فیلم زنده از زندگی پیامبر و یارانش : بوکوحرام در نیجریه ۱۰

فیلم محمد رسول الله یادتان هست؟

بچه که بودم این فیلم با تدوین عجیب و غریبش من را کلافه کرده بود. کسی که داستان زندگی محمد را نداند تقریبا از این فیلم چیزی نخواهد فهمید.پرسشهای بسیاری هم پیش می آید. چهره ی زید بیچاره که بعدها پیامبر با زن وی ازدواج می کند را بیاد دارم وقتی که نوید می داد : “بر محمد وحی شد که مسلمانی آشکار کنید!” چهره خالد بن ولید و حمزه و صحنه ی گاز زدن جگر حمزه را هم خوب یادم هست. هنوز هم گاهی صدای پخش این فیلم را از تلویزیون می شنوم ولی مدتهاست رغبتی به دیدن مجدد این شاهکار را ندارم!.

علی هم که به نیکی بصورت یک شمشیر نمایش داده شده است و آشکارا کارگردان هم به خلخالی بودن علی اعتقاد داشته است! اما این فیلم بسیار اشکال در بازگویی حقایق داشت و کفار را یک عده انسان خونخوار گرگ صفت معرفی کرده بود، با فتح مکه همه را ناگهان بصورت متمدن نشان می دهد و گویی اشغال مکه به اعراب کمک کرد که صلح کنند! امروز اما به پاس تکنولوژی و اینترنت می توان محمد ها و علی ها را بصورت زنده دید.

۱۴۵۰ سال از بعثت محمد می گذرد و کسی نمی پرسد: پیش از اسلام مگر منطقه خاور میانه چه مشکلی داشت؟! که ناگهان اعراب برای نجات ایرانیان و رومیان از کفر و نفاق به ایشان حمله کردند؟ نجات دادن ایرانیان توسط اعراب بیش از ۱۵۰ سال طول کشید و تعداد کشته ها در این ۱۵۰ سال نیازی به محاسبه هم ندارد! اما خوشا پیر سخن و خرد فردوسی که به شایستگی آن دوران را در یک بیت معرفی کرده است :

ز شیر شتر خوردن و سوسمار – عرب را بجایی رسیدست کار

که تخت کیانی کند آرزوی – تفو بر تو ای چرخ گردون تفوی

(این است عاقبت ۳۵ سال حکومت عدل علی و احکام اسلامی)

(این است عاقبت ۳۵ سال حکومت عدل علی و احکام اسلامی)

جهان امروز شفاف است. برخلاف گذشته های دور

جهان امروز شفاف ترین ژمانهاست. کوچکترین اشتباه یک پلیس در یک کوچه دور افتاده می تواند به خبری بزرگ تبدیل شود. با داشتن گوشیهای همراه همه مردم یک خبرنگار کوچکند و اخبار را نمی توان پنهان نمود. اگر هم پنهان شود به نیروی بزرگ اطلاعاتی در حد دولت نیاز است وگرنه اخبار با حجم بزرگی بصورت دقیقه ای روی تلکس خبر گزاریها خواهد رفت. نمونه این را سال ۸۸ دیدیم که رژیم ددمنش جمهوری اسلامی هرچه تلاش کرد نتوانست ماجرای قتل “ندا آقا سلطان” را ماست مالی کند. و بهمن همان سال هم زیر گرفتن مردم وسیله نیروهای پلیس ایران روی تلکس خبرگزاریهای دنیا قرار گرفت. گذشته اما چنین نبود:

۱) چند زن ایرانی توسط اعراب به کنیزی گرفته شدند و مجبور به زفاف در همان شب شدند؟

۲) چند کودک ایرانی بعنوان موالی و غلام به اسارت در آمدند و در بازار مدینه فروخته شدند؟

۳) چند مورد تجاوز با عنوان فروش کنیز ایرانی به مادران و خواهران ایرانیان انجام شده است؟

کسی نمی داند…. شوربختانه نمی دانیم که ۴۰ نسل پیش بر سر مادران و خواهرانمان که تنها جرمشان مسلمان نبودن بوده است ،چه گذشته است. تنها می توان از روی تاریخ وشواهد باقیمانده گوشه هایی از جنایات مقدس اعراب به بهانه مسلمان کردن ایرانیان را گمانه زد.

