آیا یک بانوی زجر کشیده ایرانی با آن پوشش مسخره و دست پاگیر اسلامی می تواند در مسابقات شرکت کند؟ ۳۸

این مقاله در فروردین ۱۳۹۱ نوشته شده ولی به دلیل زجر و شکنجه ای که بانوان گرانمایه ایران با آن حجاب مسخره در گیر بوده و در حقیقت این پوشش نا زیبا  یک پوشش تحمیلی  است که همواره و به ویژه در مسابقه ها  دست و پا گیر  می باشد، به باز پخش آن می پردازیم.

ریکا حسامی گفتگویی با مرضیه تکه اکبرآبادی، معاون وزارت ورزش و جوانان داشته که در روزنامه رسالت ۱۷ فروردین ۹۱ به چاپ رسیده است. گویا این خانم با قبولی پست معاونت آمادگی آن را دارد که علیه هم نوعان خود که نیمی از جمعیت ایران را تشکیل می دهند، با آخوندهای زن ستیز هم گام شود. ایشان از موفقیت بعضی از بانوان در مسابقات آسیایی آنهم در شماری از رشته ها سخن گفته است. ولی آیا می داند در دل این دختران مصیبت کشیده با آن لچک و توی سری اسلامی چه می گذرد؟.

فرتور بانوی دونده ایرانی را با حجاب شرم آور اسلامی در کنار دونده سوئدی نشان می دهد. به راستی کدام یک از این دو ورزشکار شانس پیروزی بیشتر و زندگی حرفه ای بهتری را دارند؟ زن سوئدی آزادانه و در لباسی راحت چون غزال می دود و بانوی ایرانی باید به فکر حجابش باشد که مبادا گوشه ای از بدنش دیده شود.

فرتور بانوی دونده ایرانی را با حجاب شرم آور اسلامی در کنار دونده سوئدی نشان می دهد. به راستی کدام یک از این دو ورزشکار شانس پیروزی بیشتر و زندگی حرفه ای بهتری را دارند؟ زن سوئدی آزادانه و در لباسی راحت چون غزال می دود و بانوی ایرانی باید به فکر حجابش باشد که مبادا گوشه ای از بدنش دیده شود.

این خانم اگر یک جو انصاف داشت و حقیقت می گفت که هرگز به چنین پست و مقامی نمی رسید. مقامی که بر دوش نا مردمانی چون خانم معاون قرار گرفته و هر آن با گفتاری سراپا دروغ، بانوان ورزشکار ایرانی را بیشتر زجر و شکنجه می دهد. آخر چه کسی گفته و کجا ثابت شده که با لچک اسلامی می توان مثلاً در دو، یا پرش شرکت کرد؟. رژیم زن ستیز اسلامی، نیمی از جمعیت کشورمان را با آن روسری و توسری، از بیشتر فعالیت ها باز داشته است.

یک دختر جوان ایرانی همه راهها را برای کارهای عملی بر روی خود بسته می بیند و چاره ای ندارد که بیشتر رشته های تئوری دانشگاهها را برگزیند. زن ایرانی با آن روسری و توسری، همه گونه آزادی را از خود سلب شده می بیند. اگر هم شماری از آنان با تلاش فراوان در بعضی رشته های ورزشی توفیق یافتند، به دلیل سعی و تلاشی مضاعف بوده است. نیمی برای حفظ آن لچک اسلامی و نیمی دیگر برای بردن و کسب موفقیت. اینجاست که نهایتاً دخترها همه راهها را بر روی خود بسته می بینند و به ناچار به شوهر کردن و آشپزی نمودن پناه می برند.

دختری که با آن لچک اسلامی در میدان های ورزشی ظاهر می شود، مورد مسخره و سرزنش ملت های دیگر جهان قرار می گیرد. به جای آن که مردم کشورهای دیگر محو ورزش و شاهکار قهرمانی او شوند، در لچک و روسری او خیره میمانند و با خود می اندیشند که این خانم از کدام جنگلی آمده است؟!. نکته قابل توجه این که به جز چشم هیز و بی حیای آخوند، فرد دیگری در جهان، آنهم کشورهای دیگر، به دنبال اندام زن ایرانی نیست که آنچنان پوشیده بماند. فکر شیطانی و هوس آلود آخوند است که دیگران را مانند خود می داند. آری؛ «حقیقت آنست که کافر همه را به کیش خود پندارد».

