کشتن یک میمون وحشت زده با موشک نظامی، فضانوردی نیست، بلکه خودنمایی است! ۲۰

اساس اسلام بر مبنای دروغ گویی

دروغگویی در حکومت های اسلامی و به طور کلی در دین اسلام امری عادی و رایج است. حتی تقیه (دروغ به اصطلاح مصلحتی) یکی از تعالیم اسلامی محسوب می شود. به همین دلیل هرگز نمی توان به قول و قراردادهای حکومت ها و گروه های اسلامی و سردمداران آن، اعتمادی داشت. حقیقت امر این است که نداشتن علم و دانش و اطلاعات عمومی کافی و تنها بسنده کردن به خرافات حلال و حرام مذهبی، به مرور خرد دولتمردان و دست اندرکاران حکومت های اسلامی را در سطح تفکرات حقیر و رذیلانه نگاه می دارد.

بی آبرویی و دروغگویی های شنیع از خصایص رایج این نوع حکومت هاست. زمانی که دروغگویی، سنگسار، شلاق، قطع دست و پا، سربریدن و همخوابگی با دختر بچه ۹ ساله و … قوانین یک حکومت را تشکیل دهد، انتظار داشتن شرافت کلامی و عملی و در کل ارزش های انسانی و آبروی جهانی از چنین حکومتی، تصوری غیر واقعی است.

دروغ بزرگ رژیم دروغین و شارلاتانی آخوندی بر فرستادن میمون به فضا و بازگشت سالم آن

دروغی بس بزرگ از شارلاتانی آخوند که  میمونی  به فضا فرستاده و سالم به زمین بازگشته. اگر چنین ادعای سرپا دروغ درست بود، نمی بایست چند گزارش گر سوای مزدوران رژیم در محل باشند و فیلمبرداری کنند.

ادعای فرستادن میمون به فضا

در روز دوشنبه هفته گذشته، حکومت اسلامی ایران ادعا کرد که یک میمون به فضا فرستاده است. البته روزنامه دیلی تلگراف لندن با دیالی نشان می دهد که این ادعا کاملن دروغ است. این ادعا دقیقا در راستای وعده های قبلی دولتی در مورد دستیابی شروع عصر فضانوردی در ایران و همچنین و در آستانه دهه معروف به دهه زجر(دهه فجر) به سبب تبلیغ تاریخ پیروزی انقلاب به یغما رفته مردم ایران بوسیله آیت الله خمینی و مسلمانان تندرو انجام شد. متاسفانه دروغ بودن این ادعا نیز به سرعت ثابت شد و جز شرم و روسیاهی برای حکومت اسلامی و در نگاه جهانی برای ایرانیان به ارمغان نداشت.

استفاده از موشک جنگی برای فضانوردی

به گزارش خبرگزاری همشهری؛ کاوشگرها بطور عمومی برای بررسی جو، داده برداری از لایه‌های میانی اتمسفر و بررسی لایه‌های مختلف آن و مطالعات گوناگون دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاوشگر پیشگام ساخت ایران از چهار بخش تشکیل شده است:
۱. مجموعه موتور، متشکل از اجزای قفسه دم، بالک‌های پایدار ساز، بلوک تنظیم ارتفاع،موتور و نازل
۲. سکوی پرتاب برای پرتاب مجموعه
۳. ایستگاه‌های زمینی برای برقراری ارتباط با کاوشگر و دریافت اطلاعات به صورت زمان واقعی
۴. محموله که از اجزای کپسول زیستی سامانه خدمات (الکترونیک، مخابرات و پردازش) جدایش سازه و بازیابی موجود زنده تشکیل شده است.

