تکرار تاریخ اسلام: حراج کنیزان برهنه و زیبا دربازاربرده فروشی سوریه ۲۶

فرتور دختر بچه مسلمانی را پوشیده در حجاب اسلامی، نشان می دهد. زمانی که فاطمه زهرا هم سن دخترک در فرتور بود، یک نوزاد در بغل و جنینی در شکم داشت.! حتی تصور کودکی در چنان وضعیتی، هولناک است. فاطمه قربانی قوانین زن ستیزانه اسلام است.

فرتور دختر بچه مسلمانی را پوشیده در حجاب اسلامی، نشان می دهد. زمانی که فاطمه زهرا هم سن دخترک در فرتور بود، یک نوزاد در بغل و جنینی در شکم داشت.! حتی تصور کودکی در چنان وضعیتی، هولناک است. فاطمه قربانی قوانین زن ستیزانه اسلام است.

مقام زن در اسلام

بی گمان مقام و ارزش زن از دیدگاه اسلام سوای برده بودن و یا کالای قابل خرید و فروش چیز دیگری نیست. حال، هرچند که مسلمان بخواهند داستان را تغییر داده و بر روی زنان برده شده بزک بکشند و حقیقت را ماست مالی کنند کار به جایی نمی رسد. چنانکه، آخوندهای شیعه از روی مکر و حیله زندگی پر مشقت و نکبت بار فاطمه زهرا که نه همسر بلکه کنیز و وسیله ارتضای جنون جنسی مرد خشن و بی رحمی چون علی  ابن ابی طالب بود و عمر کوتاهش را در کنیزی و رفع شهوت های ناتمام شبانه علی گذراند و کار او مانند ماشین جوجه کشی بود رابه غلط سمبل و مظهر یک زن آزاده می دانند.

تاریخ اسلام به خوبی رفتار غیر انسانی محمد و یارانش را با اسیران زن در جنگ های گوناگون، و طمع و چشم اندازی به زنان و دختران همسایه، دوست، و آشنا را نشان می دهد. داشتن ۵ همسر عقدی و تعدادی بی شمار زنان صیغه ای، و فروش زنان در بازار مکه و مدینه گویای این حقیقت تلخ است که زن در اسلام پشیزی ارزش ندارد و مسلمان بودن زنان قبول این حقارت و بردگی خواهد بود.
تز اسلامی گروه داعش:
گروه جنایتکار داعش تز حکومت اسلامی خود را تا کنون در سه بخش انجام داده است:

۱- قتل عام افراد غیر سنی

از دیدگاه حکومت اسلامی عراق و سوریه (داعش)، افراد غیر سنی مانند شیعیان، ارامنه، یهودیان و هر باورمند دیگری، دشمنان اسلام به شمار می آیند و ریختن خون آنان حلال است. این اندیشه و طرز فکر موجب شده که گروه داعش در مسیر خود به هریک از چند گروه برخورد کند بی درنگ سر آنان را از تن جدا کرده و پیکر بی جان آنها را در خیابان ها برای عبرت مردم پخش و پار می شود و یادر قتل عام مردم شهر رمادی، پیکر عده ای را به درون رودخانه پرتاب نمودند.

فرستاده سازمان ملل می گوید که داعش دختران را به شهر رققا و به نزد افرادی از خود می فرستد که مأموریت های گوناگون مانند جدا نمودن تن اسیران را بر عهده گرفته اند.

فرستاده سازمان ملل می گوید که داعش دختران را به شهر رققا و به نزد افرادی از خود می فرستد که مأموریت های گوناگون مانند جدا نمودن تن اسیران را بر عهده گرفته اند.

