بنزین هزار تومانی؛ ارمغان تازه دولت تزویر و دروغ! ۴

– بنزین گران می شود:

به گزارش بی بی سی پارسی، عباس کاظمی، معاون وزیر نفت ایران از تک نرخی شدن قیمت بنزین و حذف سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خبر داده و گفته است که از این به بعد بنزین با قیمت واحد ۱۰۰۰ تومان فروخته خواهد شد. به گفته آقای کاظمی، قیمت هر لیتر بنزین سوپر ۱۲۰۰ تومان و قیمت هر لیتر گازوییل هم ۳۰۰ تومان شده است.

به گفته معاون وزیر نفت ایران در جلسه چند روز پیش کمیته سوخت، درباره بنزین و تک نرخی شدن آن تصمیم‌گیری شده است.
وزارت نفت می‌گوید که رانندگانی که از ماه‌های قبل سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی در کارت سوخت خود دارند، می‌توانند تا شهریور ماه سهمیه بنزین خود را مصرف کنند، اما بعد از شهریور دیگر بنزین ۷۰۰ تومانی وجود نخواهد داشت.

روزگاری که میشد چنین تیتر هایی را در صفحه اول روزنامه ها مشاهده کرد! 《" نفت و بنزین ارزان شد "》 بنزین ۸ ریال  نفت ۲،۵ ریال ---------------- در ستون سمت چپ، وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت اضافات و ترفیعات فرهنگیان تا قبل از عید حتمی است...  وام گرفته از تاربرگ فاخر تاریخ در تصویر!

روزگاری که میشد چنین تیتر هایی را در صفحه اول روزنامه ها مشاهده کرد!
《” نفت و بنزین ارزان شد “》
بنزین ۸ ریال
نفت ۲،۵ ریال
—————-
در ستون سمت چپ، وزیر آموزش و پرورش گفت:
پرداخت اضافات و ترفیعات فرهنگیان تا قبل از عید حتمی است…
وام گرفته از تاربرگ فاخر تاریخ در تصویر!

با شروع اجرای برنامه هدفمندی یارانه‌ ها در ایران در اواخر سال ۱۳۸۹، قیمت بنزین سهمیه‌ ای و آزاد به ترتیب ۴۰۰ و ۷۰۰ تومان در هر لیتر تعیین شد. اوائل اردیبهشت سال گذشته خورشیدی نرخ بنزین سهمیه‌ ای و آزاد با ۳۰۰ تومان افزایش در هر لیتر به ترتیب به ۷۰۰ و ۱۰۰۰ تومان رسید.

– از برق و اتوبوس مجانی تا آوردن نفت بر سر سفره ها:

بی تردید «ناف حکومت اسلامی را با دروغ بریده اند» چرا که از ابتدای قدرت گرفتن روحانیون در ایران، این جماعت ایران ستیز، با وعده های پوچ و دروغین، مشغول فریب دادن ملت ایران بوده اند و هرگز به هیچ یک از وعده های خود در راستای آبادی و رفاه ایران و ایرانیان، عمل نکرده اند!

خمینی، آن اهریمن سیاه قلب به هنگام آن سخنرانی کذایی اش در گورستان، با دادن وعده آب و برق و اتوبوس مجانی، حسابی مورد تشویق و توجه جماعت راحت طلب و سست عنصر قرار گرفت؛ البته باید در نظر داشت، ملتی که برای مفت خوری و گدا پروری انقلاب کند، به فقر و فلاکت و بی آبرویی گرفتار می شود و این دقیقن بلایی است که شورشیان سال ۵۷، بر سر ایران و ایرانی آوردند!

خرمشهر زمانی که خرم بود! این فرتور به جای مانده از خرمشهر زیبا و آباد سال ۱۳۵۰ است! زمانی که پول فروش نفت برای مردم و رفاه شان خرج می شد! این فرتور را با وضعیت اسفبار و غم انگیز امروز خوزستان مقایسه کنید!   فرتور وام گرفته از تاربرگ فاخر تاریخ در تصویر!

خرمشهر زمانی که خرم بود! این فرتور به جای مانده از خرمشهر زیبا و آباد سال ۱۳۵۰ است! زمانی که پول فروش نفت برای مردم و رفاه شان خرج می شد! این فرتور را با وضعیت اسفبار و غم انگیز امروز خوزستان مقایسه کنید!
فرتور وام گرفته از تاربرگ فاخر تاریخ در تصویر!

