سقوط روزافزون ریال، نشانه فروپاشی کشور و سرنگونی رژیم است ۹

از گوشه و کنار کشور زمزمه نا خشنودی از گرانی روز افزون، کمیاب کالا و فرآورده های مورد نیاز مردمی، و بی ارزش شدن و به هیچ آمدن ریال شنیده می شود. این زمزمه و پچ و پچ ها هنگامی بلندتر می شود و بالاتر می رود که آخوندهای فرومایه و ضد ایرانی، با احمق و نادان تصور نمودن ملت در بندمان، بازهم جسورانه و در کمال بیشرمی از دست آوردهای انقلاب گفتگو می کنند. خامنه ای نیز بیشرمانه از برکت انقلاب کشور ما را یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان می داند.

گزارش رسانه های جهان در باره سقوط و ریزش ریال

بنا بر گزارش روزنامه گاردین Guardian اول اکتبر ۲۰۱۲، و پاره ای از رسانه های بین المللی دیگر، ریال کشورمان در سه ماه گذشته در برابر ارزهای خارجی ۵۷٪ از ارزش خود را از دست داده، و ارزش دلار سه بار نسبت به سال پیش افزایش پیداکرده است.   در شرایطی که آمریکا و چند کشور اروپایی به دنبال برپایی تحریم اقتصادی در همه زمینه های بارگانی و داد و ستد ایران می باشند.

بنا بر تلاش ولی فقیه و گردانندگان رژیم اسلامی، واحد پول ایران  به جای "ریال"، به "پهن"، تغییر نام داد

بنا بر تلاش ولی فقیه و گردانندگان رژیم اسلامی، واحد پول ایران  به جای “ریال”، به “پهن”، تغییر نام داد

وضع کنونی و لحظه ای ریال و میزان تورم

هم اکنون، با آن که چندان از تحریم اقتصادی بر رژیم ایران نگذشته است، ارزش پول ایران آن چنان فروکش کرده که با ارزش پول کشورهای زامبیا و کره شمالی و اوگاندا و سومالی برابری می کند. برای نمونه بنا به گزراش کارشناسان نیورک تایمز، دو روز پیش، ارزش دلار دوشنبه هفته پیش، ۲۴،۶۰۰ ریال بود، و دوشنبه این هفته به ۳۴،۸۰۰ ریال افزایش یافته است. این کاهش سریع ریال، نرخ تورم را که در پیش ۲۳/۵٪ برآورد شده بود، به مراتب بالا تر می برد.
می توان گفت که چنین نرخ بالای تورم که لحظه به لحظه هم بالاتر هم می رود، نشانه ورشکستگی کشور، و خیانت یک مشت روضه خوان خودکامه و بی سواد است.

با افت ارزش ریال و بالارفتن نرخ تورم، بهای فراورده ها بدون امکان کنترل، بالا می رود. احتکار و آز و طمع ذخیره کردن کالای زندگی رو به فزونی می یاد و پیامد آن نایاب شدن وسائل مورد نیاز مردم، و نا رضایتی همگانی است. اینجاست که زمزمه و در گوشی ها، جای خود را به فریاد و هوار می دهد و اعتراض و تظاهرات خیابانی با شرکت گروههای مختلف را به دنبال خواهد آورد.

این ویدیو نشان می دهد که ایرانیان از فرط بدبختی و پریشانی پول های بی ارزش خود را در بازار افغانستنان به دلار تبدیل می کنند. خبر دیگر این که افغانی های مقیم ایران اعلام کرده اند که از این پس حقوق و دستمزد خود را تنها با دلار می پذیرند و از دریافت پول ایرانی سرباز می زنند و همچنین افغانی ها دیگر برای کار و اقامت به ایران نخواهند رفت.

عوامل دیگری که کشور را به ورشکستگی کشانده است

عوامل دیگری که بیشتر موجب سقوط ریال و ورشکستگی کشورمان می شود، یکی حاتم بخشی های پی در پی به ویژه کمک های تازه میلیون ها دلار خامنه ای برای کشتار مردم سوریه و نجات بشاراسد است. نجات جنایتکاری که تاکنون بیش از سی هزار مردم بی پناه خود را به خاک و خون کشانده، و خانه هایشان را بر سرشان خراب کرده است.
دیگر این که بازهم برای پشیتبانی بشار اسد رژیم اسلامی دسته گل دیگری به آب داده، و آن تهدید نظامی کشور ترکیه است که چنانچه از پشتیبانی خود نسبت به گروههای مخالف اسد دست بر ندارد، با آن کشور وارد جنگ خواهد شد.