۲- غارت اموال

گروه داعش در مسیر پیشروی خود، با تخریب و ویران کردن ساختمان های دولتی، مراکز بازرگانی، مغازه ها، و خانه های شخصی، ساکنانشان را کشته و یا بیرون می رانند و آنگاه به چپاول و غارت اموال درون آن مکان ها می پردازند. داعش از چند سال پیش تا کنون به دلیل این غارتگری ها دارای ابزار مدرن جنگی از بمب، مسلسل، خمپاره، توپ، تفنگ، و وسائل نقلیه مدرن ثروت و اموال بی حساب شده به طوری که بسیاری از دزدان و جنایتکاران کشورهای جهان را به طمع غارتگری و مال اندوزی به داعش گرویده و در کنار آنان ضمن چپاول مال مردم به قتل عام و کشتار افراد غیر سنی نیز می پردازند.

دختران زیبا و خوش اندام دست چین شده ایزدی آماده حراج در شهر رققای سوریه به حراج گذاشته شدند.

دختران زیبا و خوش اندام دست چین شده ایزدی آماده حراج در شهر رققای سوریه به حراج گذاشته شدند.

۳-حراج زنان لخت در بازار

آخرین گزارش که در روزنامه دیلی میل Daily mail On Line در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۱۵ به چاپ رسیده حکایت می کند از به حراج گذاشتن دختران لخت و باکره در بازار برده فروشی سوریه است. این هم راه دیگری برای انباشتن ثروت. روشی که دهن هرطمعکار مال دوستی را آب می اندازد و روز به روز بر شمار داعش و لشکر غارتگر او افزوده می شود.

از دستگیری دختران تا حراج در بازار

آنچنان که در این گزارش آمده بنا به گفته زینب بانگورا Zainab Bangura، صدها از این دختران باکره از گروه زردشتی ایزدی می باشند که از خانه و کاشانه اشان در سوریه رانده شدند و بسیاری از آنان در حین فرار و یا حدود ۲۰۰ تن آنان در شمال عراق به دست این آدمخواران اسیر و پس از بررسی باکره بودن و داشتن اندام خوب و سالم زیباترین آنها را جدا، نخست آنان را در اختیار رؤسای داعش می گذارند، سپس به معاونین و آنگاه به رده های پایین تر، و سرانجام به سربازان سپرده می شوند. دست آخر آنان را لخت و برهنه ساخته و هرکدام را در بازار برده فروشان شهر رققا Raqqa به فردی که پول بیشتری بدهد به فروش می رسانند.

دختران ایزدی که ۲۰۰ تن  آنان در ماه ژون June سال گذشته دستگیر و پس از دست به دست شدن به وسیله افراد داعش در شهر رققای سوریه Raqqa به حراج گذاشته شدند.

دختران ایزدی که ۲۰۰ تن  آنان در ماه ژون June سال گذشته دستگیر و پس از دست به دست شدن به وسیله افراد داعش در شهر رققای سوریه Raqqa به حراج گذاشته شدند.

خانم بانگورا می گوید که هرفرد سه تا چهار دختر را هم زمان در بازار می خرد و آنان را برای چند ماه نگه داشته و از آنان سوء استفاده جنسی می کند و آنگاه دوباره آنان را به فروش می رساند. او افزود:” ما از دختری خبر داریم که ۲۲ بار روی او معامله شده”.  همچنین، خانم بانگورا می گوید که دهها هزار افراد داعشی به دنبال ازدواج با دخترانند. داعش از پوشیدن و داشتن روسری دختران جلوگیری می کند تا آنان در پی خودکشی بر نیایند.
کمک رسانان به آوارگان گزارش داده اند که در میان زنان، به دختری ۹ ساله برخورد کردند که آبستن بود و زیر دست و پای دست کم ده نفر دچار زجر و شکنجه و ستم زیادی شده بود…

نکته پایانی:

داستان غم انگیز اسیری و بردگی دختران معصوم و بیگناه ایزدی که در شهر سنجار سوریه و شمال عراق گرفتار قوم آدم کش و خون خوار داعش شده و چگونه آنان روز و شب به وسیله سرکردگان، معاونان، افراد عادی و سربازان آن مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار گرفتند و چگونه سرانجام آنان را لخت و برهنه در بازار سوریه به حراج گذاشتند، دل انسان های باشرف را به درد آورده، و چشمانشان مالامال از اشک می شود.آیا به راستی، وجدان مردم جهان، به ویژه کشورهای قدرتمند غربی که نیروی کافی در اختیار دارند کجا رفته، و از آدمیت آنان چه چیز به جای مانده که اینهمه ظلم و جنایت را می بینند و همچنان ساکت و بدون هرگونه واکنشی نشسته اند؟!.