پس از خمینی نیز تمامی دولتمردان حکومت اسلامی همواره سرگرم دادن وعده های دروغین به مردم ایران و سپس خندیدن به ریش ملت ما بوده اند! از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرای دوآتشه و میانه رو، جملگی مردم بینوای ایران را فریب داده اند و از آنجایی که به قول احمد شاملو، توده ما حافظه تاریخی ندارد، مردمان ایران زمین همواره دروغ ها و فریب های پیشین را فراموش کرده و به دروغگویانی تازه با وعده های توخالی تازه تر، دل بسته و امیدوار می شوند!

در طی سه دهه ننگین گذشته، حکومت اسلامی هیچ فایده ای برای ایرانیان نداشته و جملگی سیاست های داخلی و خارجی اش بر دشمنی با منافع ملی ایرانیان، تکیه داشته اند! به راستی جای شگفتی است که چگونه چنین رژیم گندیده ای که کمترین دلبستگی به ایران و ایرانی ندارد، توانسته این همه سال بر ایران زمین. فرمانروایی کند؟

– مسئول تمامی این ناگواری ها، خامنه ایست:

شوربختانه مردم ما به اشتباه دولت های حکومت اسلامی را هدف انتقادات خویش قرار می دهند؛ برای نمونه گران شدن بنزین را گردن احمدی نژاد می اندازند و به هنگام بالا رفتن بهای کالا ها، دولت حسن روحانی را نکوهش می کنند! با آنکه نامبردگان و کابینه های شان، چاکران دست و پا بسته سید علی خامنه ای هستند! بنابراین موج انتقادات بایستی خامنه ای را مورد یورش قرار دهند و نه مهره هایی بی اختیار و نمایشی را!

این خامنه ای و همسگالانش هستند که برای حال و آینده ایران و ایرانی آهنگ می کنند (تصمیم می گیرند) و رییس جمهورهایی که با انتخابات های نمایشی و با دستور و دیدگاه مستقیم خامنه ای روی کار می آیند، به راستی کمترین قدرت و اختیاری از خود، ندارند و تنها مهره های خیمه شب بازی ولی فقیه و رهبر مسلمانان جهان، برای فریب دادن ملت ایران می باشند!

ایرانیان بایستی که در این برهه حساس تاریخی، دشمن راستین خویش را شناخته و زمان و نیروی خویش را هزینه مبارزه با بزرگ ترین پاسخور (مسئول) این دردمندی ها (مصیبت ها)، یعنی سید علی خامنه ای کنند! او پاد ایرانی ترین (ضد ایرانی ترین) چهره امروز جهان است! بایستی که هشیار بود و با مبارزه هوشمندانه، دشمن را پیش از وارد آوردن زیان های جبران ناپذیر بیشتر، از میدان به در کرد!

فرودسی پاکزاد در اینباره می فرماید:

بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم
برون سر از این بار ننگ آوریم

پاینده و جاودان باد ایران

  • مرگ بر جمهوری اسهالی

    رژیم جمهوری اسهالی استفراغی رو باید از بیخ و بن سرنگونش کرد که حتی تفاله هاشم تو ایران نمونه.
    مرگ بر خامنه ای مزدور
    مرگ بر جمهوری کثیف و جنایتکار اسهالی استفراغی

  • pooya

    ما بی خدایان ایرانی مانند سایر دگر اندیشان از حق و حقوق شهروندی بی بهره هستیم
    و باید از بام تا شام مزخرفات دینی را تحمل بکنیم.
    ناخواسته باید سدای بلند اذان مسجد را بشنویم،به زور در ماه گرسنگی(رمضان) باید
    وانمود کنیم که روزه هستیم،اگر خواستیم برویم در جایی استخدام شویم باید که
    مسلمان آن هم از نوع شیعی اش باشیم.

    در ماه محرم باید زانوی غم بغل کنیم چون شیعیان در اندوه هستند.
    تریبون آزاد باید برای همه باشد و یا برای هیچ کس.

  • homa

    ما باید نخست در اندیشه ی رسیدن به آزادی باشیم و سپس به دنبال نان و آب.

  • farid

    ma Aval bayad fekr kone Akhond va basijyah khoshkel bashiem bad be fekre azadi