از این ببعد، تنها  مصرف اسکناس رژیم اسلامی کاربرد آن به عنوان کاغذ توالت است.

از این ببعد، تنها  مصرف اسکناس رژیم اسلامی کاربرد آن به عنوان کاغذ توالت است.

سپر گوشتی قرار دادن مردم برای جلوگیری حمله نظامی

رژیم خودکامه و جاه طلب اسلامی تا کنون همه پل ها را از پشت سر خود ویران کرده، و مملکت را تا ورشکستگی اقتصادی و سیاسی پیش برده، حمله نظامی و به دنبال آن تجزیه کشور نیز در پیش است. رژیم با نیرنگ و حقه بازی تأسیسات هسته ای و نیروهای نظامی را در کنار شهرها و در جاهای سرشار از جمعیت و رفت و آمد مردم قرار داده، و بدین امید است که کشورهای باختری برای پرهیز از کشتار مردم بیگناه حمله نظامی نخواهند کرد. در حقیقت رژیمی که برای مردم و کشورمان بیگانه است، از هرگونه ویژگی ها و خصوصیات انسانی نیز بی بهره است. زیرا مردم را مانند گوشت قربانی سپر بلای حمله نظامی کرده است. این روش ضد بشری را نیز در دوران ۸ ساله جنگ ایران و عراق با سپر بلا قرار دادن کودکان و نوجوانان در برابر یورش صدام پیاده کرد و دهها هزار کودک ناآگاه و ناتوان را قربانی کرد.

این ویدیو که هم اکنون به دست مارسیده از تظاهرات خیابان های جلو بازار تهران را نشان می دهد. رژیم ضد ایرانی آن چنان خون مردم را در شیشه کرده و فریاد همگان را در آورده است.

گرچه این برنامه و نقشه پلید ضد انسانی تا کنون از حمله نظامی جلوگیری کرده، ولی بی تردید نمی تواند مانع همیشگی آن باشد. زیرا کشورهای باختری به ویژه آمریکا با داشتن بمب افکن های مجهز به لیزرهای ردیاب و فاصله سنج که در ایران آشنایی درستی با عملکرد حساس و درست آن ندارند، می توانند کوچک ترین نقطه را مورد تیررس و هدف خود قرار دهند. بدون شک در هر بمباران انسان های بیگناهی نیز از میان می روند، و خسارت و ویرانی به کشور نیز نا محدود و غیر قابل درک و اندیشیدن است. آنچه که بدیهی است، رژیم اسلامی، و پاسدار و بسیج از میان می رود و شر آخوندها برای همیشه از سر کشور مصیبت دیده کاسته و کم خواهد شد.

روش هایی که می تواند کشور از ورشکستگی و حمله نظامی بازدارد

راه رهایی و جلوگیری از این سقوط و فروکش اقتصادی و یا هرگونه حمله نظامی و پیشگیری از سوء اسفاده مزدوران و خائنان در تجزیه و جداکردن بخش هایی از کشورمان به یکی از دو روش زیر امکان پذیر و آسان است:

۱- رژیم اسلامی که سه دهه است به بیراهه رفته و کشور را بدرون جاده خاکی و باتلاق کشانده است، برای حفظ جان افراد خود، فرزندان، و نسل های بعدی اشان، از خر شیطان پایین آمده از هوچی بازی، انتقام کشی، و بلند پروازی خود دست بردارد. در راه آزادی و دموکراسی مردم گام نهد، آخوندها را برای کارهای مذهبی به مسجد فرستد، سیاست و کارهای کشوری را به کاردانان سپارد، و رابطه خوب سیاسی باهمه کشورهای جهان از جمله کشورهای خاورمیانه داشته باشد.

امام ته چاه هم دیگر اسکناس پهن رژیم اسلامی را نمی پذیرد و باید دلار آمریکایی به درون چاه انداخت.

امام ته چاه هم دیگر اسکناس پهن رژیم اسلامی را نمی پذیرد و باید دلار آمریکایی به درون چاه انداخت.