آخوندها، برای دفاع از گفتار خود، فوراً به آیات قرآن رجوع می کنند. آری حقیقت آنست که قرآن کتابی است سراپا زن ستیز، و دین اسلام نیز در طول تاریخ به زن ستیزی و ظلم و ستم به بانوان گرامی پرداخته است. قرآن نیز کتاب ساده ای است که به وسیله محمدابن عبدالله و با همکاری سلمان فارسی نوشته شده، و از خدای بی همتا و بی نیاز بدور است که کتابی چنین کودکانه با داستان های مسخره و مالامال از کشت و کشتار دیگر باوران برای انسان ها فرستاده باشد. به ویژه آن که تاریخ نگارش قرآن کمتر از ۱۴۰۰ سال خورشیدی است، در صورتی که پیدایش بشر بر روی زمین از ۵۰۰ هزار سال می گذرد.

فرتور چهره های گریان و اندوه بار بانوان فوتبالیست کشورمان را نشان می دهد که فیفا اجازه شرکت در مسابقه با حجاب را به ایشان نداده است. این بانوان بی دفاع ماه ها زحمت کشیدند و تمرین نمودند ولی به خاطر حجاب لعنتی اسلامی شانس بازی کردن و پیروز شدن از آنان گرفته شد.

فرتور چهره های گریان و اندوه بار بانوان فوتبالیست کشورمان را نشان می دهد که فیفا اجازه شرکت در مسابقه با حجاب را به ایشان نداده است. این بانوان بی دفاع ماه ها زحمت کشیدند و تمرین نمودند ولی به خاطر حجاب لعنتی اسلامی شانس بازی کردن و پیروز شدن از آنان گرفته شد.

  • NARIMAN

    از وقتی به کشور ترکیه مسافرت کردم و دیدم زنان انجا پا به پای مردان در امورات کشور فعالیت میکنند از هر چی حجاب بدم امده !!!!…. اصلن چادر و چاقچور دشمن پیشرفت و ترقی است …!!!!!!

    اینها سخنان مردیست که در اوایل قرن جاری میخواست تحولات فرهنگی براه بیاندازد ….!!! و لو اینکه با زور ……..!!!!

    اما گذشتگان نادان و احمق ما پایبند یکسری افکار پوچ و بشدت مندرس هیچ درکی از پیشرفت و ترقی نداشتند  و اصلن نمیخواستند پیشرفت کنند !!!!!!………. و حالا ما تاوان ان گذشتگان احمق و بشدت سبکمغز را میدهیم وووووووووو……………!!!!!!!!!!

    ورزش که جای خود دارد ……………….

  • Razmjoo

    اگر تمام بدبختی ما از اسلامِ ( نامنزه ) نیست، پس از چیست؟؟؟

    با مهر
    رزمجو

    • آری، همه بدبختی ها از اسلام است که زنجیر اسارت و عقب ماندگی ۱۴۰۰ ساله را برگردن و دست و پای مردم جهان بسته ، و آنان را افرادی تعبدی و دگماتیسم و بدون اندیشیدن بار آورده است.

    • Sj

      تمام بدبختی ما از سبک مغزی کثافت هایی مثل توست که تحت تأثیر جو هر مزخرفی میگن.

      • Razmjoo

         اولاً * تو * خودتی!!! ادم با تربیت!!!
        ثانیاً کثافت! خودِ حضرتعالی و آن پیامبر هرز و کودک گرای تان است. ثالثاً من ممکن تحت تاثیر حقیقت قرار گیرم، ولی مثل شما ( ها ) تحت تاثیر موهوماتِ این دین نامنزه، قرار نخواهم گرفت. 
        رزمجو

        • ساشا

          رزمجو نکنه پیامبر مابچه که بودی کونت گذاشته ناجور که اینجور درد داری ومیگی پیامبر ماکودک گرابوده………نکنه اجدادت (بابات)تعریف کرده………………پس بیارماهم بکنیم چیزمون تبرک شه….انتر

  • Abazarghafary

    سر و جان محمد و علی و آخوند پفیوز فدای یک تار موی این بانوی  بی حجاب دلبر پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت ،،  ناخلف باشم اگر من همه دین به این باسن نفروشم .

