بایگانی ماهیانه: فوریه 2012

اصلاح طلبان، یا برندگان واقعی انتخابات مجلس نهم!۴

برنده واقعی انتخابات مجلس نهم خاتمی , مجمع روحانیون مبارز و سایر خط امامی ها هستند که اعلام کردند بدلیل فضای موجود از کاندیدای خاصی در انتخابات حمایت نمی کنند. اصلاح طلبان بدرستی دریافتند که در صورت شرکت در انتخابات شکستی سنگین تر از انتخابات مجلس چهارم در انتظارشان است.

جامعه فرهنگ باخته ایرانی تُهی از امنیت و احترام برای بانوان و کودکان است۴۱

اجتماع فرهنگ باخته و جامعه مردسالار که زن ستیزی قسمت بزرگی از هویتش را تشکیل می دهد، همواره مزاحم بانوان شده و به طور کلی رویای بانوان در رابطه با قدم نهادن در خیابان و آرامش یافتن برای ادامه کار روزانه شان را به کابوسی هولناک تبدیل می کند و بانوان بیشتر اوقات پشیمان و افسرده به خانه باز می گردند.

آیا شما خیانتی بالاتر از شرکت در انتصابات فرمایشی رژیم آخوندی سراغ دارید؟۷

بیش از یک هفته به انتصابات فرمایشی ملاها نمانده است. رژیم طبق برنامه های همیشگی، به کمک مزدوران، ساندنیست خورها و امت خردباخته، تلاش دارد تا صحنه های تبلیغاتی برای گمراه کردن افکار جهانی و مردم درون ایران به وجود آورد و هفته ها با بوق و کرنا به تبلیغ در مورد آن و گمراه کردن هرچه بیشتر مردم پردازد.

اگر امروز بر نخیزیم و نظام استبدادی را سرنگون نکنیم، شاید هرگز فردایی وجود نداشته باشد۵

چنانچه ملت ایران بخواهد به اینگونه زندگی خفت بار زیر سایه ولایت فقیه ادامه دهد و با این همه فشار و مصیبتی که بر او وارد شده تکانی به خود ندهد و اعتراضی نکند؛ باید منتظر حضور نظامیان خارجی برای دست کم چندین سال در مملکت خود باشند و به بی ارزش خوانده شدن و کاپیتولاسیون نیز عادت نمایند.

دایره حمله نظامی به ایران روز به روز تنگ تر می شود۲۳

رژیم ایران در گذشته با دشنام دادن به صدام و آل سعود، زمینه را برای حمله عراق به ایران آماده کرد، هم اکنون نیز با ادامه پروژه انرژی هسته ای و تهدید به نابودی اسرائیل و آمریکا، بمب گذاری برای دیپلمات اسرائیل در سه کشور تایلند، گرجستان و هند، نه تنها اعلام جنگ به اسرائیل، بلکه به همه جهانیان است.

به کار بردن عنوان فیلسوف دینی یک مغلطه است، زیرا فیلسوف دینی وجود خارجی ندارد۱۱

روشنفکر دینی وجود ندارد. باید از به اصطلاح روشنفکران دینی پرسید که اگر قدرت دست شما بود و انسان های وارسته ای چون گالیله، دکارت، اسپینوزا، بِیکن و... وجود نداشتند، دنیا امروز به چه شکل می بود؟. آیا شما متفکران دینی اجازه به آزادی رسیدن مردم در اروپا، و رهایی آنان از چنگال استبداد دینی را می دادید؟.

چه حکومتی از دل صندوق رأی مردمی که هنوز در سوگ علی اصغر نشسته اند، بیرون خواهد آمد؟۹

در صورت رأی گیری برای انتخاب رژیم آینده ایران، امکان اینکه مردمان مذهبی که هنوز در دنیایی پوشیده از خرافات زندگی می کنند دست به انتخاب رژیمی زنند که قوانین اسلامی بر آن حاکم باشد، بسیار زیاد است. بدون شک آن رخداد تلخ، یکی از بزرگترین و بی رحمانه ترین تراژدی های تاریخ ایران زمین خواهد بود.

دریک جامعه عقب افتاده و خرافاتی؛ به یک انقلاب فرهنگی نیاز است، نه انقلاب سیاسی۲۰

قتی جامعه ای در خرافات و ناآگاهی به سر می برد، قدرت درک و هضم پیش آمدها و حوادث را ندارد، نمی تواند مسائل و پیش آمدهای بین المللی را برای خود تجزیه و تحلیل و سبک سنگین کند. از این روی، از دیدگاه فرهنگی و آموزشی در سطح پایینی قرار دارد و آمادگی پیشرفت و جهش و رسیدن به سطح بالاتر را نخواهد داشت.