(دختران و زنان را به اسارت می گرفتند و در بازار شام و مدینه و بغداد می فرختند. محوز این جنایات را قرآن داده است)

(دختران و زنان را به اسارت می گرفتند و در بازار شام و مدینه و بغداد می فرختند. مجوز این جنایات را قرآن داده است)

آیات شریفه قرآن در تایید برده داری و مجاز بودن مالکیت زن

وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ إِلاَّ ما مَلَکَتْ أَیْمانُکُمْ (۲۴ نساء)

و زنان شوهردار (نیز بر شما حرام کردیم) مگر آنکه به غنیمت گرفته باشید.

«وَمَنْ لَمْ یَسْتَطِعْ مِنْکُمْ طَوْلًا أَنْ یَنکِحَ الْمُحْصَنَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ فَمِنْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُکُمْ مِنْ فَتَیَاتِکُمْ الْمُؤْمِنَاتِ» (نساء/ ۲۵)

و هر کس از شما، که توانایى مالى ندارد تا با زنان آزادِ باایمان ازدواج کند، پس از کنیزانِ با ایمانى که شما مالک آنید، (به زنى بگیرد)

این آیات مالکیت زنان اسیر را حرام نکرده. بلکه حق داشتن همخوابگی با زن اسیر شوهر دار را داده است(مجوز تجاوز) و اگر کسی نتواند زن مناسبی برای ازدواج بیابد می تواند از برده های جنسی در دسترس یکی را بعنوان همسر رسمی انتخاب کند. این آیه ۲۵ نساء یک نکته را در خود دارد و آن این است که خداوند مقام زن برده را از زن آزاد پایین تر می داند (برخلاف آیه اتقیکم) و تنها اگر… اگر و اگر نتوانی در آنصورت به سراغ زنان برده ی در دسترس خود بروی!

(گزراشهای بسیاری از دادو ستد کنیز و برده در تاریخ اسلام موجود است و مجوز این کار هم در قرآن داده است)

آیات بسیاری در قرآن درباره مالکیت بر انسانها مخصوصا زنان است که برای دوستان گرامی تنها نوت می گذاریم: سوره روم . آیه ۲۸ سوره المومنون، آیه ۵ و ۶  سوره نحل . آیه ۷۱ سوره نحل،  آیه ۷۵سوره بقره،  آیه ۲۲۱سوره معارج، و آیه ۲۹ و ۳۰

مجوز قرآن برای تجاوز قانونی و کشتار

آیه ۲۴ نساء بطور رسمی به مومنان گفته است که زن اسیری که شوهر دارد حلال است! اولا حکمت این آیه چیست؟ ثانیا این خدای محمد بهتر نبود بجای مجوز تجاوز به زن شوهر دار بگوید: “زن شوهر دار اسیر را آزاد کنید”؟ البته که بیماریها و عقده های اعراب آن ژمان بخصوص خود محمد اجازه نمی داد یک زن زیبا چون صفیه را آزاد کنند… هر چند که شوهر و پدر صفیه را زیر شکنجه کشتند و بعد به زنان پرشمار محمد پیوست! در واقع قرآن حاضر نشده است حکم به آزادی زن شوهر دار بنا به احترام مقام مادری بدهد و در عوض آن گفته است زن شوهر دار اسیر آزاد است!

درود بر چنگیز!

درود بر چنگیز. صلوات خدا بر او. چنگیز راد مرد تاریخ است! می گویید چرا؟ به دو دلیل:

۱) آنچه محمد با صفیه کرد و بعنوان قاتل پدر و شوهر صفیه ،او را عقد خود کرد اوج خونخواری و سفاکی محمد است و نکته ظریف آنکه آنها از هم اعراب اهل کتاب بودند و محمد با قوم خود چنین وحشیانه برخورد کرده است. کاری که چنگیز با خودی نکرد.