این گزارش در توضیح بیشتر این کاوشگر را تافته ای جدا بافته و بسیار پیشرفته برای عملیات فضایی معرفی می کند. حال آنکه مایکل المن، عضو ارشد موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک (IISS)، در گفتگو با گاردین گفته است که؛ “چنان که به نظر می رسد که یک موشک تغییر شکل یافته نظامی برای پرتاب این میمون بیچاره استفاده شده است” او در ادامه اظهارات خود چنین اضافه می کند که؛

“ارتفاع در فضای ۱۰۰ کیلومتر از زمین امری بسیار عادی و بسیار ناچیز محسوب می شود و همچنین موشک به کار گرفته شده برای این ماموریت، به نظر می رسد از موشک های نظامی زلزال یا موشک فاتح-۱۱۰ باشد که برای مقاصد نظامی استفاده می شوند. حداکثر محدوده ارتفاع در هنگام حمل اجناس مقرون بصرفه برای حمل و نقل در حدود ۵۰۰ کیلوگرم، ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر از سطح زمین می باشد، هرچند ایران غالبا ادعا می کند به ارتفاع ۳۰۰ کیلومتر برد دست یافته است.

اگر پرتاب موشک مستقیما و موفقیت آمیز انجام گرفته باشد، برد آن باید به ارتفاع ۱۲۰ کیلومتری یا بیشتر از سطح زمین دست یابد که این ارتفاع کاملا به جرم کپسول حاوی میمون بسته است.” این نوشته ترجمه کوتاهی از گزارش مفصل گاردین  است که در اینباره انجام شده، برای مطالعه کامل گزارش گاردین می توانید به مقاله “پشت پرده فرستادن یک میمون به فضا توسط ایران” ترجمه و تلخیص: آهو شکرائی رجوع کنید.

این هم تصویر دیگری از فرستادن میمون به فضاست که به جای شاهکار، باید آن را آخوند کار نامید. زیرا جز خودنمایی و تحمیر مردم عقب مانده و بره نشان هدف دیگری در کار نبوده است.

باید به جای فرستادن یک میمون بی آزار و بیگناه،  احمد خاتمی نسناسی که زهرگفتار او تا کنون موجب قتل و کشتار صدها جوان شده، به فضا فرستاده شود تا ملتی دست کم از ستم و ظلم یک آخوند مفتخور و جنایتکار در امان بمانند.

عکس ها سخن می گویند

اولین گروهی که در فضای مجازی به افشاگری در مورد دروغگویی و تکذیب بازگشت میمون به اصطلاح به فضا فرستاده شده، پرداخت، ایرانیان بودند. عکس های منتشر شده از دو میمون کاملا متفاوت است و هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. پس از سر و صدای کاربران آگاه اینترنتی ایرانی به مرور خبرگزاری های خارجی نیز به این تفاوت های آشکار پرداختند. رنگ  میمون فرستاده شده به خاکستری متمایل و پس از بازگشت به قهوه ای تغییر یافته و حتی رشد بیشتری پس از چند دقیقه داشته، شکل بینی، گونه حجم صورت دو میمون کاملا متفاوت است و حتی خال بالای آبروی راست میمون پرتاب شده بوسیله موشک کاملا ناپدید شده و…

فرهنگ حمایت از حیوانات در جهان

در قرن حاضر با وجود فرهنگ جهانی، طرفداران حقوق حیوانات در کشورهای قدرتمند و پیشرفته جهان، استفاده از حیوانات در آزمایشات فضایی به هیچ عنوان پسندیده نیست. جدا از اینکه یک انسان، نیاز به هیچ قانون یا اعتراضی ندارد زمانی که می داند جان یک حیوان زنده که با چشمانی وحشت زده به او می نگرد در شرف به خطر افتادن است. آمریکا نیز در سال ۱۹۴۸ میمونی را به ارتفاع ۸۳ مایلی زمین فرستاد که این میمون پیش از بازگشت راکت به زمین جان سپرده بود. خبر جان سپردن میمون در همان زمان اعلام شد، از آن پس یکی از دلایل اصلی مخالفت سازمان های حمایت از حقوق حیوانات برای استفاده حیوانات در آزمایشات فضایی احتمال همین خطر جانی بود.

اینکه امریکا نیز همین کار را کرده  و حیوانی را به فضا فرستاده است سخن بسیار بیهوده ای است ، زمانی نیز در امریکا برده داری سیاهان رایج بود. امروز اما، یکی از محبوب ترین و مورد اعتماد ترین رئیس جمهور های امریکا، یک مرد دو رگه سیاه پوست آمریکایی است. کشورهای پیشرفته، برخلاف حکومت های مذهبی در لجنزار گذشته اشتباهات خود زندگی نمی کنند، بلکه گوش به ندای آزادی خواهانه مردمان خود و رو به سوی فرداهایی روشن و جامعه ای با برقراری حقوق مساوی برای زنان، مردان و کودکان از همه نژاد ها و حتی حقوق حیوانات دارند.

