بایگانی ماهیانه: آگوست 2011

ولی وقیح به هیأت دولت تأکید فرمودند که تاریخ پیش ازاسلام ایران بی ارزش بوده، آن را فراموش کنند۲۶

ولی وقیح به دولت مزدور خود گفت: ایران پیش از اسلام را فراموش کنید که فرهنگی نداشته و همه عظمت ایران به دلیل اسلامی بودن آنست. این شیخ دلقک نمی داند که فرهنگ و تاریخ باستانی ایران سرآمد افتخارات جهانیان بوده، تنها یورش ملخ وار تازیان وحشی بود که ایران را قرنها به عقب برد، و از تمدن جهانی به دور داشت.

امروز مردم لیبی در جشن و سرورند، باید دید آن ها کجا هستند، و ما کجاییم!؟۲

امروز روز سرور و شادمانی مردم لیبی است. روزی که مردم توانستد شاخ دیو و اهریمن زمان را بشکنند، و قذافی این دیوانه زنجیری را به سزای ۴۱ سال جنایت و چپاول و غارت گری اش به سزای اعمالش برسانند. آزادی و دموکراسی کشور ما نیز بستگی به همت و دلاوری جوانانمان دارد که نباید متکی به هیچ فرد و گروهی باشند.

رژیم باج بگیر و باج بده اسلامی، ۲ کوه نورد آمریکایی را ظاهراً محکوم، و زندانی کرد۵

رژیم اسلامی می کوشد تا هر مخالف سیاسی خود را به روش های گوناگون رشوه دادن، تهدید کردن، و یا یورش بردن، از میان بردارد. قاتل دکتر بختیار را با کلوتید ریتس زندانی فرانسوی عوض کردند. دولت های اروپایی و آرژانتین به دلیل معاملات تجاری با ایران، جنایات و قاتلین فرستاده رژیم اسلامی را نادیده گرفتند.

کودتای ننگین ۲۸ مرداد ساخته و پرداخته کمپانی های نفتی، درس بزرگی برای امروز و فردای ما۶

ملی کردن صنعت نفت کمپانی های نفت انگلیس را بر آن داشت تا کودتایی علیه دولت دکتر مصدق طرح ریزی کنند. آنها نخست کمپانی های نفتی آمریکایی را همراه خود کردند، سپس آیزنهاور را تحریک کردند که ایران به سمت کمونیستی پیش می رود. بعد شاه و بستگان او را ترغیب و تشویق به همکاری کردند و دست به کودتا زدند.

از شکنجه و آش و لاش شدن هم میهنان زندانی امان چه خبر، آیا تاکنون چه کاری کرده ایم؟۵

از زندان ها و فراموش خانه های بیشمار رژیم‍ چه خبر؟ آیا ما از زجر و شکنجه، بی حرمتی نسبت بدانان چه می دانیم؟. از عباس امیر انتظام ،حشمت الله طبرزدی گرفته، تا ارژنگ داودی، عبدالله مؤمنی، آیت الله کاظمینی، دکتر بادکوبه ای، هیلا شدیقی، تا دکتر ملکی، و هزاران، از عزیزان ما در بند دژخیمان رژیم چه خبر؟.

آیا این یک جنایت نیست که خرافات و مسائل موهوم دینی را به عنوان حقیقت به خورد کودکان میدهند؟۶۱

جنایت است اگر ما، کودک های بی آلایش و پاک خویش را درگیر مسائل دینی و آموزه های خرافی آن کنیم.. ما باید بیذیریم که همه ی کودکان جهان، فقط انسان هستند و تا زمانی که درگیر هیچ دینی نشده باشند، انسان نیز باقی خواهند ماند. آموزش هر دینی، آن هم در کودکی جنایتی است علیه کودک و علیه بشریت.

ساتیا سای بابا گوید؛ “دست های یاری رسان، مقدّس تر از لب های دعاگوی هستند”۳۲

ساتیا سای بابا می گوید"دست های یاری رسان، مقدّس تر از لب های دعاگوی هستند." آیا به جای یک خروار غذا خوردن در سحر و هنگام افطار و بیشتر روز را در حال بی حالی و ناتوان ماندن و از همه طلبکار بودن که روزه ایم، بهتر آن نیست که با معده خالی تر باشیم، و سهمی هم برای همسایگان و کودکان بی بضاعت ذخیره کنیم.

دیدار دانشجویان از فیلترگذشته، با رهبر انقلاب بر منقل نشسته، به به و چهچه گویان، و صرف افطار۲۲

۲۰۰۰ دانشجو که از فیلتر گذشته و کاملاً سمپاشی شده بودند، به خدمت رهبر کویر انقلاب رسیدند، و در سه مورد مهم و اساسی و از واجبات کشور: ۱- تداوم و پایداری انقلاب اسلامی برای قرون آینده، ۲- نماز جماعت پشت رهور، ۳- افطار شاهانه (ببخشید خلافتانه) بحث و شرکت نمودند.