۲) چنگیز از کارهای خود کتاب و منش و روشی بجای نگذاشت ، اما محمد مرامنامه ای بنام قرآن دارد که پس از ۱۴۰۰ سال در گوشه گوشه دنیا بر اساس این کتاب شوم دست می برند… سر می زنند. زن به اسارت می برند و شاید تا سده های آینده این کتاب همچنان دست و پا قطع کند و کنیز به اسارت ببرد.

درود به چنگیز مرد و رفت پی کارش! اما محمد معلوم نیست تا چند سده می خواهد به این دست و پا قطع کردن و کنیزی گرفتن و اعدامهایش که ناشی از کتاب قرآن است ادامه دهد؟

(خدا چنگیز را بیامرزد! صلوات بر او! دست کم مثل محمد کتاب ازش نماند که جنایات او را تکرار کنند! اما جنایات محمد در قرآن رسمی و قانونی شده و حالا حالا ها باید شاهد کشتار مردم بی گناه وسیله الله مدینه باشیم!)

خدا چنگیز را بیامرزد! صلوات بر او! دست کم مانند محمد از او کتابی بجا نماند که جنایات او را تکرار کنند! اما جنایات محمد در قرآن رسمی و قانونی شده و حالا حالا ها باید شاهد کشتار مردم بی گناه وسیله الله مدینه و قرآن  باشیم!

سلفی چیست؟

مدتی است که تلویزیون ایران سلفیها را مورد آماج حمله قرار داده و به مردم چنان معرفی کرده که گویا سلفیها مسلمان نیستند! اما سلفی ها گروهی از اهل تسنن هستند که به فقه و استسفاء اعتقاد ندارند. ایشان می گویند اگر قرآن حکم خدا و محمد پیامبر خداست ، پس نمی توان احکام خدا و پیامبر را بواسطه شرایط ژمان تغییر داد.
اجرای احکام شریعت از طرف این گروه با تندرویهایی روبرو بوده است که زنگ خطری برای جهان در مواجهه با احکام شریعت اسلام است.بزرگترین ایراد بر ایشان عقب ماندگی احکام بدوی شریعت است.

اما این سلفیها که به قرآن و سنت پیامبر پایبندند را نمی توان فرقه ای نا درست از اسلام دانست! بالعکس فرقه هایی که در دین و احکامش تغییر و ابداع ایجاد کرده اند(مانند تشیع) را شاید بتوان از اسلام ناب دور شمرد. طبیعی است که سلفیها به سنت و کلام پیامبر پایبند هستند و قرآن ملاک ایشان است، پس هیچ ملّای شیعه نمی تواند آنان را تکفیر کند.

فیلم محمد رسول الله نسخه زنده !… بوکوحرام

بوکوحرام یک گروه سلفی در نیجریه است که اهدافی مشابه محمّد دارد : مسلمان کردن مردم قوم خود و ایجاد حکومت اسلامی. ایشان سلفی هستند و بنابر این همان روش و شیوه پیامبر را در جنگها و برخورد با کفار نیجریه داشته اند. همان گردن زدنهای مردان و اسارت زنان. ایشان به مرور زمان با کمک الله به قدرت بیشتری رسیده اند و عملا یک نیروی شبه نظامی موفق هستند.
اما این بوکو حرام اولین و آخرین مورد مسلمان واقعی نیست و اگر کسی تاریخ ۱۴۰۰ سال گذشته را مطالعه کند می بیند که خلفای عباسی بارها به روش محمد زنان را اسیر کرده و مردان را گردن زده اند. تیمور لنگ خان تورک هم از کسانی بود که داعیه یکدست کردن مردم دنیا برای گرویدن به اسلام را داشت و خونهای بسیاری به بهانه اعدام مشرکین ریخت.

