بایگانی ماهیانه: مارس 2014

سید علی خامنه ای، مسئولِ مرگ جمشید دانایی فر است!۴

عباس معروفی، نویسنده نامی ایرانی می نویسد: "ما نسل بدبختی هستیم، دست مان به مقصر اصلی نمی رسد، از همدیگر انتقام می گیریم" و چقدر این گفتاورد درست و به جاست! چون دست جیش العدل و دیگر مبارزانِ مسلح مخالف نظام، به سران اصلی و مخصوصن خامنه ای نمی رسد، انتقام شان را از جمشید ها می گیرند!

سپاس بیکران از ۴۰۰ هزار هم میهنی که به ما پیوستند و با ما همکاری می کنند۵

سپاس از شما، با شادمانی به آگاهی شما گرامیان می رساند که هم اکنون شمار هم میهنانی که به گروه ما گرویدند، به ۴۰۰ هزار رسید. این موجب نهایت خرسندی و بالیدن یکایک افراد فضول محله بوده، ضمن سپاسگزاری، از شما نازنینان در نوشتن مقاله ها، فرستادن و انتقادهای سازنده، درخواست کمک و همکاری بیشتر دارد.

نوروز باستانی، پیام آور شادی ها برهمه نیکان خجسته باد۲

نوروز یادگار گرانبها و جاودانه ای است که از نیاکان و پیشینیان به ما رسیده. نوروز را باید سند پرارزش از تاریخ کهنسال و پرافتخار چندین هزار سال تاریخ این سرزمین دانست. برگزاری آیین نوروز، به پيش از زردشت می رسد. جشن نوروز را می توان نخستین و از بالاترین جشن شادمانی و خرسندی ملتی در پهنه تاریخ دانست.

۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت کشورمان بر هر ایرانی میهن پرست گرامی باد۱۸

استثمار انگلیس تاریخ غم انگیز کشورمان نشان می دهد که چگونه دولت انگلیس سالیان متمادی بر صنعت نفت ایران سایه افکنده بود و بیشتر درآمد های ایران را به یغما می برد. در این میان، خائنان و مزدوران داخلی چون شیخ خزئل و فدائیان اسلام نیز به همکاری با دولت بیگانگان پرداخته و از هیچ خیانتی فروگزار نمی کردند.

چهارشنبه سوری جشنی بزرگ، نشانه خردمندی ملت ایران ولی خاری در چشم رژیم ضد ایرانی۳

فلسفه چهارشنبه سوری ماه اسپند ماه خانه تکانی، و چهارشنبه آخر سال ویژه خود تکانی، پرورش روان و به آتش کشیدن دشمنان است. آن چه را با آب و یا مواد شیمیایی نتوان پاک کرد در جوارآتش با گرم آن، انگل و میکرب های خود را از دست می دهد. ما این جشن بزرگ ایرانی که یادگار نیاکانمان است گرامی می داریم.

گوهر عشقی، کاوه آهنگر زمان ماست!۴

گوهر عشقی شیر زنی است از تَبار بابک ها و کاوه ها و مازیار های ایران زمین، بانویی است که جان خودش و تَنها دخترش را بر کف دست گرفته و به خون خواهی نازنین پسرِ دلاورش، برخاسته است. گوهر عشقی، گوهری است نایاب که عشق را مَعنا می کند.

سرنگونی هواپیما در لاکربی اسکاتلند و انگشت اتهام به سوی رژیم ایران۲

روزنامه تلگراف چه می گوید؟ روزنامه تلگراف در شماره ۲۱ اسفند ۹۲ گزارشی در زمینه بمبگذاری هواپیمای پان آمریکن در سال ۱۹۸۸ در مسیر لاکربی دارد که به دستور خمینی و با همکاری گروههای تروریستی مستقر در سوریه انجام شده است. این موضوع به تازگی از سوی ابوالقاسم مصباحی پناهنده سیاسی در آلمان ادعا شده است.

نوروز امسال ملت ایران همت کنند و تقویم تازیان را به زباله دان بفرستند۹

شهر یزد نوروز را گرامی خواهد داشت! درستی و دقت این گاهشمار و تقویم خورشیدی پس از سده ها از کوشش خیام نیشابوری به راست کردن آن، مایه سربلندی و افتخار همه ایرانیان است. تقویم قمری تازیان جز بی برنامگی و تعطیلات بیگاه و بی نظمی ،چیزی به ایرانیان نداده است.