  • آرش آریانی

    جناب آقای ارژنگ آنقدر مقاله تان تاثر برانگیز بود که دست و دل کسی برای کامنت گذاری به کیبورد نمیرود اما من مینویسم از جور زمان و قدرتهای اهریمنی که مسبب این جنایات گشته اند از نقاط ننگ موجود در ادیان ابراهیمی که باید با شجاعت بدان اقرار کرده و فتیله توجیه را پایین کشید از علمای بزدلی که جرات انتقاد از مبانی عقیدتی خودشان را هم ندارند
    آیا بواقع دینی که ما عمری را معطل آن بوده ایم در ۱۴۰۰ سال پیش دستور به چنین جنایاتی را داده؟؟؟ اگر اینگونه است که امیدوارم چنین نباشد پس وای بر ما و عمری که در راه آن تباه نموده ایم…

  • nina

    مگر در خود قرآن فرمان به تجاوز و برده گیری و برده داری داده نشده است؟
    خسته شده ایم از بس به کسانی که این ها را انکار می کنند نام سوره و شماره ی
    آیه اش را داده ایم،شاید در گام نخست برای آدمی که سالیان سال دارای باورهایی
    بوده که مقدسش می شمرده است ،پذیرفتن مواردی در دین برایش ناخوشایند باشد و او
    را بیازارد ولی باید هر چیزی را کاوید،همه ی ماهایی که از دین و مذهب گذر کرده ایم

    همیشه دین و پیامبرش را مقدس می شمردیم ولی در گذر زمان و با افزایش آگاهی
    و بالارفتن دانستگی، آن ها را پشت سر گذاشته ایم.
    و دانسته ایم که دین یک پروژه ی خود فریبی بیش برای آدمی در رویارویی با

    کیهان نبوده است.

    • bibi

      گویا وصف این ملت را نشنیده اید؟
      ملت چرتی،مردم خواب زده
      این ها نمی خواهند بپذیرند که همه این رخدادها ی ناگواری که از سوی
      بنیادگرایان دینی مانند داعش(دولت اسلامی عراق و شام) و یا رژیم
      جمهوری اسلامی،بوکوحرام و….. انجام می گیرد ،کپی از متن قرآن است.

      • karim

        ملتی که مرده پرست است سزایش همین است

      • شیعه علی ع

        نمیدونم شماها چرا همش زر زر می کنید هی ملت ملت می گید . یه جور حرف می زنید انگار خودتون ملت ایران نیستید . تزای روشنفکری تا کی . مثلا تافته جدا بافته هستید ؟ این حرفا و شعارای به ظاهر ارمان گرایانه برای شما سود نداره . بسم الله . این گوی و این میدون . بیایید جلو دیگه . تا امثال شما فقط در حد شعار حرف می زنن توقعی از ملت (البته به قول شما ) نیست که . بالاخره یه روشنفکری با سوادی دگر اندیشی مثل تو !!!!!!!!!!!!!!باید پا پیش بذارن دیگه . با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه . لذت ببرید عز اینکه ایرانتون شده قدرت اول خاور میانه . استراتژیک ترین جای دنیا . عربستان و داعش و سنی خر کی باشن . پاینده باد شیعه مولام علی . زنده باد ملت غیور و شهید پرور ایران

