جامعه ایران استاد نابود کردن ورزشکار و هنرمند است. ۱

سوشا مکانی ، عکس خصوصی و زندان

انتشار عکسهای خصوصی سوشا مکانی دروازه بان سرشناس ایران و بازداشت او  نشان داد که نابود کردن زندگی یک انسان چقدر برای جامعه ایران عادی است. هنوز او را بازداشت نکرده بودند ، تیمش بدنبال جانشین او می گشت و پس از آزادیش با گرو (وثیقه) ، مدیر باشگاه پرسپولیس از او خواست که فعلا در تمرینات تیم شرکت نکند!

چند عکس خصوصی  کافیست که شما را نابود کنند. افرادی مانند گلشیفته فراهانی بدرستی بیماری جامعه ایران را شناختند و با برهنه شدن پیامی واضح به جامعه فاسد و ریا کار ایران دادند : « کور شوید و دخالت نکنید » . شاید بسیاری از ایرانیها از کار گلشیفته شوکه شدند ولی بازخورد جامعه ی خاله زنک ایران همان کار گلشیفته بود. جامعه ای که اگر می توانست گلشیفته را سنگسار می کرد.

بی شک نمی توان حرکت تابو ستیزانه و انقلابی گلشیفته فراهانی را با ایرانیان نا شناخته ای که برهنگی را آسان ترین شیوه مبارزه یافته اند، مقایسه کرد، گلشیفته فراهانی پیش از برهنگی اش، شهرت چشمگیری داشت و خود و شهرتش را قربانی انقلاب فرهنگی کرد که بی شک بانوان ایرانی در داخل ایران آن را ادامه خواهند داد.

افرادی مانند گلشیفته فراهانی بدرستی بیماری جامعه ایران را شناختند و با برهنه شدن پیامی واضح به جامعه فاسد و ریا کار ایران دادند : « کور شوید و دخالت نکنید » . شاید بسیاری از ایرانیها از کار گلشیفته شوکه شدند ولی بازخورد جامعه ی خاله زنک ایران همان کار گلشیفته بود. جامعه ای که اگر می توانست گلشیفته را سنگسار می کرد.

زهرا امیر ابراهیمی و  مجاهد خذیراوی را یادتان هست؟

مجاهد خذیراوی بازیکن چپ پایی که فقط بیست و سه سال داشت و می توانست مشکل کمبود چپ پا را در تیم ملی ایران حل کند. او را بعنوان ستاره استقلال می شناختند بازیکن بیست و دو ساله ای که به بالاترین درجه فوتبال ایران رسیده بود و می توانست سالها در استقلال بماند. اما یک مهمانی تولد که او و چند بازیکن دیگر در آن مشروب خورده بودند زندگیش را نابود کرد. روزنامه ها عکس او را شطرنجی کردند و تیتر زدند. چاپ یک روزنامه به قیمت زندگی ورزشی مجاهد تمام شد و او که می توانست ستاره ای در آسمان ایران باشد ناگهان به زندان افتاد و چندین سال محروم شد. در آن مهمانی تولد دیگرانی هم بودند که چنین حکم سنگین زندان و محرومیت را نکشیدند. جامعه ایران بجای اینکه دست این جوان ورزشکار را بگیرد و نگذارد زندگیش تباه شود، سکوتی معنی دار نمود تا مجاهد خذیراوی در بیست و سه سالگی نابود شود. هیچ کس از خذیراوی جوان حمایت نکرد و این جوان آینده دار که سرمایه ای برای جناح چپ ایران بود برای همیشه فراموش شد.

مجاهد خذیراوی بازیکن چپ پایی که فقط بیست و سه سال داشت و می توانست مشکل کمبود چپ پا را در تیم ملی ایران حل کند. او را بعنوان ستاره استقلال می شناختند بازیکن بیست و دو ساله ای که به بالاترین درجه فوتبال ایران رسیده بود و می توانست سالها در استقلال بماند. اما یک مهمانی تولد که او و چند بازیکن دیگر در آن مشروب خورده بودند زندگیش را نابود کرد. روزنامه ها عکس او را شطرنجی کردند و تیتر زدند. چاپ یک روزنامه به قیمت زندگی ورزشی مجاهد تمام شد و او که می توانست ستاره ای در آسمان ایران باشد ناگهان به زندان افتاد و چندین سال محروم شد.

