بایگانی ماهیانه: سپتامبر 2011

ترسیم خلیج عربی بر پیکر دختر ایرانی – دختر پاک ایرانی که ربوده و به فروش رساندند۲۸

دختر بیگناه، و فرشته ایران، بادلی پر از آرزو، و نیتی پاک به دنبال آینده ای روشن و شکوفاست. ولی در رژیم کشتارگر اسلامی، دیو منشان آن، به سراغ این دختر می روند، و با نوید بهشتی، او را در دست تازیان می گذارند تا واژه خلیج عربی!!!!! بر پیکر نازنینش نوشته شود.

کارنامه ۳۲ سال جهل و جنایت، چپاول، کشتار، و تجاوز رژیم ضد بشری علیه ملت ایران۱۰

تجربه تلخ رژیم اسلامی نشان می دهد که رژیمی این چنین بی فرهنگ، فرومایه، کوردل و جنایت کار در تاریخ چند هزار ساله کشورمان وشاید کشوری دیگر در تاریخ جهان سراغ نداشته ایم. این رژیم مظهر سیاهی، ناپاکی، دروغ، فساد، تقلب، و آهنگ مرگ و نیستی برای مردم، تاریخ، فرهنگ، وهمه ارکان کشورمان بوده و هست.

پس از اسمال در نیویورک، حال نوبت «احمدی جان در نیویورک» فرا رسید۴

احمدی جان طبق معمول همه ساله به نیویورک رفتند، و درسازمان ملل به فضله پراکنی پرداختند. سرانجام صندلی های خالی و نمایندگان دلاربگیر نسبت به ایشان ابراز احساسات کردند. احمدی جان گفتند طبق تحقیقات ایشان برج دو قلویی در نیویورک دیده نشده، و داستان هولوکاست هم بچه های اسرائیلی برای فلسطینی ها ساخته اند.

بررسی کتاب هیچ و پوچ (قرآن) ظلم و ستم به بانوان، وعده بهشتی سرشار از سکس و لواط به مردان – بخش دوم۲۹

بهشتی که الله به ما وعده داده، فقط با باغ و خوراک های الوان، و زن های زیبا خلاصه می شود. آیا ما در این جهان از این لذت ها محرومیم؟ا. چه فرقی میان دنیا و آخرت است؟.باغچه ها و تاکستان ها و دخترانی همسال با سینه های برجسته و پیاله های لبالب باز هم وعده سکس. وصف بهشت همین است؟.

مردم تهران روز خود را با مشاهده ی دسته جمعی یک اعدام آغاز کردند!۱۹

ما که صبح زود به تماشای اعدام جوانی در میدان شهر حاضر می شویم و دم بر نمی آوریم، لیاقت حکومتی بهتر از سیّد علی گدا و مشتی آخوند جنایتکار را نخواهیم داشت. درد ما، بی فرهنگی جامعه و عقب افتادگی فکری در میان هموطنانی است که مشاهده ی جان دادن یک انسان را به خواندن دو خط کتاب، ترجیح می دهند.

دین اسلام با گسترش فساد و فحشا و کشتار و ستم رابطه ای مستقیم دارد۱۴

هر کشوری که در آن میزان فقر و تنگدستی بیشتر شود و مقدار دزدی و غارت سردمدارانش سر به فلک بکشد و هر کشوری که در آن سر بی گناهی به بالای دار رود و مجرمین و گناهکاران در سطح جامعه آزادانه قدم بزنند و به تحمیر مردم پردازند، آن کشور اسلامی تر شده، و در نزد الله مدینه از منزلت بالاتری برخوردار خواهد بود.

نامه سرگشاده اهل سُنت بلوچستان به آیت الله خامنه ای۵

این نامه سرگشاده نمایندگان اهل تسنن بلوچستان به آقای خامنه ای است. در این نامه گله و شکایت شده که چرا اجازه ساخت مسجد و اقامه نماز در پایتخت را نمی دهند؟ و تاکنون درخواست های قانونی اهل سنت برای نفی خشونت، ترور، تعصب، تفرقه و رفع تبعیض و برابری و مساوات در عمل با دستگیری و زندان پاسخ داده می شود.

قرآن کتابی هیچ و پوچ است، درک آن آسان، و تفسیر آن ماله کشی آخوند است۱۱۰

قرآن کتابی است که حجم آن به اندازه دیوان حافظ است. چگونه امکان دارد از چنین کتابی تفسیر بیست جلدی المیزان استخراج شود؟. آیا این امر با عقل و منطق سازگار است و یا متوجّه می شویم که نویسنده ی آن کتاب موهوم، هر چه مزخرف و خزعبلات بلد بوده است را در آن بیست جلد کتاب نوشته و به تحمیر جامعه پرداخته است؟.