میمون در مانده از دستت آخوند، نسبت به آینده خود نگران است، و گله گذاری می کند!.

میمون در مانده از دست آخوند، نسبت به آینده خود نگران است، و گله گذاری می کند!.

کلام آخر

حکومت و دولتی که مردمانش از فقر و تورم و بالارفتن فشار روزمره مخارج به دلیل اختلاس های میلیون دلاری حکومتیان، بیکاری و ندانم کاری های سیاسی و اقتصادی در عذاب هستند. هرگز نباید به خودنمایی های بیهوده و بی سرانجام چون پرتاب موشک نظامی برای فضانوردی بپردازند. حدود دو تا سه میلیارد تومان خرج این آزمایش بیهوده می توانست برای پرداخت حقوق کارگران و کارمندان و بازنشتگان صرف شود. بخاری های مدارس تعمیر گردد تا کودکانی دیگر در آتش سوزانده نشوند. این خرج میلیونی می توانست صرف راه سازی و جاده سازی بهتر و بالابردن کیفیت ماشین سازی کارخانه های ایرانی برای حفظ جان مردم در تصادفات احتمالی انجام شود.

حکومتی که با اشعه های پارازیت، ایران را به بزرگترین کوره آدم سوزی جهان تبدیل کرده و به قتل کودکان به دنیا نیامده کمر بسته. همچنین بلندپروایی هایش در مورد پرونده اتمی سیل کودکان با ناهنجاری های اتمی در ایران بوجود آورده، حکومت و دولتی که حتی توان کنترل آلودگی هوا و تامین بخاری برای مدرسه هایش را ندارد، بهتر است که سر از فضا به زمین گرفته و به مردم محروم و ستمدیده خود بنگرد!. چون، چنان که بارها به اثبات رسیده، بلندپروازی های دروغین و اصراف سرمایه های ملی ایران، چیزی جز ضرر برای مردم و بی آبرویی و مضحکه جهانی شدن حکومت اسلامی و در خطر جنگ قرار گرفتن برای ایران ندارد.

مردم محروم و ستم کشیده کشورمان اگر به آسمان نیز بنگرند، نگران آلودگی ها، اشعه های پارازیت و تشعشعات اتمی پراکنده در فضا و یا هواپیماهای جنگی از کشورهای دیگر بر آسمان کشورشان هستند. نه پرداخت چند میلیارد تومان برای کشتن میمونی در فضا. به هرحال این میمون بازی ها، برای حکومتی که در اسفناک ترین شرایط و تحریم های اقتصادی، هزینه ۱۴ میلیارد تومانی به ضریح مرده ای در عراق می بخشد، امری غیر عادی و دور از ذهن نیست!.

در پایان، نگارنده از رژیم ضد انسانی اسلامی درخواست دارد که اگر کمترین دوستی و محبتی برای مردم ایران دارند و می خواهند نام نیکی در تاریخ از خود به جای گذارند، باردیگر به جای فرستادن یک میمون  بیگناه ، احمد خاتمی را که از هر حیوانی درنده تر است و دهان کثیف او موجب کشت و کشتار جوانان زیادی شده، به فضا بفرستید تا ملت ایران دست کم از وجود  ناپاک یک آخوند در امان بمانند.

