تجاوز به کودکان در میان مسلمانان؛ بخشی از دین و امری عادی و نهادینه شده است ۱۹

به گزارش دِیلی مِیل؛ محمد حنیف خان، یکی از پرنفوذ ترین امام جمعه های انگلستان و آخوند مسلمانی که زمانی توسط کاخ بوکینگهام تقدیر شده بود، محکوم به تجاوز و سوء استفاده جنسی از دو پسر بچه ۱۲ و ۱۵ ساله در مسجد خویش شده است. البته این بار نخست و بدون شک آخرین بار نیست که چنین جنایاتی به دست مسلمانان صورت می گیرد و اگر این دین و آیین ضد انسانی به صحراهای حجاز برگردانده نشود، جهان شاهد فاجعه های انسانی بیشتر و گسترده تری خواهد بود.

به گزارش بی بی سی؛ تحقیقات این شبکه خبری نشان میدهد که در ۳ سال اخیر ۴۰۰ شکایت سوء استفاده جنسی علیه مدارس اسلامی بریتانیا به مقامات رسیده است ولی فقط تعداد محدودی از این پرونده ها با موفقیت به پایان رسیده اند. رهبران اسلامی به خانواده ها توصیه میکردند که که از رفتن به دادگاه خودداری کنند و حتی آنها را از شکایت کردن باز میداشتند، یک دادستان ارشد به بی بی سی گفت که این مشکلی گسترده است و این پرونده ها فقط قله بیرون آمده از آب یک کوه یخ است.

فرتور چهره مسلمان واقعی محمد حنیف خان را نشان می دهد، این جانور بچه باز سمبل اسلام واقعی است و دنباله رو قوانین شریعه اسلام می باشد. پیش از اینکه ایران زمین نیز به میعادگاه چنین جنایاتکارانی تبدیل شود، باید اسلام را از سطح جامعه زدود.

فرتور چهره مسلمان واقعی محمد حنیف خان را نشان می دهد، این جانور بچه باز سمبل اسلام واقعی است و دنباله رو قوانین شریعه اسلام می باشد. پیش از اینکه ایران زمین نیز به میعادگاه چنین جنایاتکارانی تبدیل شود، باید اسلام را از سطح جامعه زدود.

کودک آزاری و زن ستیزی؛ دو سنت شرم آور و جدا نشدنی از قوانین شریعه اسلام هستند؛ همانگونه که زنان در اسلام پست و بی ارزش شمارده می شوند و دیه کامل یک زن مسلمان، برابر با بیضه چپ یک مرد مسلمان است و شهادت دو زن مسلمان در دادگاه، با شهادت یک مرد مسلمان برابری می کند و بسیاری مثال های خجالت آور دیگری که بر زن ستیزی آیین تازیان تأکید می کنند؛ کودکان در اسلام نیز در وضعیت اسفباری قرار دارند و قانونی برای دفاع از حقوق انسانی کودکان وجود ندارد.

در مقاله پیشین، نگارنده در باب قوانین ضد انسانی موجود در قانون اساسی اسلامی ایران، که اجازه قتل کودک را به پدر و پدربزرگ پدری وی می دهد، توضیح لازم را داده است اما نکته ای که در این مقاله بدان پرداخته خواهد شد، رابطه اسلام و فرد مسلمان با تجاوز به کودکان و خردسالان است.

در ایران بارها دیده و شنیده اید که آخوند محل، به فلان پسر بچه تجاوز کرده است؛ حتی فیلم هایی نیز در این رابطه پخش شدند و ماهیت واقعی و پندارهای زشت آخوندی را بیش از بیش به ایرانیان نشان دادند، این تجاوز ها تنها به آخوند ها ختم نشده بلکه چندین بار، اقدام به تجاوز به کودکان به وسیله بسیجیان و حزب اللهی ها، گزارش شده است.

