آخوندهای بی وجدان و فرومایه، کشورمان را در پای مزدوران تازی به خاک و خون می کشانند ۱۹

عملکرد زمامداران کشورهای جهان در برابر ملتشان

تا آن جا که ما می بینیم، تلاش و کوشش بیشتر مسئولان و زمامداران کشورهای جهان، در راه منافع ملت خودشان است و به کشورهای دیگر کاری ندارند. تنها رابطه آنان بایکدیگر، سودجویی و بهره برداری برای افزودن بر خزانه و سرمایه های کشور است. اگر تجارت و یا قرار داد با کشور دیگری در میان است، هر دو سوی قرارداد می کوشد که برای کشور وابسته خود بهترین سود و بهره مندی را داشته باشد.

اینهم از اسلام راستین که پیکر بی جان اسرائیلی را به دنبال خود روی اسفالت می کشند. آیا از این عمل زشت تر وجود دارد. کسانی که به مرده ها نیز رحم و شفقتی ندارند. رفتاری که رژیم اسلامی با زندانیان سیاسی خود انجام می دهد.

اینهم از اسلام راستین که پیکر بی جان اسرائیلی را به دنبال خود روی اسفالت می کشند. آیا از این عمل زشت تر وجود دارد. کسانی که به مرده ها نیز رحم و شفقتی ندارند. رفتاری که رژیم اسلامی با زندانیان سیاسی خود انجام می دهد.

شرایطی که یک کشور در اختلافی شرکت می جوید

برخورد و جدال میان دو و یا چند کشورممکن است به دو روش انجام گیرد:
۱- هنگامی که اختلاف و بگو مگوی مرزی در میان باشد- در چنین موقعیتی هر یک از دو کشور، وزنه را به سوی خود می کشد، و بر آن است تا گوشه ای از خاک همسایه را نیز از آن خود سازد. به عنوان نمونه؛ پاکستان و هندوستان سالهاست که بایکدیگر مشاجره مرزی دارند. چین و ژاپن نیز به تازگی بر سر مالکیت جزیره ای به جان هم افتادند.

۲- هنگامی که کشوری منافع خود را در جایی دیگر می بیند- کشورهای باختری به دنبال منافع خود، سرتاسر جهان به ویژه آفریقا، آمریکای جنوبی، و خاورمیانه را به آتش و خون کشاندند. آنان هرکجا طعمه ای یابند و شکاری ببینند، بدان سوی رفته، دام می گسترند، و تیری رها می کنند. و بدون تردید هیچکدام از این کارها برای صدقه، خیرات، و روز آخرت نیست. کودتای انگلیسی- آمریکایی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در ایران، یورش و تجاوز آمریکا به کشور شیلی و پاناما، و یا به اشغال در آوردن عراق، و افغانستان در دهه کنونی، نمونه های دیگر آن است.

این منظره درون ساختمانی در اسرائیل است که بر اثر پرتاب موشک های  تهیه شده به وسیله ایران به این شکل در آمده است.

این منظره درون ساختمانی در اسرائیل است که بر اثر پرتاب موشک های تهیه شده به وسیله ایران به این شکل در آمده است.

آیا ضرورتی دارد که وارد جنگ و اختلاف میان اسرائیل و فلسطین شد؟

در مورد اختلاف میان اسرائیل و فلسطین، راه حل آنست که نمایندگان هردو گروه با نشست و گفتگوی اساسی و منطقی با یکدیگر، به یک تفاهم و دوستی برسند. کسی و کشوری نباید و نمی تواند در کارشان دخالت کند. چنانکه در مورد اختلاف انگلیس و آرژانتین بر سر جزیره فالکند، و یا در یورش و حمله روسیه به داغستان، کسی دخالتی نکرد. اگر آمریکا و دولت های اروپایی با اشغال افغانستان از سوی روسیه وارد گود شدند و به طور غیر مستقیم به جنگ با آن کشور پرداخنتد، تنها به دلیل حفاظت و نگهبانی آنان از مناطق نفتی خیج فارس و دور نگاهداشتن آن از دسترس روسها بود.