(کشتار جمعی کفار… این البته کشتار بنی قریظه و گردن زدن ۷۰۰ اسیر بدست علی نیست! ولی می تواند شماتیک آن لحظه های دردناک قتل عام یهودیان و ایرانیان را در صدر اسلام متصوّر کند)

اما امروز دنیا،دنیای اینترنت و اخبار است و مانند دوره تیمور نیست که کسی چون او بتواند به بهانه آیات قرآن و داشتن مجوز از آیه ۲۴ سوره  نساء مردم را به بردگی و کنیزی ببرد.امروز دست اسلام ناب محمدی رو شده است و جنایات محمد را می توان بصورت زنده از وب کم و دوربین مردم دنیا دید. قطع دست و پا… اسارت به بهانه کافربودن و فروش در بازار! همه ی این عجایب که ناشی از مجوّزهای قرآن شوم است، بعنوان اعمال غیر انسانی و جنایت شناخته می شود. یعنی عمل به قرآن اگر قرار باشد مو به مو و بقول سلفیها ، لالله باشد در آنصورت مسلمانان بعنوان وحشی ترین افراد امروز شناخته می شوند.

سخن پایانی

دوستان …همزبانان… همراهان… “اسلام دین صلح است” شعار زیبایی بود ولی ژمانی که پای اجرای دستورات قرآن به میان بیاید قطع دست و پا داریم. کشتار مخالفان داریم.اسارت زنان و کودکان داریم.هزار جنایت داریم که مجوزش را قرآن داده است. این مجوزهای قرآن است که باعث می شود افراد قسیّ القلب و جانی چون خلخالی و مرتضوی بوجود آیند. طبق قرآن آنان اشتباهی نکرده اند!.

اسلام به هر مسلمان اجازه کشتار افراد دیگر غیر مسلمان را داده است و ایشان می توانند اموال را غارت و زنان آن بیچاره را هم پس از اعدام به بردگی ببرند! این قرآنی که مجوز چنین رفتاری داده است، بعنوان کتاب آسمانی و کلام خدا قابل اعتنا نیست.براحتی می توان انسانیت و حقوق بشر امروز را با عقل و خرد بدست آورد. اما مرجع قرار دادن کتابی که امر به خونریزی و کشتار و بردگی و بطور خلاصه : ایجاد خشونت کرده است، چیزی جز نفرت و کشتار در پی ندارد.چیزی که در کل جهان اسلام قابل دیدن است. البته در سده های گذشته هم همین بوده ولی خبر آن را کسی نداشته است،چون نه دوربینی بود و نه اینترنت و اخباری.

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . اولا حکومتهای تک حزبی اگر سر کار بیایند , سر انجام سر از استبداد در می آورند مثل اسلام .اگر اسلام بهترین دین هم باشد و اگر نعوذ بالله خدا هم باشد باید در حکومت دخالت نکرده و در حاشیه بنشیند.دوما خود این حکومت ولایت فقیه که بدش از سلفی ها می آید دارد در کردستان ایران نیروهای سلفی درست می کند تا آنها را به جان کمونیستهای کرد بیندازد.
    در ترکمن صحرا هم هم چنین ودر سیستان و بلوچستان هم ولایت فقیه در درست کردن سلفی ها نقش دارد.از یکطرف بدش از سلفی ها می آید و از طرف دیگر خودش سلفی درست می کند. مثلا همین سلفی های افغانستان به نام طالبان. خود این رژیم ولایت فقیه دارد به طالبان کمک می کند. سوما دست استعمار غرب در به وجود آوردن اسلام حکومتی و سلفی نیز دست دارد . نمونه اش همین ولایت فقیه در ایران و طالبان در افغانستان و القاعده و وهابیت در عربستان . چرا قبل از دخالت نکردن استعمار , ما رژیم های حکومتی سلفی نداشتیم ؟ ! ولی در دوران جدید , استعمار غرب و شرق برای حفظ منافع اشان , شروع در به وجود آوردن حکومتهای اسلامی بنام ولایت فقیهی و طالبان والقاعده و وهابیت در عربستان کردند ؟
    در هر حال حکومتهای تک حزبی چه خوب و چه بد , بسیار خطرناک هستند و دنیا را برای مردم آن کشورها جهنم می کنند
    که نمونه آن در ایران همین ولایت فقیه (ولایت وقیح ) می باشد.