  • iman

    خاکبر سرتون با این تفکرتون نسبت به قرآن.آخه ابله های بی مغز شما از قرآن چی می فهمید که راجع بهش نظر میدید.اگه حداقل یک بار خونده بودینش دل آدم نمی سوخت.صم بکم عمی فهم لا یرجعون
    کر و کور و گنگ شما هایید

    • NARIMAN

      واقعن حماقت و پوچمغزی تو و امثال تو  ادم را به فکر وا میدارد !!!!!!!!!
      تو انقد ساده ای که نمیتوانی بفهمی که چرا قران را به فارسی در اختیار مردم قرار نمیدهند ؟؟؟!!!!
      تو اگه از قران درک داشتی که به دیگران توهین نمیکردی و بجاش با سند و ادله نظر میدادی !!!
      هر چند که لحن قران هم ریشه در لمپنیسم داره !!!!!! و انتظار بیشتری از رهروان راه اون کتاب بر نمیاد ………….

    • نسل سوخته

      اکثر مسلمونایی که میان فحش میدن و میگن شما از قرآن هیچی نمیفهمین به همین توهینها اکتفا میکنن.اما واقعا خودشون نمیدونن اسلام چیه!!!!!!!!و قرآن چطور بوجود اومده.
      کاشکی توضیح داده بودی که اسلام چیه و قرآن چیه تا ما هم یاد میگرفتیم.
      کر کور گنگ نیستیم حتی اگر بودیم بهتر از متجاوزان و قاتلان و خائنان و برده دارانیم.

    • Ramin Ramin9095

      خاکِ عالم بر سرِ توی نادان و خرفت!!! 
      چه کنم؟ که نمیتونم بخودم اجازه بدم که با جملات مناسب بهت جواب،
      وگرنه بهت میگفتم که اون کتاب لعنتی، یعنی برگ هاش فقط برای چه کاری خوبه وبس!!!
      ایه ای هم که نالیدی برای عمه خانومت خوبه!!!
      تموم گرفتاری ما ایرونی ها از اشغالهای مثل حضرتعالی  است که بهر مناسبی، ار اون مردکِ هرزه و فاسدِ کودک گرا ( بقولِ جناب رزمجوی عزیز ) میارید که بعله!!! الله فرموده است……..

         

    • Mani

      حیف از خاک که حوالهِ سرِِ خالی تو بشه، ای کوچکمرد نادان!!!
      قران شما، ان پیامبر هرزه، امامان مفت خور و امروزه جانشین ان دوازهمی تان برای ایران و ایرانیان فقط بدبختی و فلاکت اورده اند و بس. همان بهتر که خیلی از خردگرایان انرا نخوانده باشند، چون ممکن میبود همچو تو که بی ادبانه پاچه دیگران نشانه گرفته ای، سخنی نه مناسب بزبان جاری میساختند. بقول هم میهن گرامی ام رامین، ایه ات را ببر و برای عمه خانومت قرائت کن! شاید چیزی بماسد؟

      • خرمشهری ابدی

         آفرین بر تو دوست عزیز

    • Razmjoo

      تفنگ های پر برای شلیک به مغز های پر ساخته شده اند. و مغز های خالی برای پر کردن این تفنگ ها.از کسی که کتابخانه دارد و کتاب های زیادی می خواند نباید هراسید. باید از کسی ترسید که تنها یک *** کتاب *** دارد و آن را مقدس می داند  و هرگز آن را نخوانده است.   

    • خاویار

       ما از خواندن آیه های کیری قرآن می فهمیم که تو کونی هسسسسسسسسسسسستی !!!

