کودک چهار ساله ای که از داعش می آموزد تاگردن مادر خود را قطع کند ۵

پیش گفتار

افراد یا گروههای آدم کش، هرگز از خونریزی و کشتار دیگران خسته نمی شوند. همه لذت و شادمانی آنها شنیدن ضجه و ناله و دیدن مرگ دیگران است. این روش خونخواری و جنایتبار از آغاز ابتکار ساخت و پرداخت دینی بنام اسلام به وسیله محمدابن عبدالله و در جریان ۱۴ سده ظلم و جور و ستم حاکمان عرب در شماری از کشورهای جهان  تا تفاله هایی بنام آخوند از فرزندان آنان، و یا گروههای تروریستی آدمکش بنام داعش در سوریه و عراق همچنان ادامه دارد.

yazidi-boy-4-years-old-forced-to-kill-behead-mother

کودک ۴ ساله ایزدی که به او آموزش داده شد تا با شمشیر گردن مادرش که زردشتی و کافر است قطع کند. این است اسلام ناب محمدی!.

تازی زاده های حاکم بر سرنوشت ما از همان بازماندگان آدم کشان نخستین اسلام در عربستانند که از ۳۶ سال پیش تا کنون کاری جز خونریزی و آدم کشی انجام نداده اند. زجر و شکنجه دادن، به طناب دار آویزان کردن، رنج بردن و در خون  خود غلتیدن آزاد زنان و آزاد مردان، که گوشت های قربانی این جنایتکارانند موجب مسرت و شادمانی آنان می شود. خمینی جنایتکار، تا زمانی که هنوز نفس می کشید و به کام مرگ فرو نرفته بود، هر روز و هرشب قربانی ای می طلبید و از دریافت خبر شکنجه و اعدام بیگناهی لبخندی بر لب می راند و نشاط و خوشحالی خود را نشان می داد.

خامنه ای ، جانشین برحق خمینی جنایتکار، و فرزند ابر جنایتکارش مجتبی خامنه ای که هردو از سران آدم کشان داعش کشورمانند، هر روز و هرلحظه از شندین اعدام بیگناهی جشن می گیرند و شادی می کنند. داعش سوریه و عراق نیز که دنباله داعش ایرانند، همان روش خونریزی و آدم کشی را در آن دو کشور پیاده کرده اند.

isis-teaching-young-children-extremism

داعش به کودکان جنایت و آدم کشی، بیرحمی و خونخواری، تجاوز، غارتگری و دزدی می آموزد.

حرکت های جنایتکارانه داعش

گروه جنایتکار داعش پس از آن که در سوریه به زردشتی های اصیل و پاک نژاد “ایزدی” یورش بردند، شمار زیادی ازآنان را به قتل رسانده، و گروه بسیاری را در زندان هایی موقت جای دادند و یا در سرتاسر سوریه و عراق در پی امیال هوی و هوس و افکار خرافاتی و شیطانی خود به کارهای ناشایست و جنایتکاری واداشتند و یا در بازارهای آن دو کشور مانند دوران پیامبر اسلام به فروش رساندند.

گزارش روزنامه دیلی میل

روزنامه دیلی میل Daily Mail On Line در شماره سه شنبه ۶ مرداد ۹۴ برابر با Tuesday, Aug 4th 2015 گزارشی دارد از نحوه دستگیری پیروان زردشتی ساکن سوریه بنام گروه ایزدی به وسیله خونخواران داعش و چگونگی آموزش آدم کشی به کودکان آنان و فروش بعدی آنان در بازارهای عراق و سوریه.