  • Cadqoda

    تعجبی نداره که شما اینطور عکس العمل نشون بدید؛ چون این بار اولتون نیست که با شبهه افکنی میخواهید پیشرفت های ایرانو غیر واقعی نشون بدید. هر بار که ایران در زمینه های علمی، پزشکی، فضایی، نظامی و ورزشی پیشرفتی حاصل کردید شما چشمتون کور شد و نتونستید این پیشرفتهارو تحمل کنید و شروع کردید به شبهه افکنی های دروغین. اصلا بر فرض میمون مرده باشه، این جای تعجب نداره چون این اولین تجربه فضایی ایران بود و ممکنه تا موفقیت کامل ایران صدها میمون دیگه بمیره. هر انسان عاقلی میدونه که پیروزی از شکست به دست میاد.
    اصلا شما از کی طرفدار حیوانات شدید، نکنه با میمونا نسبتی دارید؟
    چرا اون موقع که چند ماه نفت آمریکا تو دریا و اقیانوس ها نشت میکرد و هزاران موجود آبزی و غیر آبزی کشت شد طرفدار حیوانات نبودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بهزاد

      من همیشه طرفدار حیوانات بوده و هستم و از جانورهایی مثل ولی فقیه و تحصیلکرده های حوزه های علمیه که چنین جانورهای بیشعوری را مدتی تربیت میکنند تا وحشیگری بیشتری پیدا کنند مبهوت میشدم که چگونه یک موجود تا این حد میتواند فاقد شعور باشد ، درست مثل همین کدخدا که ایشان نیز دنباله رو  انان است  ، شاید چون ولی فقیه بجای ایشان فکر کرده وتصمیم گرفته ویا شاید بخاطر منافع شخصی لازم است از انان حمایت کند ./.

      • Cadqoda

        خود من انتقاد بسیار قوی و محکم به دولت اسلامی دارم ولی باور کنید انتقادات این سایت بسیار برایم ضعیف و خنده دار است انتقاد باید محکم و قوی باشد.
        اشکالاتی که در بعضی از مقالات جناب ارژنگ به دین اسلام و احکام آن شده، برایم جدید نیستند چون من خودم قبلا این اشکالات را به دین اسلام وارد کرده ام، اما وقتی کمی بیشتر در رابطه با این اشکالات مطالعه کردم، متوجه شدم که بسیاری از آنها در زمان خود پیامبر و ائمه نیز بوده و خود این بزرگواران پاسخ های آنها را داده اند و یا من بسیار از این اشکالات را با پاسخ هایشان در کتب دکتر شریعتی و شهید مطهری مطالعه کرده ام و از آقای ارژنگ انتظار ندارم که سوال هایی را که قبلا پاسخ آنها داده شده در این سایت به عنوان نقد و اشکال برای دین اسلام و … بیاورد.

  • Cadqoda

    یادم میاد چند وقت پیش ماهواره ها و شبکه های غربی که چشم موفقیت ایرانو تو رشته های ورزشی نداشتن شروع به شبهه افکنی کرده و میگفتند که ایرانیا از دوپینگ معنوی این مدال هارو بدست میاره؛ که منظرشون بردن نام ائمه(ع) و بزرگان دینی ما بود، و مگفتند که باید جلوی این کار تو مسابقات گرفته بشه {واقعا خنده داره} . 
    آره ما مسلمانو بوسیله دینمون میتونیم دوپینگ معنوی کنیم چون پشتمون به جای محکمی گرمه شما بدبختهایی که دین ندارید پشتتون به چی گرمه؟ ما با اتکا به دینمون که همون دوپینگ معنوی باشه خیلی موفقیت ها به دست آوردیم همون طوری که تو جنگ هشت ساله ی دنیا علیه ایران تونستیم بوسیله ی دوپینگ معنوی موفق بشیم تو هر کار دیگه هم تا دین داریم میتونیم موفق بشیم و این برای شما بسیار دردناکه بخاطر همین سعی میکنی دین رو از مردم بگیرید.

    مردم ایران! بدونید اینا دشمنای دین شما هستند چون از دین شما بسیار ضررها و شکست ها خورده اند پس مسلمه که از این حرفای بیخود و بی مدرک بزنند تا دین رو از شما بگیرند، که با یاری خدا این آرزو رو با خود به گور خواهند برد.

    • Behzad Arya

      در این مورد که تو پشتت با چیزی گرم شده من شکی ندارم  ، لطفا تو و ولی وقیحتان همچنان از کون همدیگر بخورید چون وقت زیادی باقی نمانده تا  ایران را از وجود آخوند پاک کنیم و مساجد را فقط بعنوان توالت عمومی و بهره گیری بعنوان فاحشه خانه مورد استفاده قرار دهیم و دین اعراب را از ایران محو نماییم ./.