  • Desbiliun

    هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت  بردست ؟ // نصف  شب در ، حجره بیدار شده …ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست //  او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد …انگلان  جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی   بزرگ ، رهبر این جمع  شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست //  شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش …شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش  حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست //خوار کسه های آشغال

  • Coolhandlook_11

    بسط به نظر شما مارک واجبی مورد استفاده امام حسین در کربلا چه بود؟ بررسی کامل واقعه کربلا و افسانه های القا شده به ما در مورد عاشورا (مقاله کامل)Filed under: مقالات, نقد دین — ۴۹ دیدگاه نوامبر ۲۹, ۲۰۱۱ همه ما داستان حسین و عاشورایش را شنیده ایم. جامعه و روحانیت شیعه مغز ما را از خردسالی با این داستان به ظاهر قهرمانانه و حماسی آشنا کرده اند.داستان حسین تشنه لب داستان زینب کبری داستان علی اصغر شیر خواره داستان ابوالفضل علم دار کربلا. به ما گفته اند که حسین آزادمردی بزرگ بود و یارانش جوانمردانی بی همتا.اما آیا این داستان و وقایع آن را به صورتی که واقعا اتفاق افتاده بود به ما گفته اند؟ یا که نه همه این ها دروغی برای باز نگه داشتن در دکان پر نعمت آخوندها و روضه خوانان بوده است؟در این نوشته سعی کرده ام با استفاده از منابع خود روضه خوانان و آخوندها واقعیت این داستان را به خودم و دوستان نشان بدهم پس با ما باشید تا آخر داستان حسین تشنه لب!نزدیک به ١۴٠٠ سال است مذهبیون شیعه حسین را در این روزها (عاشورا و تاسوعا) پای منبرهای دروغ و نیرنگ می‌کشند و حسینم حسینم راه انداخته و لعنت بر یزید می‌فرستند. عده‌ای هم که نه از تاریخ آگاهی دارند و نه بخود زحمت داده‌اند در این مورد تحقیق نمایند کور کورانه به سر و کول خود زنجیر و قمه زده نذر می‌کنند حسین واقعا که بود و چه کرد؟ آیا حسین واقعا ارزش بر سر و سینه کوفتن را داردحسین چه راهی رفته که ملایان از گفتن حقیقت داستان واهمه داشته و آنرا زیر قمه‌زنی و زنجیرکشی و فریادهای یا حسین مخفی می‌نمایند؟ آیا هرگز از خود سئوال کرده‌اید چرا؟! به ما گفته اند حسین و یارانش تشنه لب شهید شدند. جالب است که کتاب های خودشان به صراحت به وجود آب در خیمه ها اشاره شده تا جایی که حسین و یارانش قبل از جنگ به حمام می روند و برای رفع موهای زاید واجبی می کشند!تا وقتی که می خواهند بعد از مرگ با حوریان بهشتی هم آغوش شوند پاکیزه باشند! به این روایت توجه کنید: واجبی کشیدن امام حسین قبل از شروع جنگ آیا حسین تشنه شهید شد؟ چون به حسین نزدیک شدند، فرمود که برای او سراپرده ای برافراشتند، آنگاه فرمان داد که اندازه ای مشک آوردند و در جامی بزرگ با آب در آمیختند. در این هنگام حسین به درون شد و نوره مالید و سر و تن بشست و بر سراسر پیگر نازنین گلاب افشاند و شادان و چابک و دمان و آراسته بیرون آمد. عبدالرحمن بن عبد ریه و بریر بن خضیر همدانی بر در سراپرده ایستاده و هریکی کوشیدند که پس از حسین، او به درون رود و خود را بپیراید و بیاراید. بیر به شوخیگری با عبدالرحمن پرداخت. عبدالرحمن گفت: به خدا سوگند که این نه هنگام کار یاوه است. بریر گفت: مردمان من میدانند که من در جوانی و پیری به کار یاوه گرایشی نداشته ام، ولی از آنچه بر سرمان خواهد آمد، شاد و مژده یاب هستم. به خدا میان ما با دخترکان زیبای فراخ چشم بهشتی جز همین به جای نمانده است که ایشان با شمشیرهایشان بر ما تازند و آنگاه ما یکراست به آغوش آنان بال کشیم. چون حسین بپرداخت، این دو به درون رفتند. تاریخ کامل، نوشته عزالدین ابن اثیر، برگردان دکتر سید حسین روحانی، انتشارات اساطیر، تهران ۱۳۸۲،   پوشینه پنجم برگ ۲۲۳۵ نمایش بیشتر نمایش کمتر