جنگ اسرائیل و فلسطینی که عرب ها در آن شرکتی ندارند.

آیا شگفت انگیز نیست که بدانیم در اختلاف میان فلسطین و اسرائیل، کشورهای کوچک و بزرگ عربی که با آنان هم زبان، هم نژاد، و هم مذهب می باشند، سوای شعار دادن، کمکی انجام نمی دهند و عملن در این زد و خوردها شرکت نمی کنند؟. آنان به خوبی تجربه شکست اعراب را در جنگ ۶ روزه ۱۹۶۷ با اسرائیل به خوبی می دانند. بنا براین، ترجیح می دهند که با دم شیر بازی نکنند. حال، نمی دانم چرا ما شیعیان آنهم از نژاد ایرانی که ۱۴۰۰ سال از تجاوز تازیان رنج برده ایم، کاسه داغ تر از آش شده، و باید سلسله جنبان این ماجرا باشیم؟!.

جنگ میان فلسطینی ها و اسرائیل

همانگونه که از اخبار بین المللی می شنویم فلسطینی ها به کمک سپاه پاسداران، با پرتاب صدها موشک به درون اسرائیل، آنان را وادار به پاسخ گویی نمودند. پاسخی که به بمباران بخش بزرگی از غزه و کشته شدن نزدیک به ۱۶۲ نفر بیگناه انجامید. در این یورش بی منطق و حساب نشده که با تشویق و تحریک رژیم تروریستی ولایت فقیه صورت پذیرفت، و پاسخ سخت و خشونت باری که از سوی اسرائیل داده شد، هردو سوی قضیه مورد ملامت و سرزنشند. ویرانی بخش بزرگی از دو کشور، و کشته شدن مردم بیگناه، نتیجه خود کامی فلسطین و اسرائیل، و افسار گسیختگی رژیم خودکامه ایران است.

این ویدی یو گزارشی است کوتاه که چگونه حماس اسرائیل را موشک باران کرد، و اسرائیل چگونه به تلافی پرداخت.

نگاهی به رفتار و عملکرد رژیم اسلامی

و اما، رژیم اسلامی حاکم بر کشورمان از همکاری با حزب الله لبنان و فلسطینی ها در بمباران کردن اسرائیل، و یا همکاری با بشار اسد در کشتار مردم بیگناه سوریه به دنبال چه منفعت، چه درآمد، و چه بهره برداری از آنان برای کشورهان است؟. ما چه دشمنی می توانیم به اسرائیل که کمترین بدخواهی و ضدیتی با ما ندارد، از خود نشان دهیم.؟ به دنبال جاه طلبی و بلند پروازی های خامنه ای، نوکران و چاپلوسان گرداگرد او نیز در رجز خوانی و اقدام به حمله به اسرائیل با وی همکاری نمودند.

اگر رفتار زشتی که رژیم اسلامی تا کنون در نگاهداشتن بشار اسد جنایتکار بر سر قدرت انجام داده، در مورد اسرائیل و فلسطین انجام داده، و میان آنان واسطه گری کرده بود، چه بسا تا کنون میان آندو صلح و آشتی به وجود می آمد. در این جنگ ویرانگر میان اسرائیل و فلسطین، محمدمرسی رئیس جمهور مصر با وساطت خود دست کم شعله جنگ را پایین کشید، ولی رژیم اسلامی چه کار کرد؟، با فرستادن مزدوران سپاه و موشک باران کردن اسرائیل، و تحریکات داخلی، آتش دشمنی و جنگ افروزی را هر لحظه برافروخته تر می کند!.

