بایگانی ماهیانه: آوریل 2013

همبستگی میان ترکیه، اسرائیل و اران، مثلث شومی علیه ایران است۱

هرچند دخالت و دشمنی رژیم اسلامی با کشورهای همسایه افزایش یابد، آنان بیشتر به سمت ترکیه و اسرائیل کشیده می شوند. دشمنی با اسرائیل و بمب گذاری در کشورهای دیگر موجب گردید که رژیم زیادی طلب اران به سمت اسرائیل گرایش پیدا کند. اتحاد میان ترکیه، اسرائیل و اران می تواند حمله نظامی را به دنبال داشته باشد.

چرا ما مردم ایران سرمان را زیر برف فرو برده، حقه بازی و نیرنگ های آخوند را نمی بینیم؟ – بخش دوم۴

نقش انگلستان در آخوندپروری و اشاعه و پیشرفت مذهب خرافی شیعه بر کسی پوشیده نیست. اگر خاورمیانه در لجن خرافات دین و مذهب دست و پا می زند، عامل اصلی آن را باید سیاست موذیانه بریتانیای کبیر دانست. کشوری که در فرسایش و فروپاشی کشورمان در ۲ سده گذشته نقش اساسی و اصلی داشته است.

کُشتنِ حیوانات بَرای تَفریح شکار نیست، اوجِ تَوحُش و رذالت است!۸

یکی از دلایل اصلی این همه بی مهری نسبت به حیوانات در ایران، وجود نا میمون دین اسلام است که نه تنها سبب جنایات بسیاری علیه انسانیت گشته است، بلکه همچنین ضد حیوانات و زندگانی جانوران بی آزار نیز می باشد؛ برای مثال در اسلام سگ نجس است و فرد مسلمان نباید به سگ دست بزند و یا سگ را در خانه نگاه دارد!

زن ستیزی و اهانت به بانوان، در پوشاندن جامه زنانه به یک متهم کرد۳

گذشته ازآن که نیروی بدنی برتر مردان، در این جهان پرخشونت و طبیعت بی رحم، موجب ظلم بی رویه و ستمگری آنان نسبت به زنان شده، زن ستیزی اسلام و ستمگری آخوند نیز داستانی جداگانه دارد. تا کنون قوانین اجتماعی و سیاسی کشورهای گوناگون، به ویژه کشورهای جهان سوم، بیشتر به نفع مردان نوشته و به اجراء درآمده است.

مازیار؛ قَهرمان ملی ایرانیان که جانش را فَدای دفاع از تاریخ و فَرهنگش نمود!۳

بر ماست که با یادآوری نام دلاورانی چون مازیار و شناساندن آن ها به نسل جوان و خردسالان این مرز و بوم، از آیین ها و فرهنگ فراموش شده مان، دفاع کرده و حس میهن دوستی و وطن پرستی و از خود گذشتگی در راه مبارزه برای آزادی کشور را، در دل و جان کودکان و جوانان ایران زمین، زنده کنیم.

چرا ما مردم ایران سرمان را زیر برف فرو برده، حقه بازی و نیرنگ های آخوند را نمی بینیم؟۵

مشکل ما مشکل فرهنگی است. ما نیاز بر آن داریم که کمی در روش برداشت و اندیشیدن خود تجدید نظر نموده، و یک خانه تکانی مغزی و فکری داشته باشیم. زیرا، ما ملت ساده لوح و زود باوری هستیم. به آنچه می شنویم، می خوانیم و یا می بینیم، بدون آن که در باره آن کمی بیندیشیم، دربست به عنوان یک حقیقت می پذیریم.

یک “یا حسین” دیگر تا رخ دادن “حماسه سیاسی” محاصره دریایی و سپس حمله نظامی به ایران۶

یک "یا حسین" دیگر تا رخ دادن "حماسه سیاسی" محاصره دریایی و حمله نظامی باقیست ولی با این حال چرا خامنه ای حاضر به مذاکره نیست؟. چرا این ملای مشهدی سناریو حمله نظامی را به کنار آمدن با غرب ترجیح می دهد؟ .آیا امکان برداشته شدن تحریم ها از سوی غرب با کنار گذاشته شدن پرونده اتمی از سوی رژیم، وجود دارد؟.

معجزه من: حضرت ایوب، اسم قلم مخصوص سهراب بود…!۵

پسرعمویی داشتم به نام سهراب، که همسن من بود، اما چون چند سال رد شده بود، هنوز کلاس چهارم دبستان بود! ما دو نفر، بسیار با هم صمیمی بودیم، و زمانی که من اخراج شدم، او هم امتحاناتش تمام شده بود، چون امتحان مدارس دبستان، زودتر تمام می شد. به پیشنهاد او، قرار شد که از مدیر مدرسه انتقام بگیریم!