ترسیم خلیج عربی بر پیکر دختر ایرانی – دختر پاک ایرانی که ربوده و به فروش رساندند ۲۸

 تسلط رژیم تازی نژاد اسلامی بر کشور کهنسالمان ایران، آغاز تجاوز و بردن بانوان و دختران به کشورهای عربی و فروش آنها به تازیان بود. یکبار دیگر حادثه بردن دختران از تیسفون به مدینه تکرار شد.

تسلط رژیم تازی نژاد اسلامی بر کشور کهنسالمان ایران، آغاز تجاوز و بردن بانوان و دختران به کشورهای عربی و فروش آنها به تازیان بود. یکبار دیگر حادثه بردن دختران از تیسفون به مدینه تکرار شد.

حیران و ویلان از شرم و حیا سرافکنده. به موها ی ژولیده و جامه ای تنگ تنش، به وصله های زانویش می نگرم و بحر تفکر پریشانم.

رهگذران عبوس و با وقار، عابران عرب وار، اوراق دلش را سیه کرده اند.

ناله غمزده از دست تهی سر می دهد. و خسته از درهای بسته زنذگانی اش بدین سو و آن سوی فرودگاه امارات می دود.
دفتر مشق سیه جلد زندگانی اش و دل فرسوده، و بی رنگ و رویـش را برایم ورق میزند.

خفقان وحشتناکى وجودش را فرا گرفته، و در منگى فریادهاى شب گذشته و نفسهاى شبهاى قبل و فنای پیوسته تن آش و لاش وارش بسر می برد.
از ترسیم نا آشنایى زندگانی فلکت زده اش می گوید. ازشتابزده گی , از نا شکیبا یی و با بی حوصلگی اش میگوید, از پا وتن لرزانش, ازرعشه سوارکاران

عضلن وار اعراب اماراتی به خود می گوید.
از بتاختن تنش, که تازیانه ها ی اعراب را به جور کشیده.

از ترسیم خلیج عربی با آتش سیگار سوخته.

برشکمش.ازمزدکش که پاره دیناری و درهمست.
ازبهار عجم (پارسی) اش که با دشداشه شهوتشان به سیاهی کشاندند.
هیهات بر تو ای هموطن.

این نقشه کشور عزیزمان ایران، و خلیج ابدی فارس است. به کوری چشم تازیان و تازی صفتان، نام زیبای خلیج فارس، برای همیشه بر این آب های پهناور باقی خواهد ماند.

این نقشه کشور عزیزمان ایران، و خلیج ابدی فارس است. به کوری چشم تازیان و تازی صفتان، نام زیبای خلیج فارس، برای همیشه بر این آب های پهناور باقی خواهد ماند.

  • تا وقتی که با هم متحد نباشیم و دوستدار هم نباشیم
    وضع همین هست که است؟ 

     

    تا مادامیکه ما حسود  خود پرست 
    تک رو  غیر اجتماعی پول پرست هستیم
    و به دوستی و محبت نگاه نمی کنیم و کسی که بما خدمت میکند ابله اش می خوانیم و کسی
    که دست ما را میگیرد زندگی اش را سیاه میکنیم 
    و حامل تعصب های کور هستیم و خودمان دینمان و فکرمان را برتر و بالاتر از
    همه میدانیم و حاضر نیستیم که به طرف هم اجازه توضیح بدهیم  و زود اورا به مارک کافر  و بی دین و یا … کنار می زنیم  و همه چیز را تنها برای خودمان میخواهیم و به
    هم و به افکار هم احترام نمی گذاریم و برای مسخره کردن  دست انداختن هوکردن و سو استفاده کردن آماده
    هستیم وضع هم همین است  من در داستانهای
    واقعی مشگلات جوانان را نوشتم  که مایه
    تفرقه بیانداز و حکومت کن و یا با جهل عمومی به همه کشورهای ما مسلط میشوند  مشگل اصلی ماست ؟ 