علی لاریجانی: “دفاع مقاومت در غزه گوشه کوچکی از قدرت موشکی ایران است”

این ها از شکر افشانی علی لاریجانی رٔییس مجلس شورای اسلامی است که در روزنامه جوان چهارشنبه اول آذر ۱۳۹۱ نوشته شده است: “رژیم صهیونیستی باید بفهمد که دفاع مقاومت در غزه تنها گوشه کوچکی از قدرت موشکی ایران است”. او روز سه شنبه گذشته درهمایش بسیجیان، زندگی رهبر معظم انقلاب را تجلی سبک زندگی عاشورایی دانست و افزود: رهنمودهای ایشان به حزب الله و حماس کمر اسرأییل را شکسته است”. خوانندگان ما به خوبی در می یابند که چنین شعار و ادعایی ولو هم پوچ و دروغ باشد، عملاً اعلام جنگ با اسرائیل است.

سعید جلیلی: “ایران با صلابت از مقاومت پشتیبانی میکند”

سعید جلیلی دبیر شورایعالی امنیتی ملی گفته است: “جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته با افتخار و صلابت پشتیبان فلسطین و مقاومت است و امروزه غزه صحنه ٓازمون صدق مدعیان دفاع از امت اسلامی و مقاومت فلسطین است”. او در دیدار با نخست وزیر سابق عراق گفت: “حماقت راهبردی رژیم صهیونیستی در تهاجم به غزه بار دیگر خوی تجاوزگری و جنایت پیشگی صهیونیستها را هویدا ساخت. حمایت صادقانه جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان، عراق و شیعیان بحرین از غزه و مقاومت فلسطین نشاندهنده وحدت شیعه و سنی در دفاع از مصالح امت اسلامی است و تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد اختلاف در امت اسلامی را نقش برآب کرده است”.

نگاه کنید، مثلاً این آقا دبیر شورای عالی امنیت ایران است!. او به جای رفع هر کدورت و بدبینی و تنش زدایی کشورهای دیگر نسبت به کشورمان، و به جود آوردن شرایط و محیط سازش و آشتی، با این روش خصمانه و گفتار تحریک آمیز عیناً طبل جنگ می کوبد. رفتار ناهنجاری که می تواند سپاه غرب و اسرائیل را به در دروازه های ایران آورد و کشور و مردم ما را در آتشی از جنگ و خون قرار دهد!.

این ویدی یو تظاهرات علیه اسرائیل را نشان می دهد. خامنه ای با بیشرمی عنوان کرده که هر جوانی در راه غزه کشته شود، شیهد است. کسی نیست که از شیخ خودکامه بپرسد، اختلاف میان حماس و اسرائیل به ما چه مربوط است؟. آیا ما سر پیازیم، و یا ته پیاز؟. شما هزاران جوان و نوجوان ایرانی را در جنگ خود ساخته با عراق به کشتن دادید. حالا ما چه بدهکاری دیگر به تازیان داریم که باید باردیگر جوانانمان را در راه آنها فدا کنیم؟!.

رژیم اسلامی از چه کسی وکالت می گیرد؟

باید دید رژیم ایران این همه فتنه گری و آشب طلبی را از چه کسانی وکالت گرفته است؟. چه افرادی به یک مشت آخوند وکالت داده اند تا با همدستی مزدوران فلسطینی و لبنانی علیه کشور دیگری که کمترین برخوردی با ماندارد وارد جنگ و ستیزه شویم؟. آیا این رژیم نماینده و برگزیده مردم است، و یاخود جوش بوده و مردم در گزینش آن دخالتی نداشته اند، و یا و مانند دوران استبداد پیش از ۲ سده پیش، ارباب، مولا، و آقای مردم می باشد و جای هیچگونه پرسش و اعتراضی نیست؟. رژیمی که کمترین احساسی نسبت به مردم و سرزمین ما ندارد و هرگز خود را پاسخگو در برابر ملت نمی داند. این رژیم سرکش و خودکامه، به هر جنایت، غارتگری، حاتم بخشی، حیف و میل خزانه و اموال مردم دست می زند.