        • شیعه علی ع

          بدترین حالت برای یه مرد اینه که ناموسش دست بیگانه بیفته . فراموش نکنید تو دوران دفاع مقدس بچه های ایران از جون مایه گذاشتن تا دست عربا به ناموس ما نرسه . و افرین به شهید زنده سردار سلیمانی . همین اعراب بودن که خاندان پیامبر عظیم الشان رو کشتن و بانو زینب ع رو به اسارت گرفتن . همین عربای سنی بودن که سرورم حسین ع به نامردانه ترین حالت به شهادت رسوندن . مشکل بنیادی شیعه با سنی هاس نه یهودی و مسیحی و دگراندیش و … . من با حکومت ایران کاری ندارم کما اینکه خیلی جاها عدل ع اصلا وجود نداره ولی به عنوان نماینده شیعه می گم هر نامحرمی به ایران تجاوز کنه از جون مایه میذارم تا دست کثیفش به ناموس ملت نرسه خواه یهودی باشه یا مسیحی یا زرتشتی یا دگراندیش و خداناباور . عمون کاری که شهدا کردن و شرمندشون شدیم . یا علی

          • حقیقت

            خفه شو ساندیسورخور مال حرام خور و نوکر استعمار روس و انگیس و آخوند. ناموست فعلا در دست آخونداست برو اول ناموست رو از دست آخوندها نجات بده بعد حرف بزن. اون سرخوقه سلیمانی معروف به گروهبان گارسیا که یه دزد بود که توی دوچرخه سازی توی کرمان کار میکرد و معتاد بود و یه بی اصل و نسب بی خانواده بود حالا مثلا شده سردار… مردم ایران شاید ساکت باشند اما خوب امثال شما ساندیسخوران و نوکران اخوندها و خود اخوندها رو میشناسن.
            بهتره دنبال سوراخ موش باشید برای خودتان و خانواداتان

          • شیعه علی ع

            اوخ اوخ چقد ترسیدم . سوراخ موششششششش؟؟؟؟!!!!فعلا که شما خزیدید تو سوراخ موش . جرات داری بیرون از فضای مجازی بیا تا معلوم بشه کی میره تو سوراخ موش . ضمنا دهن نجستو بشور اسم سردارو میاری . بدبختای حیوون نمک نشناس . ایشون امنیت شما رو تامین کرده . از طرفی مگه برای خداناباور ها حلال و حرومم معنی داره ؟؟؟چقد خنده داره .اینو مطمینم اگه حکومتی تو ایران بود که هم فکر شما بود کون ملتو پاره می کردید ولی چون یه حکومت شیعی هست واق واق می کنید و حکومت سعه صدر نشون میده و شما جری تر میشید . من که دارم از زندگی لذت می برم . یه پام ایرانه یه پام بریتانیاس . ولی خب شعور مردم اپنجا خیلی بالاس و قدر حکومتشون رو میدونن و نمک نشناس نیستن بر عکس ملت ایران . به هر دینی هم احترام میذارن . شماها تا کی میخواید جهان سوم بازی در بیارید . افسوس و صد افسوس

          • شیعه علی ع

            اصلاحیه :اپنجا =اونجا ٬اشتباه تایپی

          • ویدا

            من نمیدونم چرا این ساندیس خورا یه پاشون بریتانیاس مثل این آخوندا که مهر بیریتانیا خورده در کونشون البته هر کس که دشمن ایران و ایرانی باشه و به وطنش خیانت کنه یه پاش تو بریتانیاس یعنی اونجا واسه اوناس واس ماس نیس

          • ویدا

            اوهوی شیعه علی از علی چقدر میدونی از تجاوز اعراب به ایران چی میدونی از اونهایی که به سرزمین کورش کبیر یورش بردن و ایرانی رو نجس خونده آهای با تو هستم که یه پات بریتانیاس