برگرداندن پول های دزدیه شده به خزانه کشور

خامنه ای با خانواده اش هرکدام، با گروه آخوندهای طرفدار آنان، همراه با پاسدارها، بسیجی ها که مملکت را غارت کردند و به صورت ارز در بانک های خارجی ذخیره کرده اند، باید هرچه زودتر این ثروت ملی دزدیده شده را به خزانه کشور باز گردانند تا پول مملکت ما ارزش گذشته خود را بازیابد. این آسان ترین راه است که رژیم می تواند برای نجات خود و کشورمان بر گزیند.

قیام و خیزش همگانی در صورت ادامه بلند پروازی رژیم

۲- چنانچه رژیم به روش دشمنی خود با مردم و کشورهای دیگر ادامه داده و هچنان به غارتگری بیت المال پردازد، تنها راه چاره قیام و خیزش مردمی به صورت گسترده و همگانی و با شرکت بیشتر هم میهنان آسان پذیر خواهد بود. بی تردید با افزایش تحریم سیاسی و اقتصادی، این شرایط در آینده ای نه چندان دور به وجود خواهد آمد و مردم خواه و ناخواه در شرایط نا به سامان زندگی به دور هم جمع خواهند شد.

  • hasan

    mardome  iran az  in  bishtar  liaghat  nadarand  ta  yad  begirand  “GOHAYE” ziadi  nahkorand

  • جمهوری هم اسلامی هم ایرانی

    متاسف شدم وقتی‌ دیدم سایت فضول محله که سایت جمهوری خواهی‌ است این‌گونه
    به انقلاب اسلامی حمله کرده و برکات آن را به مسخره گرفته، دوست عزیز، مگر
    ما برای اقتصاد انقلاب کردیم ؟ چنین مقاله هایی فقط به تقویت سلطنت طلبان
    می‌انجامد. همانطور که مهندس موسوی گفت باید صبر کرد، مطمئن باشید بزرگان
    انقلاب مثل آقای هاشمی اجازه نمیدهند بیش از این منحرفینی مثل احمدی نژاد
    که در واقع یهودی مخفی‌ است به انقلاب ضربه بزنند. امیدوارم نویسندگان این
    سایت هم به پشتیبانی از انقلاب ادامه دهند، البته مشخص است که شاید وضع بد
    اقتصادی اخیر کمی‌ باعث احساساتی شدن نویسنده شده باشد و خدای نکرده
    انقلابی‌ که ثمره خونها بیشمار است را ناخواسته زیر سوال برده است.

    • از کی تا حالا فضول محله طرفدار جمهوری اسلامی بوده ؟؟نویسنده مقاله خواهان فروپاشی کامل این رژیم فاسد است.نمی دونستید ،بدونید.
      من هم به عنوان طرفدار پادشاهی پارلمانی با دوستان جمهوری خواهم برای مبارزه با این رژیم در این سایت ،همکاری می کنم.

      •  متاسفانه هنوز عوام فریبی این ملاهابازارش داغه!آن عده ای که نانشان در روغن است!مسلما ازاین قشر حمایت پول پولانه میکند!

    • maryam

       barakat enghelab :O hahaha base baba toro khoda on khomeyni dajal mara be inja keshond ghabl az enghelab mozakhrafe eslami vaghty migiofty man irani hastam hame jolot dola mishodand alan begi hame be onvan terorist mishnasandet mosavi va hame ina ba ham hastand va faght yek kasi ke me3l khodeshon dare az pol khon mardom taghziye mikone azashon hemayat mikone

    • jamshid

       to khodeto makhare kardi olagh?!!!!

  • Bahram

    از اقتصاد مافیای٬نمیشود بیش از این انتظار داشت٬جالب اینجاست که آقایان روزی پنج بار هم نماز میخوانند!!و بعد از نماز مشغول چاپیدن مردم مظلوم ایران زمین هستند٬چه خوب شد که اسلام واقعی را شناختیم!چقدر دروغ چقدر فریب و چقدر چاپلوسی ها را باید دید و دم نزد؟آقایان محترم ۳۳ سال کافی نیست ٬لطفا کار را به کاردانان بسپارید و کنار بروید٬ فرصت بسیار کمی باقیست٬
    یک شهروند خسته و با کمال شهامت نام بنده را هم به زندانیان خود اضافه کنید.بهرام نجیبی.

  • Aac

    خفه شو ایکبیری گوساله

  • Tohid

    مگه شاه و دارودستش پولای دزدیده شده رو پس دادن که اینا پس بدن؟