سزای شیطنت و خلاف کاری این رژیم چیست؟

این دیگر وظیفه جوانان مملکت است که چنین رژیم یاغی و طغیان گر را بر سر جای خود نشاند. باید همه کسانی که در این فتنه گری ها افسار گسیخته بوده و بدون خواست مردم و منافع کشور به چنین کارهای تروریستی و آشوب طلبی دست داشته اند، در دادگاههای مردمی محاکمه، و  به سزای اعمالشان برسند. باید آنان پاسخگوی قتل ها، شکنجه ها، تجاوز و بی حرمتی به زنان و جوانان، و دیگر باوران باشند.

این ویدی یو اسلام راستین را نشان می دهد که حتی به پیکر مرده ها هم رحم نمی کنند. در هیچ مرام و مسلکی با مرده ها اینطور رفتار زشت انجام نمی شود. این حرکات ناپسند می تواند موجب قیام و خروش یهودیان جهان علیه مسلمانان شود.
  • Bahram

    تنها ره رهائی از دست این آخوندا٬جنگ مسلحانست٬مردم مسلح شوید.

  • Mehman

    Ahhhh bokhar az goh boland meyshe vali az in melat boland nemeyshe in melate iran bad jori zadand to an beboin chant akhond 5tomani chekar bashon mekone yeki ham khayeh harf zadan nadare aya in melate iran mostahaghe azadi hastand ya goshte morgh

  • Arshad

    وجداناً این چند نوشته من چى داشت که منو مسدود میکنى؟من دست خامنه اى جلاد را مى بوسم و از شرر شما به شیطان پناه مى برم. در ماوراالنهر وقتى کله کورش را ذبح کردند در تشتى از خون گذاشتند که ان همه خون خورده بود سیراب نشده بود بلکه ان تشت خون اونو سیراب کنه

    • Vezarateershad

      ارشاد  جان کیرخر  به کس ننه جنده تو و تمام کس کشان تجزیه طلب ، آخه ننه کونی گرامی کوروش بزرگ چه کیری  به کس ننه شما تجزیه طلبان  ننه جنده نموده ؟ بعد از فروپاشی این آخوند های کس کش نوبت شما مادر جندگان گرامی هست .ادامه مطلب: آخوندهای بی وجدان و فرومایه، کشورمان را در پای مزدوران تازی به خاک و خون می کشانند | فضول محله http://www.fozoolemahaleh.com/2012/11/23/%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d8%a7%da%a9-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d9%86#ixzz2DEIp5fxC

      • Hamid-koroush

        دوست عزیز بهتره  بجای دادن فحشهای رکیک یک پاسخ عاقلانه و دندان شکن به این جور افراد بدی عشق کوروش نباید شما را غیر منطقی کند!

  • Annkarin

    haman tor usa ba hame ja kar dare iran ham bayed der manteghye khodash kar dashte bashe.chera tejavoze kashverhaye be estelah ba temadon chizi namigin.man ba rejime iran kari nadarem her rejimi eshtebahe khodesho dare ve ham chenin be donbale manfete khodash

  • Aryobarzan

    ارشاد  جان کیرخر  به کس ننه جنده تو و تمام کس کشان تجزیه طلب ، آخه ننه کونی گرامی کوروش بزرگ چه کیری  به کس ننه شما تجزیه طلبان  ننه جنده نموده ؟ بعد از فروپاشی این آخوند های کس کش نوبت شما مادر جندگان گرامی هست .