          • نکته خیلی مهم

            یه نکته مهم بگم و اون اینه که نوکران ساندیسخور سایبری آخوندی مثلا برای اینکه موقع نظر دادن لو نرن که طرفدار حکومت هستن میگن من با حکومت کاری ندارم ولی حامی مثلا دین هستم یا انتقاد اندکی از حکومت میکنند یا از سران حکومت جز رهبر انتقاد میکنن چون رهبر خط قرمز نوکران ساندیسخور سایبری است. باید گفت اگه راست میگویید و ساندیسخور نیستید رهبر را به چالش بکشید و به باد انتقاد بگیرید. ساندیخوران هیچ گاه دور بر رهبر نمیرن و حرف نمیزنن و یا انتقاد واقعی نمیکنن.
            اگه راست میگویید مثل من بگید لعنت به رهبر چلاق ایران که با سیاست احمقانه اش ایران و مردم ایران را به سمت نابودی کشانده و منابع ایران را به تاراج داده و عامل اصلی فقر و فساد و بیکاری سیاستهای احمقانه او می باشد. در ضمن ساندیخوران تلاش میکنن رهبر را تبرعه کنند و تقصیر را گردن دیگر سران نظام جر رهبر بندازن یا تقصیر را گردن عامل خارجی بندازن. ساندیسخوران همیشه سعی میکنن رهبر را بی گناه و مظلوم و بی خبر از حوادث و دلسوز جلوه دهند که فقط نقش مشور و توصیه دهنده دارد. در حالی که همه کاره ایران رهبره و دیگر سران نظام بدون اجازه او آب نمیخورن. مردم اگاه هستند ای ساندیسخوران که تمام مشکلات ایران به خاطر افکار و رفتار و سیاست احمقانه خایمنه ای است.

          • شیعه علی ع

            عمو جون تا کی میخوای خودتو و هم فکراتو گول بزنی و از لفظ ساندیس خور استفاده کنی . شماها عرضه ندارید کار اقتصادی کنید عرضه ندارید زندگی کنید عرضه ندارید پول در بیارید و فقط زر مفت می زنید به ما چه . فکر اقتصادیتونو به کار بندازید بی عرضه ها . فقط غر می زنید . شیعه یعنی پویایی . یعنی زندگی تو اروپا و امریکا و ترویج افکار مقدس تو قلب غرب . یعنی قراردادهای بزرگ با کمپانی های معتبر . یعنی قدرت اول منطقه . بازم بشمرم براتون

          • شیعه یک بخش قلابی و دروغین اسلام است، گرچه اسلام خودش نیز بر اساس خدعه و نیرنگ بنا شده. بهتر است شما شیعه طرفدار رژیم فاشیست اسلامی از سایت ما بروید و در این جا کرکری نخوانید که حنایتان رنگی ندارد و کسی را طرفدار افکار عقب مانده خود در این سایت نخواهید یافت- سهراب ارژنگ

          • شیعه علی ع

            دو کلوم از ننه عروس . بدبخت تویی که خیلی وقتا از ترست کامنتهای منو درج نمی کنی . بیچاره همون طور که تو افکار منو قبول نداری منم افکار احمقانه تو رو قبول ندام . مهملاتی که به هم می بافی . به کیرم که تو سایت شما هم فکر من نیست . البته این که کاملا معلومه . سایت اپوزیسیون البته از نوع معاند و خداناباور . تو هم اگه ادعا داری سایتت ازاده و کلا دم از ازادی و دموکراسی میزنی پس تحمل حرف مخالف رو داشته باش همون طور که نظام مقدس اسلامی با مخالف کج دار مریز می سازه .

          • dad

            «پنج و یک» شد «شش»

            با زور و فشار، «دو» و «دو» بود «چار»
            تو می‌گفتی «پنج»، اصرار و اصرار

            هرچی بود گذشت، ورقا برگشت
            انقلاب شد و «دو» رفت جای «هشت»

            آسه* و آسه، «دو» و «دو» شد «سه»
            عربی نشست، جای هندسه

            گفتی «بیست» «دَه»ـه، خندیدن اَهه
            مدرسه چیه؟ جاش برو جبهه

            به ضرب چماق، «یک» جفت شد، «دو» تاق
            گفتی می‌ریم قدس، با جمعِ عُشـّـاق

            آخرِ شِلتاق*، «دو» جفت شد، «یک» تاق
            یابو آب نده*، باختیم از عراق!

            «یک» و «یک» شد «هفت»، تو جیبم نرفت
            رفت تو جیب تو، پولِ مفتِ نفت

            بعد گفت سِد مَمَد: «چهار» هست عدد!!
            خسته نباشی! یا علی مدد!

