نفتی، بانک ها، صاحبان صنایع، و ارز، زمین خواران، حاکمان دست نشانده و زورگو، قانون گذاراران و اربابان ملت های محروم و دربند جهان سومند.

ما ملت فرهنگ باخته ایم، بیایید تا مشکلات فرهنگی خود را باهم ارزیابی کنیم – بخش نخست۹

فرهنگ یک جامعه، از تولد یک نوزاد و در دامان مادر آغاز، در آموزش گاه، پرورش، و در اجتماع بارور و جاودانی می شود. فرهنگ خانواده فرهنگ آغازین است که زیر بنای ساختمان فکری و اندیشه هر انسان است. نوزاد چشم خود را در میان خانواده باز می کند، و از همان لحظه فراگیری و آموختن از مادر، و پدرش آغاز می گردد.

خط امام در قتلگاه امام – ازانقلابی تا ضد انقلاب۶

بعد از انقلاب اسلامی جوانان نازی آباد، به سرعت هر چه تمامتر فاصله جنوب تا شمال تهران را طی کردند. سران نهضت آزادی که دولت را در اختیار داشتند در شمال تهران زندگی می کردند و جوانان نازی آباد، فقر و مذهب را به هم آمیختند، و سفارت آمریکا را در گروگان خود قرار دادند و دولت بازرگان ۹ ماهه نشده سقوط کرد.