  • Coolhandlook_11

    تعجب نکنید پیامبر اسلام با یک کودک ۹ ساله ازدواج کرده بود و با وی تماس جنسی بر قرار می کرد! این جا تعدادی از روایات در این مورد جمع آوری شده اند برای اطلاع بیشتر می توانید روی مقاله ها کلیک کنید و در مورد سن عایشه و زنان دیگر پیامبر اطلاعاتی به دست آوریدﺷﺒﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺑﺮ ﻣﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﻦ،ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﺪﻡ،ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﭼﺎﻧﻪ ﻭﺳﯿﻨﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺖ.ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﻭﻭﺩ ﮐﺘﺎﺏ۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۰۲۷۰ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﺎﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﻦﺩﺧﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۷ﮐﺘﺎﺏ۷۱ﺷﻤﺎﺭﻩ۶۶۰ﻫﺮﮔﺎﻩ ﻣﻦ ﺁﺏ ﻣﻨﯽ ﺧﺸﮏ ﺷﺪﻩ ﺭﻭﯼﺟﺎﻣﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﻧﺎﺧﻨﻬﺎﯾﻢ ﻣﯿﺘﺮﺍﺷﯿﺪﻡ)ﺗﺎ ﭘﺎﮎ ﺷﻮﺩ.(ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺘﺎﺏ۲ﺷﻤﺎﺭﻩ۵۷۲ﻫﺮﮔﺎﻩ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵﮐﻨﺪ،ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﺯﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻦ ﮐﻨﻢ،ﺳﭙﺲ ﺍﻭ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﺮﺩﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ۱ﮐﺘﺎﺏ۶ﺷﻤﺎﺭﻩ۲۹۹عجب پیامبری واقعا عجب الگوی خوبی بوده!ا

  • camy

    خاکسپاری در کربلا برای پاک شدن گناهان یک آخوند در کتاب آخوند مجلسی میخواند :
    که برای پاک شدن گناهان مادرش بهتر است استخوانهای او را به کربلا ببرد !
    و آخوندی دیگر به او میگوید :
    که نباید چشم نامحرم به استخوانهای مادرت بیافتد !
    و آخوند دیگر نیز میگوید :
    در گمرگ عثمانی پرداخت پول گمرکی حرام است !
    و درنتیجه این آخوند استخوانهای بزرگ مادرش را در هاون میکوبد !
    و از قضا یابو این استخوانهای خرد شده را میخورد !
    و باز آخوندی میگوید :
    که میتوانی پهن این یابو را به جای استخوانهای مادرت در کربلا به خاک بسپاری !

    « میرزا آقاخان کرمانی »

     

     

  • Camy

    زنان حضرت محمد (عایشه)