            «صفر» و «صفر» «هشتاد»، ای داد و بی‌داد!
            ایشون؟ محمودن، احمدی نژاد

            «دو» «دو» تا؟ یالا! چندتا؟! ماشالا!
            ول کن! بی خیال، خـِـیـره ایشالا

            «صفر» و «صفر» «شست»ــه، درها شد بسته
            حق مسلم! انرژی، هسته!

            بعدش «سَد» شد پوچ، پولا کو؟ نوچ نوچ!
            چند تا کــُـرد کـُشتی، چند تا هم بلوچ

            اما آخرش «پنج و یک» شد «شِش»
            وقتِ دادنه، گیوه رو وَر کِش

            *******************
            مَخــلـَـص کـَلوم، انقدر نزن عـَـر
            حساب حسابه، کاکا برادر

            به زمین بیای، بـِـری آسمون
            «دو» «دو» تا «چار»تاست، فهمیدی حیوون؟

          • ویدا

            آره بقول خودت بدترین حالت اینه که آدم ناموسش دست دشمن بیفته آهااااااااااااااااای ناموس من ایرانی بعد از حمله عربهای سگ بدست کی افتاد با ناموسمون چه کردند آهاااااااااااااااای دشمن کیه دشمن کجاس ای شیعه علی دشمن در خانه خودته در رختخوابت ناموست دستشه تو هم بیرون خانه ای دشمن شده صاحب خانه انقدر بیرونی که یه پات بقول خودت بریتانیاس آهاااااااااای این شهدای ما این پاکان و بهشتیان هم اگر امروز میبودند و این وضعیت را میدیدند اگر بکسلاش هم میکردند به جنگ نمیرفتند

        • سیده

          مذهبی های تندرو الان همه جای دنیا هستند. چه یهودی یا مسیحی یا بودایی و … . شیعه که فرقه ای بیش نیست. وظیفه ما اتئیست ها اینه که به اطلاع رسانی هامون ادامه بدیم و اطرافیانمونو با فرهنگ دموکراسی و حقوق بشر آشنا کنیم و اشتباهات قرآن رو در بیاریم آیاتی که در مورد آدم کشتن میگه و … . الان تو مدرسه ها دارن بچه ها رو با مزخرفات دینی شستشوی مغزی میدن و خودشونم تاثیر آموزش توی سن پایینو فهمیدن. اگه برادر یا خواهر کوچکتر دارین حتما افکارتون رو باهاشون در میون بذارید. فکر نکنید که الان ۹ یا ۱۰ سالشونه و نمی فهمن. اطلاع رسانی صحیح برای مذهب مثل یک سم مهلک میمونه. اگه خرافاتو از ذهن خوانواده هامون پاک یا کمرنگ کنیم نتیجه اش خیلی بهتر از فحش دادن به آدم های خرافاتیه

  • Farid

    Bedone Sharh

  • alton

    دیروز پس از این که توی آگهی ها گشته بودم و نتونسته بودم کاری پیدا بکنم
    داشتم به خونه بر می گشتم و با سیزده تومنی که توی کارتم داشتم
    اندکی نان و یک کیلو سیب درجه چند خریده بودم ،توی یکی از میدان های مرکز شهر
    که پر رفت و آمد هم هست و آن هم در روز روشن و جلوی چشم مردم دیدم که
    که سه پسر جوان که بالا ی بیست سال هم سن داشتند
    دنبال یک دختر سیزده ساله افتاده اند و می خواهند او را دست مالی بکنند
    و آن دخترک داشت سراسیمه می دوید ،من در آن دم تاب نیاوردم و با همان دستی
    که نان ها را نگه داشته بودم به سینه ی آن پسری که از همه شان لات تر بود کوبیدم
    و اندکی درگیری زبانی(کلامی)میانمان درگرفت البته آن پسر ترسیده بود چون
    گمان نمی کرد کسی بیاید و جلوی کار زشتش را بگیرد چرا که جامعه به او آموخته
    است که یک پسر مجاز است که لات باشد.
    همین که دیدم دخترک از دید ناپدید شد به گیرو دار پایان دادم و راه خودم را گرفتم و رفتم.
    آری در جامعه ی ما مرد سالاری و زن ستیزی غوغا می کند و پسران و مردانش
    خودشان را مجاز می دانند که با دختران و زنان هر گونه که خواستند رفتار بکنند
    و قانون(البته بگوییم اسلامی بهتر است)پشتیبان آنان است.