  • saeed

    خانم باران بهاری….. خود شما بهتر از این جنایکارها نیستی…. انهائی که کلمات را مخدوش و بی محتوا میکنند و بوسیله کلمات دست به جنایت …اتهام …و تهمت میزنند…همه و همه مثل اخوند ها و خمینی کلمات را سر میبرنند…. شما هم بهتر از انها نیستی… بجای محکوم کردن جانیان و جنایتکاران ….کلمات را به محاکمه کشیدی…و کلمات را محکوم مینی…!! …جانی و جنایتکار را رها کردی و کلمات را به محاکمه کسیدی…!! عجب مغز متفکری هسی!!! … ای کاش مغز داشتی!

    • Baran Bahari

      مغلطه حمله به شخص! منطق شما همین بود؟

    • علی

      چی می گی روانی؟ یک جمله منطقی تو حرفات نیست. مهمترین مشکل حال حاضر اینه که روانی ها راحت ول می گردن

  • محمد

    آهای فضول محله تا ما بسیجی ها هستیم هیچ گوهی نمی تونید بخورید خیال میکنید اگر حکومت دست شما بی ایمان ها بیفتد چه کار می کنید بدتر این وضع میکنید برید کشور های دیگه ببینید که توش دین ایمان نیست وضع بدتر این کشور اسلامی هه خودتون خسته نکنید عزیزان این فتنه ۸۸ دیدید نتونستید کاری بکنید این بدین معنی هه آقا امام زمان کمک ماست

    • جواد

      دوستان بعضی از این کامنت ها که به عمد پر از فحش های جنسی و رکیک هست گاهی برای بد و بی ادب نشان دادن طرف مقابل از زبان او گذاشته میشود . با این نوشته ها در مورد گروه خاصی قضاوت نکنیم.

    • قربان باغچقی

      ساندیس بنوش

  • علی حسن

    بنام خدا
    سلام . این تشکیلات دینی تروریستی بنام بوکوحرام و القاعده و طالبان و سلفی و وهابیت و جمهوری اسلامی ایران و هزار کوفت و درد کاری و زهر مار دیگر را استعمار غرب به سرکردگی انگلیس و آمریکا به وجود آورده است . غرب برای حفظ منافع اش در کشورها ی به اصطلاح مسلمان , این تشکیلات تروریستی دینی و دولتی را به وجود آورده است . مثلا در ایران دولت آمریکا مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار در حساب خمینی گور به گور شده ریخت تا با شاه به جنگدد . دولت انگلیس نیز شاه را به رفتن از ایران ترغیب نموده و از امرای ارتش شاه خواست که در به وجود آمدن انقلاب , دخالت نکنند. این از ایران بود. در افغانستان هم به کمک مالی عربستان سعودی و سازمان جاسوسی آمریکا ( سیا CIA ) و سازمان جاسوسی انگلیس و ارتش پاکستان سازمان تروریستی طالبان را به وجود آورد. این سازمان تروریستی طالبان ,دست غرب است در افغانستان و هروقت به خواهد از آن برای اجرای خواسته های خودش از آن استافاده می کند. غرب ملت بدبخت افغانستان را با این کار , به این حال و روز انداخته است. در سوریه هم همینطور . در نیجریه و سومالی هم همینطورو در جاهای دیگر هم همینطور. قبلاً اگر به کشورهای جهان سوم و مسلمان , از طرف شیخ و شاه و بازار ظلم و ستم می شد , در دوران جدید استعمار غرب و شرق نیز به جمع آنها اضافه شده و مردم را هر چه بیشتر بیچاره کرده اند . مردم ملتها باید با هم باشند و بهم کمک کنند و به جای با هم نبودن و اعتراض کردن نسبت به همدیگر , نوک اعتراض و حمله را به صورت جمعی متوجه شیخ و شاه و بازار و استعمار کنند.

  • شیما

    بی خرد این چه سایت مزخرفی است لعنت بر خیانت کاران

  • قربان باغچقی

    بهترین سایت مچکرم
    کلیپ های بی سانسور بیشتری بزارید ممنون میشم