  • Fozouli Farzi

    بار دیگر علی لاریجانی در صحنه سیاست خارجی ایران ظاهر شد . بد نیست مواضع این شازده  آب نبات ، سردار سابق سپاه ، را در ٢٠ سال گذشته برای تشخیص آنچه او اینک در سر میپروراند و هم چنین پیوند های او را با مارکسیست های روسی همواره در نظر داشته باشیم وگرنه مارکسیست های روسی  ۴ سال دیگر ما را اسیر بازی دیگری خواهند کرد و دنبال نخود سیاه دیگری خواهند فرستاد تا از اصل موضوع ( در مدار روسیه ماندن ایران و ضدیت با غرب )هم چنان غافل بمانیم
    ١) علی لاریجانی رییس تلویزیون ج ا کسی که برنامه چراغ و هوویت  را ساخت تا اصلاح طلبی و گفت و گوی تمدنها ی  خاتمی و نزدیکی او به امریکا را ریشه کن کند و کرد
    ٢) علی لاریجانی در مقام دبیر شورای امنیت ملی تمام تلاش خود را به کار برد تا از توافق دولت خاتمی و حتا روحانی ( باند رفسناجنی ) با اروپا در قبال انرژی اتمی جلوگیری کند و جمله زیبای اهدای آب نبات در برابر الماس بمب اتم شاهکار اوست و موفق شد 
    ٣) علی لاریجانی در مقام ریس مجلس در انتخابات پر تقلب که کروبی را از صحنه  خارج کرد و به پیروزی احمدی نژادو در اصل سپاه انجامید و بعدا در جنبش سبز و در قضیه کهریزک یک صندلی بین رفسنجانی و خامنه ای گذاشت  و  گاهی شکنجه در کهریزک را انکار کرد و گاهی با رفسنجانی در کوبیدن احمدی نژاد همراه شد تا این که ان رقابت  نهایتا به پیروزی خامنه ای – سپاه  بر رفسنجانی منجر شد
    ۴) علی لاریجانی در اقدامی از بالای سر دولت به مصر رفت با مبارک نشست و مذاکرات پشت پرده ای انجام داد که هنوز معلوم نیست چقدر برای ایران گران تمام شده باشد اما در تمام دوران باج دهی به روسیه ، و مذاکرات سعیدی که  ایران امتیازات فراوانی داد و حاضر  شد که بدهد سکوت معنا داری داشت . یادتان نرود که قبلا بهزاد نبوی در الجزایر و گروگانگیری همین استراتژی دو گانه را در پیش گرفت  و سالها بعد دادگاه ها میلیارد ها دلار از ج ا گرفتند و به گروگانها و شرکت های آمریکایی  دادند
    امروز علی لاریجانی دنبال فتنه گری جدیدی  برای ایجاد کارشکنی در مذاکرات پشت پرده اصول  گرایان و رهبر ج ا با آمریکاست . او ابتدا به الجزیره گفت ولایتی مشاور رهبر و تایب  نماینده سپاه و نیرو های امنیتی با امریکا مذاکره پشت  پرده نداشته اند . دروغی بی شرمانه که فقط از یک توده ای ریش دار مامور  ک گ ب بر می اید
    او اکنون که جنگ بیهوده یک هفته ای حماس با اسرائیل با دخالت و پا در میانی عاقلانه مرسی پایان گرفته راه افتاده در منطقه و بی شرمانه میگوید باید به فلسطین سلاح فرستاد ! میگوید زمان برای لابی گری مساعد نیست ! او میداند که راهی برای ارسال اسلحه به حماس را ندارد و عباس هم از او و این دخالت هایش به جان آمده اند پس نتیجه اینکه او خون می خواهد و فضای  خونین . اما چرا ؟ او میخواهد رهبری ج ا به ضدیت با امریکا و غرب زیر پالان روسیه باز گردد  . این در حالیست که  برای چنین گفتارجنگ طلبانه ای ، احمدی نژاد از طرف باند مارکسیست های روسی در پیک نت متهم شد که یهودی و جاسوس اسرائیل است . اما هیچ مارکسیست روسی امروز به این شازده جنگ طلب تروریست پرور نمی گوید که این اظهارات جز تایید تروریست پروری و جنگ جویی و دخالت های بیشرمانه شما ها در منطقه و متحد کردن همه علیه ایران حاصل دیگری ندارد
    به یک کلام شازده حمایت شده از طرف مارکسیست های روسی همان اظهارات سخیفانه احمدی نژاد را تکرار میکند بدون پرداخت هیچ هزینه ای
    مارکسیست های روسی باید بدانند که اسد سوری صد ها برابر  بیش از اسرائیل اعراب را میکشد ، علی لاریجانی نمیتواند سوار موج غزه بشود چون اعراب از ایرانیان و دخالت های آنها نفرت دارند . مارکسیست های روسی باید بدانند که بهترین فرصت  های مذاکره با امریکا در زمان خاتمی و کلینتون در اثر  کارشکنی آنها بر باد رفته است اکنون که اوباما دوباره با دست گشاده برای