  • Cadqoda

    آره چرا که نه، ما سید احمدو باید بجای میمون به فضا بفرستیم ولی اینو بدونید که اگه ایشون به فضا بره بر سر شما دشمنان ایران و اسلام فرود میاد و فکر نمیکنیم این برای شما خوشایند باشه.
    آخه شما چرا با این سید این همه دشمنی دارید؟؟؟؟!! واقعا آخوندا این همه قدرت دارند که این جوری شما رو ترسوندند و میخواهید اونارو به فضا بفرستید؟؟؟؟ 
    جوابش مشخصه، چون آخوندا بدون هیچ قدرت نظامی و سرمایه مالی ۳۴ سال پیش، ایرانو از دست شاه مفت خور و بی دین که سرمایه ی مردمو خرج سفرهای خارجی و ساختن قصر و طلا و جواهر و خوش گذرانی های خودش میکرد و میلیون ها دلار پول بی زبونو تو بانک های خارجی ذخیره کرده بود و مدام مشغول باج دادن به انگلیس و آمریکا بود؛ نجات داد و تنها سرما و قدرت این آخوند خدا و دین اون بود. مشخصه که شما باید از هرچی آخوند و دینه بدتون بیاد و بخواهید اونارو به فضا پرتاب کنید.
    آش ماش تو همین خیال باش

  • mihan dust

     در پاسخ به: Cadqoda

    براستی نمیدانم که آیا بایستی آدم دلش برای تو و خرد باخته گانی چون تو که آنچنان مغز شوری شده اید که دیگر هیچ امیدی به بازگشت و پیرون آیی از تاریک اندیشی، خرافه گرایی، مرده پرستی، آنهم پرستش مرده گان بی ارزش و بوگندوی تازی ها، برایتان نیست بسوزد،  یا آنکه بایستی از اینکه تو و همانندهای تو خرد باخته که اینچنین ایران و مردم بیچاره و بی پناه ایران را سیاه روز و در جهان بی آبرو کرده اید
    خشمگین
    همیشگی بود و بیزاری  نشان داد؟  بهر روی، یک چیز برای من روشن است، و آن اینست که آیندگان این بخش از سرگذشت (تاریخ) ایران را یکی از غم انگیز ترین و سیاه ترین بخشهای تاریخ ایران، برابر با یورش پیام آوران بیابانی مرگ و نیستی بسرزمین مان در ١۴٠٠ سال پیش شناسه خواهند کرد. 

    • Behrooz-bruce

      آخ که راست گفتی! واقعا اینا کی اند؟! از کدو م سوراخ سنبه ای در اومدند؟! طوری صحبت میکنند انگار واقعا مملکت مملکت گلو بلبله! هرچی هست معلومه مزدور و مواجب بگیر حکومتیه و جای گرم و نرمی داره

    • Cadqoda

      لطفا ابتدا هر سه نظر منو با دقت بخوانید بعد پاسخ دهید. پاسخی که با دلیل و منطق باشه نه با فحش و ناسزا گویی.

      • mihan dust

        هم میهن گرامی، 
         راستش با اینکه خواندن دیدگاه هایت برایم بسیارغم انگیز و رنج آور بود، ولی بدان که پیش از نوشتن پاسخم هر سه دیدگاه ات را خوانده بودم و برایم شگفت آور است که میبینم هنوز آدمهایی هستند که همچنان خواهان ماندن و زندگی در تاریکی و گمراهی هستند. من دشنام و ناسزایی در نوشته ام بکار نگرفته بودم و زشت گویی را کار آدم هایی میدانم که چیزی بارشان نیست و برای گفتن ندارند. ولی با کسی همچون توهم  بسیار دشوار و شاید هم نشدنی است که بشود از راه برهان و منطق گفتمان داشت و بجایی رسید. (رو راست بگم) یا اینکه خودت از همه چیز آگاهی و میدانی، زیرا می بینی که اسلام و آخوند بر سر ایران و مردم و فرهنگ آن چه آورده اند، ولی خوب ناچار برای  گزاران زندگی این راه را بر گزیده ای و مزد بگیری و داری کاری را که بایستی انجام بدهی یعنی ستایش از آخوند و دزدان اسلامی است، انجامش میدهی. یا اینکه نه، براستی بآنچه که نوشته ای باور داری و پا بندی، که با هر دو گونه این، بکار گیری منطق  بیهوده است و کاربردی ندارد. باور داشتن به یک چنین دین دروغینی که تنها و تنها، توانسته با زور شمشیر و کشتار و ویرانگری و وحشت آفرینی، و نیرنگ و عوام فریبی، بر مردم نگون بخت ما چیره شود، از دید من هیچگونه پزیرفتنی نیست. پافشاری بر آویزان بودن به دینی که آشکارا با فرهنگ و منش ایرانی بیگانه و ناسازگار وبا ارزش های ایرانی و با گذشته درخشان ایرانی، همیشه در ستیز بوده و هست، براستی برای ما ایرانیها شرم آور است. 

