بایگانی ماهیانه: اکتبر 2013

پرده بکارت، شیشه عمر اسلام است اگر از بین برود اسلام از هم می پاشد۶

بکارت و پاکدامنی در فرهنگ اسلامی داشتن پرده بکارت نشانه پاکدامنی، عفت و دست نخوردگی یک دختر است. دختران نوجوان تحت حکومت نظامی خانواده و بستگان نزدیک خود قرار می گیرند و برای هر حرکت و جنبش آنان صدها بازرس و گارد نگهبانی، قرنطینه وجود دارند ت این شیشه عمر اسلام راستین از بین نرود.

سیاست های غیر دموکراتیک دولت آمریکا خشم و کینه توزی مردم خاورمیانه را برانگیخته است۱

چرخش وارونه سیاست آمریکا شواهد گوناگون نشان می دهد که دولت های کنونی آمریکا حقوق بشر را فراموش کرده، همان سیاست استثمارگری و دیکتاتور پروری پس از جنگ دوم جهانی را دنبال می کند. در واقع یک چرخش وارونه در سیاست آمریکا دیده می شود. حمایت رژیم های ایران، سوریه، و طرفداری از جنایتکاران مذهبی نمونه آنست.

صیغه یا روسپیگری اسلامی، ترفندی در بهره برداری و تجاوز به زنان ناآگاه و به فسا د و گمراهی کشاندن آنان۹

صیغه ضد ارزشی که اسلام به آن مشروعیت می بخشد در بحث تاریخی صیغه پس از توجیه زیادی خواهی‌‌های محمدابن عبدالله از کنیزانش می رسیم به فراوانی ثروت مسلمانان پس ازغارت و چپاول کشور‌های بزرگِ غنی و افزایش اسرای زن که زیبایی های نژادی آنها چشمان حریص و شهوت آلود سپاهیان اسلام را درنده خو می‌ساخت.

کَشفِ سیستم عَصبی نیم میلیارد ساله، اَفسانه خُدایان را نابود می کند۱۳

هر روز که می گذرد پژوهشگران به اَبعاد وَسیع تری از چیستی و هَستی زندگی بر روی زَمین دست می بایند و این اکتشافاتِ علمی، هریک همچون میخی است که بَر تابوتِ پوسیده خدایی که "نیچه او را مُرده خواند" فرو می رود. چگونه یک خُدای شش هزار ساله می تواند پاسخگویِ کشفِ سیستم عَصبی جانداری نیم میلیارد ساله باشد؟

پشت پرده شبکه ماهواره ای “من و تو” چه می گذرد؟‎۴۴

از تلویزیون "من و تو"، چه می دانیم؟ شبکه "من و تو" از چند سال پیش با برنامه های پر زرق و برق و عامه پسند به پر بیننده ترین شبکه ایرانیان تبدیل شده است. در هنگام آغاز به کار این شبکه، با رندی تبلیغ می کرد که این شبکه متعلق به خانم گوگوش است. این دروغ زشتی بود برای این که با این کار تبلیغی شده باشد.

آیا اعضای شورای ملی، آنقدر بلوغ سیاسی ندارند تا بدانند که آقای فخرآور شیاد است؟۳

نگارنده وقتی مشاهده می کند که هنوز اپوزسیون خارج نشین، آنقدر آگاه نیست تا بتواند شیادی به نام فخرآور را از جمع خود بیرون کند، از شدت افسردگی، به مرز جنون می رسد! چرا که می بیند، نه تنها یک شیخ، کشور باستانی ما را به یغما می برد، بلکه می بیند به اپوزسیون ایرانی نیز نمی توان امید چندانی داشت.

دموکراسی، حقوق بشر و آزادی، رویای دست یافتی برای ایران است۰

خون آزادی خواهان ایرانی، از ستارخان گرفته تا دهخدا، از ملک الشعرای بهار گرفته تا بختیار، همچنان می جوشد و همچنان جوانان آگاه، تربیت میکند و به میانه میدان می فرستد. البته که جوانان ایرانی، در سال ۲۰۱۳، دست به خشونت نمی زنند، اما این به معنای این نیست که حاضر نیستند برای رسیدن به آزادی هزنیه دهند.

سیگار کشیدن چه بلاهایی که بر سر انسان نمی آورد!۴

روزنامه دیلی میل در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۳ از پژوهشهای پزشکی گزارش می دهد که چگونه اعتیاد به سیگار در دراز مدت می تواند زیان های جبران ناپذیری درانسان وارد کند و فرد سیگاری را با دهها بیماری جبران ناپذیر روبرو سازد. سکته قلبی و مغزی و نارسایی و بدکارکردن کلیه ها و زخم معده نیز به دنبال خواهد داشت.