    مذا کره پیش قدم شده و رهبری ج ا از ناگزیری میخواهد به این سازش تن در دهد بزرگترین خیانت به ملت ایران و کشور ایران میدان دادن به مزدور عراقی الاصل لاریجانی است که ضمن اعلام سر سپردگی به رهبر ، پیوند های پیچیده ای با رفسنجانی و سپاه  دارد و جز بازتولید احمدی نژاد ونفرت عمومی علیه ایرانیان در جهان ثمره دیگری  برای ایران و ایرانیان  نخواهد دا شت
    حمله های شما روس محوران به ترکیه و مرسی نیز قبل تامل است و جز آشکار کردن کینه شما به گرایشات مسالمت جویانه و همسو با غرب و گسترش جنگ و آدم کشی حاصل  دیگری ندارد
    اما در آنطرف اتحادی عربی در حال شکل گیری است که از لحاظ  سیاسی در موقعیتی بینابین ، بین عربستان سعو دی و امریکا قرار میگیرد . عربستان چهره منفوری است که مثل ج ا شهرت  در ترور و جنگ و ماجراجویی دارد  و آمریکائیان که از زایش دموکراسی نزدیک به غرب مثل ترکیه در منطقه نا  امید شده اند و شاهد بیرون آمدن اخوان المسلمین از صندوق های رای هستند  به مرور زمان از متحدین سابق خود یعنی شیخک های دیکتاتور فاسد   فاصله میگیرند و با چهره های مسالمت جو تر مثل اخوان المسلمین که نشان داد قادر است حماس را کنترل و جلوی سلفی ها و القاعده بایستاد و رای طبیعی مردم منطقه را هم دارند ناچارا بسازد. همینطور در سوریه جدید و لیبی و …. این نیروهای جدید را حول اخوان المسلمین تحول یافته دور هم جمع  میکند . اینها نهایتا با اسرائیل صلح میکنند و آنوقت منفور ترین چهره منطقه ج ا  ایران خواهد بود .چون عراق هم نهایتا  به سمت ترکیه خواهد رفت و حزب الله هم نهایتا آنها را بر خواهد گزید
    دیکتاتوری های فا سد عربستان و کویت وامارات  … هم سقوط خواهند کرد
    یک سیاستمدار کا ردا ن در ایران باید فورا با امریکا و اسرائیل صلح کرده و اعراب را به خودشان وا گذارد اما مارکسیست های روسی مانع  اصلی چنین روندی هستند
    توده ایهای ریش دار در حاکمیت دنبال متقاعد  کردن رهبری ج ا به ادامه جنگ و خون ریزی هستند و لابد فکر میکنند این جنگ بیهوده به نفع  حماس تمام شده
    خلاصه کلام ایران و ایرانی در خطر سقوط در یک مهلکه وحشتناک تاریخی قرار دارند فقط یک انور سادات  شجا ع  در حکومت و یا یک ماندلای شجاع  در اپوزیسیون میتواند ایران را از سقوط دست ساخته و دست پرورده مارکسیست های روسی نجات دهد  که متاسفانه  هر دوی آنها غایب  هستند
    در این میان نقش اپوزیسیون واقعی  میهن پرست که منافع  ملی ایران را بر مصالح آرمانی عرب و روس و … ترجیح دهد بیش از هر زمان دیگری تعیین کننده تر است
    بر روشنفکران و فعالین سیاسی غیر عرب زده و غیر روس پرورده است که در نور انداختن به این تاریک خانه اشباح  و عا لی جنابان  سرخ پوش و سیاه پوش آنها وارد میدان شده و حساب  مردم ایران را از این مزدوران جیره بگیر جدا کنند
    جنگی در پیش است بزرگتر از مشروطیت ، فراگیرتر از ٢٨ مرداد و تعیین کننده تر از انقلاب ۵٧
    جنگ بین نیروهای همیشه متحد ارتجاع  سرخ و سیاه و فراماسونری های روس و انگلیس از یک سو و مردمسالاری و حکومت قانون خواهی مردم ایران از سوی دیگر 
    نه رژیم و نه اپوزیسیون دست پرورده یا وامدار روس،  هیچ کدام نماینده مردم ایران نیستند که صریحا  گفتند
    مرگ بر روسیه
    نه غزه نه لبنان
    بحث  انحلال طلبی و اصلاح طلبی ، فدرال یا دمکرات مرکزی بحث  انحرافی  است و نیروها را به تحلیل میبرد . ایران متعلق به همه ایرانیهاست که خواهان همزیستی مسالمت آمیز با همه مردم جهان هستند و از دخالت در امور این و ان و بذل و بخشش های بی ثمر به گروه های افراطی و دیکتاتورهای باقیمانده از جنگ سرد خسته هستند      