  • Sahameddinghiassi

    هنگامیکه در زمان پادشاه در دبیرستان تدریس میکردم روزی بچه های کلاس دادشان بلند بود که میگفتند که دزدی و فساد و رشوه خواری بیداد میکنند و سران کشور که فاسد هستند دارند با دزدیهای و فسادشان کشور و مردم را غارت مینمایند. من در آنروز به شاگردان خود گفتم تا مادامیکه ریشه فساد از بین نرفته و تا زمانی که مردم در فکرکلاشی و فساد هستند کار از این بهتر نمیشود و بر فرض که یک گروه یا یک گردان و لشگر دزدان را با گروه دیگری و یا لشگری دیگری عوض کردیم خوب یک سری دزد و هیز گرسنه را بایک سری دزد و هیز نسبتا سیر معاوضه کرده ایم. اصل کار که عوض نشده است.
    آیا اکنون در لایه های معمولی اجتماع ایران کار ها بهتر و فساد کمتر شده است؟ آیا اکنون دزدی و هیزی و فساد کمتر از گذشته شده است؟ آیا در گذشته یک قاضی و یا یک سرگرد شهربانی بطور وضوح از شما طلب پول میکرد؟ خوشبختانه دزد های میلیارد دلاری هم که کم نیستند و همانطوریکه شما هم در روزنامه ها خوانده اید یک کامیون با هیجده هزار نیم میلیارد دلار داشت ایران را ترک میکرد. بدین ترتیب با جا بجا کردن و با انقلاب سفید و سیاه و سرخ و سبز مشگل حل نمیشود مشگل موقعی حل میشود که مردم دزدی و فاسد نباشند و براحتی حاضر نباشند خیانت کنند. تا مادرامکه دوستی و خوبی و انسانیت جایگزین فساد دروغ و هیزی و دزدی نشده است آش همین است و کاسه هم همین. نمیدانم شاید شما نظری دیگر داشته باشید.
     

    • Mohsen Lgvm

      دقیقا.مشکل مردمن.خود مردم.مردم هستند که رشوه می دهند. مردم هستند که شکایت نمی کنند.مردم هستند که فاسدان اصلی هستند.مردم باید توحیدگرا بشوند.باید تسلیم خدا بشوند.وجدانا که بهترین روش زندگی دین خداست.اخلاق ، انسانیت ، مبارزه با بی فرهنگی.همانا مبعوث شدم تا کرامات اخلاقی را کامل کنم.

      • Mohsen Lgvm

        نویسندگان شاپرست این سایت می گویند که این روایات دروغین هستند.خیلی خب.مهم نیست.نکات اخلاقی این روایات مستند هست که مهمه.من از این روایات راستگویی یاد گرفتم. دروغ نگفتن یاد گرفتم.اصلا اسلام یعنی همین.
        در مورد حکومت حال هم یک حکومت نام ببرید که زندگی مردم در آن بهتر بوده ( در کل تاریخ ). معیار فقط پول نباشه.

        • Mohsen Lgvm

          یه علمی هم هست به اسم علم رجال.که حتی اگر فردی مشکوک یا ناشناس در سلسله راویان باشه حدیث رو حذف می کنند. راه دیگر تشخیص صحت حدیث مقایسه آن با قرآنه. راه دیگر اینکه حدیث می خواد چی بگه.
          اینا رو گفتم چون می دونم نویسنده زرتی می خواد بگه این داستانا دروغه.

        • Behzad Arya

          نمیدانم تو واقعا اینهمه شوت هستی یا خودت را به شوتی میزنی . اگر ملاک تو پول نیست و فساد و دزدی اموال ملی و تجاوز به دختر و زن و مردان و فساد شدید اداری و  قتل و کشتار جوانان و نخبگان و زندانی کردن هر کسیکه در مسیر آنان حرکت نکند و ترور های داخلی و خارجی و ترویج جاهلیت وسانسور و ….. نباشد پس ملاک تو چیست ./.

  • Aryo

    شورش ۵۷ داغِ ننگینش را برای همیشه بر پیشانی نسل “انقلابی‌” آن زمان زده، “انقلابیونی” که نسلهای متمادی ایرانی‌ را به فلاکت نشاندند، نسل بی‌ افتخارِ ۵۷!

    • Mohsen Lgvm

      جالبه.خودت اسم انقلاب رو با افتخار میاری.این انقلاب بود که بار دیگر ایران و انسانیت رو در دنیا فریاد زد.قبل از انقلاب ایران فقط مستعمره استعمارگران بود.

      • نسل سوخته

        آیا الان مورد استثمار واستعمار چین و روسیه و ونزوئلا و اعراب سوسمار خور نیستیم

        چشمتو وا کن

        • kambiz aryan

           کاشکی مورد استثمار بودیم که این خوبه استثمار به عربی یعنی سرمایه گذاری ولی مورد استعمار هستیم متاسفانه. مخصوصا اعراب که پول ایرانیها رو خوب دارند میخورند. امارات قطر و بحرین و کویت. این چند کشور حاشیه خلیج پارس خوب دارند ایران رو میمکند و عربستان هم از راه دینی از ایران استفاده میکنه

          • نسل سوخته

            استثمار در پارسی به مفهوم بهره کشی با رنج معنی میشه
            من کاری به معنی عربیش ندارم.
            ما که عرب نیستیم!!!!!!

