بایگانی ماهیانه: مارس 2011

مژده، مژده، قراره به زودی قانون شریعه اسلامی در انگلیس هم پیاده بشه۱۵

با مژده به امت اسلام، و به امت سر به پایین و ته به هوای درگاه الله مدینه، مژده به کفتر خانم، نکبت بیگم، گشنیز السادات و دیگر کنیزکان ولایت، و مژده به صیغگان بارگاه امام هشتم، و ساکنان خانه عفاف، و سرانجام، مژده به سربازان خردباخته ولی وقیح، قرار است به زودی قوانین شریعه اسلامی در انگلستان پیاده شود!

آیا می توان دیوار سیاه دیکتاتوری و زورگویی را شکست و به دموکراسی رسید؟۵

دیکتاتوری ویا زورگویی، نادیده گرفتن دیگران، روی آنان خط کشیدن، و بر روی حرف خود ایستادن و پافشاری کردن است. یک زورگو دیگران را به حساب نیاورده، و گوشش به گفتار دیگران نیست. از آن چه گفته شد، زورگویی و دیکتاتوری هنگامی پدید می آید که در فرد زورگو منطق و دلیل علمی پسندیده وجود نداشته باشد.

خواهران، و برادران در بند، نوروزتان پیروز، سال نو اتان فرخنده باد۲

در لحظات حلول سال نو، در کنار سفره هفت سین، به یاد عزیزان پرپر شده و به زیر خاک فرو رفته در این ۳۳ سال به سوگ نشسته و برای رهایی و آزادی دیگر دلاور زنان و مردانی که در زندان های سرد رژیم به سر می برند، تلاش مان را چند برابر می نماییم.

تقدیم بهترین شادباش های نوروزی به ملت بزرگوار، و آرزوی بهروزی برایشان۵

در حالی که امت اسلامی در انتظار امام زمانند تا از ته چاه بیرون آمده و برایشان عدالت و کرامت انسانی بیاورد، ملت ایران با تلاشی پیگیر با پیروزی بر اهریمن، بدست خواهد آورد.

شاهزاده پهلوی، ثروت افسانه ای شما کجا رفت که کاسه گدایی به دست گرفته اید؟۲۰۴

شاهزاده رضا دکان تازه ای برای گرفتن پول از مردم گشودند. گویا میلیون ها دلار ارز وجواهرات گرانبها که خانواده اشان به یغما برده اند، آب شده، و به زمین فرو رفته است.

یوسف رشیدی، دانشجوی دلاور، زیر شکنجه لاشخوران ولی وقیح، و در خطر اعدام۸

مزدوران، فرصت طلبان، کاسه لیسان، بزدلان، ساندنیست و لاش خوران، خردباختگان و خرافه گرایان، ضد ایرانی، و «خودی ها» ی رژیمند که به نام امت مسلمان و لشکر چند میلیونی خمینی نام گرفته اند. دیگر مردم، «ناخودی ها» و بیگانگانند که «خس و خاشاک»، و یا «میکرب» نامیده می شوند.

چهارشنبه سوری؛ جشنی شادی بخش و موجب سر افرازی هر ایرانی، مصیبت و عزای هر آخوند۱۱

چهارشنبه سوری نزد ما ایرانیان، یک آَیین پسندیده و گرامی است. ولی آخوند که با فرهنگ و تاریخ ما بیگانه است، همواره می کوشد تا از برگزاری این جشن ها جلوگیری کند.

شفقّت و کرامات در اسلام، پارادوکسی به عمق هزار و چهارصد سال۴

آیت الله موسوی اردبیلی، شکر افشانی فرمودند که چرا موسوی و کروبی را بدون محاکمه بازداشت کرده اند؟ چرا که مخالف کرامت و شفقّت در اسلام است! حال باید به ایشان یادآوری کرد که در تاریخ اسلام شفقت و کرامت و مهربانی از جانب پیشوایان این دین نسبت به مردم، هرگز رخ نداده و دروغ و نیرنگی بیش نیست.