    دیرزمانی است که بیکارم،یک بیخدا در این کشور دین زده نه می تواند آموزگار شود
    نه می تواند پزشک شود،نه می تواند وارد دانشگاه شود و به فرموده ی اسلام باید خونش
    ریخته شود و اگر بی خدایی چون من در میان این مردم نادان پرست زندگی بکند باید

    وانمود کند که مسلمان است تا از حقوق شهروندی برخوردار باشد.
    نمی دانم چگونه زندگی ام را سپری بکنم چرا که برای به دست آوردن اندکی نان
    باید در این کشور دین زده ،مسلمان باشی و یا وانمود به باورمندی به اسلام بکنی
    وگرنه باید بروی و بمیری،شاید از گرسنگی بمیرم ولی هیچ گاه به زیر پرچم هیچ
    دینی نخواهم رفت.

    • مرگ بر جمهوری اسهالی

      تو جمهوری اسهالی استفراغی کو کار؟سردمداران مزدور رژیم همشون تو ناز و نعمتن. همش در حال اختلاس و دزدی و چاپیدن ثروت ایران هستن . فقر و بیکاری و بدبختیش هم مال ماست.شاشیدم تو مملکت آخوند زده.
      مرگ بر جمهوری کثیف و جنایتکار اسهالی استفراغی
      مرگ بر خامنه ای مزدور

      • liberalgirl

        تا زمانی که مردم ما بی لیاقتی شان را به گردن آخوندها و دیگران بیندازند
        روزگار ما این چنین خواهد بود،ما باید به آن اندازه از شعور رسیده باشیم
        که بدانیم خرد بالاتر از هر چیزی است و بت شکن باشیم و زداینده ی مقدسات
        وگرنه شماری پیدا خواهند شد تا به دست مایه مقدسات،دین،خدا و بت هایی
        که ساخته اند سر ما را شیره بمالند.
        تنها چیزی که ارزش مبارزه را دارد آزادی است،هیچ گاه در راه رسیدن به هیچ
        چیزی جز آزادی از جانتان نگذرید که ارزشش را ندارد.

    • bikhoda

      پس من و تو همدردیم ،گمون می کردم هیچ همدردی ندارم ولی از این که می بینیم
      کسان دیگه ای هم مانند من هستند،اندکی از دردهام کاسته میشه.
      گویا دین باوران و خداپرستان در این سرزمین نادانی ستای دارای امتیازهای ویژه ای
      هستند تا هنگامی که این مذهبیون ندانند که ناهم اندیشانی هم هستند خواب ناز و خوشی
      خواهند داشت ولی نه، ما بی خدایان و آتئیست ها و سایر دگر اندیشان ایرانی در این
      کشور زندگی می کنیم و این گونه نیست که گمان کنند همه همرنگ آنان اند.
      ساختار سیاسی کشور باید دگرگون شود وگرنه روزگار شومی برای آینده ایران
      پیش بینی می شود،این همه ستم و بیدادی که رژیم توتالیتر جمهوری اسلامی(شیعی)
      بر دیگران روا می دارد مانند بغضی فروخورده انباشته خواهد شد و زمانی که سرباز
      کند،پیامد ناگواری خواهد داشت پس بهتر آن است که گام به گام و با نافرمانی
      مدنی و همگانی به سوی آزادی،بیشی گرایی ،دموکراسی وسکولاریسم گام برداریم
      و نگذاریم که فریاد و غرش آزادی خواهی به کف خیابان ها کشیده شود که آن هنگام
      به جز ویرانی و آسیب های جبران ناپذیر،چیز دیگری برجای نخواهد ماند.
      هرچند این رژیم دینی خودش دارد گور خودش را می کند و باید بود،ماند ،شکیبا بود
      و دید که چگونه این رژیم از هم خواهد پاشید،و سپارشم این است که خودتان را
      به گفت و گوهای هسته ای دل خوش نکنید چرا که گفت و گوهای هسته ای یک
      آزمون برای سنجش توانایی ها ی رژیم است.
      و من گمان می کنم بدون دخالت بیرونی ارتش های باختری هم این رژیم با
      جنگ افروزی هایی که در خاورمیانه راه انداخته و خودش را درگیر جنگ های
      دینی کرده است ،کم توان تر خواهد شد و با جنگ قدرتی هم که در درون
      این رژیم هست ، نیروهایش چندین تکه خواهند شد.
      و بیایید پیش از این که کشور ایران درگیر جنگ های دینی و یا هر جنگ دیگری شود
      خودمان ،آری خودمان و با هزینه ای بسیار اندک از این رژیم تمامیت خواه دینی
      گذاری داشته باشیم به سوی آزادی و دموکراسی.
      و یادمان باشد که فریب هیچ دروغ،افسانه و وعده ای را نخوریم و خودمان آری
      خودمان راه خودمان را انتخاب کنیم که البته این گزینش راه باید با
      آگاهی،دانستگی و شناخت همراه باشد.