حال پرسش اینجاست که چرا اقدام به تجاوز به دختر بچه ها و پسر بچه ها، بیشتر از سمت افراد مذهبی و یا روحانیون و یا کسانی که در یک محیط مذهبی رشد کرده اند، سر می زند؟. دستگیری و مجازات کشیش های مسیحی به خاطر تجاوز به کودکان و تهدید ایشان به سکوت نیز مهر تأیید دیگری بر این فرضیه است که ” تجاوز به کودکان بیشتر در میان افراد مذهبی و کسانی که در محیطی مذهبی رشد کرده اند، وجود دارد.”

پاسخ نگارنده این است که مذهب، و به خصوص دین اسلام که تمامی داشته ها و معلوماتش، بر محور شکم و زیر شکم می گردد، روحانیون را مجبور به نشان دادن چهره نیکو در سطح جامعه برای تبلیغ بهتر دینشان و چاپیدن بیشتر مردم می کند و دست های پلید روحانیون و افرادی که در خدمت دین و مذهب هستند را، برای اقدامات زشت و ضد انسانی می بندند و ایشان مجبور به حفظ ظاهر می شوند. روحانیون در هر دین و مسلکی و به خصوص دین پلشت اسلام، استاد دروغگویی، ریاکاری و تزویرند؛ بر این اساس در خفا و در زمان تنهایی شان، امکان سر زدن هر عمل قبیح و زننده ای از ایشان، وجود دارد.

فرتور چهره کثیف یک آخوند بچه باز را نشان می دهد، لطفن به دست آخوند که بر روی پای کودک بینوا قرار دارد دقت کنید. آخوند از کمترین سجایای اخلاقی بی بهره است و همواره هیز و شهوت ران است و چیزی به نام شرم و حیا در وجود هیچ یک از آخوند های مفت خور وجود ندارد.

فرتور چهره پلید یک آخوند بچه باز را نشان می دهد، لطفن به دست آخوند که بر روی پای کودک بینوا قرار دارد دقت کنید. آخوند از کمترین سجایای اخلاقی بی بهره است و همواره هیز و شهوت ران است و چیزی به نام شرم و حیا در وجود هیچ یک از آخوند های مفت خور وجود ندارد.

حضرت حافظ در اینباره می فرمایند:
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند / چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس / توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

بیشتر تجاوز های دینی به کودکان، در کلیساها، مسجد ها و کلاس های دینی و آموزش قرآن صورت می گیرد، جایی که آخوند مجبور به ریاکاری نیست و چهره راستین زشتش را نشان کودکان می دهد و با فریب دادن کودکان، به خواسته های شوم خویش رسیده و پس از تجاوز به کودکان بینوا، ایشان را از بازگویی آنچه که رخ داده است به خانواده های شان باز می دارد.

حال توصیه نگارنده به خوانندگان ایست که تا می توانند کودکان نازنین خود را از آخوند، کشیش و هر انسان خردباخته مذهبی دیگر دور نگاه دارند و کودکانشان را از رفتن به هیئت، تکیه، مسجد، کلیسا و هر مکان مذهبی دیگر باز دارند.

یکی دیگر از نمونه های کودک آزاری در میان مذهبیون، آموزش خرافات و مهملات دینی به کودکان در سنین پایین است، این جنایت سبب می شود که کودکان ما، خِنگ و گیج و زود باور بار بیایند و همیشه از پرسش کردن بترسند و حرف های آخوند بی سواد را به راحتی بپذیرند، در صورتی که علاقه ای برای فهمیدن سخنان دانشمندان و فیلسوفان ندارند.

خمینی، جنایتکاری که کام گرفتن از دختر شیرخواره را حلال می داند، به کمک بنی صدر و دیگر خود فروختگان وارد ایران گشت و زندگی ۹۰٪ مردم ایران را ویران کرده و تمام هستی مردمان را به باد فنا داده است.

