بایگانی ماهیانه: نوامبر 2012

آیا آخوند مشهدی گوش شنوایی دارد تا فریاد اعتراض ستوده ها و ملکی ها را بشنود؟۱۰

دکتر محمد علی ملکی ريیس پیشین دانشگاه تهران، در خرداد ۱۳۹۱ نامه ای انتقادی خطاب به ملای مشهدی نوشت که چشم نابینای آخوند خودکامه نتوانسته مفاد آن را بخواند، و یا درک کند. دکتر ملکی نامه دیگری به تازگی نوشته و آن را به زنده یاد ستار بهشتی و جان باختگان دیگر در ستمگاه اهریمن پیشکش و تقدیم نموده است.

لبیک به رهنمود حکیمانه مقام معظم رهبری موجب افزایش درآمد بیکران نمایندگان شد۴

گزارش روزنامه رسالت: "لبيک نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به رهنمود و توصيه ديروز مقام معظم رهبري درخصوص توقف روند سئوال از رئيس جمهور و شجاعت دولت در پاسخگويي به سئوال ها و انتظارات نمايندگان عيار مجلس ولايي نهم را بالا تر از گذشته برد." نمایندگان مجلس ولایی لبیک گفتند، و مزد بیکرانی دریافت می کنند.

علی در نهج البلاغه می گوید: زنان دارای عقل و ایمان ناقصند – بخش دوم۴۷

علی ابن ابیطالب بر این باور است که به علتِ عادتِ ماهانگی که زنان نباید در آن روزها نماز بخوانند و روزه بگیرند از این روی از نگاهِ او ایمانِ زنان ناقص است. یک تعریف ايمان؛ عبارت است از تصديق قلبى به آورده هاي پيامبر اسلام. یعنی باید به رفتار کشتارگرانه و زنباری او باور داشت تا با ایمان به شمارآمد.

آخوندهای بی وجدان و فرومایه، کشورمان را در پای مزدوران تازی به خاک و خون می کشانند۱۹

فلسطینی ها به کمک سپاه پاسداران، با پرتاب صدها موشک به درون اسرائیل، آنان را وادار به پاسخ گویی نمودند. پاسخی که به بمباران بخش بزرگی از غزه و کشته شدن ۱۴۰ نفر بیگناه انجامید. در این یورش بی منطق و حساب نشده که با تحریک و همدستی رژیم ولایت فقیه صورت پذیرفت، از هر نظر قابل ملامت و سرزنش است.

حُسین اِبن عَلی؛ سَمبُلِ خودخواهی، قُدرت دوستی و جاه طَلبی!۱۵۰

نگارنده با آگاهی از پیامد نگاشتن چنین مقاله تابو شکنی که بدون شک به قیمت جانش تمام خواهد شد، این نگاشته مستند و تحقیقی را به عشق کودکان ایران زمین و نسل های آینده آن مرز و بوم نوشته و آن را پیشکش به پیشگاهِ ملت شریف و آزادی خواه ایران می کند تا به قول زنده یاد کسروی: "بخوانند و داوَری کنند..."

پروین اعتصامی از بزرگترین چکامه سرای مردمی را بهتر بشناسید۶

پروین اعتصامی را باید یکی از بزرگترین چکامه پردازان مردم کوچه -بازار نامید. او دردهای مردم عامی را به زیباترین ترین شکل ممکن در آینه شعر به تصویر می کشید. دیوان او پند و اندرزهایی جاودانی برای همه زمان هاست. پروین اعتصامی راباید آوای ناله های مردم درمانده و ناتوان و بلند گوی جور و ستم ظالمان دانست

سوگواری برایِ حُسین و سایر مُردگان، نشانگرِ میزانِ عقب ماندگیِ فکریِ ایرانیان است۶۶

به راستی که رابطه ای مستقیم میان میزان مذهب گرایی یک ملت و عقب ماندگی شان وجود دارد؛ هر چقدر مردمان یک سرزمین بیشتر مذهبی باشند، بیشتر درگیر خرافات و مهملاتِ دینی اَند و هر روز هزاران فرسنگ از علم، دانش، تکنولوژی و پیشرفت جامعه های مُدرن، عقب می مانند.

رژیم اسلامی آینده ایران، آشی پر از روغن که غرب در حال پختن آنست۸

فراموش نکنیم که رژیم مهربان اسلامی تا چه اندازه قوانین مقدس اسلام را در مملکتمان پیاده کرده!: جوانان بیکار و بیعارمان را به عنوان مفسد فی العرض به چوبه دار بسته، دختران سرگردانمان را در بازار تازیان به نرخ بالایی به فروش رسانده، و برای تقویت ایمانمان، ۱۰۵۰۰ امامزاده و تعداد بیشماری مسجد ساخته است!.