مجاهد خذیراوی بازیکن چپ پایی که فقط بیست و سه سال داشت و می توانست مشکل کمبود چپ پا را در تیم ملی ایران حل کند. او را بعنوان ستاره استقلال می شناختند بازیکن بیست و دو ساله ای که به بالاترین درجه فوتبال ایران رسیده بود و می توانست سالها در استقلال بماند. اما یک مهمانی تولد که او و چند بازیکن دیگر در آن مشروب خورده بودند زندگیش را نابود کرد. روزنامه ها عکس او را شطرنجی کردند و تیتر زدند. چاپ یک روزنامه به قیمت زندگی ورزشی مجاهد تمام شد و او که می توانست ستاره ای در آسمان ایران باشد ناگهان به زندان افتاد و چندین سال محروم شد.(فرتور مجاهد پس از ۱۰ سال)

زهرا امیر ابراهیمی هنرپیشه فارغ التحصیل بازیگری خیلی زود در چند سریال و فیلم گل کرد. اما پخش دو فیلم خصوصی معاشقه منتسب به او و نامزدش در موبایلهای مردم و حتی فروش سی دی این فیلم خصوصی در سطح شهرها وسیله دست فروشان ، نشان داد که جامعه ی ایران چقدر بیمار است! هیچ کس نمی گفت که با زندگی او بازی نکنید، مردم گویی در صف بودند که این فیلم معاشقه خصوصی زهرا امیر ابراهیمی را ببینند. اینکه با آن گستردگی در موبایل هر کسی می شد فیلم خصوصی او و نامزدش را دید ، آیا چیزی بجز افول اخلاق و وجدان است؟

نابود کردن زندگی انسانها در ایران یک چیز عادی است. حکومت اسلامی از آغاز تشکیل خود با زندگی خصوصی افراد کار داشت و با بی آبرو کردن افراد مخالف خود سعی داشت که ایشان را نابود کند. انواع دروغ و شایعه را به افراد مختلف سیاسی و فرهنگی می بستند تا با ترور شخصیتی ، جامعه را از ایشان دور کنند . تقریباً تمامی خاندان پهلوی و ارتشیان و وزرای همراه با شاه به فساد اخلاقی و جنسی متهم شدند. حتی نویسندگان معروف و مورد احترام مردم نیز با انواع اتهام درباره زندگی خصوصی خود روبرو شدند. الگوی چهل سال گذشته مردم ایران برای دخالت در زندگی خصوصی افراد و بی آبرو کردن مردم ، دولت جمهوری اسلامی است.

پخش دو فیلم خصوصی معاشقه منتسب به او و نامزدش در موبایلهای مردم و حتی فروش سی دی این فیلم خصوصی در سطح شهرها وسیله دست فروشان ، نشان داد که جامعه ی ایران چقدر بیمار است! هیچ کس نمی گفت که با زندگی او بازی نکنید، مردم گویی در صف بودند که این فیلم معاشقه خصوصی زهرا امیر ابراهیمی را ببینند. اینکه با آن گستردگی در موبایل هر کسی می شد فیلم خصوصی او و نامزدش را دید ، آیا چیی بجز افول اخلاق و وجدان است؟

پخش دو فیلم خصوصی معاشقه منتسب به او و نامزدش در موبایلهای مردم و حتی فروش سی دی این فیلم خصوصی در سطح شهرها وسیله دست فروشان ، نشان داد که جامعه ی ایران چقدر بیمار است! هیچ کس نمی گفت که با زندگی او بازی نکنید، مردم گویی در صف بودند که این فیلم معاشقه خصوصی زهرا امیر ابراهیمی را ببینند. اینکه با آن گستردگی در موبایل هر کسی می شد فیلم خصوصی او و نامزدش را دید ، آیا چیزی بجز افول اخلاق و وجدان است؟

رژیم اسلامی و دخالت در خصوصی ترین مسائل افراد

دین اسلام و به تبع آن رژیم اسلامی در خصوصی ترین مکانها هم با شما کار دارد. این که در اتاق خواب یک ایرانی چه می گذرد ، یکی از مسائل مهم و بغرنج رژیم اسلامی است.  در واقع پلیس ایران ترجیح می دهد سراغ جوانها برود و بخاطر مسایل خصوصی دستگیرشان کند تا اینکه سراغ پرونده های سخت قتل و سرقت برود. یعنی آزار و اذیت جوانهای ایرانی به بهانه رابطه با دختری و یا خوردن جام شرابی بسیار راحت تر است تا سر و کله زدن با بزهکاران واقعی!