خمینی، جنایتکاری که کام گرفتن از دختر شیرخواره را حلال می داند، به کمک بنی صدر و دیگر خود فروختگان وارد ایران گشت و زندگی ۹۰٪ مردم ایران را ویران کرده و تمام هستی مردمان را به باد فنا داده است.

اساس دین اسلام به کودک آزاری و تجاوز به کودکان و پسر بچه ها مشکلی ندارد؛ چنانچه پیامبر اسلام خود به عایشه نُه ساله تجاوز کرد و به پیروانش وعده پسر بچه ها و غلامان زیبارو را در بهشت داد و اطرافیانش نیز به خاطر آن وعده های جنسی، از محمد ابن عبدالله پیروی کردند. حتی خمینی دیوانه، در رساله اش در باب تجاوز به کودکان اینگونه می نویسد:

“کسی که زوجه اى کمتر از نه سال دارد وطى(۱) او براى وى جایز نیست چه اینکه زوجه دائمى باشد و چه منقطع، و اما سایر کام گیری ها از قبیل لمس به شهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ(۲) اشکال ندارد هر چند شیرخواره باشد.(۳)

خمینی که تمامی زندگی اش را وقف اسلام و آموختن هر چه بیشتر این دین ضد انسانی کرد و بدون شک هیچ یک از مردمان عادی ایران زمین، به اندازه خمینی و سید علی خامنه ای و دیگر آخوندهای جنایتکار از اسلام سر در نمی آورند، به طور شرم آوری، کام گیری جنسی از نوزاد شیرخواره را حلال دانسته است.

بی تردید جاهایی که محل رفت و آمد روضه خوان ها هست مانند اطراف حرم در شهرهای زیارتی مانند قم، مشهد، و شیراز؛ کودکان، به ویژه فرزندان زوار از دهات و شهرهای کوچک از گزند آخوند در امان نیستند. در این مورد همکاران و دوستان تجربه دیده ما داستان هایی برای گفتن دارند.

در فردای آزاد ایران، هنگامی که پرده ها بالا رود و مردم ایران بتوانند از گفتن و شرح آنچه که بر ایشان گذشته است، در امان باشند؛ خواهیم خواند و شنید که این روضه خوان های پلید و پست طینت چه جنایت هایی علیه زنان و کودکان انجام داده اند.

پدر یکی از دوستان ما می گفت که پیش از انقلاب در ناحیه دروازه دولت تهران، محلی که در آنجا روضه خوانی و سینه زنی در ایام محرم و رمضان برگزار می شد، آخوندکی هرشب در حال روضه خوانی ظاهراً دچار احساسات می شود و از روی منبر به میان بانوان می افتد تا آن جا که زنان ناچار شوند او را مشت و مال دهند تا از بیهوشی بیرون آید. آخر جایگاه منبر میان زنان و مردان بوده که به وسیله چادری آنها از هم جدا می شدند!.

به راستی فکر یک انسان چقدر باید پلید و پست باشد که به اینگونه مسائل حتی فکر کند؟. چه برسد به اینکه راجع به آن رساله بنویسد و به میلیون ها نفر خردباخته دیگر، چنین مسائل ننگ آوری را بیاموزد. حال، با توجه به رفتارهای جنسی محمد ابن عبدالله و وعده های جنسی الله مدینه  اعم از زنان همیشه باکره چهل متری و یا غلمان، یعنی غلامان خوش ترکیب و زیبا روی، برای اهل بهشت و فتوای خمینی، انتظار بیشتری نیز از آخوند ها و پیروان اسلام ناب محمدی نمی توان داشت. تجاوز به کودکان و پایمال نمودن حقوق انسانی ایشان در دین مبارک اسلام، نهادینه شده است.

