بایگانی ماهیانه: دسامبر 2012

غیرت و شرافت انسانی هندی ها کجا، و ما ایرانیان کجا!۹

در اجتماع ایران زنان، بیشترانسان هایی کاردان، نکته پرداز، مدیر و برنامه سازند. ولی آنان در طلسم زن ستیزی اسلام، زنبارگی آخوند، مردسالاری شماری از مردان، و بالاتراز همه؛ زن ستیزی گروهی اززنان خردباخته گرفتار، پشتشان خمیده و نمی توانند از زیر بار ظلم و ستم بیکران کمر راست کنند.

مَردمانی که تَمامی هَم و غَم شان “فَقر مادی” است، اَصلِ آزادی را از یاد می بَرند!۶

دیگر کسی به فکر زندانیان سیاسی و جانباختگانِ راه آزادی نیست، دیگر در سراسر آن سرزمین نفرین شده، مَردی پیدا نمی شود که به پایِ درد و دل های جانسوز مادر داغدار ستار بهشتی بنشیند و مرهم دردش شود؛ مَردم همه درگیر مشکلات زندگی های خصوصی خودشان است و وَقتی ندارند که به آزادی خواهی و عدالت جویی بیاندیشند.

بلوغ جنسی دختران در ۹ سالگی و بلوغ فکریشان در ۴۰ سالگی؟!۸

مغلطه بیماران جنسی روانی مجلس اسلامی؛ تجاوز به دختربچه ۹ ساله حلال ولی عقلش در ۴۰ سالگی تکمیل می شود!. بسیار ابلهانه است. زیرا این خردباختگان، پایین تنه زنان را برای هوسرانی و تجاوز در ۹ سالگی تکامل یافته دانسته، ولی درون کاسه سر یک زن را، تا ۴۰ سالگی انکار کرده و تکامل نایافته ارزیابی می کنند!.

به زادروز فردوسی چه کار داریم، به زایش و گور تازیان پرداختن بهتر است۱۸

سوم دیماه زادروز خداوندگار فرهنگ، ادب، و تاریخ ایران زمین، فردوسی گرانمایه است. فردی که توانست زبان، آیین، تاریخ، و فرهنگ سرزمین ما را پس از نزدیک به چهار سده پوسیدگی و فراموشی در زیر زباله های تازیان بیرون کشد، بدان رنگ و جلا دهد، و به دهها نسل های پس از خود پیشکش و ارمغان بخشد.

علی در نهج البلاغه می گوید: زنان دارای عقل و ایمان ناقصند – بخش چهارم۱۵

صف بودنِ ارثِ زنان به دلیلِ اینکه که مردان وظیفه خرجیِ آنها را دارند و از آنجا که ارتباطِ مرد و زن استوار بر دیدگاهِ "شراکتانه" نیست بلکه تنها به عنوانِ ابزاری برایِ لذتِ جنسی و چیره شدنِ بر شهوت درونی و تولیدِ مثل خلاصه شده است، نه تنها منطقی نیست بلکه شایسته جایگاهِ انسانی نیست و فاقدِ ارزش است.

لخت شدن دیگر بارعلیا ماجده المهدی در اعتراض به قوانین ارتجاعی اسلام۶۰

مردم مصر به پا خاستند تا رژیم دیکتاتور مبارک راکنار زده، آزادی و دموکراسی برای کشور خود به ارمغان آورند. ولی شوربختانه مصر درمانده و دیکتاتور زده از دهان گرگ به در آمد و طعمه کفتارهای اسلامی شد.و برمصر همان آمد که بر سر مردم ایران آمد.آنان نیز مانند ما، از چاله در آمده به درون چاه سرنگون شدند.

سرگذشت صدیقه دولت آبادی، سالار بانوی علم و آزادگی!۱

صدیقه دولت‌آبادی را باید به عنوان یکی از مشهورترین زنان فعال مدنی در زمینه حقوق زنان دانست. این بانوی بزرگوار در سخت ترین شرایط اجتماعی، عمر گرانمایه خود را در راه گسترش علم و دانش، حقوق بشر و آزادی خواهی وقف کرد، و همه تلاش خود را در راه بهرمند کردن زنان و دختران محروم از علم و دانش به کار گرفت!.

علی در نهج البلاغه می گوید: زنان دارای عقل و ایمان ناقصند – بخش سوم۱۷

نگاهِ اسلام به یک ارتباطِ زناشویی بیشتر شبیه یک ارتباطِ ارباب، کارمندی است. به همین دلیل در خطبه عقد میگویند: "اَنًکَحتُکَ و زَوَّجْتُكَ نَفْسِي عَلَى الصَّداقِ الْمَعْلُومِ" یعنی: "در مقابل یک مبلغِ تعیین شده خود را به تو به گائیدن میدهم". ( واژه اَنًکَحتُکَ از ریشهی واژهی "نکاح" گرفته شده است).