  • andi

    dr vagha ksany rzhyn v khrafat v jnaytkaran ya ngh dashtnd kh az anan poshtybany myknndmannd mrdm khod frokhth kochh v bazar ghachaghchyan dzdan 

  • joliya

    bacheha narahat nashid ama az mast ke bar mast islam dine kheyli khubiye ama khak bar sare in akhundhaye diktature jah talab khuda nasleshono az zamin bardare be din oo khuda  tohin nakonid har dini ke bashe na faghat islam be hich dini tohin nakonid be moghadasate ham ehteram begzarid omidvaram rozi biyad ke shomaha betonid in rejime khun khar ro az sahne rorezagar mahvesh konid movafagh bashid 

  • Ipori123

    زر زر زیادی نکنید پدر سوخته های عوضی بی ناموس دیوس  شما ها جنگ و شروع کردین و بزور وارد خونه مردم شدید حالا که اونا میخوان از خودشون دفاع کنن میگین چرا جنگ میکنید . حرومزاده ها از تخم و ترکه کی هستید  اصلاً  بابا ننه دارید یا نه ؟ 

  • Fdghdhj

    خاک بر سر اون احمق الاقی که این کس شرهارو مینویسه

  • M Emanbaba

    چندبارنوشتم بازم مینویسم توهین به مقدسات هرملتی قشنگ نیست مسلمان باش مردباش یهودی باش مردباش مسیحی باش ولی مردباش

  • Sun Lion Iran

    ارشاد جان از کیر کوروش نخور ممکنه تو گلوت گیر کنه و خفه شی عزیز . بهتر بجای این حرفها که از دهنت بزرگتره بری تریاکتو بکشی بعد با ابجیت سکستو بکنی بعدشم لاک ناخنتو عوض کن فقط مواظب باش ناخنت نشکنه سوسول