۱- وطی یعنی آمیزش جنسی،
۲- تفخیذ یعنی مالیدن آلت جنسی به ران
۳-تحریرالوسیله آیت الله خمینی، جلد سوم، ترجمه آیت الله خامنه ای

  • Kambiz_hosseini

    aziz jan raftar ensanha lozooman neshandahandey e ghavanin e yek din nist! Man yek keshish masihi ra mishnasam ke dar salrooz e salib keshidan e masih, dastan e javanan e kelisay e khod ra ba mikh be salib mibandad, va taj e khar bar sareshoon mizareh, yek harekat e vahshiyane va ahmaghane! kar e ahmaghaney e in keshish , yek harekat e fardist, va motmaenan masihiyat din e vahshigari nist! Islam ham moteasefane din e mazloomist ke ensanhay e kasif az oon soestefadeh mikonand! ey kash zehn e shma ghabeliyat e tafkik e in mozoo ra dasht!
    shayad bekhatere in moshkele zehniye shoma va kheyli az tahlilgarhay e sathi negar dige dar iran hast ke ma hamishe dar tarikh dar ja mizanim!

    • نسل سوخته

      خیر آقای مهترم تمام مشکل اسلام از پیروانش نیست
      از قوانین غیر انسانیشه سنگسار برده داری  کشتن بی دینان
      جنایت های پیامبر دین اسلام را چگونه توجیه میکنی؟؟؟؟؟؟؟
      دینی که پیامبرش جنایتکار باشه به درد ……….. میخوره.

  • حرمسرای الهی ، قرآنی، محمدی، بهشتی اسلامی. 

    fraani (دربهشت)توان بدنی انسان درکامیابی از زنان به اندازه صد نفر می گردد. کتاب کنزالعمال، جلد۱۴، ص ۴۶۸
    بهترین چیزهایی که مردم در دنیا و آخرت از آنها لذّت می‌برند، لذت آمیزش و بهره برداری از زنان می‌باشد. (کتا…ب وسائل، جلد۱۴، ص ۴۶۸)

    پیامبراکرم…(ص): همانا بهشتیان به چیزی بیشتراز نکاح اشتها ندارند و لذت نمی‌برند. (کتاب لثالی، ص ۵۰۳)حوری از خیمه خود بیرون آید و روی به تخت مؤمن بخرامد و چون به نزد مؤمن می آید با پانصد سال ازسالهای دنیا همدیگر را بوسه زنند که برای هیچ کدامشان ، خستگی و ملال حاصل نمی گردد. هرمؤمنی را هفتاد زوجه از حوران می دهند و چهار زن از آدمیان، که ساعتی با حوریّه صحبت می‌دارد و ساعتی با زن دنیا و ساعتی باخود خلوت می کند و بر کُرسیها تکیه زده‌اند و بایکدیگر صحبت می‌دارند. (بحارالانوار،ج ۸، ص ۱۵۷، ح ۹۸)بیشتر نهر های بهشتی از نهر کوثر است که در کناره آن دختران نار پستان (مانند گیاه) می‌رویند. در بهشت نهری وجود دارد که در دو طرفش دختران باکره سفید روی و سفید پوش نشسته‌اند و مشغول تغنی (آواز خواندن) هستند. (بحارالانوار،ج۸،ص۱۹۶)دوشیزگان با چنان صدایی می خوانند که خلایق تا کنون چنین صدایی را نشنیده‌اند و این نعمت، بالاترین نعمات بهشتی است این دوشیزگان به تسبیح (ذکر صفات الهی) تغنی میکنند. (بحارالانوارص۱۲۷)هریک ازآن حوریان، هفتاد حلّه پوشیده اند و سفیدی ساق ایشان از زیر هفتاد حلّه معلوم است. از جماع با هر یک ازآن حوریان لذّت صد مرد را می یابد که هریک چهل سال خواهش مجامعت و آمیزش داشته باشند و برایشان میسّر نشده باشد. (بحارالانوار،ج ۸، ح ۲۰۵)پس آن مؤمن با قوّت صد جوان با آن حوری جماع و آمیزش کند و یک آغوش با او هفتاد سال طول می کشد. مؤمن متحیّر می باشد که نظر به کدام اندام حوری بکند، بر روی او یا بر پشت او یا بر ساق او، بر هر اندام او که نگاه می کند از شدّت نور و صفا، روی خود را درآن مشاهده می نماید. پس دراین حال زن دیگری بر او مشرف میگردد که خوشروتر و خوشبویتر از اوّلی است. (بحارالانوار،ج ۸، ح ۲۰۵)هیچ مؤمنی داخل بهشت نمی شود مگر آنکه خداوند غنیّ ، پانصد حوری به او عطا می‌فرماید که با هر حوری هفتاد غلام وهفتاد کنیز نیز می‌باشد که هریک مانند لؤلؤ منثور و لؤلؤ مکنون می‌باشند. (بحارالانوار،ج ۸، ح ۲۰۵)r