اگر به آمار مصرف مشروبات الکلی در تهران نگاه کنیم ، متوجه می شویم که در پشت قفل درها و در پستوی خانه ها جمعیت بسیاری مشغول نوشیدن شراب هستند!

ایران در رده‌بندی مصرف سنگین مشروبات الکلی «رتبه نوزدهم» را به خود اختصاص داده است. گزارشی منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که هر مصرف‌کننده در ایران، سالانه ۲۵ لیتر الکل مصرف می‌کند که این رقم دو برابر یک شهروند آمریکایی و حتی بیشتر از شهروندان روسی است که در جهان مشهور به مصرف بالای الکل هستند. بنابراین مردمی که در طول روز در حال جانماز آب کشیدن و سلام و صلوات هستند در شبها به آن کار دیگر مشغولند.

ایران در رده‌بندی مصرف سنگین مشروبات الکلی «رتبه نوزدهم» را به خود اختصاص داده است. گزارشی منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که هر مصرف‌کننده در ایران، سالانه ۲۵ لیتر الکل مصرف می‌کند که این رقم دو برابر یک شهروند آمریکایی و حتی بیشتر از شهروندان روسی است که در جهان مشهور به مصرف بالای الکل هستند.
بنابراین مردمی که در طول روز در حال جانماز آب کشیدن و سلام و صلوات هستند در شبها به آن کار دیگر مشغولند. یعنی دروغ و ریاکاری فرهنگ امروز ماست.

ایران در رده‌بندی مصرف سنگین مشروبات الکلی «رتبه نوزدهم» را به خود اختصاص داده است. گزارشی منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که هر مصرف‌کننده در ایران، سالانه ۲۵ لیتر الکل مصرف می‌کند که این رقم دو برابر یک شهروند آمریکایی و حتی بیشتر از شهروندان روسی است که در جهان مشهور به مصرف بالای الکل هستند.

بنابراین مردمی که در طول روز در حال جانماز آب کشیدن و سلام و صلوات هستند در شبها به آن کار دیگر مشغولند. چگونه با این آمار بالای مصرف مشروبات الکلی و این هم فساد و فحشا در سطح شهر ، ناگهان پلیس ایران کمر به نابودی مجاهد خذیراوی بیست و سه ساله را بست و یا امروز بخاطر چند عکس قصد نابود کردن زندگی ورزشی سوشا مکانی را دارد. طبیعی است که هر از گاهی زهر چشم می گیرند تا این عکسها و روابط علنی نشود ولی این زهر چشم گرفتن باعث نابودی زندگی جوانی شده و می شود.

سخن پایانی با مردم ایران

زمانی که مردم تهران در بهمن ۵۷ ، شهر نو را آتش می زدند کسی شاید نمی دانست که کل ایران شهر نو خواهد شد و بیشترین تعداد صادرات فحشا به امارات و ترکیه  را ایرانیها بدست خواهند آورد. کسی نپرسید که پس تکلیف مشتریهای شهر نو چه می شود! اگر زنان شهر نو را زنده زنده می سوزانید و اعدام می کنید، تکلیف مردهای تهرانی که مشتری آنها بودند چیست؟ آیا مردان در فحشا نقشی ندارند و مجرم نیستند؟

زمانی که مجاهد خذیراوی را بدلیل خوردن مشروب در تولد نابود کردند، کسی نپرسید که این همه شرابخوار در تهران را رها کرده اند و یک جوان شهرستانی را در میان تهرانیها گیر آورده اند که نابودش کنند.

زمانی که فیلم خصوصی زهرا امیر ابراهیمی دست بدست می گشت ، کسی نگفت که جرم مردم ایران در کپی و پخش آن فیلم از هر کس بیشتر است.

امروز هم زندگی سوشا مکانی در دستان چند قاضی و دادستان است؛ امیدوارم مردم ایران با حمایت و اعتراض اجازه نابودی این ورزشکار را ندهند. اینکه چند عکس خصوصی می تواند زندگی کسی را این چنین نابود کند، خود نشان از سستی و ریاکاری جامعه ایران دارد. جامعه ای که پر است از عکسهای دوست پسر و دوست دختر ولی کمر به نابودی سوشا بسته است.

 

  • ایرانی

    مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ بر جمهوری کثیف و دزد اسهالی