    عایشه از زنان حضرت محمد، دختر ابوبکر صدیق که حضرت محمد پیش از هجرت به مدینه عایشه را عقد کرد ، انوقت عایشه ۷ ساله بود پس از هجرت به مدینه در ماه شوال حضرت محمد با عایشه زفاف کرد،عایشه آنوقت ۹ ساله بود و چون حضرت محمد درگذشت عایشه ۱۸ ساله بود. (تاریخ طبری . جلد ۴ . صفحه ۱۲۹۲)با دروداین مسله ساده و پیش پا افتاده بین راهزن پیر ددمنش شهوتران و ایشه خردسال در دام این هیولا قرنهاست که دهان به دهان میگردد و هنوز که هنوز است خرد خفتگان مسخ شده به نمایشنامه خنده آور ملای اول را باور دارند بی آنکه درک کنند درست بودن یا نبودن این داستان دردی از دردهای آنها را دوا نمیکند و جز خفت و خاری و سرشکستگی تاریخی بدلیل دنباله روی کور کورانه، ارمغان دیگری برایشان بهمراه ندارد. فرزانه دانشمند “روشنگر” در پژوهشی ژرف به فرنام “شیعه گری و امام زمان ” این روی داد افسانه ای را با روشی خرد مندانه باز نگریسته اند. در ستون ۳۴ از این نوشتار ارزشمند آمده: ” علی بن ابیطالب که پیوسته در کنار محمد بود و ناراحتی او را از این رویداد مشاهده کرد، به وی پافشاری نمود که عایشه دیگر شایستگی همسری او را ندارد و بهتر است محمد او را طلاق گوید. ولی چون محمد بسیار شیفته عایشه بود، از نظر روانی توان طلاق دادن او را نداشت و سرانجام آیات ۳ تا ۲۶ سوره نور را نازل کرد که به اصطلاح، الله به محمد گوشزد کرد که عایشه بیگناه بوده و در ان شب مرتکب رفتار غیر اخلاقی نشده است. …….نکته جالب در این رویداد آنست که اگر فرض کنیم، عایشه در ان شب تسلیم احساسات خود شده و با ” صفوان معطل سهمی “رابطه ای بر قرار کرده باشد، بنا بر این نزول ای های ۳ تا ۲۶ سوره نور که در جهت بیگناهی او نازل شده، بدون تردید سبب شده است که عایشه ایمان خود را نسبت به رسالت محمد و اسلام از دست بدهد و از ان پس دیگر به محمد بچشم پیامبر نگاه نمیکرده است. ولی بدیهی است که منافعش اقتضا نمیکرده به محمد بگوید: ” آیه های تو قلابی است، زیرا من در ان شب با (صفوان) رابطه بر قرار کردم و تو اکنون از جانب الله ایه آورده ای که من در ان شب گناهی مرتکب نشده ام “بدون جهت نیست که نویسندگان شرقی و غربی نوشته اند، عایشه چندین بار به رسالت محمد و اینکه او پیامبر بر گزیده از سوی خدا باشد، مشکوک شده است. به گفته “مویر” که از تاریخ نویس شهیرعرب ” طبری ” نقل کرده، یکی از ان موارد هنگامی بوده که عایشه خود گفته است، پس از اینکه محمد برای ازدواج با “زینب دختر جحش” همسر پسر خوانده اش “زید بن حارث” ایه هائی از آسمان و خدا نازل کرد که ازدواج او با همسر پسر خوانده اش جائز است، از ان زمان عایشه ایمان خود را نسبت به اصالت پیامبری محمد از دست داده است.با توجه به اینکه ازدواج محمد با “زینب دختر جحش” پس از جنگ “احد ” در سال سوم هجری روی داد و واقعه گم شدن عایشه در بیابان پس از بازگشت از جنگ با طایفه یهودی “بنی مصطلق” در سال پنجم هجری به وقوع پیوست، یک پژوهشگر نکته سنج به آسانی میتواند بین ذهنیت عایشه دراین دو روی داد که هر دو منجر به نزول ایه های آسمانی از سوی الله شد، یک رابطه منطقی در حد قضیه (syllogism) سقراط (قیاس صغری ، کبری و نتیجه) پیدا کند و بدین نتیجه برسد که این دو رویداد سبب شده است که عایشه به چیستان نهفته رسالت محمد به خوبی پی ببرد و ایمان خود را نسبت به او از دست بدهد. بدین شرح که نخست، محمد با دیدن بدن نیمه پوشیده “زینب دختر جحش” به همسر فرزند خوانده اش “زید” دل باخته و با آوردن ایه های ۳۶ و ۳۷ سوره احزاب او را به عقد و ازدواج خود در آورده و این امر سبب شده که عایشه نسبت به نبوت محمد شک و تردید کند. سپس رویداد تنها ماندن خود او شبی با “صفوان” در بیابان رخ داده و اگر فرض کنیم که این رویداد بسادگی بر قرار نشده باشد، پس از اینکه محمد آیه های ۳ تا ۲۶ سوره نور را مبنی بر بی گناهی او نازل کرده، شک و تردید عایشه در باره نزول آیه هائی که طلاق “زینب دختر جحش” از شوهرش “زید” و ازدواج او را با محمد تجویز کرده، برایش به یقین تبدیل شده و با قیاس این هر دو رویداد که هر دو منجر به نزول آیه هائی در بر دارنده میل و منافع محمد بوده ولی دست کم چگونگی واقعیت یکی از آنها (رویداد تنها ماندن عایشه در بیابان) بر عایشه روشن بوده، سبب شده است که عایشه ایمان خود را نسبت به محمد و اسلام بکلی از دست بدهد.”آفتاب آمد دلیل آفتاب. وای بر ما که چهارده قرن دنباله روی اینها بوده و هستیم