  • Behzad Arya

    تا زمانی که مردم به آخوندهای شهوت پرست اجازه هر کثافت کاری بدهند نباید انتظار داشت که چیزی تغییر کند . مدام دیده میشود که آخوندها هر روز چشم به ناموس مردم دارند و قضات دادگاه ها نیز بجای گرفتن حق مظلوم از ظالم تنها چشم طمع و دستیابی به ناموس مردم را دارند . تنها راه نجات مردم  نابودی اسلام  و مبلغین آن در ایران است ./.

    • Karaneham

      داداش اگه یه عده ادم سودجوخودشونو چسبوندم به دین و دارن در لباس دین هرکاری میکنن این دلیل نمیشه که دین بد باشه
      اصلا گیریم همه ی مسلمونای دنیابدن
      خود دین که مشکل نداره که مهندس جان یکم فکر کن برادر من اخه

      • نسل سوخته

        اصلا گیریم همه ی مسلمونای دنیابدن 
        خود دین که مشکل نداره
        متن بالا را خود شما گفتید.حالا به من بی سواد و نفهم توضیح دهید این چه دینی هست که تمام پیروانش بد هستند.
        این چه دینیست که طالبان و ملک عبد الله و خامنه ای و خمینی و خالد ابن ولید و هزاران کثافت دیگر تحویل داده اگر دین کاملی است پس این تفاله های بی پدر کی هستن که بر اثر تعالیم این دین بوجود اومدن؟
        مهندس و برادر که خیلی مطالعه داری.

      • farid

         انسانها به دو دسته تقسیم میشوند عاقلان بی دین و بی عقلان دین دار

  • Bahram

    شوربختانه چنین رسوایی ای را در میان کشیش های ترسایی و خاخام های یهودی نیز دیده ایم!
    این ها چه آیین ها و کیش هایی هستند که به کسانی که پیرو آن دین هستند، دستور آمیزش با کودکان و بچه بازی را می دهند؟!! آیا به راستی این آیین ها و کیش ها این گونه اند یا پیروان آن ها به درستی دستورهای آن را انجام نمی دهند؟!!

  • یکی از وعده های قران معجزه  جاوید لواط با پسربچه ها زیبا در بهشت است خب نفس انسان وقتی پسربچه های زیبارا در این دنیا میبند پی به وعده بهشتی میبرد دقیقا مانند عربهای بیابانگرد که وقتی به ایران رسیدند و باغها و ابهای روان و گوارا را دیدن دیگه به عربستان برنگشتن و گفتند اینجا همین بهشتی است که محمد وعده داده بود 

  • Babylon Dreaming

    so that’s why these many priests abuse little boys all around the world, ISLAM is responsible

  • Mansoorhallhj

    درودبرشما.این.اقایkaranehamمیگویند.اسلام.اشکالی.ندارد..من.به.ایشان.بااخترام.میگویم.فقط.یکبار.اهسته.وباحوصله.قران.رابخوانید.تا.متوجه.بدبختی.ایرانیان.بشوید.واگر.باز.برایتان.امکان.داشت.کتاب.الرسل.والملوک.یا.تاریخ.طبری.را.که.حدودبیش.ازهزارسال.پیش.نوشته.ورقی.بزنید.تا.همه.چیز.برایتان.روشن.شود..