این گزارش سرگذشت دردناک یک خانم زردشتی از گروه“ایزدی” ۳۵ ساله بنام “بهار” Bohar، با فرزندانش است که  با کودک چهار ساله اش بنام “هامو” Hamo (نام مستعار) و سه فرزند دیگرش در ماه اوت یکسال پیش همراه با ۲۰۰۰نفر از پیروان ایزدی به وسیله گروه آدم کش داعش در جنوب غربی “ کوه سینجار” Sinjar در سوریه دستگیر شده و آنان را میان  زندان.های “ تل عفار Tal-Afar ”، و “ بادوش  Badush “  در موصل پخش و توزیع نمودند. این خانم جوان که هم اکنون در کمپ کشور ترکیه به سر می بود می گوید آن چنان که شنیده است؛ همزمان دستگیری وی و فرزند کوچکش، دختر بزرگ و پسر ۱۲ ساله اش به شهر” رققا Raqqa “ در سوریه برده شدند وگمان می رود که هنوز در آن شهر باشند. خانم بهار با تلخکامی حکایت می کند که چگونه او و فرزندش را ناچار می کردند که آب آلوده با ادرار بنوشند و یا خوراکی بخورند که  آغشته به ذرات شیشه شده بود.

a-brother-and-sister-excape-from-isis-over-sinjar-mountain

برادر و خواهری از ترس داعش سر به کوه سینجار sinjar-mountain گذاشته و فرار می کنند.

رفتار داعش با خانم ایزدی و فرزندانش

خانم بهار می گوید که چگونه فرزند ۴ ساله اش را از او جدا کرده و در کمپ آموزشی داعش به او قرآن، عربی،  احکام شریعت و دستورات اسلام رامی آموختند و این که چگونه شمشیر به دست بگیرد و گردن مادر خود که زردشتی و “ کافر” است قطع کند. همچنین به این کودک تیر اندازی و گردن زدن همه دشمنان اسلام و دشمنان داعش آموخته می شد. هنگامی که هواپیمای آمریکایی نقطه ای را بمباران می کرد ما به شدت مورد شکنجه و آزار و اذیت داعش قرار می گرفتیم و آنهایی که می خواستند فرار کنند و یا از تلفن دستی استفاده می کردند با شقاوت و بیرحمی به قتل می رسیدند.

در یک زمان که ما را به دهکده ای برده و زندانی ساختند غذاهایمان را با “ مرفین “ آلوده می ساختند تا یارای فرار نداشته باشیم. خانم بهار خود شاهد آن بوده که جنایتکاری از گروه داعش سر بیگناهی را از تن جدانموده و آنگاه پیکرش را در خیابان های به نمایش در آوردند و از مردم خواستند تا آن قربانی را شناسایی کند. پس از گذشت زمانی ما را به شهر رققا انتقال دادند جاییی که توانستم از پسر بزرگترم  را از دور ببینم.

 این ویدیو  داعش را در حال آموزش خشونت، تجاوز، و سرانجام آدم کشی و خونخواری به کودکان نشان می دهد.

من شاهد آن بودم که پسر ۱۲ ساله ام در یک گروه ۲۵۰ نفری تحت آموزش شدید دینی و نظامی داعش برای جنایت و آدم کشی قرار می گرفتند. پسرم را پی در پی تنبیه و شکنجه می کردند زیرا کاملن گوش به فرمان آنان نمی داد و از آموزش طفره می رفت و سرپیچی می نمود.در شهر رققا بود که بعدها من و دو فرزندم را در بازار به فروش گذاشتند. در آنجا من از دخترم جدا‌ ماندم زیرا او را به یک نظامی گروه داعش فروختند.

خانم بهار آنگاه آهی کشید و با بغض در گلو و حالت گریان گفت که ما را از دختر ۱۴ ساله ام جداکرده و آنگاه ما رابه یک سوریه ای فروختند که ما را در زیر زمینی زندانی نمود. رفتار این فرد بسیار غیر انسانی و بد بود و به ما خوراکی نمی داد. من از او خواستم که ما را به بستگانمان و هم کیشانمان بفروشد که موافقت نکرد و از او خواستم تا دختران دیگرم و پسرم را به نزد ما آورد که بازهم سرباز زد.

داعش کودکی را جانی و آدمکش تربیت کرده که در این ویدیو نشان می دهد چگونه این کودک با آرامش و سبکبالی سر انسانی را از تن جدا می کند.