    • ساشا

      احمق اون آیه درمورد تهمت عایشه به زن دیگه ی پیامبربود …یه کم راست بگو…..ضمنا شماکه از تعددزوجین پیامبر ناراحت میشیدانگارننتون روپیامبرگاییده…..بخدااگه صدتا زنم بهتون بدن بازم میخاید….درسته یانه؟؟؟؟؟؟

  • Shuki

    مسیله همینجاست، ما هممون میخوایم افکارمونو فرو کنیم تو مغز همدیگه: یکی میگه قرآن یه کتاب سطحیه که کلا سلمان نوشتدش ( چون اصولا پیامبر سواد نداشتن ماشالا) اون یکی میاد میگه صم بکم کر و کور شمایید،تعصب و شلوغکاری اصلا رفته تو خون ما. دیگه از دولت و آخوند چه توقعی میره وقتی قدرتشون بسته به سو استفاده از دین و بسته نگه داشتن چشم و گوش مردمه.

    از نظر من مهم اینه که ما بدونیم آدمها تا زمانی که به همدیگه آسیب نمیزنن خودشون مسیول اعتقادات و ظاهر خودشونن. چه اشکالی داره که هر کی هر جور دلش میخواد باشه، یکی خودش حال میکنه محجبه باشه خوب باشه یکی حال نمیکنه نباشه، یکی میبینه باید اون روسری رو دربیاره خوب در بیاره، اصلا تن خودشه دلش میخواد این دنیا حال کنه اون دنیا بره جکوزی. اگه یکی حال میکنه هنوز هم برای امام حسینش گریه کنه بذار گریه کنه، اگه یکی دوست داره برای آزادی بجنگه بذار بجنگه. مهم اینه که وقتی از اعتقادات همیدگه حرف میزنیم احترام بذاریم. ظاهر آدما بهونه ست دلامونو باید وصل نگه داریم : )

     به هر حال این نظر شخصی من و خیلی های دیگه ست ولی شما میتونید همچنان به هم توهین کنید

  • Abazarghafary

                      Desbiliun  ای نازنین وقتی شعر از من میاوری لطفآ بنویس شعر از اباذر غفاری  هست عزیز گرامی 

    • Desbiliun

      با سلام وعرض خسته نباشید .اینجانب قبلا دو بار در موضوع فیلم قلاده های طلا ضمن تمجید از اشعار ناب  و دست اولتان منبع را ذکر نموده ام مگر امکان دارد این قریحه ونبوغ شما را کپی برداری نمود .مجددا درود مرا بپزیرید

  • Abazarghafary

    این جماعت ، خواهران زینب اند ….در خیابان کیر پر پر میکنند //پیروان خط رهبر عاشق کیر  کلفت .. از برای لقمه ای کیر، له له میکنند //گرد این تابوت به یاد کیر جمع میشوند .. ورنه این تابوت را کون پیامبر میکنند //صبح ها در مسجد دهند عصرها سر قبر امام …شبها در جمکران آیه ال کیر را سر میکنند.//شعر بلندی از اباذر غفاری شاعر مرتد هست که به هیچ وجه بی تربیت نیست ولی حقایق اسلام تخمی را افشا میکند … و  به  زودی  همه  شعر خواهد آمد. 
    نمایش بیشتر نمایش کمتر

  • Abazarghafary

    خلق را بر دار کرد ، کس کشی بود این امام //فتنه ها  در کار کرد ، جاکشی بود این امام  //جنگ ها بر پا کرد تا جیب آخوند پر  کند  // جاکشان را بر سر کار کرد ، جاکشی بود این امام //جاکشی  بود با اصل هندی ، گفت من ایرانیم //خون ایرانی ریخت در خیابان, کس کشی بود این امام //پیرو پیغمبر جاکش کجا ؟ مسلم کجا ؟ ایران کجا ؟ //کشور ایران را لانه مار کرد . جاکشی بود این امام //خمینی و فرزند خلفش خامنهی جاکش قاتل ایران را لانه مارهای تروریست کردند با هر وسیله این جاکشان را افشا کنید و نگذارد از این روضه خونهای ۵ ریالی زمان شاه امام بسازند مثل امام علی جاکش و محمد بچه باز و امام نقی کس مشنگ