    • Mani 13

      درود بر شما!

      ان خانم و یا اقا میگوید اسلام اشکالی ندارد!!! 
      امیدوارم این را هم قبول کند که اشکالِ واقعی از ان پیامبرِ هرزه و فاسد، امامانِ دروغگو و مفتخور، جانشینانِ تمامیت خواه و بالاخره اخوندهای پلید و ادمخوار است که از این دین ناپاک یک مصیبت بناء کرده اند.
       با مهر،
      مانی ۱۳

  • Dcsdcdsfd

     کسانى که به آیات خدا کفر ورزیدند بى‏تردید عذابى سخت‏خواهند داشت و خداوند شکست‏ ناپذیر و صاحب‏ انتقام است

  • Montagem

    اگرتو کمی اسلام رو مطالعه میکردی میفهمیدی که اسلام دین احترام وتکریم به کوکان و زنان است.چیکار کنم که در گوشه کنار کلیساها و کنیسه ها بهتون کشیشها و خاخام ها تجاوز کردن و عقدتون رو سر اسلام خالی میکنین.زنا زاده هایی بیش نیستین برید از مادرتون بپرسون نه از باباتون چون میدونم ازش خبر ندارین.اسلامی که نزدیکی از پشت به همسر را حرام میداند زشت است؟وای بر شما شیطان پرستان که میدونم به خواهر خودتونم رحم نکرده اید.شما را به چه اسلام اخه شیطان پرستان هرزه گو.

  • Akhond=Bachebaz

    in akhonda hameshon bache bazand albate badeshonam nemeyad ke az aghab yek feshari ham beshon bedand, daghan

  • SiaAbadani PhD

     اینجا کلیک کونینو مونه چک کونین مو از صاله ۱۹۷۴ که دبیرستان تموم کردوم ۱۷ صالوم بود اومدوم آمریکا و کنتروله ملا دستتون نیس ولی کنتروله مونه کافره به دوستی قبول کردن که دستتونه ای فیس بوک تنها ارتباطومه با ایران و ایرانی اسمومم سیا    سیامک  فهش دادن تو فرهنگه خراب شدمون خیلی بد و جا نیوفتادش ولی کلک و دزدی و دنباله ناموسه هم
    بودن خیلی خیلی عادی و جا افتادس از شوفره تاکسی از زنو دختر سکس میخاد تا دکون دارو دکترو…. خو کی بهتره؟؟ مونه کافر که فهشه خدا و پیغمبرو اسلامه عربیو ممد عربهبچه باز میدوم یا اونی که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟http://www.youtube.com/watch?v=fTkvic_AeGE&feature=related
     
    ABADANI ابادانی جوک ۱
    By mrdj2000erfan| 1 videoWatch

  • Kourosh Afshar

    در آین مَقالِ غیر انسانی شرط دیگری هم آمده است و آن این است :
      اگر در حینِ تفخیذ مجرای بول و غایط در آثر پارگی یکی شود –  آن را ” افضاء ” گویند –  اگر کودک دچار افضا ءشود مرد باید او را طلاق دهد . افضاء در زبان کوچه بازار همان  ” کُس و کون یکی شدن ” است . با پوزش .
    چه توان کرد پرداختن به این دین حیوانی آدمی را ناچار از آوردن چنین واژگانی می کند .

  • Arash Rahatkhah

    halam b ham mikhoreh az in janevarhae b estelah khida shenas saq rid to ghabr khomeini v har chi mola/koskeshha/ina tokhme halal nistan/……..

  • Asd

    جفنگ ننویسید  ربطی به اسلام ندارد از امام خم چیزی نمیدانید