  • Mohsen Lgvm

    آخه زمان شاه دختر نمی موند که شاه ترتیبشو نداده باشه.چیزی واسه عربا نمی موند.

    • ko

      pas madar to ra ham shah kardah bod

      • Mohsen Lgvm

        مادر من اونموقع دختر نبود.ازدواج کرده بود بیشعور

        • نسل سوخته

          بیشعور تویی که همچین حرفی میزنی
          واقعا بی فرهنگی

      • Mohsen Lgvm

        من این جمله رو همین جوری ننوشتم. چون از این کار بدم میاد. خواهر شاه بارها به اون گفته بود که کارت عاشقیه.تو کاواره شخصی و عمومی می چرخید. تعداد زیادی خونه گرفته بود که با معشوقه هاش راحت تر باشه و خلوت کنه. اون افتضاح هم موقع تحصیلاتش تو فرنگ می دونید دیگه.مادرش یه جمله داشت که هی به پسرش می گفت: به هر باغ که رسیدی گلی بچین و بو کن. یه کتاب در مورد فساد اخلاقی شاه هست که اگه اسمش یادم اومد براتون می نویسم.خواهرا و خواهرزاده هاش هم که می دونید.

        • نسل سوخته

          وقتی مرجع معتبر داشتی حرف بزن آره شاه زمان دانشجویی رسوایی اخلاقی داشت ولی لابد اگه مثله آخوندا صیغه کرده بود اشکالی نداشت واقعا واسه عقل کم تو متاسفم
          من طرفدار نظام شاهنشاهی نیستم اما از لحاظ مقایسه شاه ایرانی بود و آخوندا عرب و عرب پرست
          پس خاک بر سر عرب دوستان و عرب پرستان.
          تو اینقدر بی غیرتی که وقتی میفهمی عربها با دختران ایرانی اینکارهارو میکنن میای به شاه اهانت میکنی!!!!!!!!

          •  اگر شاه در موقع تحصیل در خارج کشور مشکل اخلاقی داشت چرا نمره های خوب تو تمام درس هاش داشت

        • Behzad Arya

          تو که اینهمه درمورد خواهر و مادر شاه اطلاعات جمع کردی دو روز هم برای جمع آوری اطلاعات انحرافات عایشه و….و خواهر و مادر خودت وقت صرف کن یقینا پس از آن بلبل زبانی رافراموش میکنی چون با پرروییهای تو شکی ندارم که والده محترمتان همیشه جوانان شهرتان را راضی میکرده زیرا مادر بزرگت همیشه بهش میگفت : بهر باغ که رسیدی بگذار گلی ازت بچینند و بو کنند . /.

    • Behzad Arya

      ایشان درست میگه چون شاهد داره و مادر و خواهر ایشان توسط شاه ترتیبشون داده شده بود .  آخه عرب بیشرف اسم دختر ایرانی را بر زبان کثیفت نیار ../.

    • بسیجی که شما صد در صد تازی یه جدت تجاوز کرده بی شرف

  • Mohsen Lgvm

    راستی. جمع کن برو دیگه.کارت تمومه. 🙂

    • Dara61

      Aziz shoma niaz be komakhay pezeshki va ravankavi darid ta moshkelateton hal besheh , baraton arezoye shafay AJEL daram.

  • Bahram

     نفرین بر هرچه تازی مفت خور و تازی پرست و جیره خواران آنها ( آخوندها و آخوندک ها).
    ( واژه ی آخوندک را در واژه نامه ی پارسی ببینید! 🙂 )
    دوستان گرامی برای زنده نگه داشتن نام ایران و زبان پارسی، بیایید همگی از نام بسیار زیبا و آهنگین “شاخاب پارس” به جای “خلیج فارس” بهره ببریم. اگر می خواهیم نام و فرهنگ کشور ما از فرهنگ و  پلیدی تازی ها پاک شود، باید در آغاز، این جنبش بیداری را از زبان و فرهنگ خود آغاز کنیم و سپس به جاهای دیگر برسانیم.
    با سپاس فراوان
    دوستدار ایران و ایرانی و “شاخاب همیشه پارس”.
    بهرام

  • Niloo_382

     تاریخ تجاوز عربها دوباره تکرار شد. یه روزی انتقام می‌‌گیریم از این حروم زده‌ها‌

  • Samanhaghighatjo

    به اعتقادات همدیگر احترام بگذاریم. شما با این بی ادبی هایی که میکنید از همه بدترید