سرانجام سرنوشت این خانواده

پس از دو ماه خانم بهار و پسرش باردیگر به یکی از فرماندهان بالای داعش تبعه عربستان سعودی بنام عمرالنجد Omar Al-Najde فروخته شدند. النجد خانم بهار و دو دخترخردسال ایزدی دیگر را وا می داشت که مانند خدمتکار و برده کار کنند و هامو پسرک ۴ ساله را به کمپ آموزشی ( جنایت آموزی داعش) سپرد. کودک ۴ساله ناچار بود که علاوه بر عربی و دستورات آدم کشی اسلام، روش پرتاب نارجک دستی و تیر اندازی و به کار بردن شمشیر را نیز بیاموزد. این برنامه های شکنجه آور آموزشی برای مدت ۴ ماه ادامه داشت تا آن که خانم بهار و دخترانش سرانجام موفق به فرار شده، و پس از عبور از مرز، به ترکیه پناهنده شدند.

 

  • ali

    استباه نکنید اینا انسان نیستند اینا مسلمان هستند

    • اتحاد مقدس

      اینها حاصل پروژه امریکایی صهیونیستی اسلام هراسی هستند که نقششان را نیز بخوبی بازی کردند از دیدگاه من سه کشور ایران و عربستان و اسرائیل منطقه خاورمیانه را با بحران مواجه کرده اند
      بی تردید افراط گرایی شیعی سنی و یهودی مثلثی است که ممکن است روزهای تاریک تری را برای منطقه رقم بزند
      دیدگاه این سایت علی رغم جسورانه بودن ( که شایسته ستایش نیز هست ) بشدت تک بعدی و یکسونگرانه است و از نبرد قدرتهای فرامنطقه ای در سطح اول و در سطوح نیابتی توسط کشورهایی چون عربستان و ایران غافل است و با تعصبی تمام عیار میکوشد تا دین اسلام را عامل تمام بدبختیها معرفی کند در حالیکه الفبای جامعه شناسی بما میگوید ادیان در کانتکسهای گوناگون تاریخی موجد تحولات گوناگونی گردیده اند.
      اگر در انقلاب ۵۷ مردم عنان سرنوشتشان را بدست روحانیت سپردند بی تردید در حال عبور از مرحله ای تاریخی بودند
      رسش فرهنگی ملتها در بستر تاریخ و زمان اتفاق میافتد و هیچ نیرویی نیز تاب مقاومت در برابر آنرا ندارد.
      اما روحانیت آزمون تاریخی خود را پس داد و چهره حقیقی خود را رو نمود.
      و اما تو کاربر محترم ابتدا بکوش تا انسانیت را در خودت زنده کنی پس از آن خواهی دید که نمیشود براحتی به صدها میلیون انسان که فقط از روی عادت و وراثت و نه از روی تحقیق
      به دینی دلبسته اند جسارت نمود.
      و اگر توهین و جسارت رویه شماست پس دیگر حرفی باقی نمیماند

  • داریوش و میترا

    در شگفتم که آن افرادی که گوش فلک را کر کرده بودند که اسلام دین رحمت و بخشش است، چرا ساکت هستند؟

    شاید خودشان هم بالاخره فهمیده اند که اسلام یک ایدئولوژی سلطه گر‌ و ضدّ انسانی‌ است

    • حامد

      اسلام دین بخشش و رحمت و مایع سعادت اما شما بیخیال زیاد خودتو درگیر نکن … همه که نباید دانشمند و فیلسوف دربیان بالاخره چندتا خوشحال و شاد هم لازم داره دنیا . شما جز دسته دوم برو حالشو ببر

  • farhad

    رسانه های دولت ایران میگن داعش دست پرورده اسراییله.خوب یکی نیست بگه مسلمانی که به تبعیت از اونا دست به جنایت میزنه عقل و انسانیت نداره! آخرین دینی که وضعش این باشه وای بحال قبلیاش!!!!