  • Desbiliun

    لواط ملا درمسجدhttp://holycrime.com/CrimeDoc6…این آقای حجت الاسلام و المسلمین در خانه خدا مشغول لواط است . حالا آقای خدا کجا تشریف داشتند که اجازه دادند در خانه اش چنین بی ناموسی هایی صورت بگیرد داستان دیگری است . این آقای حجت الاسلام و المسلمین برای اینکه زانوی مبارک شان هنگام لواط خدای نکرده صدمه ای نبیند عمامه مبارک شان را پیامبر گونه در آورده اند و زیر زانوی خودشان گذاشته اند تا این عمل انقلابی – اسلامی شان را راحت تر انجام دهند . بعید نیست فردا پس فردا این آقای حجت الاسلام و المسلمین ؛ وزیری ؛ وکیلی ؛ استانداری ؛ نماینده مجلسی بشود و به مقام عظمای آیت اللهی هم ارتقا پیدا کند این ویدیو را ببینیدو بر بیچارگی ملت ما بگریید .!  

  • Coolhandlook_11

    الویت برای یک مسلمان واقعی !

    کاریکاتور (  الویت برای یک مسلمان واقعی  )

  • Abazarghafary

    این ز دستورات اسلام عزیز است ،،  روزی ۱۷ بر کون هوا کردن //به غلط جمله های عربی خواندن ،، کلاه بر سر مردم بی گناه کردن //به ظاهر خایه  خدا مالیدن ،، در خفا چوب به کون خدا کردن //شعر بلندی از اباذر غفاری که به زودی همه ان خواهد آمد.

  • Abazarghafary

    این ز دستورات اسلام  عزیز است …  روزی ۱۷ رکعت کون هوا کردن //تسبیح  به جای خایه گرفتن در دست … در مسجد زیر منبر کون  دادن و لواط کردن //آخوند کون  طلبه و آیت دولا کون آخوند …با سلسله مراتب اسلامی گذاشتن و دعا کردن //به غلط جمله های عربی به جای نماز خواندن… کلاه کلاشی   بر سر مردم بیگناه کردن //  در حجره های تنگ و تاریک کون کونک بازی …بر سر منبر ذکر خدا کردن //آخوند کس کش است از اباذر بشنو … اسلام  دین آموزش کس دادن  و کون هوا کردن//این جماعت  به  ظاهر خایه خدا مالیدند … در خفا  چوب  به  کون پیغمبر و خدا کردن//

  • Anahita

    تفنگ های پر برای شلیک به مغز های پر ساخته شده اند. و مغز های خالی برای پر کردن این تفنگ ها.از کسی که کتابخانه دارد و کتاب های زیادی می خواند نباید هراسید. باید از کسی ترسید که تنها یک *** کتاب *** دارد و آن را مقدس می داند  و هرگز آن را نخوانده است.   

  • Siavash

    می زاری صبحا با آبجیت برم ورزش…؟

    • Mani

       اغای سیاه فکر،
      من اطلاعی ندارم که ایا جناب ارژنگِ عزیز صاحبِ همشیره ای است و یا نه.
      ولی اگه دوس داری صبح ها هم، کسی حالتو  جا بیاورد، شاید؟! شاید من بتونم کمکت بکنم.
      مانی،
       قد ۱۸۸ سانتیمتر ( بدون پاشنه کفش و وزن ۹۷ کیلو )
      بقیه چیزها را حضورا بهت نشون میدم، باشه!!!

  • ساشا

    احمق هنوزنفهمیدی دین آدم ازاینبردوباختهای مسخره بهتره……..اگهمسابقه کون دادن بود باید……..یااگه مادر وآبجی وزنت تواین تیم بودبازم زرررررر میزدی

  • حجت

    بدبخت معلومه یک صهیونیست پدرسوخته ای که میخوای دخترای مردم جلوت لخت رژه برن. راستی آبجیت کجاست؟ ازش خبر داری؟