        • Cadqoda

          من برای اشکالاتی که در این مقاله دیدم انتقاد کردم شما هم بجای تأسف برای اینجانب، بفرمایید اشکال حرفهای من کجاست کدام حرفم غلط است نه اینکه برای من غصه و تعصف بخوری من میتوانم بجای انتقاد منطقی زیر هر مقاله ای بنویسم برای آقای سهراب ارژنگ با این نظراتش متأاسفم چون نظراتش مخالف با نظرات من هستش ولی به این میگن انتقاد احساسی و بدون منطق شما به طور دقیق اشکال حرفهایم را بگویید و برای آن پاسخ بیاورید.
          با سپاس

      • بچه جان بازهم می گویم که دست از شیطنت خود بردار.  هرگونه طرفداری از آخوند، کینه توزی و دشمنی با مردم ایران است. هرکس مسلمان است باید در قلب و درون خانه خود نگاه دارد نه آن که مملکتی را زیر دستورات جنایت بار اسلام به لجن بکشد.

         این را بدانید که دیری نخواهد پایید که مردم ایران  بلند شده و آخوند و آخوند پرست را به جهنم خواهند فرستاد. بی جهت در این جا جانماز آن نکش و در سایت ما سمپاشی نکن .

        ما فدایی و مخلص همه ایرانیان پاک نژاد از هرگروه و طبقه و با باور دینی و مذهبی هستیم ولی اجازه نمی دهیم اسلام کشتارگر بر تاریخ و سرنوشت کشورمان تسلط داشته باشد.

        ما به خوبی می دانیم که شما وابسته و جیره خوار رژیم هستی. تا کنون در چند سال گذشته خیانت کاران و وطن فروشانی مانند شما را زیاد دیده ایم -بهتر است از سایت ما بروی . چون این سایت ویژه میهن دوستان است و نه طرفداران مزدوران تازی و دکانداران دین.

        اگر بازهم نوشته ای از شما ببییم آن را حذف خواهیم کرد- سهراب ارژنگ 

        • mihan dust

          ارژنگ گرامی با درود،
           پیشاپیش با پوزش، خواستم فضولی کنم و از شما بخواهم که گذشت داشته باشید و بگزارید هرکی با هر باور و راه و روشی که برای خود برگزیده، آنچه میخواهد بگوید. من بخوبی آگاهم که تا چه اندازه خواندن نوشتار، یا بهتر بگویم پرت و پلا نویسی این گمراهان و یا مزدوران برای میهن دوستان رنج آور است. ولی اگر ما بخواهیم که ننها بخودمان گوش کنیم و دیگران را که با ما همراه و هم داستان نیستند کنار بگذاریم، پس آیا ما هم همان نمیکنیم که  آریا مهر در گذشته، و دزدان و آدم کشانی که چیره بر
          ایران
          اند اکنون میکنند؟ من گمان میکنم که ما بایستی که روی این فرهنگ تک روی، خود بزرگ بینی و دیگر اندیشان را هیچ و یا دشمن شمردن و دست بسر شان کردن کمی کار کنیم وگرنه هر کس و یا هر گروه دیگری که پس از این کشتارگران اسلام راستین، در آینده بر سرکار آیند، هیچ جابجایی ریشه داری انجام نخو اهد شد و آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود. شاد و پیروز باشید 

        • Cadqoda

          کاش شما هم به قول خودتان مانند آخوندها نبودید و بجای تحدید من، مرا راهنمایی میکردید تا هدایت شود، من از کودکی اهل منطق و دو دوتا چهارتا بودم خواهشمندیم انتقادات اینجانب را بجای حذف با دقت بخونید و پاسخ دهید تا من هم هدایت بشم البته پاسخ منطقی.