      به امید ایرانی آزاد،آبادو رنگارنگ

  • zartoshtkian

    ممنون میشویم اگر بتوانید تصاویر یا کلیپهایی از بازار برده فروشی داعشیان نشان بدهید که مردم فروش کنیزان برهنه را توسط بدویان مسلمان ببینند و کنه فاجعه را بهتر درک کنند. چون از قدیم گفته اند شنیدن کی بود مانند دیدن. در ضمن خوب است که منبعد بیشتر ضرورت سازماندهی تشکل های مردمی را دنبال کنید زیرا خبر رسانی صرف ما را بخود مشغول کرده و بیشتر حالت اداره ثبت احوال جنایات رژیم را پیدا کرده در صورتیکه هدف اصلی ما باید رهایی از شر آخوندها باشد که در قدم اول تشکیل محفل های چند نفری از دوستان، همکاران یا اقوام نزدیک و صمیمی ضروری میباشد. البته هر نفر بتنهایی هم میتواند هر کاری از دستش برمیاید برای ضربه زدن به نظام انجام دهد. انعکاس فعالیتهای گروه ها باید چشمگیر و مستمر باشد مخصوصآ وقتی به یکدیگر بپیوندند کارهای زیادی از آنان برمیاید که رژیم را خسته و مستآصل میکند تا اینکه جسد پوسیده و متعفن آن از هم می پاشد آنوقت آنرا جارو کرده در زباله دان تاریخ میریزیم. برای راهنماییهای بهتر میتوانید به سایت حزب iraneabad.org مراجعه کنید و تلویزیون didgah . tv ارگان این حزب را تماشا کرده یا سایت sazemandehi.org را که مربوط به همین حزب است مطالعه فرمایید. وظیفه انسانی و ملی حکم میکند که در این برهه حساس که مملکت ما زیر سلطه ملایان مفت خور و فاسد با بحرانهای خطرناک گوناگون روبروست برای نجات کشور و جان و مال و حیثیت و امنیت خود بکوشیم.

    • آگاهی بخش

      قابل توجه عزیزان این زنان اسیر شده به وسیله داعش مسلمان هستند پس اینقدر داعش را نماینده اسلام جلوه ندهید در ضمن اسلام برده داری را به وجود نیاورد بلکه به آنان حق و حقوق بخشید چیزی که قبل از اسلام در بین آن مردم نبود ، شما تاریخ کشور ها شنیده اید که چه بالایی سر کنیزان آورده اند ولی در عین حال در تاریخ معتبر اسلامی به رفتار عاری از خشونت و با محبت پیامبر و ائمه اطهار با کنیزان پی خواهید برد تا جایی که آنان کنیزان را به کوچکترین بهانه یا پاداشی و یا حتی بدون قصد پاداش دادن ، آنان را آزاد می کردند پس خوب است منصف باشیم

  • سنباد

    این شیعه علی از خودتون است