  • Cadqoda

    ان الله سمیع بصیر

    کار این جوانان کاملا اشتباه و از نظر اسلام کاری ناپسند و حرام است  اما اول اینکه همه ی مردم یک کشور اسلامی مسلمان نیستند همان گونه که کشور خود ما هم این چنین است و دوم اینکه شما چرا کار این جوانان بی عقل را به پای اسلام می نویسید، اسلام کجا این کار را درست شمرده. کار این جوانان کاملا خلاف اسلام است.
    اما ما چرا از فلسطین حمایت میکنیم: فکر نمی کنم یک ایرانی واقعی و اصیل معنای این شعر سعدی را نداند:                بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند ……
     حالا مصداق و فرصت عمل به این شعر برای دنیا پپیش آمده، نکند این شعر تنها برای کتابها سروده شده است.
    شما بجای اینکه بگی ما چیکار به کار فلسطین داریم اول بگو آمریکا و اسرائیل چیکار به کار ایران دارند که کارشون شده فقط تبلیغات ضد ایرانی کلی پول خرج میکنند که ایرانو بدنام و نابود کنند، امیدوارم اسم فیلم سیصدو شنیده باشی، حتما کار اونا درسته.
    شما قبل از اینکه این مقاله رو بنویسی به عواقبش فکر کن برای مثال فردا اگر چهارتا آدمکش افتادن به جون شما، و یا پدر و مادر شما ؛ طبق این مقاله، بقیه باید وایسند و تماشا کنند و بگن به ما چه، بزار بزن بکشند.

    شما بجای اینکه یه خونه خراب شده از اسرائیل نشون بده ، باید هزاران خونه هم از فلسطین نشون بدی که به خاک و خون کشیده شدن.
    حالا ایران فوقش یه ساله که به فلسم موشک داده و فلسطشن تونسته جواب یکی از هزاران موشک اسرائیلو بده قبل از اون چی، تا دیروز که فقط اسرائیل بود داشت موشک میزد نکنه میخوای فلسطینیا فقط وایسن و نگاه کنند.

    جوانان غزه در راه کشورشون کشته میشن چرا نباید به اونا شهید گفت شما که ادعای آزادی میکنی باید طرفدار جوونای فلسطینو بگیری که حداقل شعارشون با شما کیه.

    • بی نام ونشان

      اون مال قدیم بود و زمانیه عوض شده..الان درستش اینه”اگه کون دیگران نزاری دیگران کونت میزارن” حالا من نمیدونم چرا خودمون داریم دستی دستی به فلسطین کون مدیم؟ که چی بشه؟ که یهو کس دیگه کونمون نزاره یا یا داریم واسه کلفترش اماده میکنیم؟

  • مسعودم

    امریکا در عراق و افغانستان منجی بودنش انکار ن
    اپذیره !!!! کاملا واضحه!

  • حاجی

    ما مرد جنگیم برادران. عاشق شهادتیم. این گوی این میدان. اونی که تو میدان جنگ می جنگه بچه سوسول نیست. برای عوض کردن نظام اسلامی مرد باید باشید. مشتی بچه سوسول که شب باید مامانشون ببرشون دستشویی که حکومت عوض کن نیستن. این داعش رو دیدیدکه؟
    ما صد برابر داعش هستیم. مرد می خام بیا با ما بجنگه. ما برای مردن می جنگیم. ارزوی شهادت در راه اسلام داریم. کو مرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بی نام ونشان

      اینطور که شما میگی لشکریان یزدید هم شهید محسوب میشن والان تو بهشن نه؟ شهیدی که در راه حق شهید بشه اجر قرب داره نه برای خود کامگی های این اخوندای زن جنده…همون طور که همه میدونیم سلطان شکر جناب مکارم شیرازیه که خیلیاتون مقلد این کس کشید….حالا برید تو بازار ببینید شکر گیرتون میاد اصلا؟ مگه به قیمت های خیلی بالاتر..اینا همش بازیه…امید وارم هرچه زود تر یا ایران کار اسرایل رو تموم کنه یا اونا کار دولت مارو به پایان برسونن..بخدا دیگه خسته شدیم از این زندگی نه کار داریم نه زندگی..الان باورتون میشه من با لیسانس برق دارم روغن ماشین عوض میکنم؟
      الهی خدا ریشه این اخوندا رو بکنه البته نمیگم امریکا بهتر از دولت ماهه نه اون که بد تره یعنی باور کنید اگه یه روز بر ما تسلت پیدا کنه حتی حاضر نیست برای کشتن ما یه گلوله خرج کنه…هممونو سوار کشتی میکنن دم اقیانوس ارام میریزنمون توش تا غذای ماهیا بشیم.