    • Korosh9865465564

       یه عده به نام دین سوء استفاده کردن و کارهایی انجام دادن.شما نباید به هیچ مذهبی توهین کنی همونطور که کوروش بزرگ همه ادیان رو محترم میدانست.من عاشق امام حسین هستم مثل کیان ایرانی.
      امیدوارم روزی نقابها از چهره برداشته بشه و یه جنایت کار که چون هر هفته نمازجمعه شرکت میکنه توی بهترین اداره کار نگیره.
      امیدوارم یکی که توی مناطق مرزی و عملیاتی خدمت میکنه بره سرکار نه اونی که توی سپاه محلشون خدمت کرده .
      تجربه ثابت میکنه که هیچ کسی به فکر ایران نیست.اونایی که که سنگ ایران رو به سینه میزنن و الان توی شبکه های غربی به وطنشون خیانت میکنن به دنبال هدف خودشون هستن .اونایی که توی بفرمایید شام هستن همه اونا با پول منو شما رفتن اونجا .و از طایفه مردمانی هستن که توی همین نظام دارن پول میخورن.
      یه مثال همون نوری زاده خائن که از ریگی حمایت میکرد.

      • mihan dust

        کوروش بزرگ این بلای شوم اهریمنی و دروغین اسلام راکه اینهمه کشتار و ویرانی و درد و  بیچاره گی برای میهن و مردم ما به ارمغان آورد ندیده بود که اگر بود و میدید، بیگمان با آن میجنگید همان گونه که با دشمنان دیگر میهن مان جنگید. ما با اسلام  کشتار گر کاری نمیداشتیم اگر که این دین ناپاک اهریمنی با ما کار نمیداشت و  بزور و به بهای کشتار صد ها هزار میهن دوست سرزمین مان که نمیخواستند زیر بار ننگ و زور بروند و پزیرای این دستآورد واپس گرای بیگانگان بیابان گرد باشند، به بهای دست آزی به زنان و دوشیزگان ایران و فروش آنان در بازار های برده فروشی، تاراج و ویرانی میهن مان، و آلوده  ساختن فرهنگ مان، و بگونه ای همیشگی درمیهن ما جا خوش نمیکرد.
        چرا ما با زردشت، موسی و عیسی و بودا دشمنی نداریم؟ کوروش بزرگ هم نداشت. ولی دشمنی با اسلام و نمایندگان دزد و کشتارگر این پدیده شوم آخوند، بر هر ایران دوستی بایسته است.  

  • Mohammad

    پاسخ به cadgodaکه نمی دانم معنی اسم مستعارچیست:
    عزیزمن ماقبل اینکه هردینی داشته باشیم ایرانی بودیم وهستیم وبایددروهله اول به فکرایران باشیم نه اینکه مانندشماوامثال شماایران ودین راول کنیم وبه شخص بچسبیم وشخص پرستی کنیم وچشمانمان را به روی حقایق ببندیم .

  • Behzad Arya

    واقعا از دیدن عکسهای  احمدی نژاد خوشحال شدم  ولی نمیدانم چرا او را بعنوان موجود انسان نما  معرفی کرده اند ، لازم بذکر است که ایشان هیچگونه شباهتی با هیچ نوع انسانی ندارد ، با دیدن تصویر احمدی نژاد همیشه میگویم  روح داروین شاد که خیلی زودتر متوجه شده بود که اجداد احمدی نژاد از درخت پایین آمده ولی نمیدانستند که یکی از نوادگانشان رئیس جمهور میشود و ایران را به گند میکشد .

  • سامان

    کس شر نگو مرد حسابی! من خودم رشته ام هوا فضاست! در جریان کل این ماموریت بودم.همش حقیقته.من نمیدونم از کجاتون در میاریداینارو!!